НСО след катастрофата с Петков: Съболезнования за загиналия, въздържайте се от спекулации
По безспорен начин е установено, че другият автомобил е отнел предимството, каза шефът на МВР във връзка с инцидента. Прокуратурата търси записите от камерите по пътя
Обратно в новинатаКоментари - НСО след катастрофата с Петков: Съболезнования за загиналия, въздържайте се от спекулации | Днес.dir.bg
Коментари
"Убитият от Кирил Петков Христо оставя две деца и двама внуци! НСО помита колата им със 160 км в час!" https://tinyurl.com/2puc48rd За свръхвисоката скорост първо алармира дъщерята на загиналия – Таня. Тя твърди във фб за 150 км. в час за автомобила на Петков. За 160 километра твърди братовчедът на убития Христо. „Братовчед ми е излязъл от знака „СТОП“. Докъдето му стига видимостта е било чисто, но те са се движили с над 160 км/ч. Влачили са колата 15 метра“, допълва той.
Всички сме наясно, че при каране с много над ограничението и каране на осева линия /виждаме, че го правят дори и когато не са конвоираща кола/ тези "пазители" често са причина за ПТП-та. Важно е да се замислим и за следното: според Закона за държавния бюджет за 2024 г. ВСИЧКИ НИЕ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ЗАГИНАЛИЯ, плащаме с данъците си /без никой да ни е искал мнението или да е отчитал ефективност, ефикасност и целесъобразност от работата им/ над 450 млн лв/годишно за ченгеджийски служби извън МВР!!! . Конкретно за 2024 г.: НСО - 67 млн, държавна агенция "Разузнаване" - над 49 млн., ДАНС - 171 млн., Държавна агенция "Технически операции" - 86 млн., Служба Военно разузнаване - 76 млн... Голяма част от служителите на тези службици се имат за по-хора от нас и ето резултатите!
името на тая организация не съвпада с дейността и, трябва да се наричат Национална Лакейска Служба
Табела за населено място , ограничение 50 км/ч. Ако е карал с 40 така ли ще разцепи Ауди-то.
нема кво да се въздържаме; даже и от тея калпави снимки е ясно кой е виновен... тва дупедатите требе да почнат само с хеликоптери да ги возат та да не пречат на движението и да не мачкат обикновените орица
Спекулациите вие ги създавате Карат винаги с превишена скорост и нормалните хора трябва да бягат за да не ги ударят
В казармата имаше хиляди простотии и няколко правилни неща. Едно от тях е, че при катастрофа наравно с шофьора е виновен и старшия на машината. Защото е абсурд да искаме от шофьора да не се подчини на заповед от старшия. Киро себе си не може да изапти, конституция тръгнал да пише. Срам.
Добре , че задължителната казармата е замрела простотия, ако това са ви учили. Кво, ако старшинката каже заври си приклада в да праи компания на простата ти, че го напраиш ли? Понеже я съм бил шофьор и ще ти кажа, че отговорността си е твоя и старшия може много неща да си дрънка отзаде, ама никой не мое те накара да го слушаш, оти ти обираш пешкиро.
Че загиналият шофьор бил излязъл от път без предимство/знак Стоп, го твърдят убийците. Защо катастрофата е в насрещната за Туарега на НСО лента. Защо дъщерята на загиналия твърди, че майка й и баща й са пътували към Аксаково, а не оттам?
Да ве прибирали са се и са били в лява лента за завой към Аксаково. НСО не знаят в завоя какво правят карали са на осевата през нарисувания остров и бух в лентата им за наляво. Е то варненци го знаем гледаме как Всички пищман се пробват да плещят глупости пред телевизиите. Ами катастрофата беше в 17:30 първите им изцпки бяха , чак след 2 часа. За 2 часа туй измислиха. Освен това бяха отцепили кръстовището на 100м от всички улици. Без достъп и на журналисти. Ама цицин ще си признае някой ден стига да не е късно за съвестта му.
аудито е ударено отляво, след като е пътувало към Аксаково, а хубавците към Варна? Хайде помислете малко де! Освен човека да е карал на задна ...
Какъв е тоя Найо Тицин, та ще се вози в кола на НСО?
Се е движил автомобилът на НСО? На мястото на семейството на загиналия щях да искам наистина независима експертиза. Ако няма добра видимост, е трябвало държавата да я осигури. Шофьорът на аудито да не е трябвало да чака цял ден на знакът стоп, за да може другите да карат със сто и петдесет по основния път. Като има табела 60 и блъснеш някой със сто и петдесет това си е умишлено убийство.
Къде са пробите за алкохол и за наркотици, с каква скорост са се движили тези от НСО? И какво значи "търсят записите?! Трябва да имат такава система, че от камерите на АПИ с два клика да се "намират"!! Като почнеш от едното и минеш през десет други неща - все има какво да се оправя! Ама, ако бъде достатъчно, че е отнел предимство... поредната парвенющина в блатото ни.
Скоростта на НСО автомобилът е била много, много несъобразена, освен, че е и превишена. Това е причинило смъртта. Кирчо е тепегьоз.
За 2 години 3 пъти съм срещал коли на НСО по пътя София - Търново и ВИНАГИ са шофирали ОПАСНО - изпреварват по осовата линия, навлизат в насрещната лента и излизаме по банкета!Мигат, свирят и те избутват от платното - карат агресивно, все едно сме във военно положение!, в тях се возят примати като ПКП или Лойко....И казаха, че колите им нямали видеорегистратори и за това нямало кадри от катастрофата!Айде бе!!!Всеки втори си има такъв в колата, я тия нямали - някой вярва ли им изобщо/И Радев щом и той скочи да ги защитава значи е ЯСНО, че те са виновни!!А тоя задник Киро какъв е, че го охраняват?От какво го е страх, че го пазят?От любовта на народа ли?Той книжка няма ли?Кола няма ли си?Жалко за човека, но се обзалагам на едния от подземните си гаражи, че ще изкарат починалия виновен и всичко ще се потули!!!
Виждал съм кортеж в САЩ. Пред него блокират всички подстъпи(воростепенни пътища на около 5 км.Отпрес се движат мотористи или полицейски коли с включени сигнални лампи.Прави се организация съвместно с полицията.В БГ един малоумник се е обградил с едни ужким охрана и хвърчат по пътя с държвни бронирани автомобили и мачкат пътни знаци и хора без угризения.
По времето на бай Тодор при нас беше така ама заради кортежите блокираха пътя един час преди това, ама сега е неприложимо защото нашите улици в големите градове са постоянно задръстени. А и тази практика я прекратиха след като буторясаха цял граждански самолет, за да не чака 2 часа да излети Бай ни Тодор.
Разгледах снимките от удара и пътя.В този участък пътя завива надясно за колата на НСО и видимостта не е добра и за двете коли.Има кръстовище но няма ограничение от страната на колата на НСО.От пораженията на аудито и на туарега може да се обосноват със сигурност няколко неща: Туарега(НСО) се е движил над 100км/ч бих казал около 120.Аудито е сгънато на 2.Смятам,че аудито(жертвата) се е опитал да завие наляво,туарега инстинктивно е навил волана да го избегне и е навлязъл в насрещното където е станал и удара.В България редовно не се спира на знак стоп,възможно е и аудито да не го е спазил но това е маловажно.Тъй като няма добра видимост повишената скорост на туарега(НСО) е изненадала шофьора на аудито.В случая формално при неспиране на стоп шофьора на аудито носи вина но шофьорът на туарега също защото при движение с по ниска скорост вероятно нищо нямаше да се случи.Имаме кръстовище,няма видимост,с какъв акъл се кара толкова бързо там?Ами ти излезе тир или процеп?Би трябвало всички коли на НСО да са оборудвани с тахиграфи и с даш камери или 360 камери.И то една отзад и една отпред.А сега жената е в кома,шофьора на аудито е умрял.Кой какво ще каже е едно а какво е станало е друга работа.
Нито е сигурно, че аудито е правило ляв завой, нито мога да приема липсата на ограничение на скоростта. Непосредствено на мястото, по снимки и карта, и аз не видях ограничение, но просто е невъзможно да липсва такова. Това е конфликтна точка - кръстовище с повече от една възможна посока за изход, отделно има и знак Стоп - максимално допустимата скорост е 60км/ч (на подобни места често има и ограничения до 50 км/ч). Отделно, от полицията там, мисля че потвърдиха ограничение от 60км/ч в района на инцидента...
Баира надолу е целия със знаци 60км/ч. На една от отбивките за паркинг винаги стои една Лада Нива с камера с тринога.
Със 120 може ли да се шофира на подобен път? Ако имаш книжка си опасност за околните. Хвърли си я и отивай на опреснителни, че ще има следваща трагедия с твое участие.
Вие допускате ли, че шофьор на тези години, който вероятно стотици пъти е спирал на този стоп, че не е наясно колко сложно е кръстовището, с тази ограничена видимост? Сигурен съм, че е спрял. И ако онези недосегаемите се бяха движили с нормална скорост, труп нямаше да има. Сега три дни ще клинчат и на следващият ще изкарат виновен покойника. И така си продължаваме и продължаваме, към никъде. Така се стига до никъде.
По пътя на колата на НСО към Аксаково има няколко завоя, затова има знак за ограничение на скоростта до 60 км/ч. Знакът се вижда на координати 43.274415, 27.796035 на Google Maps тук: https://tinyurl.com/ycx25zzz Има висока рамка с камери точно преди колата на НСО да навлезе в кръстовището, затова трябва да могат да определят скоростта на колата на НСО веднага. Поради завоя на около 60 м точно преди кръстовището, убитият професионален шофьор не е могъл по никакъв начин да види колата на НСО, дори да е била с аварийни светлини. 60 м се изминават за по-малко от 2 сек при скорост 120 км/час, за това време завиващата кола е имала време от знака стоп да тръгне на първа скорост и да направи завоя, но колата на НСО без да намаля скоростта, против всякакви пътни правила е блъснала завиващата кола в НАСРЕЩНОТО пътно платно, без да употреби спирачки, като е влачила колата поне 20 м, почти до знака Аксаково, където позволената скорост е 50 км/ч. Странни заключения на пътната полиция за позволяване незачитане на законите на пътя от българските политици и позволяване на техни убийства по пътя.
Имал съм случаи да видя на живо кортежи на НСО , при това не един и два пъти . Едва ли е тайна за някого , че карат буквално като луди , не спазват нито знаци , нито маркировки , а скоростта им е почти винаги със 100 километра над разрешеното . Катастрофите с тях са доста срещано явление ; колите им са винаги бронирани , а най-важното е , че каквото и да стане , те винаги СА ПРАВИТЕ ! Демокрация батка ! Всичките права са за тях , а за нас са само задълженията и данъците ! Бог да го прости загиналия невинен човечец ...
Автомобилите на НСО имат ли видеорекордер?Аз лично незнам но мисля е хубаво да имат.
Да почива в мир загиналия шофьор! Дано оздравее пострадалата жена! Единият участник в произшествието е загинал, вторият е в тежко състояние, от тук следва, че другата страна може да използва положението в своя полза (и най-вероятно го прави до доказване на противното). Ако са прави от НСО и е нямало нарушение от тяхна страна, то, за да го докажат пред обществото, те трябва да представят съответните доказателства, в т.ч. че автомобилът на НСО се е движил с разрешената скорост. Ужас просто, как някои хора се мислят за безсмъртни, а други си отиват за секунди!
и нсо и кирльо са гнус гнусна, доказали са се и нсо-то и кирчо простото десетки пъти, че са такива! но ги наблюдавам от вчера мисирките и разните там мвр варненски шефчета и всички, суетящи се около тази трагедия, как не спряха мазничко и подличко да хвърлят вината върху мъртвия, върху умъртвения човек! как не спряха да натякват възрастта му, как се правят на улави за дивашката скорост на нсо-убиеца, как лъготят за ограничението на скоростта точно на това кръстовище, ....не ги е срам!!!
По ЕК казаха, че семейството се е прибирало от Варна към дома си в Аксаково. Това означава, че не са били на стопа, както ни вменяват, а на лентата за ляв завой. НСО явно са карали на осевата линия която става остров и после лява лента за влизане в Аксаково.
Първо ;Защо тоя неграмотния се движи с охрана от НСО. Второ: със сигурност са били с превишена скорост, което прави преценката на ситуацията на другия водач съвсем различна. Със за Киро.
Първо няма нужда от тези, няма сериозни заплахи. Политиците да се движат с обществен или личен транспорт и ако имат нужда да бъдат пазени от любовта на народа, да си наемат охрана. Второ няма полза от тях, колкото и да тренират нямат реален опит и са безполезни. Скъпи таксита, които се движат безнаказано, нищо повече не са. Трето непрекъснато застрашават живота на другите участници в движението и усложняват пътната обстановка. Четвърто лош пример са, мутрите се учат от тях или те самите стават мутри, когато ги освободят.
Що не кажете колко годишен е шофьора на НСО и с какъв стаж зад волана е ?
Най-добре е да се закрие тази службда, една шепа народ сме, дали имаме 6 млн, та и служби за охрани, на кого, от кого, май че са само едни хрантутници, за които правила няма и.... ето какво се случва.
Бай калинката не можел да коментира, ама без да иска споменал, че било отнето предимство... Я, по един видео-регистратор на всяка кола на прислужниците и после да си говорим. Който им гледа после кадрите, сигурно ще му побелле косата.
Само да попитам като по невеж. Можеш ли да имаш претенции за предимство, когато караш с двойно по-голяма скорост от разрешената на мястото на инцидента?!
10 години назад. 2014 е годината. "Името на службата е Национална служба за охрана, което предполага охрана, а не луксозен транспорт. Това подчерта бившият служител на НСО подполковник Николай Марков в студиото на „Тази сутрин”. По думите му новите Аудита, които ще возят следващите министри, не са с никаква степен на защитеност: „Те са равносилни на това да си сложиш един кашон на главата и да отидеш на бойното поле”. Марков подчерта, че бившите му колеги и досега задават въпроса НСО слуги ли са на правителството и каква е функцията й – да слугува или да охранява. Подполковникът посочи, че степента на защитата се поръчва именно от службата, като допусна, че в случая може даже да е нямало обществена поръчка. По думите му само част от автомобилите на НСО са бронирани, като този на Ахмед Доган е най-високият клас у нас и струва 1 млн. долара."
става дума за 1,4 милиона лева през 2014. Националната служба за охрана представи пред медиите седемте нови автомобила от висок клас, с които ще вози министри и чуждестранни делегации от догодина. Колите не са бронирани, имат най-ниско ниво на оборудване, 6-литров дизелов двигател, 250 конски сили и заложена експлоатация от поне 10 години при високо натоварване. Автопаркът на НСО се увеличава и с 12 компактни автомобила, които ще ползва службата. При представянето на новите Аудита, от НСО специално подчертаха в своето съобщение, че возилата са стандартно изпълнение на базовия модел и нямат допълнителните екстри, характерни за бизнес клас. Причината за това уточнение е сериозната полемика през последните месеци, след като стана ясно, че ще бъдат закупени коли от топ модела на Ауди – А8. Лимузините са с цена от 124 000 лева бройката и са от по-висок клас от използваните за аналогични цели возила в значително по-богати страни като Австрия и Дания.
Моля официалните власти и всички тия които имат власт да плещят глупости вярно че напрежението върху тях е много голямо ама да обяснят на обикновените хора, ученици , деца, майки, баби, учители с колко километра в час се минава край автомивка? Смятате ли , че районно пътно управление Аксаково са толкова глупави и не са сложили всички необходими знаци? Като този е най-сложния район през зимата в цяла Варна.
в Гугъл мапс не видях знаци, а само храсталаци и лоша видимост от тях. Може да е имало...някога.
Хубаво разгледай там е горски район с поне 5 пресечки от ляво и от дясно в гората на всяка пресечка се виждат стоповете и ограничения на главния път 60км/ч. По закона за движение на пътищата при пресичане на междуградски път скоростта се ограничава до 60км/ч . Знака може да е паднал може да е откраднат но маркировката показва, че има Т образно кръстовище. Щом маркировката е за кръстовище скоростта е до 60км/ч ако няма друг знак. Е където е катастрофата има друг знак Д11 населено място. Вижда се и автомивката от 1500м. Автомивката е населено място да знаеш.
Искат да кажат, че на коли на НСО няма камери ли? Преди искаха за 2 коли на НСО 2.4 милиона лева. Правото на охрана на Кирил Петков, не е право на безплатно такси изпълнявано от НСО.
Хайде и този и варненското полицайче, които без завършени следствени процедури се правят на последна инстанция да правят компания на простоКиро в килията.
Да приемем , че човекът не бил спрял на Стоп-а . Добре , но значи е на кръстовище , а там трябва с 60 да се кара . Интересно, НСО с колко са карали ?
Той Местан и той, категорично не беше спрял на Стоп, ама някак си се оказа, че той другият казал бързо и...ала-бала. Тогава не се изтъпани никой, да заявява категорично....
Колко удобно, те ще са по телевизии и медии и ще манипулират общественото мнение, а потърпевшите от беззаконието им да се въздържат. Оставка!!! И това ми било слуга на народа!
Киро и шофорчето му от нсо , трябва да лежат заедно ,!!!! Със семерджиев в една килия !!!! Така ще му доставя директно пицата с кристали
Кирил Петков ще довърши ПП с мълчанието си. Длъжен е да излезе и да каже, като свидетел, какво се е случило. Няма как да обвиняваш службите за неща, които се доказват малко по-трудно, а да си мълчиш за нещо, за което е ясно на всички, че си бил очевидец. Длъжен е да говори веднага, за да има гаранция, за някаква справедливост спрямо починалия човек. Иначе остват думите на министъра, че важното е, че колата на НСО е на път с предимство, и то е било отнето.
не искам да слушам киро простото по никакъв въпрос! особено по този! този девиант влезе в политиката с дивашка лъжа, продължи в политиката, ръсейки по 10 лъжи на ден и сега да го слушам как си измива ръцете със смъртта на човек, който вече не може да се защити!
Не ми харесват внушенията, които правят политиците, защото подвеждат хората. Не ми харесва как под влияние на чужди държави ПП-ДБ, ГЕРБ-СДС, ДПС, включително с мълчнието на БСП, свалиха ветото за РСМ, за което историята ще ги съди. Не ми харесва как ПП-ДБ дойдоха на власт с помощ на чужди държави за да проведат техни интереси и с това реабилитираха Борисов и Пеевски. Не ми харесва и да се вменява незаслужена вина. Кирил Петков надали е карал джипа. Колкото и да е искал или не, да стигнат бързо някъде, то вината си е на НСО. Проблема е, че в момента Кирил Петков си мълчи, въпреки, че е свидетел. Той може да разкаже какво се е случило, независимо дали му вярваме или не. Ако излъже, има шанс лъжата да се установи. Мълчанието му е срамно, защото има загинал човек и държавата се опитва да убеди обществото, че вината е на загиналия.
На мене такъв министър не ми трябва на вас трябва ли ви? От кога министрите станаха разследващи?
А този пишман министър знае ли колко е скоростта в населени места? Това е първото кръстовище на населеното място? Супер опитния шофьор на НСО с колко е смятал да мине на следващото кръстовище? Ако ще се толерира карането на юруш ами кажете го да караме и ние така пък вие ни давайте път на стоп и светофар.
Защо не покажат таблото на тоя таурег повече коли при удар километража спира на толкова км на колкото е била колата в момента на удара ,а както знаем всички тия негодници с колите с фолио и буркани никога и никъде не спазват правила...
Не ща да гледам никакви табла. Ще кажат ами счупен е и не знаем. От как е измислен автомобила се знае от деформациите при катастрофи каква е била скоростта. Всички знаят каква била. С спорят че в този участък разрешената била 90 , ама със знаци е ограничена от 60 на 50км/ч. Другото за което ни вменяват е ,че ако ще и 1300км/ч да е този който излиза от стопа трябва да може да вижда звуковите вълни създавани от Туареги. Ами не не можем ги видим.
Семейството да съди тея боклуци до дупка! Мършата предизвикала това ПТП трябва да лежи ефективно. Не е по-малко виновен от надрусаните и пилите. Предрусал е с власт.
Фактът, че автомобилът на НСО няма ГТП и застраховка ГО, спекулативна хипотеза ли е? Какво има да спекулираме, виждали сме ви как карате. На много от нас ни се е случвало да ни изблъскват от пътя подобни хубавци от НСО, изживяващи се като пилоти на Формула 1. Нищо спекулативно няма, всичко е ясно с малко по-задълбочен поглед върху мястото на катастрофата и положението на автомобилите след това. На снимката ясно се вижда, че колата на НСО е в насрещното платно. Виновен е водачът на колата на НСО, в това няма съменение за обикновения човек, но видиш ли държавата действа по друг начин и на нея не и пука, какво мисли обикновения човек. НСО има многобройни подобни инцидента през годините. Познайте колко пъти са се оказали виновни...
Спекулация, бе, вие на малоумни ли ни правите, нали се виждат колите, НСО джипа СЕ Е ВРЯЗАЛ в другата кола и я е влачил 100 метра, А НЕ ОБРАТНОТО! И без да си експерт се вижда, ЧЕ СКОРОСТТА НА ДЖИПА Е БИЛА, НАЙ-МАЛКОТО, НЕСЪОБРАЗЕНА. И от там възникват купища въпроси : - С лампа ли е бил, или без лампа (в специален режим, или не). - Ако е бил в режим, КОЕ ГО Е НАЛАГАЛО? (На Киро преизборната среща??? Къф в Киро, та да се вози на кола на НСО в предизборен реим?) - Ако не е бил в режим, що е карал като ОЛИГОФРЕН??? Когато специалната кола е брз лампа, ТЯ НЕ СЕ ОТЛИЧАВА ОТ НИКОЯ ЦИВИЛНА КОЛА, което значи, че шофьора е за затвора... И пак стои въпроса, КЪВ ГО ДИРИ КИРО В КОЛА НА НСО??? Главният жълтопаветник УБИ ЧОВЕК. Ако някой съдия го беше вкарал в затвора, за всичките му престъпления за последните 2-3 години, СЕГА ТОЗИ ЧОВЕЧЕЦ ЩЕШЕ ДА Е ЖИВ! Думи нямам...
Не става ясно, защо Киро ползва НСО за да ходи на предизборна агитация във Варна?? Това е забранено!! От сега започнахме с ала-бала, АЛОООО!!!
ВСИЧКИ каруци на НСО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да са снабдени с видео регистратори. ВТОРО не е работа на този нещастник да казва на обществото какво да мисли и говори. Превишената скорост е очевидна и не е прецедент ОСТАВКА веднага!
мога ли да ти отнема предимството и да го забуча в упето на Лена. Това как ще се води, щото не знам какво е ограничението в задика и.
Ще каже ли с каква скорост се е движил автомобила на НСО? Как така става катастрофа, а скоростта не се коментира. Това не е нормално.