Коментари - На всеки час ще взимат проби от водата около заседналия кораб "Vera su" (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Очаквам след 1200 години да има новина - Вера Су най накрая се предаде и последната тенекия се изпари в черноморската вода..

Кораба е символ на България. Заседнал. Носа е забит в скалите, кърмата още плува. Натоварен с лош матрял, и екипажа е без заплати. Какво повече искате?

Н Е К А Д Ъ Р Н И Ц И ОТГОРЕ ДО ДОЛУ.И КАКВО ЩЕ НАПРАВИТЕ АКО ПРОБАТА Е ЛОША.ВСИЧКО КОЕТО МОЖЕТЕ Е ДА ИМИТИРАТЕ ДЕЙНОСТ,НО БЕЗПЛОДНА.

Ако пробата е лоша ще се притесняваме. Дотогава няма причини за притеснения.

Не на всеки час, дори на 5 минути да вземат проби, какво ще променят? Ще разберат по-рано, че нищо не могат да направят вече! Това беше ясно още преди две седмици. Само тупат топката в момента и отклоняват вниманието... ... ... Дали някой ден ще има кадърни хора в управлението?

ЗАСЕДНАЛИ КОРАБИ СЕ ВАДЯТ ПРИ ВЪЛНЕНИЕ ИЛИ ПРИЛИВ Само в България властите чакат морето да се успокои. Всъщност в България най-обичат да чакат. Генерал Янев е пълен боклук, като всички останали. Пази Боже някой враг с една рота да ни нападнe…

Това от къде го знаеш? Да позная ли, гледал си "Карибски пирати"?

Управлението на държавата при служебните крадци прилича на този кораб - потъва. Каква ирония на съдбата. Просто погледнете цените и се замислете какво щеше да е ако нямахме валутен борд. Едва ли ще се сетите, при положение че разпознаватe Мая Пеевска за реформатор, а Мунчо рускaта подлога за спасител. Бу-ах-ах!!

На всеки час,100лева.... Тик так

Как потъва нали беше зазеднал в плитчини.

Този въпрос ни е много сложен. Плюс това щом казваме,че потъва, значи потъва. Ако трябва ще го потопим. Едни плитчини ли ще ни спрат.

Я собственика на кораба да се покаже и да обясни защо постоянно съботира спасяването на товара и екипажа? Кой му е наредил?

Сега очаквам корабособстветника да ни съди за потъването на тая гемия.Но какво да се прави виновни са изминалите 12 г.,сегашните управници начело с РР нямат вина.Те само гледат констатират и бездействат.Даже фин.министър установи ,че може и да ни изненада инфлацията.Апък бившия ,който вече е пресен политик четири месеца си правеше пас.Едва сега ни удостои с харвардското си мнение какво траябва да се направи,че видиш ли да избегнем предстоящата икономическа и социална катастрофа.

Че той точно предишният предизвика инфлацията. Той, икономическия и енергетиката.

Виновен е акъла ти .А преди имаше ли кораби за спасяване НЕ .Нали западняците ни накараха да продадем всички кораби и сега държавата няма нищо .Радев ако е президент щеше да звъне на Путин и на вече на Ердоган да докарат каквото трябва да се спаси кораба. Но те не го бърнат за нищо сигурно и телефона няма да му дигнат.

Инфлацията е Фнос по второ направление. Наш'те евроатлантически партньори прекалиха с лапането и сега ние ще се включим в плащането на сметката.

Да се пусне слух, че целия многочислен екипаж от девет души плюс козата дето са качили да таквозят са болни от супермегагигащам на Ко-Зид 21. После РЗИ потопяват санитарно черупката барабар с козата и 3-те килотона азотен тор ( за екипажа е ясно, то там и никой няма да пита) и ще жънем само овации че сме отървали света от поредната биологична заплаха - козата имах предвид.

Ами не става. Е ще ги поставят под карантина. Нищо че са на кораба от две седмици без да контактуват с никого. Просто не трябва да приказват до изборите.

Започнало е източването на горивото на Vera Su, за да се предотврати замърсяване. След обяд ще се организира подводно заснемане на състоянието на кораба и при възможност да се установи сериозно нахлуване на вода. Спряло е повишаването на количеството вода в кораба. Това съобщиха на брифинг от морската администрация.От горната част, където товарът е сух, да се разработи механизъм за изсмукване на товара и прехвърлянето му. България е получила помощ от Европейската агенция по морска безопасност, където ще бъдат осигурени плавателни средства. 3 баржи са в процес на доставка, на които ще се прехвърли товара, разкри Румен Николов от "Морска администрация".

Започнато е източване на горивото за да се принуди екипажа да напусне. След това Рашков ще направи абордаж.

А Рашков ще е захапал абордажна сабя,може и превръзка на едното око.Може и да пее :"Петнадесет души в ковчега на мъртвеца йо-хо-хо и бутилка ром"

тъпия булгаристански оФФчар дори и в ЕС си е тъп оФФчар.

По принцип ,най-лесното временно решение е поставяне на метални "платно" /щитове/ с дебелина до към 7-8 мм на мястото на пробойната заваряват ,даже не напълно ,а помпите ще се справят с навлизащата вода. И без това ,тое в по-голямата си част е легнал на дъното ,а само при кърмата е малко по-дълбоко.

Цели 48 часа я правеха. Защо да я запушва? То имаше пробойна само на носа преди Рашков да постави района под обсада.

А-а-а- ,значи Рашков с РПГ-7 ,е направил дупката .,ясно

Рашков с камъните. То много акъл не се иска. Елементарно е.

Няма пробойна. Кораба е бил оставен на дрейф докато не се залее от вълните. След това чак "спасителите" на Рашков са наредили кораба да се постави напреко вълните че да не влиза вода. Докато не се е напълнил добре камъните и вълните са си вършели работата.

на всеки миг и всеки час требе да има матрял.. ббаахаха

И като вземат проби, какво от това? Какво ще се промени, ако пробите покажат че товарът се сипе в морето? Това е някаква голяма завера. Няма как относително здрав кораб, на няколко метра от брега, да потъне. Ако искат, могат с помпи да изпомпват водата от трюмовете. Ако искат, можеха с една тръба и вентилатор в нея досега да са свалили половината товар на брега. Можете досега, няколко влекача (не само един) да дърпат кораба навътре в морето - вероятно за ден-два щяха да са го изтеглили. Не искат. Искат товарът да се разсипе там в морето. Няма друго обяснение на въпиющата глупост, която се случва около този гораб.

Искат Яйлата.

Споко, кораба потъва,вода има за всички !

ЩОТО ОТ ЕВРОПА ИМ КАЗАЛИ ЧЕ НЕ Е ОПАСНО ТЕ ОТ ЕВРОПА МНОГО НЕЩА НИ КАЗВАТ - УБИЙТЕ СИ КОЗИТЕ, БОДЕТЕ СИ ВАКСИНА ВСЯКА ГОДИНА

Дъното е близо. Брегът е близо. Нема страшно!

Какво проби вземате некадърници. Като не можете да се справяте с проблемите в Държавата изчезващите с червения чорап, вашият създател !

Сега да уволнят министъра и да възстановят капитана директор на Морска администрация.

Кой знай каква еко катастрофа няма да стане вероятно ще измрат всички водорасли и риби в радиус 15 км на север до Шабла и на юг до Калиакра А кораба ще остане да стои заседнал там като атракция за селфи Няма как да потъне таме плитко

3000-тона азотен тор Какво толкова ще причини нали? Само дето не е 15 км а минимум 150 км ама не дръж тия работи. Пък и нали и какво толкова че щяла да измре рибата-ти си я купуваш от супермаркета.

Водораслите няма да умрат даже напротив.

Най после се сетиха - сега корабът ще потъне без всякакви замърсявания. Товарът разбира се ще отиде в морето, което както става все по-ясно от цялата ситуация ще остане непокътнато. Ей така се прави! Хем товар няма, хем морето чисто, хем цял кораб за наще ора заради форсмажор към собственик и застрахователи. Сега остава да измислят и мутация на ковида за рибите, че като цъфне водата ще почне да плува на повърхността с корема нагоре.

Ще проверяват дали водата е мокра….. Щ тотални идиоти имаме в правителството. Тия хора са за линчуване. Бива чутовна некомпетентност ама тяхното е отвъд всякакви граници. Щото щели да паднат 500 кг в морето при разтоварване, дай да потопим 3000 тона…….

Куражлия е Радев, намаан, вади както трябва стойка на български армеец, ама много талаш около него се е събрал- имам предвид и тия шматароци дето се водят в момента министри.Толкова тъпотии не бях чувал през целия си съзнателен живот отколкото за десетина дни покрай " кораба".Даже днес този измисленият на транспорта разправяше,че едно от мероприятията по спасяването на " кораба" бил разпити на част от членовете на екипажа....... по малоумна шашма трудно може да се измисли.Радее-е-е-в, махай узуновчето и тия дето те загълвикат и разправят,че си единствен и неповторим, мащай ги брато, че тия ще те бутнат и веднага ще ги приемат при 8-те джуджета на Бонко ...... шибана работа, ама ФАКТ!

Оказва се че единственото, което можем да направим в бедствена ситуация е да наблюдаваме. Жалък резултат от жалко 12 годишно управление/разграбване.

Да ама не. Това са максималните възможности на служебните министри. Щото това ако беше правителството на ГЕРБ още на втория ден или боли съобщеше да е там и да ги е развита всичките да работят или щеше да е наритал съответния министър да отива и да върши работата. И вече щяхме да сме забравили че имало заседнал кораб.

Жалък резултат от 6 месеца шапкарска управление Виж и около връстник на София. Борисов за 1 година го построи. Тия за 6 месеца не могат да оправят довършителните работи на 3 надлеза за да изкарат акт 16 за целия обект….. тотални идиоти ни управляват в момента. Подобни кретени не са били на власт от 100 години поне.

Невероятно е какви глупаци ни управляват. Ако бяха оставили дръгливия кран да работи поне още 4 часа карбамида щеше да е разтоварен а кораба изтеглен. Падналият в морето карбамид щеше вече да е разнесен и въпроса щеше да е приключен. Сега ще се вади потънал кораб и ще има замърсяване с мазут и дизел.

Как тъй трюмовете? Министера каза вчера че хамбара пълни с вода

Снимките са красиви. Добре са станали, добра работа на фотографа.

Снимките показват че няма и капка вода в машинното. Така че пробойната е изпълнена с хирургическа точност.

Кораба потъва они ще взимат проби от водата. Същата работа и в болниците, хората търсят лечение, а они им помагат да се гътнат.

Ама иначе Радев оди по разни учения на морето- освобождаване на заложници, барети, терористи После му докладват Има и тържествена част- моабеть Ся нещо не смее да се окади тъдява Явно Йотова не му разрешава

Този кораб,много прилича на кораби от Проект 701.Кораби от тази серия са типът река-море ,която е известна още като кораби "Волго-балт". Имат следните характеристики.Серията е някъде към 170 кораба,строени както в СССР,така и в Кмарно -Словакия. Длина габаритная (м): 114,02 Ширина габаритная (м): 13,24 Водоизмещение (т): 3920 Валовая вместимость (т) 2406 Чистая вместимость (т) 0 Дедвейт (т) 3343 Водоизмещение (т) 3920 Длина габаритная (м) 114,02 Длина конструктивная (м) 110,15 Ширина габаритная (м) 13,24 Ширина конструктивная (м) 13 Высота борта (м) 5,5 Осадка судна (м) 3,69 Запасы топлива (т) 90 Надводный борт (м) 1,81 Всички знаят руски и ще си сами да направят този елементарен превод. Проектът има няколко разновидности проект 2-95, проект 2-95А.Корабът в значителната си част е заседнал в дъното,може да потъва още към 1,8м ,колкото му е борда,така че корабът няма да потъне,но може още да се пробие.Вижда се ,че общата височина на борада е 5,5 метра ,а там такава дълбочина може да има само към кърмата.Много е вероятно на корабът да има ,не вписан в книжата товар и затова е това размотаване,за да не бъде открит този товар. Интересно е,дали нашите не са го засекли или проспали ,като са видяли ,че отклонява от курса и се насочва към брега.Има фиксирани честоти за комуникация в съответният ряйон ,така ,че трябва по радиостанцията на се комуникира между кораба и морската администрация -Там има няколко локатора ,а и той е бил в териториални води.

Тая простотия и разправяте вече 10 дена. Какъвто и това да има тоя кораб трябваше вече да е разтоварен и да я закарам в пристанището на буксир. Колкото до нелегалният митичен товар, явно не живеете в България и не знаете че всякакъв товар минава през съответната митница срещу подходящото възнаграждение.

Черно море ще стане по-черно...

И с това водата ще стане ли по-чиста? Питам санким.

3 думи: Шнек за зърно В Добруджа явно нямат такива :(

И шнекове с два генератора да ги въртят ако кораба е без ток и транспортни ленти от близката кариера можеха да докарат и два автокрана с малкои кофи да бяха качили на кораба с този големия кран и за 2 дена да го разтоварят почти целия, ама вдобружа като няма шнекове има дебили. Или играят да вземат застраховката като се разбие кораба.

Нищо няма да докарат, защото района е защитен като резерват от еврогейски проект. Този кораб на ръка да го бяха разтоварвали щяха да го разтоварят за 10 дни от сушата. Явно далаверата е да не го разтоварят.

Имах в предвид че с големия кран можеше да качат от някоя гемия два крана на автомобилно шаси които големия кран да ги качи на кораба. Апропо преди няколко дни гледах как сменяха някаква бая сериозна помпа на един кораб - прикараха кораба до брега и крана вдигна помпата от кораба и я метна на камиона и от там взе новата помпа и я качи на кораба - кораба беше речен. Замалко да стане и издънка че брега подаде ама малко че единия стабилизатор на крана беше много близо до водата. И това цялото упражнение за някокостотин лева наем на крана.