Няма доказателства, че излекуваните от COVID-19 вече имат имунитет срещу вируса
Издаването на документи на хора, разработили антитела, може да е пагубно, смята СЗО
Обратно в новинатаКоментари - Няма доказателства, че излекуваните от COVID-19 вече имат имунитет срещу вируса | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Хахо (нерегистриран)
Да бехте наели некой читав режисьор да ви барне малко филма, дето го прожектирате на цял свят. Малко спец ефекти, кървища, тук там извънземни... такива неща. Поне да си струва гледането и публиката.
man (нерегистриран)
Това становище на СЗО е доста неангажиращо, нещо като синоптиците, които казват, чв твмператиритв ще са между -5 и +28 за месеца.. няма как да сбъркат
.. (нерегистриран)
Те СЗО за едни маски не могат да кажат дали има смисъл да се носят или не, какво остава за такъв сложен въпрос...
Годжи (нерегистриран)
Кеф!!! Ще ме дават по телевизора и другия месец!
Нарочно се говори,че няма стаден имунитет,за да може един ден да се продаде ваксината! (нерегистриран)
Нарочно се говори,че няма доказателства за имунитет срещу Ковид-19,за да може да си прокарат ваксината после фармацефтичните компании и да спечелят от нея трилиони! Ако се разгласява,че хората имат имунитет след преболедуването на Ковид-19,то ваксината няма да е нужна за много хора,а от там и печалбите на фармацефтичните компании няма да са толкова големи!
! (нерегистриран)
Ми не си поставяй ваксина, кой зорлем те кара.
1 (нерегистриран)
А не се знае. Може и задължителна да стане. Кой те кара да носиш маски?
? (нерегистриран)
Е как ще работи една ваксина ако организъма не може да създава имунитет ?
Момчил (нерегистриран)
Ааааа, не така. Имунитет не можеш да създадеш безплатно. Иначе като платиш на Бай Били Гейтс да проба някоя РНК ваксина върху теб - тогава имунитет ще се изгради моментално...
ъ? (нерегистриран)
От пилешкиа вирус през1917 -1919 година у България са умрели 54 000 души официално,неофициално -един дявол знае. От тоа тука я умрат 100 човека я не! Уреваха орталъка със тая виросна помиа!
Може ли инфо (нерегистриран)
Какви карантинни мерки са били приложени при този вирус?
Весо (нерегистриран)
Топла пилешка супа
ъ? (нерегистриран)
Цитат-„Хората практикуваха социално дистанциране и носеха маски на публично място, но икономиката не беше затворена за дълъг период.“ -„Световните фондови пазари всъщност процъфтяват по време на испанския грип, най-лошата пандемия след Голямата чума. То е обратното на паникьосаната продажба, която наблюдаваме сега, и правителствените действия за затваряне на икономиката “, казва професорът от Бизнес училището на UNSW Питър Суон.“ Източник-https://www.etfstream.com/news/10956_spanish-flu-offers-no-lessons-for-coronavirus-dip-buyers/
Мхм (нерегистриран)
Разликата е, че от 1000 заразени са умрели примерно 50 при Ковид, а при другите грипове е имало милион. Тоест когато се разболеят милион от Ковид, броят не умрелите ще има да го умножаваш по доста.
man (нерегистриран)
OK, но мен пак не ме е страх. Опитайте с нещо друго.
Подкрепям (нерегистриран)
Подкрепям те. И мен не ме е страх. Готова съм да се пробвам срещу великия вирус.
user (нерегистриран)
Всъщност има ли нещо, в което от СЗО да не се издъниха ? Проспаха разпространението на вируса, допуснаха превръщането му в пандемия, пропуснаха пиковете в много държави и нямат абсолютно никаква идея за разпространението на вируса, а сега отново мързеливо надигат празните си главици, но пълните си търбуси, за да направят неадекватен коментар, че не се създавали антитела, но пък чакали ваксина ... Че то в СЗО има ли въобще лекари - шефа им е доктор по ... философия ! Закривай тези хрантутници - с годишен бюджет от стотици милиони добари не направиха абсолютно нищо, за да предпазят света от пандемията и с действията си в момента доказват, че са тотално неадекватни и ненужни ! С парите от техният бюджет биха се създали ваксини и лекарства, които ще помогнат в пъти повече, отколтото тези некадърни хрантутници !
Bond (нерегистриран)
Бюджетът на тия паразити не е стотици милиони, а по няколко милиарда на година. За 2019-2023 е $14.14 млрд.
Аз (нерегистриран)
Точно, всъщност заради тяхната неадукватност вирусът се разпространи в света.
Ко40 (нерегистриран)
Което показва че всички лъжат или пък никой нищо не знае. Да им го ту ря на учените. Което пък пойазва неправомерна карантина, просто е късмет или го изкарваш или умираш. От кво пази карантината ? Да не се заразиш април, ами юли...?!?
Х (нерегистриран)
Ти още ли не си разбрал от какво пази карантината? Ако се разболееш и се влошиш да има кой да те лекува теб и цялото ти войнство.
Ко40 (нерегистриран)
Мерси за инфото. В Бълария лекували при карантина. А без карантина?
. (нерегистриран)
"Световната здравна организация (СЗО) вече не класифицира трансджендърите като психично болни." Всъщност защо не продължават да се занимават с въпросите, за които са назначени, а се мъчат с вируси, явно не там им е силата.
Внимание ваксини (нерегистриран)
През 2014та се финансира кампания за ваксина против тетанус в Кения. Пак след уж епидемия. Оказва се че във ваксината има добавен хормон за бременност който в комбинация с нея има стерилизиращ ефект. Патентът е тук: https://patents.google.com/patent/US4780312A/en Рапортът от Кения тук: https://www.researchgate.net/publication/320641479HCGFoundinWHOTetanusVaccineinKenyaRaisesConcernintheDevelopingWorld Как така всички взети проби от ваксината са "замърсени" с точно този хормон? Отваряйте си очите на четири за новини за ваксини и на осем за това кой притежава разработващата компания и кой прави тестването.
Ко40 (нерегистриран)
Сега покажи прираста на населенито в кения, да видим ефекта ?
Ко40 (нерегистриран)
Кения 2015г 48 милиона, 2020 54 милиона. Браво на бил гейтс, спряха да се размножават
Коч си (нерегистриран)
И Хитлер не е избил всичките евреи , ама това не значи че не е опитал.
Ко40 (нерегистриран)
Хитлер ги е избивал, стерилизация не е избиване, а затриване на индианците в сащ. За 30г африка става от 500 милиона, 1,5 милиарда. Няма лошо, ама защо идват в европа, нали белите са робовладелци ?
Коч си (нерегистриран)
Нещо трудно ти се разбира мисълта. Принудителната стерилизация ако за теб е нещо нормално, за повечето хора е престъпление равно на геноцид. Освен това не разбирам какво общо имат индианците освен че и това е геноцид. А емиграцията пък си е съвсем отделна работа. Българите защо отиват в Европа и Америка? Абе намали пиенето!
Ко40 (нерегистриран)
Българите не отиват в европа, те са в европа. Виж една графика по биология и био разнообразието, и зависимостта между видовете. Според теб как ще стане тази работа, в китай им повече хора от мухи в българия. Някакъв таван има ли? 2 милиарда, 100 милиарда ?
? (нерегистриран)
Ами тези при които минава леко и за 1 път са се разболели какъв имунитет имат? Изграден на момента?
СЗО (нерегистриран)
Няма доказателства, че имат имунитет, няма и доказателства, че нямат.
user (нерегистриран)
Абсолютно ! Няма лекарство, но има излекувани ! Единственото сигурно е, че СЗО са некадърни паразити !
?? (нерегистриран)
защо срещу вируса на настинката, който е вид корона-вирус, няма имунитет? защо този е по-опасен от него- каква е разликата в структурата и действието? ето това трябва да ни обяснят с думи прости от това сложно СЗО.
435498 (нерегистриран)
Ако имаш предвид грипният вирус, той не е коронавирус! Просто като правило грипните епидемии по света поне за последните 50-на години се придружават от други вируси (за които се казва, че причиняват настинка!), и около 30 % от тези вируси са коронавируси! Като правило настинките са по леки от грипа, така че тези коронавируси са доста по безопасни от грипният! Преди около 17 г (отново в Китай) се появи така нареченият "тежък остър респираторен синдром" или на английски SARS, който също се причинява от коронавирус, и се оказва по смъртоносен от грипа, но по малко заразен, и заразата е ограничена до Южен Китай и Хонгконг. Сегашният коронавирус май е по малко смъртоносен от този на SARS, но пък е заразен поне колкото грипа, и на това се дължи сегашното му световно разпространение!
?? (нерегистриран)
нямам предвид грипния, иначе щях да напиша грипен вирус.
2000 (нерегистриран)
Трябва да следваме примера на страните с най-малко жертви. Няма място за експерименти. Да се надяваме, че вирусът ще отслабне сега като се затопли. Чакаме ваксина.
аз (нерегистриран)
Ако не се изгражда имунитет, каква ваксина чакате ? Статията е безумна защото, за да се излекуваш, това означава, че имунната система прави антитела и убива вируса, това е имунитет. Колко е траен това е друг въпрос. Имунитета е за конкретен щам, това означава, че може да се заразим от други щамове или други корона вируси! Същото е при всеки друг грип ваксините са за конкретен щам!
Затопляне (нерегистриран)
До 60 градуса и вируса ще отслабне. При всякакви друго затопляне под 40 си е все едно в къщи, все пак това е температурата на тялото
Аууууу! (нерегистриран)
Тия гробари са докарал токсичен дезинфектанти от Дубай, проверете сами!! УБИЙЦИ НАГЛИ!!! Прочетете бивол какво пишат
Краси (нерегистриран)
Цялата тази кампания със вируса и ваксините след това лично мен ме съмнява меко казано . Аз лично не възнамерявам да се ваксинирам под никакъв предлог . Тази ваксина ще убие повече хора от колкото вируса с който ни зарибяват .
Дедо (нерегистриран)
Работата става все по-подозрителна, реакцията на правителствата е някак много силна относно обявените очаквани последици. Все повече се оформя мисълта, че на ниво правителства има информация която се крие от хората. Очакваните последици вероятно са много по страшни от това което се казва. Ако този вирус в кратко време може да повтаря, потретя и ..... то нещата са извън контрол. Чака ни смърт от вирус, глад и войни между разбойнически шайки за последни останали ресурси.
Чичо (нерегистриран)
Много филми гледаш, наборе. Все някога и от нещо ще се мре, споко.
Дедо (нерегистриран)
Чичо, ела да пием по една ракия, приготвил съм я от арабски дезинфектанти.
IP (нерегистриран)
Тия от СЗО много отдавна се дискредитираха и човек не може да им вярва въобще. Само разпространяват някакви бомбастични съобщения без да са подкрепени от елементарни доказателства. Понеже изпитват някаква вина за разпространението, тъй като в началото неглижираха проблема, сега се опитват да замажат положението като се престарават. Всъщност го влошават, защото хората вече се чувстват дезинформирани от авторитетна организация. Затова сега се развихрят всякакви психопати с теории за новия световен ред
Убавец (нерегистриран)
Кви имунитети, кви пет лева?? Тва продължава да е най-обикновенна китайска кашлица. Всичко което е необходимо е здрав организъм и силен имунитет, а за тях са важни: Физическа активност и движение, Слънце и чист въздух, Разнообразна храна и Добро настроение. Ама от това няма далавера. Нито за фармацията, нито за точенето на милиарди, нито за политиците. Държавните машини за власт, грабене и контрол нямат нужда от силни, здрави и весели хора. Напротив. Искат уплашени, болни, зависими и подчинени мишки, които да не им пречат на схемите. Тва е истината. Всичко друго е ала бала.
шш (нерегистриран)
ти си гений
Az (нерегистриран)
Целта на придобития имунитета е, когато се заразиш с нещо втори,трети и т.н път, да го изкараш по-леко и по-бързо, защото вече имаш подходящите клетки и антитела, а не изобщо като по чудо да не се заразяваш повече и да не пренасяш вируса или бактерията в някакви кратки интервали от време. Щом има антитела и вирусът не си сменя антигените на капсулата през ден, значи има изграден имунитет и точка. Както и Мангъров казва, ако не се изгражда имунитет, какви ваксини разработват, за какво?!? СЗО говорят всякакви тъпотии, а нашите журналя само ги препредават, за да всяват страх и паника за безмозъчно и безропотно подчинение на всяка заповед.
В такъв случай, (нерегистриран)
В такъв случай прекратяваме цирка и който оцелее оцелее. Щото да се крием като мишки 10 години не си е работа.
шш (нерегистриран)
ако си мишка си оставаш мишка
. (нерегистриран)
Айдеее, сега и здравни паспорти, после и чипове отзад. Диктатура в действие.
абе (нерегистриран)
Всичко, изписано за тоя вирус е лъжа. Глейте си кефа и да не ви пука. Ако беше толкова опасен досега да бяха измрели половината хора на тая бедна Земя Северно Македонска.
Луци (нерегистриран)
Да горят в ада от world hell org. Носят половината отговорност за това което се случи с лъжливите коментари които нон-стоп разпространяват. Оставка за Тедрос мрасен продажник!
34 (нерегистриран)
Тия съвсем превъртяха. Явно много ги е страх ,че тази измислена пандемия можа да има край. Дебили.
Това няма да попречи (нерегистриран)
да има ваксина против САРС КоВ 19. Просто ще трябва да се реваксинираме редовно!
Гост (нерегистриран)
Бря! не че сме сигурни, не че е доказано, ама щом медиите пишат че някой установил,че другите нямат доказателства! Не намирисва, ами маправо вуни. Аз все още богат о известен дмилионер или звезда не съм чул да умре.
Имунитет има (нерегистриран)
Доц. д-р Мангъров каза, че особенност на коронавирусите е, че могатдълго време след създаване на антитела и съответно имунитет да отделят вируса. Тоест повторно заразяване няма. Това е същия вирус. Отделно щом не се изгражда имунитет - каква ваксина ще правят тогава? И как лекуват с плазма на оздравели, като няма имунитет?
реалист (нерегистриран)
"Доц. д-р Мангъров" досега не е лекувал (още по-малко излекувал) нито един болен със SARS-Cov-2. Всичките му теории са на база обикновени грипни вируси. Нека да се зарази и да покаже как се изгражда "имунитет"!
Хост (нерегистриран)
И за къв х.. разработвате ваксини? Нещо май май
За гол€м $епат уй (нерегистриран)
Мно$о гол€€€€€€€€€€€€€€€€€£¥££€€€£€€€$$$М.
Дедо (нерегистриран)
Ако това е така т.е. антителата да се губят много бързо то тогава тази зараза ще продължи много дълго време - някъде около 10 години и съществено намаляване на населението.
ммм (нерегистриран)
Не е проблема дали се губят анти тела или не. Анти телата които образуваме са няколко типа. Типа анти тела които се образуват при настинка, не унищожават вируса. Имунната система използва други механизми за да Ви лекува от този вирус.
куку (нерегистриран)
който е?
ммм (нерегистриран)
Защо не го напишат направо? За сега познаваме 7 корона вируса. 4 от тях са обикновени настинки. За 4-те знаем, че анти-телата не водят до имунитет. За ТОРС, БИРС и сегашния ТОРС-2 няма достатъчно данни. От тия които имаме за ТОРС-2, виждаме, че хора боледували от ТОРС-2 спокойно се заразяват втори път и боледуват. Над 200 случаи има в Корея. Тая седмица потвърдиха и първи случай в България на повторно разболял се....... Няма имунитет! Как да го обясни човек????
Няма доказателства. Ама дали няма престъпление? (нерегистриран)
Ако са лекувани с лекарства за спин не може да се развие имунитет. Просто такъв е механизма на действие на лекарствата. Ако е лекувани с хинин и антибиотик, тогава може да се очаква имунитет. Може и да няма много антитела, но ако влезе вирус се унищожава. И минава даже без симптоми. И няма и няма и да има доказателства че шефа на СЗО е лекар и като се вземе впредвид че най-много пари му дава Бил Гейтс, на наемника не може да се вярва.
куку (нерегистриран)
Кой ти каза че няма? Учените казват за SARS три години и след това голяма вероятност за реинфекция. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2851497/ Conclusions To our knowledge, the 3-year follow-up conducted in this study is the longest longitudinal study ever reported. With a large number of patients who had confirmed transmission history (176) and a complete dataset for 18, the level of confidence is high that the results obtained in this study are representative for convalescent SARS patients. Similar results have been reported from longitudinal studies of SARS patients with smaller cohort size (18–98 patients) and shorter follow-up period (240 days to 2 years) (9–14). The general trend of IgM peaking at ≈1 month after symptom onset and IgG peaking at 2–4 months was consistent among different studies. Our results provide strong evidence that SARS-CoV antibodies are reduced >3 years after the symptom onset. Because antibodies play an important role in protective immunity against SARS-CoV (15), the findings from this study will have important implications with regard to assessing risk for reinfection among previously exposed populations (e.g., hospital staff) and evaluating the duration of antibody-mediated immunity that any candidate vaccine could provide.
Инженерче
Много неща около цялата история намирисват. И няма как да се крият дълго време. Всяка грипна епидемия има своя пик до към март. През пролетта вече е история. А този вирус не само, че не си заминава, ами и заразените се увеличават в световен мащаб. Още от самото начало бях върл противник на мерките, които се вземат. На базата на това, че става въпрос за грипен вирус(коронавирусите не са познати от вчера, известни са много отдавна) затварянето на цели държави звучеше като в роман на Оруел. Май-май, обаче, ще се окаже, че е имало защо да се предприемат такива мерки. На скоро четох, че в Сеул вече има случаи на повторно заразени хора, което е много, ама много лоша индикация. А предварителното вземане на такива мерки идва да покаже, че на ниво правителства, включително и нашето, се е знаело какво става. Твърде вероятно е някъде да са правили опити за ваксини срещу вируси или опити за лекуване на рак, спин и прочее и да са изпуснали духа от бутилката. Знаейки какво са направили са предупредили веднага, защото ако бяха замълчали сега щеше да има милиони загинали. Представете си ситуация, в която хората започнат да мрат като мухи от грип, а никой не знае защо, докато правителствата се усетят, ще мине месец, през тоя месец ще има около 100 000 000 заразени, от които милион ще загинат. Втората версия е, че някой умишлено е създал този вирус с цел разтоварване на финансовите системи на държавите. Само си помислете - вируса е 15% смъртоносен при хора с хронична астма, при такива прекарали инфаркт, инсулт с диабет или множество съпровождащи заболявания. Удобно е нали? Такива хора са тежест за здравната система. Ако някой реши да останат само работоспособните и тия, дето не вкарват системата в преразход - колко му е - пуска едно вирусче и хоп - 15% от болните дърти ги няма. Няма пенсии, няма лекарства, няма заети лекари с тях ... всички печелят, нали така? Само не знам кой би бил тоя болен мозък, който би сътворил такъв геноцид!
ммм (нерегистриран)
Това не е грип а настинка. Друг тип вирус е. 1. По-заразен е от грип 2. Малко по-смъртоносен е от грип (бройките на заразените са вероятно 40-50 пъти по-високи от тия дето съобщават на телевизора) 3. Няма естествен имунитет срещу настинка Така по-ясно ли е?
123 (нерегистриран)
Ясно ми е, че си глупав. 1. Доста по-заразен е от грип 2. Доста по-смъртоносен е от грип 3. При настинка хората не се интубират, нито възниква фиброза на белите дробове
ммм (нерегистриран)
123....корона вирусите предизвикват настинки. За това пиша, че е настинка, а не е грип. Грипния вирус е друг тип вирус.....
123 (нерегистриран)
Разбира се, че коронавирусите предизвикват настинки. Както и много други вируси предизвикват настинки. И разбира се, че грипният вирус е друг тип. Какво значение има какъв тип е вирусът и как го наричаме. Ако Ro факторът му е висок, смъртността - по-вискога, инкубационния период - дълъг, безсимптомното носителство - нормално, дългосрочните последици върху здравето на преболедувалите го - неясни, то ОПРЕДЕЛЕНО ИМАМЕ ПРОБЛЕМ.
х (нерегистриран)
Направо цялата история вони 90% медиен и политически шум и 10% медицина.
бактерията (нерегистриран)
Усилено се работи върху биологичтите оръжия. Мамицата ми разкатаха ,,тези учени,,!?
конспиратора (нерегистриран)
Това е перфектното биологично оръжие, не се изграждат антитела и съответно може да бъде използвано многократно. Някой лаборант добре е заработил.
Just (нерегистриран)
За грипа нещо да кажете ?
ммм (нерегистриран)
Напротив изграждат се анти тела, но не и такива които Ви дават имунитет.
Мич (нерегистриран)
Тази организация СЗО е рожба на Шорош.Не им вярвам. Преди същите твърдяха че Корона не може да се предава от човек на човек.
Мхм (нерегистриран)
Създал я е когато е бил 18 годишен.
Да бе да (нерегистриран)
Ако беше така Китай да е пламнал отново. Все още имат случаи, а отвориха всичко...
мммм (нерегистриран)
Китай не разчита на имунитет. 80 хиляди заразени от 1.5 милиарда население е смешно малко......
Заговор (нерегистриран)
Уроди! СЗО чели продават страх и терор. Не могат да намерят 10 доброволци и да опитат умишлено да се заразят втори път.;) Ако никой от тях не се зарази значи се изграждат антитела. Даже и в Англия плащат на здрави хора да се заразяват с COVID за ваксини и аналитика, имат си предостатъчно желаещи. СЗО нещо не желае да свърши параноята с вируса, Тръмп добре че им спря парите, мисля че трябва да има разследване за заговор и злосторническо сдружаване на СЗО. Или заедно с Путин, знаят за какво става дума, да пуснат калибри и патриоти върху тази терористична група.
ммм (нерегистриран)
Ами да над 200 човека в Южна Корея и поне една Българка са болни втори път от Корона!!!!! Това е проблема.......
Мич (нерегистриран)
Бреей, а за вирусна пневмония чувал ли си?
123 (нерегистриран)
До момента не е доказано нито едно повторно заразяване. За да се изчисти напълно един вирус от организма на човек, абсолютно всяко едно негово копие трябва да бъде унищожено. Поради тази причина хора, които например се лекуват от хронични хепатити, се лекуват с години. След месеци лечение репликацията на вируса е намалена до минимум, но това не означава, че вирусът го няма вече в системата. При подходящите условия просто се реактивира отново. До момента случаите с "повторно заразяване" най-вероятно се дължат на: 1. грешни положителни тестове в началото на заболяването (тоест пациентът е бил грешно диагностициран и лекуван симптоматично, излекувал се е от истинското заболяване и накрая се заразява с sars-cov-2) 2. грешни отрицателни тестове в "края" на заболяването (тоест недоизлекуван пациент, който се чувства вече здрав, а в организма му има единични копия, които PCR теста не хваща). За имунитета - да, много вероятно е да е временен. Затова най-важното нещо в момента е работещ протокол за лечение (детоксикиращи терапии + антивирусни препарати + антибиотици). Но разработчиците са се концентрирали над създаването на ваксини, вероятно е по-доходоносно. Пациентите в България имат ли достъп до лечение с плазма? Или с хлорохин фосфат? Или до експериментално лечение с Remdesivir или Favipiravir? Или имат достъп максимум до интубиране в зала Армеец? При това евентуално.
х (нерегистриран)
Няма, доказателства, че няма доказателства. Стига глупости. Ако животът загиваше от вируси на земята нямаше да има нито живот нито пък вируси.
безпощаден (нерегистриран)
Явно ,ще излезе истина ,че този вирус е създаден във лаборатории. Освен това излязоха данни от щшейцарски учени,че вируса не засяга само белия дроб ,а и цялата кръвоносна система.При аутопсии и излседвае на възрастни пациенти от вируса,са открили ,че кръвоноснте съдове на периферната кръвоносна система са унищоцени .На практика-вътрешни кръвоизливи и и засегнати бъбреци и сърдечносъдова система. Вируся изяжда всичко по пътя си. Нов мистериозен вирус от Китай пък унищожава ракообразните шъш океана. Нарича се „вирусът на Decapod Rainbow“, който причинява големи щети на висококачествени съставки от морски дарове като скариди, омари, раци , главно в провинция Гуандун в Южен Китай и в крайбрежните райони от Китай до Югоизточна Азия. Какво се случша там?Вирусът почти убил скаридите, които се отглеждали. В Китай производството на бели скариди намалява с 300 000 тона за петгодишния период от 2013 г. до 2018 г., което нанесе големи щети на аквакултурната индустрия. Какви опасности крие за нас -България, този нов вирус по морските дарове? Всички знаем ,че рапаните унищожили черноморската черна мида ,са привнесени от Азиатските морета. Става просто-мидите се прикачват по дъната на корабите и така попадат във нашите черноморски води.
В (нерегистриран)
Умният човек предвижда нещата отдалеч и знае предварително какво, кога и как да направи. Умният човек се води от познание за основополагащите принципи на света, на вселената. Глупавият човек е сляп за тях, води се от собствените си приумици и се познава по това, че кара основно на принципа проба-грешка.
Минавам (нерегистриран)
и местя.
Al (нерегистриран)
Това са същите бюрократи, които преди 3 месеца обясняваха, че вирусът не се предава от човек на човек. Наистина подобни институции трябва да бъдат закрити.
Надървен (нерегистриран)
Ми, нека да пътуват. Могат да дойдат да ми се изкачат ,,на върха,,.
Bond (нерегистриран)
Като видиш СЗО в заглавието, все едно четеш нещо от Дойче Зеле или някое НПО с джендърско-соросидна ориентация. На тия шкембелии и дебелогъзи тетки от СЗО след като вече им спряха основният водопровод от бачи Тръмп, сега се чудят каква активност да проявят.
Lolla (нерегистриран)
Друго си е информацията да иде от Российская газета , а?
СЪД..СЪД..СЪД (нерегистриран)
Единственото спасение е, СЗО да се осъди за бездействието и и разпространяване на фалшиви новини!
Гошо (нерегистриран)
Ми съди ги. Ко чакаш? Разрешавам ти.
ЗАКРИВАЙ ! (нерегистриран)
СЗО ясно че никва работа не вършат. Само гълтат пари ! ЗАКРИВАЙ !
Дедо (нерегистриран)
Е не мога та разбера как така без антитела са преборили инфекцията? Нещо ни послъгват.
Lolla (нерегистриран)
Много бързо ги изхвърлят, това е. Имунната система не пази всички антитела, които е произвела някога.
глупости (нерегистриран)
Ако е така, което не вярвам, не чакай ваксина.
Дедо (нерегистриран)
Ти знаеш ли какво казваш с това? Значи ваксина е почти невъзможно да се създаде и за да спре тази инфекция населението на Земята трябва силно да се разреди (някъде с около 80 - 90%)
опълченците на Шипка (нерегистриран)
Борят , борят и накрая измират и те. ...Новий напън веке е настал! ...Опазил Господ!
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
А има доказателства че Вирусът е биологично оръжие, изпробвано на стадионите на западна европа и че Китай няма нищо общо с това! Но това никой не го знае! както и нокой не знае че европата вече уби над 2 милиона в "българия" и че типове като христо стойчков са обществено опасни!
Старшата (нерегистриран)
Ти защо си излязъл бос от стаята ? Я марш обратно в леглото , че сега ще извикам санитарите .
конспиратора (нерегистриран)
Действа се все едно навън има радиационно и химическо заразяване а не вирус. Гледа се хората максимално дълго време да бъдат натъпкани вкъщи и да общуват само чрез контролирани среди (интернет, социални мрежи, телеофон).
ММ (нерегистриран)
Може би не се създава постоянен имунитет, а временен както при грипа. За колко време?
НАЙ
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
И след часове в операционната Роберт Фицо се бори за живот
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Путин заздравява стратегическата връзка със Си, вижте как беше посрещнат (видео)
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Си увери Путин, че Китай винаги ще бъде добър съсед и партньор на Русия
Кирил Петков катастрофира край Варна с кола на НСО