НАТО губи важен руски доставчик на самолети
Авиокомпания "Волга-Днепър" иска да се съсредоточи върху гражданския сектор
Обратно в новинатаКоментари - НАТО губи важен руски доставчик на самолети | Днес.dir.bg
Коментари
Тъпако правят много по добри, Боинг 747-8Ф кара 140 тона на 8500 км, докато Ан-124 със същия товар не може да стигне и 4000 км. Само че Боингите са ангажирани за години напред, докато руските никой не ползва и са свободни, което е единственото им предимство.
сега е добре! Пооправили сте го сайта. Добре е, че сте махнали въвеждането на числата за коментар! Браво!
за разчистване на теми - пълен хаос за търсене на темите. може и да е за добро. сори, от мен довиждане.
ИНТЕРСНА НОВИНА ИМАШЕ ВЧЕРА - ШЕФА И ЗАМЕСТНИК - ШЕФА НА УКРАИНСКОТО РАКЕТНО БЮРО "ЮЖНОЕ" ОТИШЛИ НА СИМПОЗИУМ ПО КОСМИЧЕСКА ТЕХНИКА В КОЛОРАДО...И ФБР ГИ АРЕСТУВАЛО ЗА ПРОДАЖБАТА НА ЧЕРТЕЖИТЕ НА ЯДРЕНИ РАКЕТИ НА СЕВЕРНО-КОРЕЙЦИТЕ :))
ЗАЩО ЗАПАДА Е ОБРЕЧЕН ???? .. АМИ ЕДИН ВОЕНЕН САМОЛЕТ ИЛИ ТАНК НАПРАВЕН ТАМ (ВЪОБЩЕ ВСЯКО ОРЪЖИЕ) .... СТРУВА 10 ПЪТИ ПО-СКЪПО ОТ СЪЩОТО ВЪОРЪЖЕНИЕ НАПРАВЕНО В РУСИЯ ИЛИ КИТАЙ ... ПРИ ТИЯ НАДЦЕНКИ , И ТОРБА БЕЗ ДЪНО ДА ИМА ЗАПАДА, И ТЯ ЩЕ СЕ ИЗПРАЗНИ - СЛЕДВАТ ВЪТРЕШНИ КОНФЛИКТИ И БУНТОВЕ :))
Айде лягай, че утре пак цял ден ще миеш чиниите на неграта и трябва да си свеж! А за Запада и Изтока остави на хора с нужното образование и грамотност да разсъждават! Не е за теб тази материя, не се мъчи сам и не мъчи и нас!
Струват по-скъпо, защото са много по-надеждни. Същото важи и за ракетни програми. Единствената ракета в света, която няма неуспешен старт е Ариана, на Европейската космическа агенция. Да, много по-скъпа е от Съюз, но успеваемостта е 100%. Всяко удоволствие се плаща. Относно самолета, като не могат да ползват Руслан, спокойно ще използват Мрия, който е базиран в Украйна.
Украинците имат и Ан225 Мрия. Пак наследен от СССР. Беше разработен да пренася руската совалка Буран, както и модули на ракетния комплекс Енергия.