Министърът на образованието: Обмислят се промени във формата на матурите и НВО
МОН ще се консултира със специалисти по тестове, за да направи още по-обективни задачите
Обратно в новинатаКоментари - Министърът на образованието: Обмислят се промени във формата на матурите и НВО | Днес.dir.bg
Коментари
Г-н Министър, върнете системата на образованието като при Тодор Живков. Тогава образованието беше в първите редици в световен мащаб.
За агресия,било то физическа ,или вербална ,проявена към ученик трябва да се подаде сигнал към агенцията Закрила дена детето защото нито училище, нито РУО защитават дететето!Пример е с ученика от Габровската гимназия, обиден от учителката по математика с НЕЩАСТАСТНИК и още по-голяма злоба, оставен на изпит за септември!ЗЛОБА,ЗЛОБАТА НА УЧИТЕЛИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ЛЕКУВА !
Прави сте!Учителите проявяват словесна агресия към учениците с обиди,унижение ,заплахи пред целия клас!Такава учителка по френски с име КАМЕЛИЯ ТИТЕВА има в Езикова гимназия Добрич!Хиляди жалби към нея до директор и до РУО и всички институции казват в отговор,че не могат да се справят с нея!Това какво е,къде е контрол на институции?Къде е?За какво ги има въобще?Към кого да се обърнем за ПОМОЩ???
Дде години онлайн преподаване,сигурни заплатки!Учителите трябваше да бъдат на работното си място и оттам ,от училище да преподават,а не от вкъщи,а и повечето не можаха да се справят с информационните технологии!О децата ,, уж " в час, а ня практика са в компютърните игри!АЛА,БАЛА ОБРАЗОВАНИЕ КРЪГЛА НУЛА!Не чакайте големи резултати на матури!
Вие какво образование искате,след като учител от Априловската гимназия в Габрово обижда ученик с обедната квалификация"НЕЩАСТНИК"!Просто се губи връзката между ученик и учител!Какви резултати се очакват ?Никакви и само омраза от страна на децата!
Сега жънем последиците на онлайн обучението!Жертви са децата ни!А на учителите им беше голям кеф това преподаване!И сега искат този начин на работа!Да се преработят учебниците, защото има толкова голяма фактология,която още на следващия час се забравя!Тежки контролни и то само за 40 минути!!Да се подобри отношението на учителите към учениците,без обиди и уронване на самочувствието на ученика!Оттам трябва да се започне!
Направо им пишете оценки 10. Какво ще променяте матурите! Хахаха На глупави и мързеливи деца матурите им пречат! Хахаха Абе важното е пишете им служебни десетки (10) на матурите и им дайте 2000 заплати после нищо, че са тъпи и мързеливи
Ха, ха, задачите били трудни и затова да ги опростим, за да постигнели децата по- високи резултати. Е, това разсъждение на професор ли е, или на фатмак от някоя казарма, кажете ми? Не са виновни матурите, а ниското ниво на подготовка, масовото опростачаване вкъщи и в училище, висенето в социалните мрежи, липсата на прочетени книги, незаинтересоваността на учителите, безхаберните чиновници от министареството на тоя професор с фатмашки вид, лобистите от НПО- тата, на които не им трябват образовани граждани, а полуграмотни потребители.
"по обективни"..... демек по лесни за по тъпи? Съсипаха учителите да си учител е обидно в днешно време....за 30г демокрация на посолството бе разожена българската образователна система.
Г-ин министър! Не е проблем в матурите! Проблем е в цялостна образователна система. Трябва да се почне от учители, трябва на ново да саздадем профилирани професионални училища- Трябва ни добри кадри,грамотни,добре подготвени. Днес произвеждаме потенциални безработни, без професия . Колко от децата продължават със образование? 20- 25 %? А други те без професия, обречени са на глад, мизерия! И това също е една от причини на липса на пряки чужди инвестиции! Как да развиваме държава без техническо грамотни работници?
Въобще не си в час ! Финансирането на училища се определя от бр. ученици ! Учителите са ок , но са принудени от директорите да търпят навлеци за да има пари в училището ! Когато сменят начина на финансиране и водещото стане оценките , а не бр. ученици ! В образованието количествените натрупвания не водят качествени изменения ! По-добре малки паралелки и добри ученици отколкото големи паралелки пълни с доказани идиоти !
Кратун пенсионер щял нещо да прави, но не разбрал, че го изровиха нищо да не прави, както и ще стане, важно е заплатката да върви, за доматки. Това е общо взето линията на тиквън кратун, посолството, и анализ на образователната схема.
да се върне това образование от преди 10!
Започнете от учебното съдържание. Направете по един вариант на учебник!!, да се печата в държавна печатница и да е безплатен. Тестове само върху материала от този учебник!! Заплатите на учителите да зависят от резултатите от матурите! Махнете печалба рита и псевдоучените от образованието,махнете пенсионерите от министерството и синдиката на учителите. И ще стане. Резултатите от матурите показват,ча министерството не знае какво се случва в действителност и регионалните инспекторите са за затваряне!!!
Тоес за ниският резултат е виновен изпитният тест а не незнанието на изпитваният? Ми махнете тестовете и напишете на всички 6. Тъкмо ще имате повод за хвалби.
Зубрят факти, дето ще се забравят месец по-късно. Учебниците - тежки, на лъскава хартия, боядисани, вонящи на бойни отровни вещества - резултат деца със сколиоза и последно място по функционална грамотност. МОН - мафия за доене на държавата и родителите, произвеждаща малограмотни и увредени ученици.
Пак експерименти с програми от посолството, децата ни опитни мишки. Трябва да станат тъпи говеда, за да бъдат управлявани лесно.
Гледай ти министерството ще работи с Discovery по програмата на HBO. Браво браво. Сега какво ще направят сезон на Игра на Тронове с княз Борис, синовете му и цар Симеон ли?
Големият проблем са "специалистите" в МОН, министъра и закона, както и чуждите финдации и измислените НПО-та... Как ще оцениш училище с избрани деца и такова с циганчета?! Какъв ще е критерият?! И друго, до 4-ти клас, всички деца преминават, НЕЗАВИСИМО от резултатите, как в 5-ти клас учителите ще попълнят липсите?!?!?!
Достатъчно е да научат "Хайл, Байдън" и "Демократичти ценности"
"Парите следват ученика" докараха училища да се борят за идиоти
Понеже учениците не учели и съответно показвали ниски резултати, дори на тестовете, тоя тъпак щял да занижи критериите, та учениците да блеснат със знания! Тъпако, махни се от там, не съсипвай още образованието, БОКЛУК жалък! А не ти ли мина през бръснатата кратуна еретичната мисъл, да позатегнете правилата, да дадете повече правомощия на учителите, да промените учебницитеи т.н. така щото децата да научат повече неща и най-вече да мсилят! Управляват ни големи БОКЛУЦИ!
Точно така - променяйте ФОРМАТА вместо СЪДЪРЖАНИЕТО! :( ... Как е възможно министър на ОБРАЗОВАНИЕТО да мълчи, когато в проектобюджета НАМАЛЯВАТ парите ЗА ОБРАЗОВАНИЕ като % от БВП?! КАК?! С какви очи?!
а тия специалисти по тестове по кои тестове са завършили та са станали такива специалисти? впрочем това се отнася и за тоя министър!
Какъвто и формат да измислим децата масово са си неграмотни :-(
Учебниците са пълна помия. По математика за 1ви клас, както децата се учат да събират числа с общ сбор до 10, изведнъж започват да решават логически пирамиди с неизвестни числа или иначе казано судоку. От цял клас само 2 деца, които ходят на олимпиади по математика успяха да ги решат и то с някой грешки. Трябва да сменят учебниците и да престанат да добавят материал, който се изучава в по-горни класове. Това не помага на децата, те се претоварват и губят интерес. От многото информация накрая нищо не остава в главите им.
Тъпо. Не се обмислят промени в образУванието, а във формата на на матурите и НВО. С една дума - некадърници.
Имитация на образувание. Никой, никого не учи, но всичко се замазва. Завършващите са неграмотни инвалиди, но се отчитат гръмки резултати.
Ефекта от дистанционното учене.. СМЕХ...
Да се изчисти всяко положително споменаване на Русия в българското образование. И от комунизма. Да се изчисти напълно историята ни до 1989 г.
Козметика!Професорът тръгнал да взема акъл от даскалите,вместо той да дава идеите!жалка работа!Нищо съществено няма да се получи , а просто едно натъкмяване на тестовете така,че учениците с малкознания за отбележат високи резултати-снижаване на критериите за оценка!Интересно е как с тези елементарни знания ще покажат критично мислене-противоречие ,което издава педагогическа неграмотност!Абе Цоке, и ти падна в прегръдките на чиновниците ,които не могат да измислят нищо творческо с плесенясалите си умове!Ако и в другите сфери е така ,Господ да ни е на помощ!