17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На 22 пристигнах на Т1. Тоалетни: Няма хартия, сапун, дезинфектант, закачалки на вратите...МИЗЕРИЯ

Извинете -за Т2 ссе отнася.

Обновявали информационната система малеее ,голям,, прогрес”.Летището е в пълен разпад .Да не говорим за платения подземен паркинг пълна разруха ,а ти лапат 4лв.за 20-30 минути.,за това ако сте забелязали клиентите си паркират колите на пътя и чакат сигнал за да поемат пристигащите пътници.Реално частното подържане и експолоатация се доказа в пъти по- зле от държавното.

... и нека източването започне...., а тоалетните са непроменени, миришещи и изоставени.

10 милиона? Можеха да вземат някой да лупа с тъпан и да съобщава полетите за по-малко пари.

Ще трябва да вземат по 1 за всеки терминал и не излиза сметката...:))))

Нов сайт имат. Мобилно приложение, не знам за какво им е. По принцип не ползвам мобилни приложения, ако няма някакво улеснение за мен. Поне 1-2 пъти в годината пътувам със самолет и не ми се е наложило да ползвам такова приложение на което и да е летище. А иначе да ме принуждават да го ползвам, ако няма алтернатива, си е чиста дискриминация.