Очакваме застрахователя да плати спасяването на "Вера Су" или ще има съдебен иск

Всички действия на собственика на кораба са били насочени към потапянето му, заяви транспортният министър

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

България все нещо чака,изчаква!!! КОНФИСКУВА СЕ КОРАБА,ОСЪЖДА СЕ СОБСТВЕНИКА ДА ПЛАТИ РАЗТОВАРВАНЕТО,ВСИЧКИ РАЗХОДИ(И ЗА ЕКИПАЖА МУ)+ ЗДРАВА ГЛОБА ЗА ЗАМЪРСЯВАНЕТО НА ЗАЩИТЕНА ЗОНА В ЧЕРНО МОРЕ! АМА ТРЯБВА ПОЛИТИЦИ С ТОПКИ ЗА ТОВА,А НЕ ДА НАВЕЖДАТ ГЛАВА ПРЕД Турция!

дреме ѝ на югоизт. ни съседка че неин кораб бе заседнал в ненейни терит. води ! Тя си е богата от години с или без този неин кораб : под босфора тунел ,над него мост ,нищо че близо 3/4 от анадолския полуостров е пясъчна пустиня, живи и здрави

Ръждивото корито вероятно не струва колкото цената за вадене. Пари няма да видим. Но кораба може и да върнем, та да не кахърим Ердуган.

За да получи застраховка за цялата операция, МТИТС трябва да докаже, че не е обявила симулативно кораба за потънало имущество по Конвенцията от Найроби и то при положение, че корабособственикът има застрахователна полица по тази конвенция. Застрахователят първо ще попита: Защо МТИТС обяви кораба за потънало имущество, след като имаше 7 дни спокойно море, непосредствено след засядането, и никой не е пречил на българската администрация да изтегли кораба, за да предотврати неговото наводняване и обявеното му потъване. Освен това, корабособственикът ще предяви иск към България (МТИТС - Морска администрация), за да си получи собствеността - корабът. Логично е МТИТС да предяви иск към корабопритежателя за причинените щети на крайбрежието и за направените разходи по спасяване на кораба, корабът да бъде оценен и да се водят дела за обещетяване на България, които могат да приключат с обявяване на кораба за ТОТАЛНА ЩЕТА от корабособственика (въз основа на обявеното му потъване) и с изоставянето му. За обещетяване на замърсеното крайбрежие от корабособственика, България ТРЯБВА ДА ДОКАЖЕ ПРЕД СЪДА, ЧЕ ИМА ТАКОВА, което няма да е лесно, защото с политическа цел беше прокламирано, че няма замърсяване на морето. Турският корабособственик ще предяви своя иск към застрахователя на кораба и понеже същият беше обявен от България за "потънал", ще си получи цялата застраховка. Застраховката на товара ще се търси от товародателя, а застрахователя на товара ще предяви регресен иск към България... Единственият правилен ход на България БЕШЕ да АРЕСТУВА КОРАБА В ДЕНЯ НА ЗАСЯДАНЕТО И ДА ЗАПОЧНЕ НЕЗАБАВНО КРИМИНАЛНО И МОРСКО РАЗСЛЕДВАНЕ, за да има нужните доказателства за пред съд/застраховател, че КОРАБЪТ ПРЕДНАМЕРЕНО Е ИЗХВЪРЛЕН НА БРЕГА С ЦЕЛ - ЗАСТРАХОВКАТА МУ. НЕКАДЪРНИЦИТЕ ОТ МТИТС, НАЦИОНАЛНИЯ БОРД ЗА РАЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОИЗШЕСТВИЯ към МТИТС, МА към МТИТС, ПРОКУРАТУРА, СЛЕДСТВИЕ, ПРОПУСНАХА ДА ИЗЗЕМАТ/ПОЛУЧАТ НУЖНИЯ ДОКАЗАТЕЛСТВЕН МАТЕРИАЛ, ЧЕ КОРАБЪТ ПРЕДНАМЕРЕНО Е ИЗХВЪРЛЕН НА БРЕГА. Плащатме ние, българските данъкоплатци - веднъж на некадърниците, посочени по-горе; втори път - разходите по НЕНУЖНО ОСКЪПЕНАТА СПАСИТЕЛНА ОПЕРАЦИЯ ПО ИЗВАЖДАНЕ НА "ПОТЪНАЛ" КОРАБ; трети път - в дългосрочен план със замърсяване на крайбрежиято на Камен бряг и ликвидиране на част от флората и фауната в района на замърсяването с азотен тор.

45 дни им трябваха, за да свършат работа за 4.

Като видят сметката и ще им се завие свят. Те български сметки не са виждали. Друг въпрос е че сигурното цената на това старо корито няма да покрие сметката.

жалко че последната левова деноминация бе 1999год. . Ако имаше тъзгодишна - щеше да им излезе по-евтино на корабособственика и корабоползвателя , живи и здрави

на бас че нема да плати; а коритото и товарът му не струват и една десета от цената на спасяването и затва манафите са искали да потъне

Очакваме застрахователят да плати спасяването на "Вера Су" - а от умрял писмо някой да е получавал ?!?

Ще има съд

И като има съд какво, застраховката няма да е валидна, ако кораба умишлено е заседнал. Ай честито на данъкоплатците!

Тогава взимат кораба и си покриват сметките

па толкоз много да са били уморени всичките от екипажа та часове наред да не видят ни извън командния мостик, ни на екран че кораб се движи право към участък от брега където липсва пристанище ... много озадачаващо поведение ... живи и здрави

идейно ако компетентно лице докаже че след ремонт кораба ще е в състояние да плава натоварен - собственика му ще възмезди държавния харч,живи и здрави

Къде е Боко с циганите за скрап ?

Боко ще ги води на изборите

Зад жена ти е

Боко е евнух, на служба при Доган

Гордостта ,на мАнчо...

Хитрата сврака с двата крака. Ни кораб, ни обезщетение, че и ще трябва да плаща тук. Някой ще направи доста пари покрай този кораб нарязвайки го за скрап.

Бойко завижда

Министърът разаказа по БТВ, че е дори е използвана иновация по време на операцията, като на фериботна платформа са качени вагони цистерни за да се сложи в тях товара от втечнен карбамид. Браво г-н Министър.

Правителството се справи и с този проблем. А след ГЕРБ и Бойко - потоп навсякъде ...

Ха-ха-ха, егати и справянето. Пълна анархия в цялата страна.

Гордея се, колко добре изпълниха всичко този път.

Може да очакваме и иск от застрахователя, че имаме много скалисти плитчини около брега ...

Каква техника ще купувате г-н Министър, ако се бехте обадили в съседна Турция , досега тая лодка 100 пъти щеше да е изтеглена. Кой ще плаща за техника ? само празни приказки от вас и началника ви Румен Радев. Цялото управление на Румен Радев и Служебния му кабинет е като Vera su.

Ами дай да затворим държавата и да станем един вилает на Турция

сме швейцария налииииии

Това е въпрос на няколко години. И раята ще посрещене сулата с баклави и кючеци още на Аскьой. Не случайно всички гледат по цял ден турски сериали и се възхищават на Президента Ердоган! Искат силна държава и ще я получат! Гяурите ДОКАЗАХА на света, че ДЪРЖАВА НЕ МОГАТ ДА СИ НАПРАВЯТ!

Надеждата умира последна! Но ако пуснем азотните торове, при другите торове във Варненското Езеро, ще можем да се похвалим с нов природен феномен

И в какво по-точно се изразяваше "спасяването"??? 40 дни седят, гледат го и чакат да потъне...

Чакат да дойде правилната фирма с правилните комисионни. И колко по-зле кораба, толкоз по-големи разходи и толкоз по-големи комисионни. За да пере пари една фирма тя трябва да е на загуба. Фирмата хунта.бг не се различава от която и да е друга.

Оня дето пращаше 30 циганина да го нарежат за скрап? Защо не излиза пак да смърди по медиите?

" ...застрахователЯТ..." ...колко неграмотни станаха днешните медии....

Където видях думата в изречението не е подлог, че да е пълен члена.

(Ние - подлог) очакваме застрахователя да ....

Очаквайте да паднат мъдете на кочовете. Собственика нарочно е заповядал на екипажа да потопи кораба, за да вземе застраховката, която е била повече от цената на това корито с товара.

Също очакваме иск от застрахователя за разпиляване на товара и съсипване на остатъка от плавателния съд в продължение на месеци.

Иск от застрахователя ще има, но той ще е към компанията която е собственик на кораба и е отговорна за товара му, иска ще бъде и солиден, след като прокуратурата илзезне с разследване, че корабособственика и екипажът са целяли да потопят кораба за получаване на компенсация, това е престъпление. На турската компания, този кораб ще им излезе златен, защото ако не си платят, може и да не помиришат пристанище в ЕС.

неСлучайно са известни като т.нар.трета власт медиите пускащи публично звукови и картинни новини : видя се нищожно количество минерален тор да изпада в морето след като щипка на плаващ кран го е иззела от корабния склад и хоп : стегнаха се властимащите та спряха товароТрансфера а стартираха набърже горивния такъв при който гарантирано няма липсващо уплътнение .Вкратце така значи - можело , ама се наложи да види обществото какво се върши нощно време при огромни вълни и да се самозапита за какво къде как дава ежегоден данък на държавата , живи и здрави