Коментари - Министър Нанков обещава напредък на АМ ”Хемус” | dnes.dir.bg
назад

Министър Нанков обещава напредък на АМ ”Хемус”

Длъжници сме на Северна България и в този мандат ще реализираме важни инфраструктурни проекти, най-вече автомагистрала "Хемус".

Обратно в новината

Коментари - Министър Нанков обещава напредък на АМ ”Хемус” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

а дупка под Шипка,ГА? За моста на Варна ясно нема стане гагаузите не дават. Братята даки налазват и мачкат наред към Стамбул.

Ще доживея ли да видя АМ "Хемус" завършена,строи се от незапомнени времена и още не е завършена!

Браво Кольо, браво Нанков! Да си чул нещо за най-бедният регион в Европа?

Kalin

Абе тия идиоти що не делят участниците на сантиметри и милиметри!!!!!!къде го има това по света търг за 10 км!!!Или така се лапа по добре от участниците

Странна е логиката на управляващите, ако въобще могат да мислят логично. Правят пътища за Гърция и Турция, а пътят към Европа, който минава през Дунав мост 2 направо липсва.

Kalin

Пътя за Европа определено не минава през този мост а през Сърбия така че.....но и този път от софия до калотино го няма

Не се заблуждавайте. Нищо няма да мръдне, докато даскаличката не се напудри. Т.е. докато не се надупчи Софето на всякъде, докато им е кеф. Тангенти, диаметри, подлези, надлези и пр. Да сте чули някога за етап мислене, проектиране за някоя софийска дупка? Не. Само за останалите важни маршрути в държавата проектират, спират и пак проектират. Скалъпиха една кобилица до Бургас. Бързат и до Солун, останалото след дупкалаците в София. Ако има средства. Разбира се.

Първа копка на ремонт??? Тия верно ни правят на маймуни и си просят да ги изметем, трети мандат ни управляват и едва ли не трябва да се радваме на всяка запълнена дупка.

От стратегическа гледна точка за България най-важен е пътя Ботевград - Видин, но кой да мисли.

Преди две седмици се върнах от черна гора. Малка / пет пъти по малка от България / планинска държавица с брутен вътрешен продукт на глава от населението две трети от нашия. / една от малкото европейски държави които са зад нас по този показател. Би следвало да се очаква да са по-зле от нас. Да ама не. Пътищата им / над осемдесет процента високопланински / като че ли вчера са асфалтирани. Една дупка за лек да ти трябва не можеш да намериш. И Мостове, и тунели безброй. Километъра трябва да е поне няколко пъти по-скъп от нашия. И как е постигнато всичко това с далеч по-малко възможности ? Отговора е само един с далеч по-малко крадене.

Ами нямат ГЕРБ

Не, не си прав. Нямат БСП, СДС, НДСВ и ДПС. ГЕРБ са единствените които се опитват да направят нещо което не беше пипано 20 години. Ама то да не е вълшебна пръчица или златна рибка. Нали до вчера БСП и ДПС лаеха, че асфалт не се яде и продължават да лаят в същия дух

Крадат с мярка, не имитират качество, не са прости галоши като нашите, особено пък герб.

Тоя мазник, Нанков, говори само глупости. Къде е одобреното трасе на магистралат? Къде е проекто бюджетът за нея? Къде са парите за този строеж??? Въпроси без отговор. Защото не е важно да се строи, а да се краде от строежите. Саниране, пътища, магистрали, мостове - само огромни кражби. Ремонта на Аспарухов мост само струва 280млн.!!!! За тези пари други държави ще построят три нови...

Има план за втори мост във Варна, но отлежава с десетилетия.

Как да стане този втори мост, като тимажии се опитват до го прекарат през през възможно най скъпия вариант, там където двата бряга на езерото са най ниски и има популация на птици. Защото са закупили всички земи на около на безценица преди 20 години. Ако се направи моста до ТЕЦ Варна където е висок брега моста ще бъде 5 пъти по евтин. Опитаха се да залъжат хората от село Казашко, но ги прогониха с прътове от там.

Трасето отдавна е одобрено. Земите са изкупени. Но парите не стигат.

Ако е така, то къде е? Трасето трябва да е публично достояние. Кой и от кого изкупи земите? Или просто така си пишеш, наизуст?

този Нанков и той започна да плямпа шменти-капели. 16км Хемус и то още в процедури,до догодина и още понататък, а оставащите още 300+ км. кога- на 9ият мандат на герб. А Русе -Търново кога- другият век! Занимава ни с разни козметики по страничните пътища.

Ще ги направят БСП и ДПС. Ама след 100години.

А СЕЛСКАТА пътна мрежа кога? И от нея може да се краде, ама явно няКОЙ не дава да се прай нищо!

Отново няма да стане , Бойко е в болнични , 4 години . Сев. България няма късмет .

Да няма вече , какво да откраднеш от Сев. България ?

ама не дават достатъчно рушвети за Мутрата и говедата около него.

Скоро видях едно заглавие в пловдивски сайт - в Пловдив всяка седмица се открива нов завод. Възмутително е, че северняците ги залъгват, че инфраструктурата не била важна и трябвало да мислели за пенсиите. Още по-възмутително е, че те се хващат за тази лъжа!

Дали сте се замисляли какво значи:"Обявява се общ. поръчка за Магистрала Х...км...на "ПРОГНОЗНА ЦЕНА" ...200 ИЛИ 300.МИЛИОНА ЛЕВА на "ИНЖЕНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО" според ЗОП....Каква е схемата" Според ЗУТ, ОСНОВЕН ЗАКОН! по отношение на устройственото планиране и инвестиционния процес понятието "ИНЖЕНЕРИНГ" НЕ СЪЩЕСТВУВА!!!!!!Всеки може да го провери. Според ЗУТ и НАРЕДБА4 се изработва технически или работен проект с количествено стойностна сметка, която е основание за обявяване на търг за строителство. Да разсъждаваме: Едно длъжностно лице от МРРБ, МОСВ и от ведомствата им , разполагайки с европейски, бюджетни и др. народни средства, опирайки се на един лобистки закон за общ. поръчки обявява за най-значимите инфраструктурни проекти търгове на "ПРОГНОЗНА ЦЕНА" ,обикновено 2-3 пъти по високи, на "ИНЖЕНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО", някой от няколкото известни предприемачи печели търга, внася минимум 50-60 % в партиината каса, заделя и за себе си, превъзлага на подизпълнители и ако парите са достатъчни имаме "магистрала", ако не, допълнителни споразумения, анекси и т.н. По мое мнение, по тази схема, всяка от последните години изчезват по 2-3 милиарда народни средства.Към днешна дата на инженеринг са обявени около 1950 общ. поръчки, а от началото на 2017 около 250. А ние , обикновените българи очакваме повишаване на пенсии, повече средства за образование, здравеопазване, за спорт, за реконстрекция и рехабилитация на пътища,улици, водопроводи и канализации, нови детски градини и .....

Много хубаво ама качеството какво ще бъде защото при сегашното качество на Оризово-Бургас и вълните по магистралата плащаме непрекъснато за ремонти на колите, да хе говорим за отводнителни канали и сервитутната зона на какво приличат.

Цялата тази индустрия е лъжа и заблуда. Но реалната цел не са парите, те са средството. Целта е да се запази контрола и хамстерът да върти колелото в надпревара, невежество, зависимости и страх, до смърт. В чисто технически аспект, дронът трябваше да замести каруцата и това преди повече от 10 години.

Селтаците ще го израстат! Доскоро викаха, че асфалта не се яде, ама сега и те искат да се возят по убави пътища! Балами били!

Мда, по 10-15 км. и след 50 години ще се срещнат.

Поредните лъжи на управляващите !!! При Т.Живков се построи участъка от Варна до Нови пазар - за 30 години оттогава - само още 20 км до Белокопитово !!! С това темпо - другия век !! Така е като се наливат пари само за софиянци да ходят до Гърция и Бургас !!!

да серат селяндурите в бургас,да не цапат варна

от сф до търговище пътувах 4 часа,сега с новата магистрала 6 часа,ясно ли е тъпоумни герберасти?

си долнопробен лъжец от класа. Не само ти пътуваш.

не си пътувал скоро песоглав гербераст да зачакаш на тунелите,нагли герберунгели крадливи

поредната бокова калинка! бибитко да обясни ,зцаща спря 50 км.???

направиха си шопите тракия да одят на моренце а севрна бГ я нямат за нищо! После що нема икономика в северна БГ?! Кой луд западен педал ще инвестира там?

Не е до пътищата работата. Факт е, че северната територия се обезлюдява по- бързо от южната. И причината се нарича София и Пловдив. Много хора се преселват ТАМ.

А защо се заселват там? Да не би от тотото да им се е паднало заселването!

Голямо наливане в асфалтови бездънни ями. Никое друго държавно съоръжение не е глътнало толкова много пари колкото пътищата, даже и енергетиката изглежда евтина в сравнение с тая дивотия. Нови пътища, а старите - не се поддържат. И става една огромна ненаситна дупка, която всяка година гълта стотици милиони - до следващата пролет, когато отново се запълват дупките.

Не искате защото знаете,че Сервера винаги се е оправял и е крепил тая държава.Щото южнаците се лиги и некадърници.Защото една такава магистрала ще ви отвее на вятъра всичките "УМИШЛЕНИ" инвестиции само в Южна.Е, за това не искате.Но ще ви се върне тъпкано.Наближило е!!

В Юга искаме и затова гласуваме против БСП, /за СДС, НДСВ, сега за ГЕРБ/ и има и магистрали и инвестиции! На Север викате, че асфалта не се яде и чакате БСП-то да ви вдига пенсиите и да ви храни!

По думите на тоя и на бившата, за поддръжка на пътищата им трябват 600 млн, а те влагат 300, т.е. пътищата са рушат, а поддръжката не е пълна, а те се натискат да строят още. Г-не, в България, за най-опасните пътища не правите нищо, това, което обещавате, знаете, че няма да стане. Започвайте с пълна поддръжка, а после мисли за кражби, не че и при поддръжката не крадете!

ще стане, с парите от новата система - очакват се по 900 милиона повече спестени на година. за да се довърши хемус са нужни два 2000 милиона - за две години са ги събрали.

"очакват се"... ами ако котка им мине път?

Хубаво правите магистрали с наши пари ама не крадете толкова да има и за пътя да може входно изходните да са по големи че не се возим само с Трабантчета .

Фирмите се знаят, комисионите също , почвайте А ремонтите от кога започват ?

Е щом ГЕРБ са обещали!

мноо сме добри на обещанията ама работа не ни карайте да въшим НИЕ САМО УСВОЯВАМЕ

Какво ще реализирате с вашите умрели фирми които само точат държавна пара и после ви я връщат под формата на комисионна а качество нула иначе цената е като за 4 лентова магистрала.

Смешни приказки за големи ни разказва поредният Велик министър. И него ще изпратим преди да е успял да реализира поредните 5 км от вечния проект "Хемус"! А отговорът на задачата -за колко века може да се изгради 400км магистрала с такова темпо е много прост - за 4 века! И докато се случи е много интересно ще има ли кой въобще да пътува по нея?!

Това вече е друга работа - почти е готово, човекът каза ще видиме. Хемус - хумус, анус, бонус - се тая, дупки и емоции да има и да се правят нещата по десет пъти едно и също, иначе скука, скукаааааа.

Нали до края на юни щеше да свършите с ремонтите бе тъпаци? Що не казвате нищо за това вече? Що почнахте още два моста да ремонтирате като не сте свършили с тунелите? Кога тази магистрала ще функционира цялата без да затваряте участаци?

И кога мислите да стигнете от Ябланица до Плевен/Ловеч? След 25 години ли! Нещастници! Затрихте един от топ 5 икономически развитите градове в Бълагрия -Плевен!

Кой го затвори?

То да е само Плевен...

В България магистрали и големи инфраструкторни проекти да строят имат право две три фирми с отчисления към Партията майка, затова когато имат време тогава ще се продължи магистралата!!!