Все повече абонати пренасят номерата си
Въпреки трудностите, които се срещат в процеса на преносимост на номерата, към 31 януари 2011 г. са пренесени 139 377 броя мобилни номера и 60 337 фиксирани номера.
Обратно в новинатаКоментари - Все повече абонати пренасят номерата си | Днес.dir.bg
Коментари
Щом и глоби от по 100 000 лв. не ги впечатляват, да ги вдигнат десеторно - до 1 000 000 лв.! Тогава може би поне ще се позамислят!... Крайно време е да разберат, че клиентите не са овци, които може да се стрижат до голо, че и да се престъргват!... Не случайно девизът на Синия гигант - IBM гласи: За нас клиентът е цар и бог!. Това трябва да стане девиз и закон и за нашите мобилни оператори, а и за БТК! Защо начисляването на таксата започва след набирането на номера, а не след установяването на връзката?! Значи при лоша връзка клиентът пълни директно джоба на БТК! И защо премахнаха кабинките, където връзката се осъществяваше по Интернет?! Защото връзката там беше по-бърза и по-сигурна! А и таксите бяха по-ниски! Защото усетиха, че може да останат без клиенти! И вместо да вземат мерки за подобряване на връзката, те решиха физически да премахнат конкурента, т.е. извършиха убийство!!!
Обиколил съм ги всичките вече, за сега от бтк-то нямам оплаквания, но кой знае до кога.
Обречени сме,сестри и братя!Болшинството от нас имат необходимост от мобилна връзка,защото работата ни го налага.Точно от това се възползват компаниите за мобилно крадене.Пределно на ясно са,че ако аз и Пешо ги загърбим,Гошо и Тошо,ще слючат фирмени договори,пак с тях.Те просто са помазани да печелят луди пари на наш гръб,а ние сме обречени да им бъдем зависими,феодални платци.На който не му харесва,да се оплаче на арменския поп.Апропо,цената на минута разговор по МЕНТЕЛ себестойност,с олинклузив разходи,е 0.0001СТОТИНКА!!!!!!!
номер две е най важното нещо.там е огромното ограбване,защото никой не знае когато някой номер е пренесен с кой оператор ще говори и как ще се набита извън безплатните минути които има
по времето на баи тошо никои нямаше право да ти иска паспорта. явно е че правителството е некадарно корумпирано изкартено и шибано след като личните ти дани са на фактурите за ток. за вода.за бтк ,за какво ли не. 20 години бg народа бачка за циганите и крадливите депутати. 20 години един бг гражданин издарja 5 циганина и 5 депутата ,но народа спи .
от ноември се опитвам да си пренеса номера от виваком , от новия оператор твърдят , че е пренесен , от виваком също , но продължавам да получавам сметки от вива , и то без обяснение или разпечатка . аман вече от лъжи...
пак се навъдиха множество които да се оплачат от високите цени на услугата на мобилните оператори и недоволството от обслужването. за това се чудя как така при наличието на толкова потенциални потребители не се намери инвеститор, който да направи 4-ти оператор, с по-ниски цени и по-добро обслужване. Колко му е - ще трябват не повече от 80-85 милиона евро за старт и още около 3-5 милиона оперативни месечни разходи. нищо пари...
забравих за лиценза трябват някакви пари, но не знам колко, може би около 20 милиона лева??
така, така... ако пък играе ще плаща! мен веднъж така ме прецакаха (макар и не мобилни оператори) и от тогава чета всяка буквичка и звездичка. независимо, дали е складова бележка или протокол за подновяване на дебитна карта. Някои хора обаче няма да се научат, че не бива да подписват неща, с които не са съгласни.
ами иди в които и да е европиески град и сте видиш че за градски разговори хората масово ползват пмр радиостанции,почти всеки има такава.особенно масово се използват от велосипедистите за да подурят връзка.ако живееш на висок етаж 8-10 практически ти покриват 10-15 км или целия град в които живееш
И Ментел, и Глобил, и бе Така са от един дол дренки! Но най-важната стъпка, която трябва да се направи е премахване на пожизнените договори! Само това да се постигне - е предостатъчно! Така след като те полъжат една година, накрая ще им теглиш майната и ще се прехвърлиш при другите две шайки измамници, но поне ще може да ползваш някакви промоционални условия и най-вече ще знаеш, че си доняъде равнопоставен, че все пак си някаква страна по договора, а не овца, която някой иска да стриже доживот! Ако всичко ти втръсне - ще минеш на предплатена и ще чакаш по-добри времена. Докато сега хванеш ли се на хорото - няма отърване, ще те въртят, ще те правят на маймуна и накрая пак ще си им абонат! Преди време с много викане успях да се откача от Ментел, още се чудя как ми прекратиха договора по телефона, без да ме прецакат. Оттогава минах през и през Глобил и през бе Така, като към момента ползвам предплатена на *бе Така с 30 сек отчитане. Зарекъл съм се, колкото и да ме къпят, каквито и условия да ми предлагат - докато не се премахнат пожизнените договори, да си карам на предплатена!
най-умният коментар. Прочетете моля всички внимателно.
ами какво да правим,като на повечето от нас и живота,и най-вече работата са свързани с мобилни разговори?щем не щем,не става с 30 секундни разговори,как да затварям на клиента след 30 секунди,не става. и айде на договора и дотам.просто искам цените да са като по света,нищо повече,стига с тия свръхпечалби само у нас.вижте коментара на видял го,казва вси4ко!
Прочетох повечето коментари,цари завидно единомислие,което ме кара да се гордея.Браво на АНОНИМЕН,прочетете и вие този коментар.И аз стигнах в годините рекет и ограбване до неговите тези,ако ида не съм работил в МЕНТЕЛ.Но ГРОБУЛ,не е по-различна компания.За Виватакомуналка,изобщо да не коментираме.Дълбоко неуважаеми оператори,дано малко от малко,попрочетете,какво се пише тук,да усетите нагласите и настоенията на клиентите си.Въпреки,че дълбоко се съмнявам,че имате доблестта и морала,макар и само от кумова срама,нещо да промените в политиките си.Пък и в крайна сметка,какво ли ви пука,мъркайки и мърморейки,ние сме пак ваши,редовни платци,всеки месец.
Извинявай драги, но при тези опашки ( в М-тел винаги има такива), кой ще се зачете с такова внимание,а и договорите са направени така, че да се разбирам само от юристи. В България за да не те измамват на всеки метър, трябва да си учил право, счетовоство и медицина. Като си толкова вещ ела да те прегледам и такава диагноза ще ти дам, че ще паднеш на мяасто.
за градски разговори само от малките радиостанции пмр с обхват до 10км-идеални са за градски условия,хора копуваите си от тези радиостанции и агитираите и васте познати да си копуват. за "извъунградски разговори само предплатени карти на немски оператори с роминг,това е спасението !
По принуда,заради изключително високите цени на мобилните оператори,ползвам т.нар.услуги и на трите компании.Като казвам високи цени,разбирам брутната цена,рекордно висока за ЕС.Да не коментираме,относителната й величина,спрямо българските доходи.Уверявам Ви,бесен и недоволен съм и от трите фирми.Нелюбезни,нелоялни,лъжливи монополисти,свързани помежду си от картелно споразумение.Единствената им цел и мисъл в дейността,е как най-бързо,лесно за тях и ефективно,да излъжат и ограбят,клиента.Ако си мислите,че,пренасяйки номера,ще се отървете от тяхния ежемесечен рекет,дълбоко се лъжете.Но,това е животът-проба-грешка.На слука и късмет.
*Коментарът е премахнат, тъй като съдържа обиди, цинизми или нарушава добрия тон. Това си е цензура когато казваш нещо, което не се харесва на корумпираните и т.н. а че хората се оплакват е факт, но това тука е само да се изпуска парата, а онези пак ще ни прецакат
Две неща са важни 1 Да не се подновяват договорите автоматично 2Когато избириш номер да съобщава към кой оператор е номера Допълнително -Каква е неустойкага при неприключил договор Другото не е важно
Или след като се подновяват автоматично то те трябва да стават безсрочни, така че потребителя да може да се откаже когато си иска.
Като лоялен абонат от много години на Мтел ми спряха телефона ,поради неплатена фактура за месец септември 2010 г. В момента сме февруари 2011 г. и при положение ,че редовно си плащам сметките .Но се оказа ,че ми водят 3 неплатени фактури ,а аз не си пазя касовия бон от м.09,10,11 2010 г.И най-безочливо ме питат защо искам да се откажа от техните услуги !!!
до преди година работих в мтел и затова не мога да се удържа да се засмея,макар и да съм сам вкъщи,на милите ви и наивни очаквания за някаква справедливост от така наречените родни оператори.първия и единствен закон във всяка от тия трите фирми е излъжи и ограби клиента,това е фирмената политика,абсолютно нищо друго няма значение за тях.нямам много време,затова ще ви дам най-елементарния пример.влиза клиент,който иска да си направи договор.автоматично,задължително се почва с най-заробващата оферта,такава,с която плащашмного и то за нищо.ако човека е по-начетен,почва леко остъпление назад.ако е още по-упорит,придружено със заплаха за ходене при друг оператор,тогава вече получава това,което му се полага още отначало.хора над 50те просто нямат шанс да оцелеят при тях)))звучи като война,но си е точно така!а компетентноста на персонала е нулева,но това е и целта на центъра,те искат зад гишетата да има самоедни пощенски кутии,които само да получават и изпращат,без капка разсъждение.и накрая милиардите заминават за австрия,как иначе там ще има доходи по 10000 евро на месец, а разговорите им са почти безплатни,нали,може лесно да се провери.това е от мен,просто исках да ви кажа на никаква милост да не се надявате от тези...
в момента работя в словения,абонат съм на най-слабия им оператор.сметката ми е предплатена,плащам 6 евроцента на минута с останалите оператори в страната, с абонати от моя оператор-3 евроцента на минута.това са съответно 12(дванадесет) и 6(шест) стотники на минута.ако си платя за договор от 15 евро,ще говоря за 3 евроцента на минута с останалите оператори и напълно безплатно и неограничено с абонатите от моя оператор.как може нашите родни грабители да твърдят,че цените ни са като и дори по-ниски от европа,като това е невероятна,цинична,абсолютна лъжа?!тия за какви ни мислят,за аборигени,за хора,които не могат да работят с интернет ли?това,което споделям с вас,всеки може да го провери в батко гугъл.затова ми е толкова невероятна наглостта на нашите оператори.легендарно е това българско търпение,легендарно.не искам да обождам никой,и аз съм си същия)))
А ако четеш и не си съгласен какво можеш да направиш ????? Освен да не ползваш тотално услуга, защото промяна на договора е НЕВЪЗМОЖНА !!!
Много ясно, че ще се пренасят. Повечето са от Мтел към останалите, сигурен съм. Тези некадърници стават все по-нагли и с надписването на сметките. Дано останат с по-малко от един милион клиенти. Мтел - това вече НЕ е моят глас.
не е съвсем така. а и съм сигурен, че някои от тези 100 000 са преброени няколко пъти, защото няколко пъти са сменили оператора. (но това не се отчита). Просто хората се хванаха на поредната политическа заблуда (както се видя в Европа също лъжат), че да си смениш оператора и да си запазиш номера е супер яко. Навсякъде условията са на практика еднакви. А разговорите в собствената мрежа винаги ще са по-евтини и човек като избяга от един оператор е много вероятно да започне дори да плаща повече, за да се обади на познатите си, които не са се преместили.
Е като пренесеш номера какво? Всички са надули еднакво цените, еднакво лъжат, особено сега, когато почти ни принудиха да се откажем от отпечатана сметка за да пазим природата...дрън, дрън. От Глобул на Иванов ден при изпратен 1 смс са ми таксували 3 и то добре, че се добрах до интернет та да видя и се ядосам, иначе нямаше и да разбера.
Съгласен съм че трябва повече внимание и четене на договорите. Но нима не е така както съм ги описал, така ли трябва да маниполират народа? Не стачки ми незнам кво искат.
Това е някакъв ужас, лъжат на поразия, то се бориш на същия доставчик да си запазиш номера пък камоли преносимост, един мой познат се сдоби даже и с нов договор, като го излъгаха че подновява стар. Трябва тарифните планове да са по-опростени, защото повечето граждани са слабо запознати относно комуникациите и договорите и ги манипулират със сложни термини и уж промоции и тем подобни и най-важното не трябва да има скрити клаузи с малки букви и звездички. А за тези реклами по телевизията с половини такси и много минути но за "2" месеца ,без коментар - след 2 месеца какво да правят хората да си хварлят телефона и да плаяат само такси ли?
Поредната гавра на чуждестранни компании с безсилната държава. Как да дойде свестен инвеститор?
От МЕНТЕЛ елате при нас - Виваком!
Абе трайте точно Вие от Виваком. Не съм сигрен дали лъжете в цените както М-Тел, но услугите които предлагате са пииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииб
Рошав ли си к'ъв си... Какво искаш да кажеш? Бил съм на всички оператори и колкото и да ти е неприятно БТК-Вивател-Виваком са по-добрият избор от останалите... не, че те пък са китка! М-телци държат първо място по некоректност като оператор, след тях са Глобулци на трето място са Вивакомци и въпреки това тия вивакомци си заслужават боя. Много въртели правят.