Одобрено е финансиране за ремонт на военните самолети
Кабинетът отпусна 26 млн. лв. за изтребителите МиГ-29
Обратно в новинатаКоментари - Одобрено е финансиране за ремонт на военните самолети | Днес.dir.bg
Коментари
Що си мисля,че Цвинокио щи връща едни долари!!!а ако откаже може да гледа тревата откъм корените!!!за свършване на работа хамериканците плащат с долари,за обещана и не свършена с "олово"!!!
Стига лахте бре! Ако поне сте ходили в казарма. Ще знаете предимствста, на МИГ и СУ пред хамериканската авиация, европейските няма да я включвам изобщо. В НАТО сме заради местополужението си. А без собствена боеспособна армия сме БЕЗзащитни.
с тези самолети не може да има! Те нямат системиза връзка с НАТОвските самолети!
Това са милиони, хвърлени на вятъра! Тези самолети са негодни за съвременен военен конфликт. Това са самолети от друго време, с друго предназначение. За участие във военен конфликт с Турция или друга съседна страна може и да стават, с техният радиус на действие около 500-1000 км, но за действие срещу евентуален противник на НАТО - не, не става! Погледнато от този ътгъл, ние, братя съграждани-данъкоплатци, само дет сме спонсорирали российското самальотостроение с едни 20-30 милиона. Дали ще почерпят поне тези, дето се барат за техни братушки? А доколкото ми е известно, май ще им даваме още некви 80-90 мильончета, май, а?
Тези самолети са за опазване на въздушното пространство, а не за водене на военни действия. Ако пусне някой "хвърчило" да има с какво да го свалим. В момента се молим да не пускат хвърчила.
Много харесвам онези, които критикуват всяко решение, но не могат да предложат нищо по-добро. Радваш ли се, че за военния парад ще вземем назаем сръбски самолети, защото нямаме наши, годни да участват дори в такова представително събитие? Американофилите са готови да купят скъпо скрап, само и само да не е Русия. Президентът - единствен разбиращ от самолети, не можа да ви убеди за Грипен, какво още искате? Слава Богу, няма кой да ни нападне. Мераклиите за наша територия са ни съюзници.
Каза, че ремонтът ще е в България, а не в русия.....Нещо дирника пак не са в час?!
Ама не е казал, че ще ги ремонтира българска фирма и въобще българи. И не е казал, че няма да ги ремонтират руснаци. Ти кога ще се научиш да разбираш контекста на казаното от политик? То лошото, че като теб са повечето българи.
Че кво ще им ремонтират в България? Нови гуми-регенерат ли ще им турят? А кво стана с уж-новите, но негодни двигатели, за които пак дадооме едни мильончета?
с минусчетета...Не казвам, че няма да ги ремонтира Русия. казвам ,че няма да ги изпращаме в русия, а ремонтът ще е в България. Ако ги пратим в Русия има да ги чакаме да се върнат дълго-дълго време..
най-накрая нещо да се направи. Скъп не скъп, все пак трябва да имаме някакъв самолет, макар и отремонтиран.... Най-добре е да се отремонтира от този, който ги е правил... Но ако с толкова приказки ще правят всяка една модернизация в армията, нищо чудно нашата армия след 10-20 години да изглежда като на първобитните хора в сравнение с другите държави!
В момента няма точки, по които може да сравниш нашата армия с тази на Турция примерно (че ни е съсед). А метафорично ако има някой голям и силен в твоето училище или квартал (да не ползвам хубавата българска думичка махала) трябва или да сте големи, ама много големи приятели, или да му плащаш, или да се страхуваш.
Тарикатите носят вода на будалите."МиГ-29" е самолет с много скъпа експлоатация защото има много малък ресурс на двигателите,само 350 часа.Летиш 350 часа-нов двигател.Освен това във всички войни в които е участвал само е бил свалян,не е свалил нито един самолет...
Разсмя ме
Смей се но-Прочитай это дорогой-"МиГ-29 е задвижван от два турбореактивни двуконтурни двигателя Климов (ТРДДФ) РД-33 с форсажен режим, всеки с тяга 55 kN (81,9 kN с форсаж). В сравнение с други изтребители разстоянието между двигателите е значително, което увеличава подемната сила, намалява натоварването на крилото и подобрява маневреността. Модулната конструкция на двигателите улеснява поддръжката им. С времето се развива цяло семейство такива двигатели, като последните имат сопла с управляем вектор на тягата. Двигателят се отличава с висока устойчивост на газовия поток независимо от условията на околната среда или от изстрелваните оръжия. Ресурсът до основен ремонт на двигателя е ок. 350 часа."
в една от войните в Далечния Изток преди години от десет свалени самолети 1 е бил руски, останалите 9 - любимите на някои от пишещите тук американски самолети. Разбира се, военната техника се развива, напредват и едните, но и другите.