Коментари - Машинистът на влака Кюстендил-София предотврати удар в скала, паднала на релсите | dnes.dir.bg
назад

Машинистът на влака Кюстендил-София предотврати удар в скала, паднала на релсите

Пътници в композицията сами успели да разчистят железния път от отломките

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Машинистът на влака Кюстендил-София предотврати удар в скала, паднала на релсите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво на машиниста! Но пътниците как са преместили 50- тонна скала ?!

случая с 50-тонната скала е от 2018. Погледни отново статията.

на снимката скалата изглежда на 1/10-та на 50 тона

гледа статията, но не я чете

Това е ярък пример за функционална неграмотност, чете но без да разбира какво чете. Не по силите на всеки да чете и да разбира, да слуша и да чува, да гледа и да вижда. Това е по дядо ми.

Хайде разбирачите - от статията става ясно, че машинистът не е спрял. Пита се, как е прескочил скалата? Да не говорим, че в 21 век пътниците не трябва да плащат за да вършат работата на директора и слугите му от БДЖ.

докараха кантар

След политиката и камъните почнаха да пропадат в България. Народното събрание "повлече крак", а с това и България. Как беше онази песничка за падащите камани? .... на България!!!!!!

НКЖИ не инвестира в системи за видеонаблюдение на рискови участъци, но явно ще им се наложи да го правят защото не се предприемат никакви мерки за укрепване на скални участъци по железния път.

Положението в България стана много зле с тези телефони и социални мрежи. Хората станаха полу идиоти,не могат да мислят,да четат,да разсъждават. Карат скъпи коли,ходят по моловете,ядат готово ядене. Не правят нищо. Животът им е улеснен максимално. В законите на природата,когато едно живо същество не се труди,не полага усилия за нищо,не разсъждават,то става на нивото на едноклетъчните организми

България 21 век. Едни пътници бутат влака други оправят пътя

По-скоро -6-7 тона

Неолибералният и еврогейски наратив,че едва ли не мъжете са почти излишни, ами оказва се,че при тежка и рискова дейност мъжът върши работа.

Там жп скорост е 15 метра в секунда и 1\2. Водата смръзва при което реално увеличава обема си. Във време на дъжд вероятността скалите да бъдат ударени от светкавици нараства при наличие на повече железни нишки, живи + здрави

Никой нищо не пипа . Всеки седи и чака парите .

Скалата беше 40тона

Хвала на такъви пътуващи, повдигнали многотонното "парче" от скала с голи ръце!

Бравус!