Начело сме в Европа по загинали в катастрофи на 1 милион жители
84% от българите предпочитат да карат колата си всеки ден, останалите използват автобуси и само 2%-влак
Обратно в новинатаКоментари - Начело сме в Европа по загинали в катастрофи на 1 милион жители | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Така е! (нерегистриран)
Като раздават шофьорски книжки на тъпите и неграмотни соросоиди - те са хората, които предизвикват най-много катстрофи. Не правят разлика между ляво и дясно, нямат усет за динамика на пътя. От висене пред компютрите, увлечени в идейно-политическата пропаганда, сетивата им са атрофирали...
!!!!!! (нерегистриран)
НА КАЛПАВА РАКЕТА КОСМОСЪТ И КРИВ , има ли по-калпави и откачени шофьори от нашите ,? Да не дава Господ ,но да пишеш смс по време на движение ,та си търсиш червилото ,да караш в аварийната ,да не даваш мигач ,да де движиш в насрещното ,да не преценяваш дистанцията и скоросттъ съобразно обстановката ,КОЙ Е ВИНОВЕН ,ПЪТЯ .....??????????????
Не се тръшкайте, (нерегистриран)
Преди 10-12 години броят на загиналите беше над 1200! Тъй, че бавно вървим напред. В Русия броят на загиналите при произшествия е с 20% повече.
Предпочитат (нерегистриран)
не е точния глагол. По-скоро нямат друг избор.
cveta (нерегистриран)
И ще продължава да е така, докато глобите не станат високи и да се събират. За големи ПТП, да има осъдени, с ефективни присъди и законът да важи за всички. При шофьорските курсове, подготовката - теория и практика да е на ниво и да няма корупция.
казуса има разумно обяснение (нерегистриран)
След като последните 30 години, всичко кадърно напуска страната, кой остава в България?
т.е. (нерегистриран)
"Цедката на Дарвин"
Ко речи (нерегистриран)
Всички от малцинствата, дето в Европа ги мислят за българи ли са кадърните?
пффф (нерегистриран)
Милиони малцинствени са напуснали и пак милиони остават в България... Те, колко са българите тогава и защо страната се нарича България? :))
е ми (нерегистриран)
Като некадърниците от малцинствата напускат, а тук са останали българите, защо се самоубивате по българските пътища?
КАТаджиев (нерегистриран)
Естествено е да сме начело по катастрофи - огромната част от по-младите "шдфьори" е малограмотна и с неразвита способност за мислене /камо ли за бързо мислене каквото е задължително при шофирането/. Отделно от това е купуването на правоспособност за шофиране, вместо честно успешно вземане на съответния изпит. Засега все ощи има нормални /грамотни, с честно взет изпит/ шофьори, но бъдещето изглежда много черно, като се има предвид увеличаващата се ниска грамотност и очевадната тенденция към задълбочаване в това отношение.
ЧИЧО (нерегистриран)
Лоша статистика и ще продължава докато мерките за пияни, дрогирани и каращи без книжки не станат жестоки и ефективни....вижте за същото в ЕС как наказват! ! Борисов да даде 100 милиона не за стадион, а за затвор където да работят горе посочените шофьори , курсовете да са 3м и да се изкорени практиката на купени книжки !!! Ето това са мерки , които ще спасят нормалните хора по пътищата от лудите джигити! !! Трябва спешни действия, за да се махнем от челното место на загиналите по пътищата ...правителството да действа спешно по въпроса !!!
Вулгарос (нерегистриран)
Начело сте по всички видове дебилщини. Но земята е хубава. Не я заслужавате.
,,браво,, (нерегистриран)
Начело по смърт ост от сбъркана и побъркана здравна система.Начело сме пи бедност,а като въведът еврото,ще изпревариме и Африка.Начело сме по корупция.Начело сме по некачествено образование.Напело сме и по най низки пенсий и доходи на работещите бедни.Начело сме по некачествено правосъдие.Начело сме по замърсяване на околната среда.Начело сме по почти никакви инвестиций не се правят у нас.Начело сме по битова престъпност.Изобщо всичко негативно сме начело.А ИНТЕРЕСНО ЗАЩО УПРАВЛЯВАЩИТЕ НЕ ГИ ВЪЛНУВАТ НАШИТЕ ЧЕЛНИ МЕСТА.НО ЗАП.БАЛКАНИ МОЖЕ.
Гого (нерегистриран)
Начело сме и по неграмотност, ама като ти чета бисерите "низките пенсий", "инвестиций" и "въведът" разбирам защо си го пропуснал. Иначе си прав, от мен имаш +
Ами жалко (нерегистриран)
Няма европейски пътища, няма спазване на никакви ограничения при шофиране, няма толерантност, нямаме дори здрави коли, но нямаме и доходи. България е най-бедният член на ЕС. Чудя се за какво плащам винетка и за какво увеличиха гражданската застраховка?
всеки сам (нерегистриран)
отговаря за собствените си доходи. Хората, проумели тази проста истина, не се оплакват от липса на средства. На останалите, им е виновна държавата.
опа (нерегистриран)
Да, ама 1 милион са чиновници и на държавна хранилка. Как да го проумее тъпата им кратуна, че има и друг живот освен крадливия чиновнически.
лесно е (нерегистриран)
с 2 коефициент в Наказателния Кодекс за Държавни служители.
Потенциата (нерегистриран)
Важното е да се изфорцира ТеДеИ-то за да не забива муцуна. После газ до ламарините. Разните му там порчета морчета не върят. Фаувето е номер 1.
причините са 3 (нерегистриран)
1. манталитета на българина и чувството за безнаказаност 2. купените книжки 3. "Водача не се е съобразил с пътните условия" - дежурната фраза на КАТ, с която оневинява държавата и собственика на пътя, отговорен за поддръжката му. Фраза която, не би минала в нито един европейски съд.
Ре (нерегистриран)
Причината е основно една-некадърното шофиране.
Някой (нерегистриран)
Значи загиват от ПТП-та 0.01% от населението на година. А другите пострадали и инвалиди, може да са повече.
TaTiK (нерегистриран)
Ох, отдъхнах си! Помислих си, че водим статистиката на смъртни случаи на 1000 души, а то било на 1 млн. Това корено променя нещата....
Калдъръма (нерегистриран)
След първите пет до десет години ,на старите таралясници в България първо отказват аирбеците. След тях следва и отказ на ай би есите. Без тези животоспасяващи системи по автомобила,рискът да умре българско камикадзе на пътя става още по висок. Често пъти убиват и други водачи след челни удари.
по-добре кажи (нерегистриран)
с ей би есите кво правим
2107 (нерегистриран)
От 1973-та до днес съм минал 2 000 000 км....все сезонни,ежедневно без всякакви системи от рода на ABS и колан не се е налагало да ме ....,,,спасява". В повечето случаи ми е....пречел !
Penco (нерегистриран)
Нормално,то да имахме нормален обществен транспорт.Рабитя до летището и никой не го ползва метрото То си е истинско приключение с толкова прекачвания да стигнеш до работа.Никога не можеш да прецениш колко време ще ти трябва
Станимира Милойкова (нерегистриран)
Държавата на тлупаците се ръководи от Тиква.
Крокодила Дънди (нерегистриран)
В по цивилизованите държави е по голям процента на пътувашите с влакове и автобуси, абиригените пък се доказват с автомобилите си, както диваците с ножовете, купени от белите хора...
аба мунчовци (нерегистриран)
т.е. 600 човека загинали в България без ислямисти да са замесени. А колко са умрелите от ислямисти в България. После обясняваме как страната ни не е сигурна заради мюслитата, а не заради манталитета ни на улицата.
Гого (нерегистриран)
Чак се надух от гордост. Ами стараем се и резултатите не закъсняха.
Реалист (нерегистриран)
В България е крайно време да се санкционират ЧУЖДИТЕ МПС - румънците карат със 150км/ч при огранчение 90. Тежкотоварните чужденци изпреварват рисково. ДА СЕ ГЛОБЯВАТ НА ГРАНИЧНИТЕ ПУНКТОВЕ!
пффф (нерегистриран)
Ще ми извиняваш, но като изпреварам със 140 на магистралата, само българи ми светкат отзад, че ги бавя и ми се лепят за бронята.
селския бик (нерегистриран)
не вижадм нищо чудно. за българския селяк колата е основен признак за благосъстояние, а начинът на каране е критерий за мъжественост. Затова колкото повече караш, колкото по-бързо и колкото повече правила не спазваш, толкова по-голям мъж си. Марката на автомобила също има значение, като най-ценнени са 15-20 годишни возила, които обаче 'мноо вървят' и с които да показваш на суеците с новите коли колко по-голям шофьор си.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно