Трамвай блъсна маршрутка в София (снимки)
Трамвай е блъснал маршрутка в столичния жк "Красна поляна". Три жени са пострадали. Снощи пък 38-годишен мъж е загинал при катастрофа на "Цариградско шосе".
Обратно в новинатаКоментари - Трамвай блъсна маршрутка в София (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
София се напълни с ненормалници, които карат като че пътя е техен. Не знам къде са органите на КАТ но по улиците е пълно с трошки с всевъзможни буквени комбинации по номерата карани все едно са на единствената улица на село
Аз бях в маршрутката и се гледахме с ватманката докато трамвая се удряше в маршрутката. Всички днес имахме невероятен късмет, защото няма сериозно пострадали. Да благодарим на Бог, че не се обърна или завъртя маршрутката - ударът беше точно в средата странично. Има над какво да се замислим всички!!!
Тея маршруткаджиите карат все едно возят чували с картофи.
Пътната полиция е само да брои труповете и от време на време да събира рушфети за елементарните нарушения. Българското население, така както е лишено от медицинска помощ и образование по същия начин е лишено от действаща полиция и контролни органи по транспорта. Има само право на джунглата - бесни шофьори на маршрутки въоражени с пистолети (оня ден един се стреля с пешеходец) и цигани шофьори на другите таксите - пияни и неграмотни с купени книжки. Забравих, че до "високоскоростните" трамваи се движат каруци с нагли, дебели и безпардонни роми-каруцари и София е осеяна с конски фекалии.
Веднъж се возих с маршрутка. Шофьорът беше свалил прозореца и пушеше с едната ръка, подпирайки се на стъклото, а с другата държеше телефон и говореше. Познайте с какво подпираше волана? Не, не е с това, и аз си го помислих в първия момент. С ръката която пушеше и се беше облегнал на прозореца успяваше някък си да придържа и волана. Когато пък трябваше да захапе цигарата, затискаше телефона с глава на рамото и хващаше волана с другата ръка. И не, небяхме в задръстване. Карахме си с около 60 км в час. Даже и билетчета успяваше да подаде. Не знам как го правеше, факир някъкъв вероятно.
Крайно време е да ги забранят тези маршрутки! Опасни са за живота както на пътуващите в тях, така и за другите участници в движението. Масово ги препълват, масово не спазват каквито и да било правила за движение, а техническото състояние на повечето е трагично!
Интересно ми е тези три пострадали какви пари от застраховката си ще получат, тъй като застраховката им би трябвало да е включена в цената на билетчето им.
Днес е голуем ден за Лошият Материял,Днес ще се проведат разговори между Герб и ББЦ за взаимното им коалиционно управление на 43то то народно правителство. Гласуваш за Борисов,получаваш Бареков,все пак са като роднини двамата,Борисов нали му е Кум на Бареков.По добре така от колкото със онова мекотело Рамадана пионката на Черния Шаман Костов.
американеца: вие в България трамваи имате ли си българина: е как! В София имаме трамваи! американеца: щто ние наще ги изхвърлихме преди десетина години....
Пак трамвай... тия не гледат къде карат! Какво му пречеше да заобиколи маршрутката?
транвая е винаги с предимство а и се движи по релси. много си тъп саше
Къде остана чувството за хумор?!? Замисли се дали не ти трябва малко почивка или винаги не можеш да прозреш сарказма.
А че няма контрол за маршрутките няма, верно е че карат като бесни, но още по-гадното е колко са лакоми.. то няма място къде игла да падне ако хвърлиш, но те продължават да спират и да качват хора. В машрутка веднъж преброих -45 човека, и попитах водача - редно ли е? Той веднага ми предложи да сляза щом не ми изнася и да не се правя на интересна.. Хайде, той лаком за пари, ама пък и тия дето се качват за да се тъпчат... те говедата не ги тъпчат така като ги превозват... от тогава почти не ползвам маршутка, само в изключителен случай и то само ако има достатъчно свободно място. Както и да е, едвам намерих някъде писани правила за маршрутките и те гласят: седящите +10 макс.. а до 45??
Бях в маршрутката Шофьора не видя трамвая, защото въпреки че беше пълна той продължи да качва хора и реално нямаше никаква видимост вдясно. Съответно реши да избегне задръстването и да завие в съседна улица, но на червено и трамвая вдясно ни удари. Добре че трамвая се движеше бавно и успя да спре.
За такива случаи се казва "Кучето скача според тоягата". След като контролните органи дето взимат заплати за това не контролират, а само се чудят откъде да съдерат поредния рушвет ще сме на този хал. Направо да ги разпуснат КАТ и ДАИ, явно няма много смисъл от тези организации.
Някои хора така и не могат да разберат че Цариградско шосе не е магистрала Тракия. Вярно е че тя запоява след него, но ограниченивто по цариградско е 80, драги шофиори.
Трудно ще бъдат спрени маршрутките защото всички са на фирми ръководени от познайте кои - общинари, съветници и незнам си какви още от управляващия апарат. Обърнете внимание в какво състояние са някой от тях.
Въпрос. На кръстовище се разминават линейка и пожарна, кой е с предимство? Отговор маршрутката. Полицията трябва да затегне тези камикадзета, защото наистина са опасни. Минавам през тунела посока Люлин, трафик, колите спряли, а маршрутката кара по трамвайните линии, задминава всички и с риск да избие всички пътници се набута пред трамвая. Крайно време е, да се вкара малко ред при този вид транспорт, че нещата ще стават още по зле.
глупав народ
Аз ли нещо не разбирам или.... едната кола Мерцедес, другата BMW. Май не става ясно, че на българина май е стигнал на ниво на развитие да се движи с рикша, защото както е известно и към животните нямаме позитивно отношение, та значи и с каруца не може! Убиваме се като говеда ....
Хич не ме интересува модела на колата. Повече ме интересува кой я е карал и каква е пробата му за алкохол. Както и дали сега ще им вземат книжките на тия двамата, за да не ме ударят мен другия месец.
Крайно време е всички превозни фирми да имат регламентирани правилници на видно място какво да правят пътниците вкл. и БДЖ при пожар,при катастрофа и каквото и друго произшествие с ясно регламентирани права а не забрани за пътниците и ползването на дадено превозно средство какви предимства или недостатъци има за пътника и каква застраховка поема дружеството.
Новините са ни такива, каквато и държавата. Няма икономика, няма производство Всичко е длак блъсна кола, трамвай блъсна маршрутка, застрелян компютърджия, умрял на цариградско следствие на катастрофа, шофьор вади пистолет на пешеходец, пиян полицай гази бебе в количка, скинари бият мароканец със бременната му съпруга, взривове изпепеляват 15 души и цвл завод, липсват милиарди от банка, очаквайте скоро: ученици пребиха даскал и публично съвкупление между тинейджърка и чичко на площад гарибалди. Чичковци се гаврят сексуално с болно дете в помощно училище. Нема такава държава!!!
не се славим с култура ,примитивни комплексирани трети свят хора сме.всеки ден се убиват за нищото.
А защо никой не повдига въпроса за техническата изправност на маршрутките, за качването на повече пътници, отколкото са местата вътре, което неминуемо създава опасност за пътуващите, за липсата на билетчета, за постоянното говорене на шофьорите по телефоните, което също е предпоставка за ПТП, тъй като много рядко ползват hands free... По едно време щяха да ги забраняват, ама защо така ОТНОВО се разсъхнаха нещата?
Маршрутките трябва да се забранят! Подобен тип транспорт не съществува никъде. Да не сме арабските страни, че да си правим допълнителен хаос по пътищата с маршрутки, само защото на някоя песнионерка ще и излезе с 5 стотинки по-евтино.
Пенсионерките пътуват с автобуси, трамваи и метро, понеже ползват карти ... в маршрутките се качват обикновено жени, които бързат за работа.
И как на пенсионерката ще и "излезе с пет стотинки по евтино" като билета за маршрутка е по скъп и не се пътува с карта,а за трамвай,тролейбуси и автобуси има пенсионерски карти на символични цени? Май пенсионерите ви станаха любима марка сапун, за всичко да си измивате ръцете с тях.Забравяте ,че който не се е родил той не е остарял.
В този участък трамвайната линия е успоредна на пътното платно и е от дясно на движението.Ако си спрял на светофара и когато светне зелено тръгнеш да правиш десен завой,трамвая продължава напред и те помита. Там просто трябва да се пренастрои светофара!
Трябва да се прилага по-голям контрол над трамваите. Постоянно засичат останалите участници и карат в насрещното.
"Карат в насрещното" - ти направо се изказа! Нима трамваите имат избор къде да карат?!
На Цариградско липсваха 5-10 метра мантинела. Бая удар ще да е било.
Прободеният от мантинела на Цариградско почина (ВИДЕО):Пожарникарите извадиха от колата заклещения шофьор на катастрофиралия "Мерцедес". Младият мъж на видима възраст около 30 години беше в тежко състояние. В същото време - само на няколко метра встрани, стана втори инцидент. При него друга кола се е заби в голям оранжев автобус на столичния градски транспорт.
Докога ще търпим безобразията на градския транспорт и превозните фирми.На хиляди контроли съм поставял въпроса този 1 лв за билет каква застраховка носи.Къде пише в правилника как да се постъпи при произшествие?Има че те снимат,свалят може и да те набият ако нямаш билет но права никакви.Контрола в 280 е дърпала златното синджирче на дъщеря ми че дупките на билета не личали.Докога маршрутките ще прибират левчетата и няма билети.И с тез билети какви права имаш ако те осакатят за цял живот?
и аз си пътувам в маршрутката,пътувам,пътувам и изведнъж гледам как се изигаме в бръснещ полет-от ляво накаква бабичка вирва крака в някаква трева,в близката далечина един малчуган на колело отчаяно се опитва да прескочи някакъв зид,а милата маршрутка смело пикира и хоп кацаме на носа на един трамвай и аз излитайки от нея се озовавам директно в трамвая.И без това трябваше да сменям превозното средство-е сега поне ще ми е безплатно.И изведнъж се събуждам и гледам-ожълтил съм пижамата.Лелейй,от къде ме полази такъв неправдоподобен сън?Пфу,пак ще сменям хапчетата!
Редовно маршрутните таксита заобикалят фиксирания им маршрут, като минават през квартала и през насрещното платно излизат на дюнерите на Аладин. Беше въпрос на време да се случи инцидент, особено ако водачът на маршрутното такси не се е сетил, че когато на него му свети зелено, на трамвайната мотриса също и свети разрешителна светлина, а е и с предимство. Чобани! Дано го осъдят и да му гладуват ушите, а пострадалите да се възстановят по-бързо.
Чувството за безнаказаност, несигурността в държавата, която усещат хората и простотията, са основните фактори за тези инциденти!!! Лошото е, че скоро няма да се оправим, като се има предвид какво павителство се задава!
Простия човек си остава прост, независимо кой го управлява. Ако след 3 нарушения ти вдигат книжката на трупчета поне за 2 години, много ще се замислиш с какво ще си изхранваш децата след това. Просто са ни много скръндзави законите. Трудно наказват. Писани са за да събират пари, а не да предпазват хората.
бих искала компетентните органи да преразгледат посоката на движение при пазара на Красно село т.к. потокът към Център е по-голям от този за ляв завой при кръстовището на пазара. Там трябва да има лента десен завой две ленти направо и една лента наляво В момента има една дясно, една направо и две наляво. пълна безсмислица и затова има предпоставка за ПТП защото се увеличава колоната за направо и пречи на трамвайната линия.
Объркали сте адресанта. В София няма компетентни органи за това. По почти всички столични булеварди трябва да караш на зиг-заг за да си стоиш в лентата. Да не говорим, ако трябва да спазваш безумната им маркировка, където я има. Преди се ядосвах. Сега ми е смешно.
Всеки ден минавам през това кръстовище.. Идвайки от Овча Купел на самия светофар има 2 ленти за направо (най-дясно), от които едната е и за десен завой и две за ляв завой. Друг е въпроса че поради факта че от другата страна пред дюнерите винаги има някой "аварирал", както и автобусна спирка веднага след кръстовището, ако се ползва най-дясната лента се налага прибутване и престрояване... Ако се направи само една лента за наляво би било по-удачно, но тогава колоната за наляво пък редовно ще запушва трамвайната линия.
Шофьорите на маршрутки са цяло бедствие по улиците на София-прости,агресивни,не се съобразяват с никакви правила.Не знам защо пътната полиция ги толерира.Изобщо при толкова много полиция у нас-никакъв ред
Нещо в новината не се връзва. От изхода на депото до ул."Добротич" са около 150-200 м. Под снимката пише 50 м. от депото. В този участък линиите са отделени от булеварда с метална ограда.
Къде пък се намериха тия да се ударят? По Мушанов релсите не са на пътното платно и на кръстовището с Добротич не би трябвало маршрутки да ги пресичат - просто няма къде да отидат от там. Да не би да става дума за кръстовището с Възкресение?!
Не се учудвам,ако маршутката е 29. Те винаги са по трамвайната линия или в лявото движение като вечно говорят по GSM -те.
Като знам как карат маршрутките, не вярвам,че трамвая е тръгнал да излиза от релсите си ,за да я гони.Явно маршрутката е била на релсите.
А каква работа има трамвая на релсите? Това е място единствено за маршрутките. Изобщо не само трамваи, но и всякакви други МПС-та нямат място на пътното платно, защото то е строго регламентирано за маршрутки. Да почнат и пешеходците да наказват, че са по тротоарите, а там е за автомобили.
Ние маршрутките сме над закона за движение по пътищата.Тоя трамвай требеше да отбие в дясно и да ми направи път.Същата простотия е и по тротоарите и градинките когато минаваме за по пряко при задръстване.....пешеходците за малко да се блъснат в нас пък и не отстъпват и ни отнемат предимството по зелените площи. а и полицаите и контрол по транспорта не ни съдеистват,,,че им режем от заплатите
Трамваят бая е смачкан ... Дано се оправят хората бързо.
Баси и трамвайджте вече карат като бесни, завират се между колите като мотористи. Не си карат в релсите ами...
Маршрутките трябва да бъдат забранени със закон. Тези карат както си искат/могат и спират където си искат. За тях не важат законите за движение по пътищата.
Те и сега не спазват законите, защо си мислиш, че ако ги забранят, на някого ще му пука? :) Не е проблемът в маршрутките като алтернативен транспорт, а в управлението им. И там, както и за всяко друго нещо в БГ, няма контрол, няма правила, и всеки си прави каквото си иска...
Въпрос към радио Ереван? На нерегулирано кръстовище стоят линейка,пожарна и полицейска кола. Кой ще мине пръв? Отговор:Маршрутката. Въпрос:Откъде пък се взе тая маршрутка? Отговор:Е..м ли му майката.