Коментари - Двама на мотор загинаха след удар в кола | dnes.dir.bg
назад

Двама на мотор загинаха след удар в кола

37-годишен моторист и 15-годишно момче загинаха при катастрофа на пътя между Петрич и село Златарево, съобщиха от Областната дирекция на МВР в Благоевград.

Обратно в новината

Коментари - Двама на мотор загинаха след удар в кола | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

МОТОурунгелът е Объркал посокота в която требва да се муши със 120 покрай автомобила.

Аре стига бе... Трябва да се направи една писта (поне) и там всеки да си кара както си иска... Това по пътищата е еб*си и ужаса.

Всички са луди! Дори и лудите!!! И оправия няма!!! Няма и да има!!! Абе кой му пука за поредната трагедия на простолюдието?

За 6 месеца в България загиват около 220 моториста.

Черни дни на много жертви... Но статистиката показва двама убити на ден, така че... В конкретния случай ми се струва, че мотористите са се движили с голяма скорост, а може и шофьорът на лекия автомобил да не е подал мигач и да не погледнал назад, което не го вярвам?! Но без свидетели дали може да се установи истината?! Сега може да изкарат висока скорост и неспазване на дистанция на мотористите?!

Трябва: 1/ фабрично да се ограничи скоростта на мотоциклетите до 50 км/час; 2/ при констатиране от камера, че мотоциклетист изпреварва от дясно моторно превозно средство, моторът да се спира от движение за минимум 1 година.

Жалко за хората, но: автомобилът дал ли е мигач? Мотористът спазвал ли е дистанция и карал ли е с превишена скорост?

Вече пърувам с градския транцпорт. по пътищата тарикати с автомобили, комплексари на мотори, прости шофьори на камиони. мамата си е...ло и всеки е най-големия тарикат. Като излизаш с кола трябва да и казваш молитвата:"Отче наш". Никаква толерантност, уважение и куплура. Като във Виетнам сме. Всеки си прави каквото иска.

Да ме извиняват мотористите, ама това си е типична картинка на катастрофа, причинена точно от моториста. Та значи кара си колата плътно до осовата линия в най-лявата лента и се готви за ляв завой, поглежда назад, дава си мигач и тръгва. От де да знае, че някой ще изскочи от нищото и ще тръгне да го изпреварва оттатък осовата линия или в най-добрия случай върху нея??? Ми сори, ама да вземат мотористите сами да се пазят, а не да карат като пълни пътни хулигани, а после да мрънкат. Като са участници в движението да се държат като такива, а не да си играят на слалом между колите (скрити в мъртвата зона), да не карат по осовата линия или по линиите между лентите, където никой не очаква да има превозно средство и да си понамалят скоростта. На мен самия много пъти ми се е случвало някой да ми вземе предимството при ляв завой, ама като карам с нормална скорост или като изпреварвам само там, където има видимост, съм успявал да спра. Представям си с каква скорост трябва да кара един мотор и от къде да се е измъкнал (насляпо със сигурност) за да се натресе смъртоносно без спирачен път.

A кой ще я плати?

Даже и да не е дал (не оправдавам недаване на мигачи, но го казвам, защото винаги може да се оспори дали е имало или не мигач) по каква логика човек, каращ най-в ляво трябва да предположи, че ще му изникне някой още по-в ляво??? Мотористът да си кара зад колите, а не по осовата линия и да не прави двойни и тройни изпреварвания (често и по дъга в завой). Ако беше карал така щеше да види мигача или най-малкото намаляването на скоростта за завой. Жалко за умрелите, и жалко за невинния шофьор.

Няма спасение , До края на годината трябва да загинат най-малко още 800 човека от тях 300 "моториста" ! Кой ще е следващия ?

Мотористите никой не ги пази,но и те са си виновни със тези високи скорости които развиват,за жалост мотористите се проят на есен като врабците.

нема нужда просто да се забранят в града и точка мотор само на пистата

И аз не вярвам да не е дал мигач, но и така да е не е направил завоя без да намали. А като намалява МПС зад него вижда това и има време също да намали. За да се получи ситуацията от съобщението мотористът не е карал зад колата, а някъде няколко коли назад и е правил двойно и тройно изпреварване. Затова не е видял мигача, не е видал светването на стоповете, а най-вероятно не е и съобразил, че колите пред него забавят защото някой пред тях намалява за завой, а не за да го дразни с ниска скорост... Получило се е точно както става всеки ден на пешеходни пътеки - някой намалява за да пропусне пешеходец, а задният го псува и изпреварва.... Онзи ден един селянин така щеше да ме удари отзад на излизане на круговото на 4-и километър. Че даже имаше клаксони и псувни защо съм бил спрял... Ми аз ли съм виновен, че има зебра и една бабка пресича???

..абе, като знам колко ток харчи мигача и как нашенецът мрази да плаща тези сметки, дълбоко се съмнявам и в тезата ви ;)) Съвсем ясно е, че ако моториста беше спазил дистанция, а шофьорът дал мигач, сега единия щеше да е жив, а другият да не се чуди какво да прави... Не сме хора, говеда сме и си носим последиците.

В провинцията , повечето роми ,си накупваха моторетки , и карат без да имат необходимите документи и разрешителни за това . Държавата им дава по 421 лева всеки месец + крадене = мотори . Не можеш да хванеш ром/ в Европа наричани цигани /, за работа . По цял ден в кафенетата и с моторите и коли /мерцедеси/. Това е България .

ПОЛЗВАЙТЕ ГИ !!! Те не са там за украшение! Искаш да си влезеш в имота наляво - дай мигач бе, сельо! Шофьора е намалил да си влезе в имота без мигач, видял че напред няма никой, надали си е погледнал изобщо лявото огледало (а и да е видял моториста - все тая, на никой не му пука за мотористите) и е свил наляво. Моторориста вижда, че автомобила пред него се движи бавно и намалява, без да дава никакъв мигач. За него това е поредната кола, която кара с 40 на междуселски път и естествено - тръгва да я изпреварва отляво. Шофьора в този момент навива волана и моториста с приятелката му отзад умират. Това е. Замислете се, че ако това отзад не беше моторист, а кола или джип - сега шофьора щеше да мъртвия. Замислете се, че ако шофьора БЕШЕ дал мигач - моториста щеше да го задмине отдясно, никога нямаше да тръгне да го изпреварва отляво, както е станало в инцидента! Замислете се дали да не давате мигачи, българите и без да се мразим и трепем по пътищата - ставаме все по-малко, дайте поне да не си го вкарваме сами!!!

Поглеждаш назад- нищо, поглеждащ напред- нищо! Значи на никого не отнемаш предимството, защото няма НИКОЙ. Завиваш- удар! " Експертизата установи, че загиналият се е движил със 150 км/ч., т.е. за 1 секунда изминава почти 42 метра.". Преценете колко са 200 метра, за колко време ще бъдат прелетяни и колко от Вас могат да преценят скоростта на НЛО на 200 м. от Вас? Решете: Кой е виновен?

От утре всички шофьири е желателно да си направите застраховка живот,че не се знае кой ще е утре поредният покойник,поне така да остави някой лев на семейството,колко е една такава застраховка?

Няма нищо по-хубаво от това да видиш размазан моторист на пътя. Става тихо и спокойно.

Само дето шофьора не е дал ляв мигач. Щото ако го беше дал - моториста щеше да го задмине отдясно, вместо да тръгва да го изпреварва отляво. Моториста няма НИКАКЪВ проблем да задмине кола отляво, или отдясно. Избрал е отляво, щото 1. така е по закон и 2. прави изпреварване на кола, която се движи бавно, или намалява по междуселски път, където нормално се кара с поне 80 (а повечето шофьори карат с поне 100-120 ако няма дупки, повечето мотористи - може и с повече)

Фатални и банални грешки на моторжиите, движение с висока и несъобразена скорост, ако караше със съобразена скорост, щеше да има време да спре да скочи и избяга преди колата да го е засякла или челосала.

От грохота на тези донори не се живее вече. Пишете повече жалби до общините по интернет дано ни обърнат внимание.

Само дето шофьора не е дал ляв мигач. Щото ако го беше дал - моториста щеше да го задмине отдясно, вместо да тръгва да го изпреварва отляво. Моториста няма НИКАКЪВ проблем да задмине кола отляво, или отдясно. Избрал е отляво, щото 1. така е по закон и 2. прави изпреварване на кола, която се движи бавно, или намалява по междуселски път, където нормално се кара с поне 80 (а повечето шофьори карат с поне 100-120 ако няма дупки, повечето мотористи - може и с повече)

баси с колко е карал, че не е можал да спре?

мотористите са неконтролируеми откачалки, затова се случват тези инциденти.

Дали е дал мигач или не е дал мигач няма как да знаете. Това обаче, което аз знам е, че мотористите минават покрай колата ми все едно съм спрял, въпреки че карам със 100 километра в час. Изпреварват на прекъсната линия, в завой и изобщо където ме настигнат. изобщо не съм убеден, че дори да е имало мигач, моториста може да предприеме нещо с бясната скорост с която се движи. Освен това, в разсъжденията Ви виждам нагласата, всички други са виновни на мотористите и все мотористите са прави. Дори не се замисляте, колко нарушения на правилата правите за една минута. Тези правила са написани, за да защитават и вашият живот. Пренебрегвайки ги пренебрегвате живота си.

Първо, как реши, че не е дал мигач? И второ, когато някой намали безпричинно наглед, е добре да се замислиш дали няма причина, а не веднага да се сурваш да изпреварваш. А мен ако питап, моторът не е водял нищо, защото не е бил зад колата, а няколко коли по назад и правил двойно и тройно изпреварване или даже си е карал по осовата линия в завой.

Някой виждал ли е моторист да кара с позволена скорост?

Жалко за момчетата! Но не е ли по-правилно да се нарича 'мотоциклетист' а не 'моторист', защото той се движи с мотоциклет, а не с мотор? Мотор е синоним на двигател.

Да оставим настрана, че изпреварване от дясно е нередно и изобщо не трябва да бъде опция. Но и за да го направи и да има избор дали да изпревари отляво, или отдясно, или да намали моторът трябва да се движи зад колата, а не по осовата линия.

Малко обучение: По закон се изпреварва в насрещното, но се заобикаля препятствие отдясно. В случая мотористът е заобикалял препятствие, точно както ти си го описал, и също като теб не е знаел закона. И точно защото не е дал мигач (което е засега твоя измислица) се превръща в препятствие - нали има стопове, вижда се че спира насред пътя - явно препятствие за движението, което се заобикаля отдясно.

коко на макяти детето да стане донор

С колкото и да караш като ти секат пътя с ляв завой трудно може да спреш.

Благодаря за загрижеността ти за моите деца български плевел. Може да ме изпревариш затова не си ли помисли докато ме кълнеше?

Какъв точно път ти сече завиващият на ляво ако караш зад него?

поредният безмозъчен донор, който сигурно е карал с 200 - такива изскачат изведнъж зад теб

ниското ниво на това болно общество.........

Ако караш на извънградски път и някой е СПРЯЛ в лявата лента (не дясната), ти би ли го задминал ОТЛЯВО или ОТДЯСНО с бясна скорост? Аз лично, ако съм в такава ситуация и видя кола спряла или движеща се много бавно в лявата лента, ще намаля скоростта много сериозно и ако трябва да правя маневра ще е с много ниска скорост, защото при нормална ситуация няма логика някой да ти спре в лявата лента без причина. Дори и да е аварирал автомобил и да няма пуснати мигачи/аварйка, то пак трябва да минеш супер бавно за да не отнесеш някой човек, излезнал от автомобила. Причината един моторист (или шофьор на автомобил) да мине по този начин на завиващ автомобил с/или без пуснат мигач е ако е шофирал с много висока скоросто и не е имал време да ПОМИСЛИ как да реагира.

Поредният самоубил се поради тъпата си глава НУРС( НеУправляем Ракетен Снаряд б.а)Жалко само за спътника му той си е 100% жертва на малоумника с мотора.

Челен сблъсък между двама мотористи!!! ----- И двамата карали по осевата линия....и бууууууумм!!! Виновни са АПИ че не са направили две осеви линии - за всеки моторист по една!

Отде знаеш че не дал мигач? И ако не е дал мигач наистина мотористът не е ли видял стоповете на джипа защото хич не вярвам да е тръгнал да завива без да намали със спирачка въпреки че и това е възможно.

goose

А какво правим с колите, които убиват пешеходци на пешеходна пътека? Защото статистиката казва, че при тези инциденти причинителите са 17:1 коли спрямо мотори ... забраняваме колите ли? Научете се всички да спазвате закона и няма да има такива проблеми. Само че винаги ви изнася законите да важат само за другите, "аз само за малко без да преча" ви е основния лайтмотив в живота.

значи като цяло си прав, но аз не визирам само катастрофите, които стават по вина на моторджии. Мисля, че по-голям е проблема със шума който вдигат. Особено е зле положението в Търново. Там са две главни улици и любимото нещо на тези с моторите е като минат по тях да изфорсират на макс мотора и да проглушат целия район.