Коментари - Махат металните профили на ремонтирания участък от жълтите павета | dnes.dir.bg
назад

Махат металните профили на ремонтирания участък от жълтите павета

Възстановен е керамичният паваж, фугите са запълнени с пясък и възстановеният участък се наблюдава, съобщиха от Столична община

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Махат металните профили на ремонтирания участък от жълтите павета | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

лица, възложители, изпълнители, надзорници, трябва да потънат в земята от срам и изобщо да не се показват и обясняват. Срамота, излезе, че пренареждането на жълтите павета е най-сложната инженерно-техническа задача в света, и затова непосилна за нашите гении в строителството. Още веднъж, срамота!

Макак така без профил?! Ние у Перник на сичко тургаме винкел!

Павета! Свят им се зави! Защо Фандъкова не е подведена под отговорност? Да бяха наели фирма от Нидерландия, щеше да ни излезе по- евтино и да бяхме забравили за този ремонт. Виновниците са тези, които взривиха мавзолея и разбиха плочките с тежката техника, с която извозиха бетона!

Идиоти !!!

Истински се забавлявам като гледам как се измества фокуса от важни теми заради едни ПАВЕТА! Занимават цялата държава със софийски проблеми! Невероятно!

Това е невероятно ,толкова некадърни ратници трудно се намират на едно място.Та те виждат паве за първи път.Един познат казваше ,че неговият съсед пенсиониран павьор ,всяко лято го вземат в Гърция и то не да работи, а да обучава техни павьори защото била изчезнала тази професия и му плащат ,така ,че цяло година си живее без никакви лишения.Не може толкова тъпи същества да обитават СО.Някога когато бяхме малки съм виждал как след като се наредят павета ,между тях се оставяше някаква фуга.В страни от майсторите ,които редят има нещо като походна кухня от казармата .В два казана се слагат буци асфалт ,но истински асфалт /земна смола: ,а не дериват на нефта ,след това с едни кофи ,които имат нещо като стеснение и са с дървени дръжки се гребе и внимателно се налива във фугите. На парадите минаваха танкови батальони /30/ машини и то не по веднъж, СС-23, "Карамфили" отделно колесните и паветата не мърдаха.Гимназията на съпругата ми с гимнастически упражнения е закривала манифестацията на 24-ти май и казваше ,че туниките им целите били в асфалт,ако е топло времето ,но истинският асфалт.

Браво старши, слава на социалистическия труд! Павета фугирани със смола, най-големият им тест бил танкове и тежки машини, движещи се с 30км/ч без да ускоряват и спират.

Викнете едни холандци да ги поставят и да се приключва веднъж завинаги тази мъка!

Некадърници, Сър!

Защо не се обявяват имената на участниците в това "строителство"??? Кой е эвторът на новата " технология" на редене на павета? Кой?

Нещо пропускате ,че трафик имаше преди и след парада ,а паветата не мърдаха-. Превозните средтва ускоряваха и спираха и пак отново, ако за вас това е критерии.Е, все пак трудът не беше американогейски ,юдомасонски ,демократичен и неолиберален. Не знам какъв е бил трудът, но определено беше качествен и хората отговорни ,но определено не се правеха ремонт ,след ремонт в продължение на години ,а резултата е равен на нула