Моторист загина след челен сблъсък на пътя Девин – Михалково. Младежи оцеляха с куп фрактури по пътя за Рилския манастир
Тримата са в болница, единият с опасност за живота
Обратно в новинатаКоментари - Моторист загина след челен сблъсък на пътя Девин – Михалково. Младежи оцеляха с куп фрактури по пътя за Рилския манастир | Днес.dir.bg
Коментари
Официална статистика на НСИ за 2018 ...164 катастрофи са причинили смърт за тази година 1115 са от леки автомобили и 11 от мотористи....иначе си дъвчете дъвки тука....
Да де ама съотношението на коли към мотоциклети е грубо 30:1. Освен това мотоциклетите се движат 3-4 месеца в годината, а автомобилите целогодишно. Оппааа.
съгласен ,но има и още нещо какъв е шанса в проценти да умреш на мотор и в кола !?!? и какъв е шанса да утрепеш повече хора с мотор или с кола!?!? къде го измисли това 30:1 моля източник...
Около 3 милиона коли на около 100 000 мотора. 30:1. А и ставаше дума за колко са причинени от автомобили и колко от мотоциклети, а не колко причиняват смърт. А че моторист често умира при катастрофа е свързано и с често крайно недостатъчната екипировка.
30:1 нещо не схвана ако шанса да умреш с ер бег и колан ламарини е 1 %0 а с мотор на две гуми 30% процента къде е разликата освен това при 1 моторист умрял на месец много повече дори от пешеходците ,0% ли очакваш с да бъде при Бг пътна инфраструктура
Тази статистика е безсмислена. Много ясно, че мотоциклетистите са по-уязвими. Правилната статистика е тази, която отчита вината при ПТП между автомобил и мотоциклет. Такава има в повечето нормални държави. Вината се разпределя приблизително поравно, с лек превес при автомобилистите. Което също е нормално – мотоциклетът е дребно МПС и е по-лесно да не бъде забелязан. Останалото е шум. Разбираемо, екстремистите се забелязват и чуват повече от нормалните водачи на двуколесни. Никой никога няма да запомни каращ кротко мотоциклетист. За сметка на това идиотите винаги се набиват на очи.
Какво прави армията от ПОЛИЦАИ, всички ръководители от вътрешното министерство да се подменят, причината за ежедневните катастрофи на 60% са по тяхна вина!!! Трябва промяна в работата на вътрешното министерство и във всички сфери на правосъдието...
малоумните коментари.То видиш ли тия с колите не се трепят,та на всичко отгоре трепят и роднините возещи се с тях.Айде да сметне. процента на убити мотористи по пътищата спрямо автомобилисти преди да правим тъпоумни заключения в стил дейба и цесекарите щото съм левкарите
Ти да видиш! %-ът мотористи, дето гинат, щото не спазват правилата бил нисък. Пък моторягите до един били дисциплинирани. ВЕрвам ти. Ама да ти обясня, как ще пазя моторист, когато карам в лентата си и със скорост в ограничението, возя внука си, например, и насреща ми излезе идиот на мотор, удърът с който е неизбежен. Ще го нацеля максимално безопасно за тези, които возя. Ако ще това да е най-лошият вариант за него.
Дано поне са го разфасовали за органи докато е бил още топъл тоя моториста. За нищо друго не стават тия малоумници.
Мотористите са най - голямата измет и отрепки с мозък на хлебарки, бакшишите са даже по свестни от тях.
Педалите в колите никога няма да разберат какво е да летиш на мотор на границите на физическите закони ама така е в колата пепа лепа меца и цеца дебел шкембак и да са пулиш глей го тоз колко е бърз
За установяване на границите на физическите възможности има писти. Пътната мрежа има други цели.
Отрепките на моторите да намерят къде да си избиват комплексите,че бързо разбират има ли задгробен живот.
Има закони, тъпако - първо физични, общовалидни, след това обществени валидни в определени обществени групи! Вие нарушавате вторите и първите ви напомнят, че не сте супермени, за каквито се мислите!
На физиците не им пука, дали всички знаят техните закони или не. Така или иначе ги спазват! Наказанията се налагат на место и тежестта на наказанието е много прецизно пропорционална на опита за нарушение.
Държавите с най-малко смърт по пътищата са: Норвегия, Япония, Швеция и Швейцария. Същите са и с най-малко полиция на глава от населението. Там няма и такова животно като “рутинна проверка” - ако не си направил нарушение или не криволичиш сериозно по пътя, не могат да те спрат по закон. В същото време България е в топ 5 по полицаи на глава от населението в ЕС и най-много жертви по пътищата. Крайно време е да спрем да си баяме, че трябва повече контрол. Не е необходимо да откриваме топлата вода. Намален щат на кат и повече инвестиции за изграждането на безопасна пътна мрежа. Вина имат и медиите. От сутрин до вечер ни заливат с катастрофи (че дори и в Турция), а една статия не видях за това как развитите държави са се справили с тоя проблем. Ако за всяка подобна статия пишехте и по една, която анализира “отличниците” щяхме да живеем в много по-различна държава. От войната по пътищата печели единство КАТ и Семерджиев и губят всички българи…
Това са глупости. България е страна с много малко полиция на глава от населението. Проблема е, че служби като пожарна, паспортна, миграция и т.н се водят към полицията, а в държавите които цитираш са си общински служби.
Бай Семо, ти от старите милиционерски провокатори ли си? Как си се самооборил при доказателствата и леко си пообидил човека, който е прав. Армията ликвидираха единодушно, за да могат да крадат. А полицията си остана, защото е свързана точно с тези, които направиха реформата. И сега ги охраняват тях и наследниците им. Огромна маса от работоспособното население, водеща се като полиция, е заета с глупости, и им харесва, че получават заплата и пенсии без труд. Плюс пречат на конкуренцията. Обаче това не е по темата.
Пистовите мотори трябва да се забранят за движение по улиците. Който иска да кара, да ходи на писта и да си фи форсирс тям колкото си иска!
Какво прави тази рускиня в района на Родопите - сигурно е шпионка изпратена от Копейкин да проучва пътищата към Гърция!
Травмата на моториста е черепна, не черепно-мозъчна. А за селските дебили край Рила е ненужно да се коментира.
Трябва - Водачите на МОтори - да имат всеки 2-3 години опреснителни курсове ТЕ Не знаят де се намират Значи - пази моториста ?От кого да го пазя от какво се Пази той ?? Да ви кажа - ТЕ не заслужават - да се движат по пътя ! требва им се забрани
Браво на двуколесния донор. Добре се е утрепал без да завлече други жертви. А тези с колата да се бяха утрепали, за да не се продължават малоумните им гени.
всеки ден - ти се бутат у Гъза !!! изпреварват лошо лягат по завойте и се мислят за Без смъртни!!!! Да ама не единствения Без-смъртен е Стиван СЕгал
НО хората който карат мотор - са ЛОШИ шофери !!! адреналина бил такоз не знам си коз Всеки ден на светофара - като се престроявам - се набутва един такав луд - и закача огледалата но не му пука Не ми е жал за ТЯХ - да Тях Те не са хора - това са донори !!!!!
Явно новите 8500 “катаджии” от охранителна полиция и “линейните” им методи не дават резултати. Необходими са още 8500 ;) Или по-добре за всеки шофьор по един катаджия на пасажерската седалка иначе няма оправия.
Всички искаме по-малко жертви по пътищата. Никой не иска да забрани изпреварването в насрещно на еднолентов път и да набие колчета по осевата линия. Пътувам редовно София-Смолян, често ме возят и “състезатели” до там. Под 3:15 часа не съм стигал колкото и да рисково да ме возят. Никога не ми отнемало над 3:45 колкто и бавно да се влача. В момента законите и прилагането им са устроени така че да санкционират консервативните шофьори и да поощряват джигитите със скъпи коли, дето са хванали господ за шлифера.
Тия в колите ги е яд че ония на матора са по бързи.и за твя ги трепат
Истина е баи Ганьо обича да е наи наи затова си патиме всичко е от главата .Но и завистта,злобата,играят роля много пъти съм чувал тоя па каде се напъва я да му покажа как се кара.
Лятната вакханалия/касапница продължава с пълна сила. Пътят Михалково-Девин е тесен,с много завои.Сиреч,трябва да се кара внимателно и съобразено.Да,ама не.