Нова катастрофа спря движението по магистрала "Тракия"

Лек автомобил се е ударил в паркирано превозно средство на пътно-строителна фирма

Обратно в новината

Коментари - Нова катастрофа спря движението по магистрала "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И това ли е част от хибридната война и геноцида против унищожаването на прекрасната българска нация?

Избихме се по тия "хубави" европейски пътища, аз не помня от години да тръгна по тракия или хемус и цялата магистрала да е отворена...

Не е виновен шофьора-виновни са АПИ,Трейс груп,Бойко,ГЕРБ и останалите !

няма ама нищо общо с магистрала и е най опасното на Балканския полуостров. Нормално като знаем какъв индианец го е правцил! Но голяма е и вината на КАТ , които са само статистици вече 30-тина години и не си мърдат пръста дори при очеВадни ситуации.

Превозното средство на "строителната фирма" е доставяло дупки за "магистралата" по спечелена ОбщественаПоръчка, и в момента на катастрофата работниците са ги монтирали върху "асфалта"...!!! :::))) Ха, ха, ха... :::)))

КЪДе по света работника по магистралата я ремонтира докато е отворен участъка за движение?!?

Да питам всички плюещи. Строежът на АМ Тракия е започнал през 1978 г., на АМ Хемус през 1965 г. Защо правешката тиква не ги е завършила?

Отдавна трябваше да премахнат категорията "Магистрала" на този второстепенен междуградски път....

Учудващо е как сте успели да разберете истината, въпреки че в кратуната Ви се гонят мутромилиционерогерберастки ветрове...!!! :::))) Ха, ха, ха... :::)))

В статията пише ,, паркирал след поставени ограничителни знаци" така е на всякъде по света

Селяни, кой ви даде книжки?

Ограничителните знаци преди или след катастрофата са поставени?

в бъдещето на курнела няма да стават такива неща ! вервай народе !

Ами то човек ако го няма в главата,все някой друг му е виновен.Преди плачехте,че няма магистрали,че хората се трепят заради това.Сега има магистрала,по излиза,че Бойко е виновен,и АПИ, и КАТ,но не и Негово величество шофьора.Качил се на мощна кола,взел крайната лента и газ.Присвяткане с фарове да му осободиш пътя,нищо,че караш с максимално разрешена скорост от 140 км.И изчезва след миг.С колко е карал ,не се знае,но ако стане нещо-магистралата е лоша,полицаите спят,Бойко е виновен.А като излязат навън,същите джигите сигурно са по-ниски от тревата.Защото ако те спипат да правиш това,което правиш в България,не знам как ще си платиш глобата.Но тук,в България, сме голямата работа.

В нормалните държави от ес, когато се прави нещо по магистралата, сигурно 1-2 км преди това има поставен знак или мигат тези електронните знаци че има ремонт, някъде напред виждате камионче на пътната служба с вкл. и мигащи всевъзможни светлини по него и стрелка на къде да караш - огромно светещо електронно табло, закачено отзадната страна на камиончето. после след него пак има празно място и чак някъде напред хората работят. Колко и да си разсеян ще ги видиш. А тука слагат един конус на 10 метра зад камиона и решават че с това безопаснотта е изпълненена. И после греда

Така е, но как ще му взимат иначе тол такса на този път от догодина... затова е магистрала, а колко отговаря да е такава няма значение

Стига сте писали глупости измислени от неграмотни ченгета.Самокатастрофирал автомобил няма и не може да има.Катастрофира шофьора,с автомобил или друго превозно средство.

на кой му пука!? те са като препинателните, дебилите не знаят какво означват...

Вчера замалко не катастрофирах и аз. Сигнализацията за ремонтите по магистралата е напълно неадекватна. Поставеана е 100 150 метра преди ремонта, и то в завой. Чудно как чак сега стана катастрофата. Според мен вината за това е на КАТ.

При 120 км/ч се спира без проблем, дори при 140 км/ч, Проблемите настъпват при скорости над 160 км/ч, а е пълно с джигити каращи със 180-200. Колкото и да са им мощни спирачките, времето за реакция си е време, а през това време колата минава значително разстояние

В ученическите ми години, започнали малко преди и завършили малко след 1980г., битуваше такъв виц, от серията "тъпизми" : Един камион карал дупки, една дупка паднала от каросерията, шофьора слязъл да я вземе и паднал в нея :) Само "обществена поръчка не знаехме какво е :)

запись к врачам на диагностику в СПБ [url=https://spb-doctor.ru/ ]запись к врачам Санкт-Петербурга и на диагностику в СПБ[/url]

Ами така е Пацо, сам си отговори на въпроса: защо тези същите като минат границата са по-ниски от тревата? Защото там полицаите не спят, а и го няма Бойко с калпавите закони и наредби позволяващи да напуснеш страната без да си платиш наказанията.... Винаги ще има тарикати и затова издържаме един болюк ченгета, да ни пазят, уж....

Тези дни идвам от нормалните държави - и там са така, карат като изоглавени, има ремонтни дейности без много сигнални табели, хора около мантинелите и прочее. Един моторист беше "самокатастрофирал" точно в табелите за отклонение в насрещно платно поради ремонтни дейности. Но по пътищата там нямаше нито един пътен полицай никъде. Всичко си е същото. Само толкова лоши пътища и нервни олигофрени дето светкат отзад като у нас няма. Чудя се дали и в нормалните държави се изпопребиват като у нас?

то на магистралата завоите са като на "Шипка" или "Беклемето" - завиваш си и хоп - след 1 метър - знак, да му се не види ...

Караш си съвсем културно с БМВ-то с 220, знаеш че наоколо няма камери и изведнъж! Някакви знаци! Ти се подсмихваш и още толкова газ! След 500 метра - камион! Мамка й, скапана държава!

Има си хас да е на шофьора! Или е в пътя, или е в международното положение!

Държавата найстина е скапана, защото тя е просто абстракция на населяващия я народ, от когото произтичат управляващи, администрация, бачкери и т.н. Този народ закономерно избира мутри, кара без да се съобразява с никого и изобщо си прави каквото поиска, а после физичните закони са му виновни, когато кинетичната енергия се преобразува в топлинна, но най-вече в енергия на разрушаването.

След като се самонаспах, тази сутрин самозакусих и бързо самотръгнах да самоработя. И все още самоработя.

спасението е стари пътища с дупки, за магистрали не сме дорасли, за съжаление

Ми не си прав! Аз съм готин пич - умен, работлив, проспериращ. Ама скапана държава и плана Ран-Ът непрекъснато ми пречат. Затова съм безработен и не търся работа.

самокатастрофирал - абе тва кой малоумник го измисли, вече нов български научих по тия руски сайтове!

тва самокатострофирал да не го измисли новият министър? Той е тъпунгер от класа, много ми прилича на неговите брътвежи))):

Много поздрави от професор Иво Христов.

Сигнализацията за ремонт на пътя започва два километра преди отбивката. Проблем има единствено когато колоната от автомобили превиши 2 км., което обичайно става в петък вечер на излизане от София и неделя на влизане. Точно днес там нямаше абсолютно никаква опашка от коли. Друг въпрос е, че знаците са само за балъците.

По принцип си прав, но за този случай... извинявай, на тъпанара държавата не му е виновна, че е карал с превишена скорост и не е видял предупредителните знаци

Магистрала Тракия се разпада и заради ремонти на ремонтите ще продължават да се създават предпоставки за инциденти.

Няма нервни да светкат отзад, защото там лявата лента се ползва за скорост, демек карат поне с 160-180 в нея и няма нужда да светкаш на охлювите каращи като при нас със 100 в лява лента.

От "убавия" ГЕРБЕРСКИ асфалт да не е като при Своге. Боже пази обикновения Българин, на него му е достатъчно 10г. робство при ГЕРБ.

150 метра преди ремонта и да я видиш още от 150 метра та да питам 300 метра не ти ли стигат? Или понеже си тарикат даваш газ до последно да задминеш балъците, които са почнали да намаляват по-рано

Така се строи, пардон краде при ГЕРБ!!!!!!!!!!!!!

Дайте поръчката на Трейс Груп. Ще направят тръбопровода с картонени тръби. Ще стане идеален само за 1 млн. евро на метър.

В събота вечерта на 08.09.2018 минах през същия участък на 19ти километър. Беше ужасно, трябваше ми 1 час в задръстването. Някои се пререждаха през банкета, дори полицията. Толкова ли някой не може да премести колчетата за да бъдат две ленти в посока София привечер събота и неделя. Не коментирам, че никой не работеше нищо по ремонта - просто е стеснено движението.

Шофьорът не е виновен. Виновен е асфалтът и мантинелата. Нищо че не е валял дъжд. Оставка на всички министри. Курни ще оправи всички катастрофи. Сега тренира да катастрофира БСП то.

Виновни са асфалтът и мантинелата, защото са строени от "ТРЕЙС ГРУП" и са тънки и калпави.

Народа повече май го е страх от робството на БСП. То иначе ще печелят ли ГЕРБ вече 3 поредни пъти избори ...

За съжаление това е самата истина...

Първите знаци за ремонт на пътя са на 2000 метра, после има на 800 м., а последният е на 200 м. Въпросът е в тяхното тълкуване! Тарикатите на първия знак започват да ускоряват за да заемат лидерската позиция в колоната, а когато не стане, резултатът е виден.

Сигурно е премигвал с дългите, ама пустото камионче не се е преместило.

Тези съобщения вече станаха ежедневие, за съжаление. Стабилно ми е!