Коментари - Ограничиха скоростта до 80 км/ч по част от пътищата във Франция | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А в България я вдигнаха от 130 на 140 - за да могат баровците да летят безпрепятствено...

Ами аз също да взема да се изокам и да кажа, че след редица продължителни изчисления и задълбочени изследвания стигнах до научният извод, че ако средната скорост падне с 50 км/час годишно ще се спасяват минимум 5000 човешки живота. Та франсетата ряпа да ядат!

То ако забранят колите и народа се движи само пеш или най- много с магарета, смъртността от катастрофи ще клони към нула, пък няма да има и толкоз вредни емисии (освен от пръднята на магаретата де)!

Да ме извиняваш, но ниско летящите не спазваха нито ограничението от 130 км/ч, нито новото ограничение от 140 км/ч. Колко от тях са баровци и колко от тях са просто идиоти/дебили е трудно да се каже

ограничението на магистралите в Германия е 130км има ОТДЕЛНИ участъци на магистралите които са без ограничение на скоростта. Тези участъци са и не по дълги от 40км.

Ако ограничат скоростта на движение до 0 вероятността от пътни инциденти се свежда до 0, защото всичко останало няма да бъдат ПТП-та, а дребно хулиганство на пътя. Проблема при колите е като при оръжията, те не стрелят сами. Така че по-добре променете мисленето на шофьорите отколкото да намалявате скоростта. Защо след като в Германия на магистралите няма ограничение на скоростта в лявата лента, Германия не фигурира в тази "сводка" или немците крият тези данни?

Ами направете ограничения до 5 км/ч и няма да има жертви,то дали са 1000 или 500,ако си ти жертва,няма смисъл,а,как мислите Вие?

Ако падне с още 50 км/час (стане 22 км/час) ще останат живи още 5 000 000 човека!! Ако изобщо се забранят колите - нито един няма да бъде прегазен, но линейките ще трябва да са волски каруци!

"Преди въвеждането на мярката имаше медийна кампания с цел нейното популяризиране, но въпреки това 74% от французите казват, че са против в нея, сочи допитване от преди седмица." А къде отиде демокрацията? Демокрация чушки.

По лични наблюдения, най-опасни на еднолентов път в едната посока са тези с ниска скорост. Например, трактор каращ с 30 км/ч или камион със 60км/ч. Всички се опитват да го изпреварят, включително с рисковани маневри срещу насрещните.

Когато ограничението е 90 км/ч, а сте колона от автомобили каращи със 100 км/ч една след друга, на безопасна дистанция, позволяваща внезапно спиране, то придвижването е много по-спокойно, отколкото в колона, движеща се с 80 км/ч и непрекъснато оглеждайки се дали някой няма рисково да изпревари...

Avatar952

Французите са най-калпавите шофьори в цяла цяла Европа, карат като бавно развиващи се, тотално неадекватни идиоти. Ако искат да повишат безопасноста по пътищата по-добре да спрат да дават книжки на куцо и сакато, особенно на чернилките и арабеските - тия са по-зле и от нашите мангали. Цялата работа е по една друга, много по-проста причина - искат да принудят хората да ползват магистралите, които в момента са най-скъпите в Европа, а мислят и още да им вдигат цената. В момента цената на магистралите е между 12 и 18 цента на километър - ползват ги само тировете и по някой заблуден турист. В момента при пътиване от да речем 150км разликата във времето за пътуване между магистралата и националките е малко над 1 час, с новото ограничение ще скочи още повече - така франсетата щат не щат ще започнат да ползват магистралите. И тука просто става дума за пари ...

А случайно да си спомняте кой инициира тези 140 км. по магистралите? Ще ви припомня - ББ лично се застъпи за тази промяна... Така като чета статията, то като махнеш поляците, нито една бяла държава няма такава разрешена скорост - всичките са с 120 - 130 максимум. Ама ние нали сме най-богати (караме мощни автомобили) и най-умни в Европата - ще се надпреварваме по скорости. Малоумно, малоумно, малоумно!!! Те затова всеки ден се трепят хората по Тракия и Хемус. Особено по Тракия, де. Истинските шофьори много добре знаят ако караш със сто по магистралата и някой се движи с разрешените 140, колко бързо се променя ситуацията и как само секунди не поглеждане в огледалото за обратно, може да се случи голяма трагедия.

То не е въпроса колко е ограничението а дали мързеливите полицаи следят за спазването му. В бг тъпунгерите карат на пътя с ограничение 90 със 130 и на магистралата с 200. Каква ползва от ограниченията.

Бай ганю от коментаруте тука е против намалението. Той иска да си подпръцква по бързо пък че мрат хора не му дреме.

Във Франция съм забелязал, че ограниченията на скоростта при завои са много точни. У нас където ограничението е 30, спокойно завоят може да се вземе със 60. Там където е 20, вече по внимателно, но пак с 30-40 може да се мине. Във Франция при 30 караш с до 30, иначе изхвърчаш от пътя. У нас прекаляването с ограничеинята води до обратен ефект - шофьорите не им се обръщат внимание като на нещо безсмислено. И ако ми позволите, да се похваля. От няколко дни карам голям и лъскав джип с по мутренски еднакви цифри на номера, последното не е моя заслуга. Но обичам да карам спокойно и равномерно, с 80-90. Интересното е, че явно всявам някакъв респект и зад мен чинно се нареждат останалите и си карат с тази скорост. Има и джигити, които изпреварват, понякога е смешно как на някоя таратайка буталата и ще изскочат през капака от напън и ръмжене, но прави каскада и изпреварва точно там където не трябва. Но явно шофьорите се респектират от мутренските номера и размера на колата, застигат ме и започват да си карат чинно, забравяйки че така са бързали допреди малко. Любопитно явление. :)

А ако падне с около 70км/ч няма да има нито един загинал... Уникално мислене, браво. Само дето ще умрат около 10К поради закъснение на разни транспорти, които са били жизнено необходими. Даже предлагам на магистралите да сложат гърбици през 100 метра. Линейката ще пристигне след около 6 часа.

Avatar952

Не знам колко си карал във Франция, но точно там е пълно с неадекватно поставени ограничения. По магистралата уж трябва да е 130км/ч, ама почти навсякъде е 110 или 90. По националките е същата работа - скороста масово е ограничена на 70 или 50. И през 1-2 километра камери - в общи линии пълно безумие. Ако самите франсета го одобряваха това положение нямаше почти всички камери извън градовете да са натрошени или боядисани ...

Французите да вземат да питат испанците. И те бяха въвели ограничение на скоростта, даже и на магистралите. Те с цел да икономисат от гориво по време на кризата. Но бързо го отмениха това решение, защото не само че не доведе до икономии, но и катастрофите останаха същите, даже мисля, че леко се вдигнаха. Така че валченето по пътищата е предпоставка за изнервени шофьори, а оттам и по-вече катастрофи. Мисля че скоро ще осъзнаят французите, че нищо не правят с това ограничение и то ще отпадне. Още повече, че 74% от французите са против. Трябва да има огромен ефект мярката, за да убеди толкова много хора, а това е невъзможно.

Да, прав си, по републиканските им пътища, където кръстовищата са на всеки километър, знакът че си с предимство е след кръстовището и необичайно малък като размер. Каква ли е целта - сигурно по бавно и внимателно да влезеш в кръстовището, за всеки случай, и чак тогава да успееш да фокусираш знака, че си с предимство все пак. Но за ограниченията на скоростта по завоите ме изненадаха с точността си.

А представяте ли си колко живота ще се спасят, ако се върне на 12 км/ч и задължителен предводител размахващ червено флагче. Мнооо тъпи копелета са тва францопуйчетата. Скоростта не убива. Убива спирането - я в дърво, я в билборд, я в друг великан на пътя.

Ама как ша ограничават дебилите да се трепят бе? Срам!

Скоростта много зависи от пътната настилка, времето, гумите, окачването, системите за стабилизация, центъра на тежестта, уменията на шофьора и др. Един и същи завой, един и същи шофьор го взима с 90 със някоя ниска пистарка, с низкопрофилни гуми, адаптивно окачване, ESP... или при 40 изхвърча, ако кара издухан киртакомобил с изтрити летни гуми, на леко замръзнала от сутрешна слана настилка. Та знакът няма как да ти даде сигурна рамка.

АФП да вземе да научи колко точно е ограничението за магистрала в България!!! Не, не е 130! Що се отнася до намаляване на жертвите, и във Франция и в България, извънградското ограничение е 90. Да, ама при тях жертвите са 5.5, а при нас са 9.9 на 100хил. Почти двойна разлика! Та точно максимално разрешената скорост е последния фактор, който трябва да се пипа, в нашия случай. Вместо да се сваля, да вземат да осигурят спазването й от всички. Както например в Гърция, която преди няколко години беше по-зле от нас, но сега драстично намали жертвите.