Машинистът на влака Кюстендил-София предотврати удар в скала, паднала на релсите
Пътници в композицията сами успели да разчистят железния път от отломките
Обратно в новинатаКоментари - Машинистът на влака Кюстендил-София предотврати удар в скала, паднала на релсите | Днес.dir.bg
Коментари
Това е ярък пример за функционална неграмотност, чете но без да разбира какво чете. Не по силите на всеки да чете и да разбира, да слуша и да чува, да гледа и да вижда. Това е по дядо ми.
Хайде разбирачите - от статията става ясно, че машинистът не е спрял. Пита се, как е прескочил скалата? Да не говорим, че в 21 век пътниците не трябва да плащат за да вършат работата на директора и слугите му от БДЖ.
След политиката и камъните почнаха да пропадат в България. Народното събрание "повлече крак", а с това и България. Как беше онази песничка за падащите камани? .... на България!!!!!!
НКЖИ не инвестира в системи за видеонаблюдение на рискови участъци, но явно ще им се наложи да го правят защото не се предприемат никакви мерки за укрепване на скални участъци по железния път.
Положението в България стана много зле с тези телефони и социални мрежи. Хората станаха полу идиоти,не могат да мислят,да четат,да разсъждават. Карат скъпи коли,ходят по моловете,ядат готово ядене. Не правят нищо. Животът им е улеснен максимално. В законите на природата,когато едно живо същество не се труди,не полага усилия за нищо,не разсъждават,то става на нивото на едноклетъчните организми
Неолибералният и еврогейски наратив,че едва ли не мъжете са почти излишни, ами оказва се,че при тежка и рискова дейност мъжът върши работа.
Там жп скорост е 15 метра в секунда и 1\2. Водата смръзва при което реално увеличава обема си. Във време на дъжд вероятността скалите да бъдат ударени от светкавици нараства при наличие на повече железни нишки, живи + здрави