4-5 пъти повече жалби срещу телекомите
Четири-пет пъти са нараснали жалбите на потребители от мобилните оператори през 2010 година спрямо 2009 г.
Обратно в новинатаКоментари - 4-5 пъти повече жалби срещу телекомите | Днес.dir.bg
Коментари
Трябва търтеите, които хрантутим, за да ни защитават интересите да се вземат в ръце! Най-важната стъпка е ПРЕМАХВАНЕ НА ПОЖИЗНЕНИТЕ ДОГОВОРИ! От тях човек не може да се отърве, операторите са разработили цяла система от врътки, която ти пречи да си прекратиш договора! Оттам нататък трябва да се работи по всичко останало, но това е най-важно!
И КЪДЕ Е ТАЗИ КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА (ОТ )ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, НИЩО НЕ СЕ Е ПРОМЕНИЛО, КОНТРОЛ НИКЪДЕ И ЗА НИЩО В ТАЯ ДЪРЖАВА САМО КОРУПЦИЯ И ПОКРОВИТЕЛСТВАНЕ-МИШО БИРАТА. ОСТАВКА НА ТОВА НЕКАДЪРНО И КРАДЛИВО УПРАВЛЕНИЕ
Решението на проблема е елементарно.Отнемат се един или два лиценза,правят се нови търгове и пазара се дисциплинира.Имаме хубави закони ,само че не се прилагат!Докога?Докога ще ни управляват неграмотни мутри и мафиоти?Докога ще ги търпим?Като в Тунис ли трябва да решаваме проблемите?Рано или късно ще стане,явно не можем по-друг начин да се отървем от гьонсуратите!
То пък, кой ли ще иска да си прехвърля номера, след като, когато това се случи на всяко обаждане, една минута механичен глас ти обяснява как имаш смелостта да звъниш на номер, който е извън мрежата на съответния оператор. Въобще не вярвам, че бизнес телефони се прехвърлят, то просто е съсипващо, една минута да слушаш глупости, докато си проведеш разговора. Предплатените им услуги са с поне 30% по-скъпи и абсолютно нерантабилни. Някои си позволяват да те подвеждат да подписвашдвугодишни договори с презумцията, че няма едногодишен за съответния план.
Виваком (БТК) - топ измекяра в личната ми листа на измамниците в България ! Шансът да не бъдеш прецакан или подведен от Виваком е равен на нула. Неадекватни, некадърни и крадливи !
Извращенията на мобилните оператори срещу българските граждани са отишли надалеч. Единственият изход е да се закрият безусловно и да се продадат на нормален инвеститор.А още по-добре ще е да се национализират!
А КОЙ НАЙ-ПОСЛЕ ЩЕ ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ НА КАБЕЛНИТЕ ОПЕРАТИРИ И ОСОБЕНО НА "БЛИЗУ"КОИТО РАЗИГРАВАТ АБОНАТИТЕ СЕ,КАКТО ИСКАТ,УСЛУГИТЕ ИМ СА ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА,ОСТАНАЛИТЕ НЕ СА ПО-ДОБРИ И СМЕ ПОДЛОЖЕНИ И НЕ ТЕХНИЯ ТЕРОР.
Само приказки - никакви реални действия ! Докога ще търпят бруталните кражби от потребителите - лъжат и в сметките, и в таксите и във всичко, в което могат. Най-зле са мтел - бавят фактурите, а като дойде фактурата е силно завишена, пишат по 2 тарифи на 1 номер и други подобни крадливи номерца. Защото слагат евтин софтуер и ние плащаме за чуждите грешки !
така е и в германия. как се справяме с хилядите договори? много лесно. месец след склюзване на договора подавате "кюндигунг" (официална заявка за прекратяване на договора). Това означава, че договора се счита за прекратен след изтичане на валидността му. Така вместо вие да мислите кога трябва, фирмата доставчик ще Ви потърси малко преди края "дали случайно не сте решили да си продължите договора.." . успех
Нещо си се объркал. Имаме група от 10 телефона във Виваком от както съществува. Аз нямам оплаквания и сметките са смешно малки. И имаме безплатни минути и си говорим в групата без пари. Не знам от къде черпиш твоята информация?!!!
E kaто подадох жалба до КРС от 2месечно забавяне при прехврляне на номер какво направиха - даже отговор не ми изпратиха а се обаждаха да искат допълнителна информация. Така че поговорката бития бит е-я е-н остава в пълна сила за нас потребителите и никой няма намерение да ни помага..
Явно не си прекатявал договор с мобилен оператор в България.Тук ти искат задължително едномесечно предизвестие за прекатяване, но дори и това не е достатъчно.Ако не подадеш изрично зявление за пекратяване по техен образец, договора ти ще бъде едностранно продължен.При това като срочен за 1 година,за да може още една година да ти вземат таксите, каквото и да прави.Ако искаш ги съди. Само да ти кажа, България не е Германия.
В булгаристан трябва да прекратиш договора с писмено предизвестие един месец преди изтичане на срока.Тоест имаш един единствен ден на разположение, за да свършиш тази отговорна задача и ако го изпуснеш договорът се подновява автоматично.По-рано не ти взимат предизвестието,по-късно пак не може.Въртят гадни номерца от селски вечеринки,защото и те самите са гнусни селяндури!
На самия мен се наложи да се карам с Мтел много жестоко докато ми прекратят договора! Ако имате проблеми да запомните кога ви изтича, ориентирайте се по тяхното обаждане, което правят с някаква оферта 1-2 месеца преди да ви изтече срока. Едно напомняне в телефона също помага.
В Булгаристан живеят много прости такива като тебе селяндури, които обиждат страната си и са юридически грамотни колкото прасето на дядо си.
Явно на никой не му минава през ума, че какво ти искат и какво имаш право да направиш са съвсем различни неща. Дано не ви искали и да си хванете палците на краката :)
Въпроса е на какво можеш или какво те искат, а колко неща трябва да направиш, че да прекратиш един договор. Не е невъзможно, само трябва да изпишеш един тон писма и да контактуваш с няколко служители в йерархията, докато накрая успееш.
ЦИРК - "правителството и КРС обявиха, че настояват ..."!!! Кво настояват .... неграмотна, да отнемат лицензи!!!
Мисля, че едно официално писмо стига. По всяко време. Консултирайте се с адвокат или попитайте в някой юридически форум.
Да, едно писмо с ултимативен тон, адресирано до правилното място, съгласувано с юрист е напълно достатъчно. Въпроса е, колко физически лица ще имат времето и възможностите да съгласуват кореспонденцията си с адвокат и нормално ли е това?
Ништо няма да им направят:те ги уреждат с безплатни "карти"нйе ги плаштаме:безплатни "коли"ние ги плаштаме:записват им нашите "разговори"ние си ги плаштаме затова сме най скъпи в ЕС.Айде стига лъжи
Не едно официално писмо а 3 - КЗП, КРС и Мтел- ефект - след 2 месеца свързване на телефона и сега ми искат такси без да приспадат времето на забавяне. А адвокатите и те искат пари и времето на човека да се занимава с монополите и след 2-3 години може и да види някакъв резултат
Преклонената главичка сабя не я сече,а овцете ги стрижат до голо!Много ми е интересно защо примерно в Чехия,Полша или Унгария този проблем не съществува.Не народ ,а мърша!
От по-прости от мен не се обиждам.За сведение нямам село и дядовците ми никога не са имали прасе.Единият е бил юрист,а другият търговец.
След като държавата е създала олигополен пазар, то тя има задължението да го регулира така, че клиентите и фирмите да са равноправни. Не е проблем срочният договр, а срока за прекратяване и неустойките, които клиента е длъжен да плати за прекратяването на този договор. Толкова е просто да се напише в закона, че конкретно за оепраторите предизвестието е ЕДИН месец и дължимата неустойка е за ЕДИН месец. За съжаление мобилните оператори имат много силно лоби и са си купили политиците, комисиите и всички от които зависи тази промяна. :-(