Най-много сигнали за разбити пътища са постъпили в АПИ от Плевен, Бургас и София

Общо за 667 пътни отсечки са сигнализирали гражданите, от тях повечето са от републиканската пътна мрежа

Обратно в новината

Коментари - Най-много сигнали за разбити пътища са постъпили в АПИ от Плевен, Бургас и София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Че то в Плевен и пътища ли имало? София -Русе в района на Плевен е нещо като Лунен пейзаш от Марс, само че с повече и по-дълбоки дупки....

Ами отсечката Искър-Долни Дъбник да не би да е по добре?

Нямам идея какви пари се хвърлят по кърпене на пътищата в Община Бургас; за сметка на това мога да кажа че веднага след кърпенето на улица "ОДРИН" от кръговото Завода за кабели, Лозово, сервиза Ситроен, Долно Езерово, НХК и надясно към Джумбото е компрометиран основно, току що завършило кърпене, и почва новото кърпене; дори черните пътища в района са по добри и по -малко пропаднали и издълбани. При слизането от Надлеза за да тръгнеш посока Ветрен има едно пропадане което поне веднъж, ако не два пъти годишно се "премахва". А в същност всичките тези 17 километра отдавна плачат за ОСНОВЕН РЕМОНТ на на настила от битум, а от основата от темела на пътя

Ще ги ремонтираме!

Кой трови София! Сутринта отново осъмнахме в черен смог! Кой гори боклуци и ни трови!?

Гражданите, сър, "ОТ СОФЕТО съм!"

Пътищата в Плевенските села са направо срам за този век. Там човек , който не познава района ,особено вечер, не трябва да кара, на всички избори се обещава, ама много се обещава, дори започвам да си мисля, че започват ремонт още през нощта.

Това какво означава, че Северозапада не подава сигнали или че там просто вече няма пътища?

Избиратело, кой друг? Интересно само какво стана със съоръженията за улавяне на прахови частици, на стойност над 1000лв всяко, които общината безплатно им монтира?

Горнобаци се организираха и сега АПИ ще строи потедният булевард в София.

Вчера за пореден път минах по пътя Варна - Сл бряг и си помислих, че участъка след Обзор не е бил толкова трагичен от 1997 г, когато някаква македонска фирма за няколкото зимни месеца незнайно как го направи отличен. След това никой никъде не пипна нищо по него повече от 15 г и вече си е същия път убиец както беше преди 25 г

Улиците в Стара Загора са по зле от Буча и Херсон взети заедно след бомбардировките.Прах и мръсотия ,дупки и кал

ИИ в селата около М.Търново е пълен ужас,незнам как карат граничните да обикалят за мигранти ,то не остана даже и чакъл ,не си ли чупят служебните коли,искат хората да се връщат по селата ,как да стане!

Слова, от красиви по-красиви. Хубава терминология, числа, цифри, обещания. И накрая - гюбре и кочина. Нескончаема кочина.

А за Варненските улици нямам думи Друс Лий ряпа да яде Портних последен мандат ГЕРБ вечно крадат- обещават предизборно и ние висим по сервизите за ремонт на ходовата част

За да се оправят нещата трябва да се върне старата структура на ОПУ и те да обследват и ремонтират пътищата в дадената област. Само автомагистралите трябва да се поддържат и ремонтират от специално дружество както беше едно време. Всяко ОПУ много добре си знае пътната мрежа, слабите места на дадената отсечка и къде се налага ремонт. По норматив трябва да се зададе всяка пътна отсечка да се преминава от комисия поне един път месечно, да се описват в протокол всички нередности, проблеми, дупки, храсти, липсващи знаци и мантинели и тн след което съответното ОПУ да извършва ремонт на пътя, а не някаква фирма след 82767825762 обжалвания на търгове и обществени поръчки. Два пъти поне в годината полагане на маркировка, рязане на храсти, чистене на банкети и кърпене където се налага. Работна ръка има - стотици хиляди безработни българи и цигани. Подобни ремонти трябва да се водят спешни/неотложни и така да се заобикаля тая глупост с търговете. Всички ОПУ и дружеството за магистралите да са държавни и бюджета на АПИ да се разпределя към тези дружества съотносимо на дължината на пътната мрежа в района на дадено ОПУ. Общините остават стопани само на уличната мрежа в населените места. Парите от тол такси и винетки - в общ бюджет на АПИ. С подобно решение се решават 5 проблема едновременно - осигурява се по-строг контрол на дейностите от страна на обществото, намаляване на безработицата, намаляване на тежестта върху социалните фондове щото бай мангал ще копае с лопатата, а не в тунела на Айшето да прави чавета, избягва се простотията с търговете с фирми-фантоми и вечни обжалвания и парите остават в държавата, а не в сметките на някой дебел гербаджия. Разбира се това няма да се случи понеже всички до един цоцат яко пари от пътища и се краде като за световно, но все пак е хубаво да си помечтаем.

че то у Видинско НЕМАМЕ пътища! Как да подадем сигнал, че са разбити, като ги НЕМА!