Строят се 120 километра магистрали

В момента у нас се строят повече от 80 километра магистрали, от 2 август започва строителството на още 34 километра магистрален път.

Обратно в новината

Коментари - Строят се 120 километра магистрали | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Лесно е да се парадира с тези строежи, защото парите идват отвън. Аз обаче питам друго - нужни ли са ни тези магистрали? Защото вече цял свят се убеждава, че трябва да се търси алтернатива на тир-автомобилния транспорт. Освен това - ще ги построим, но с какви средства ще ги поддържаме после? Вижте в какво състояние са сегашните участъци! А вместо тях много по-необходими са решения за преходите през Стара планина - например тунелите под Шипка и Петрохан..

Браво на Плевнелиев! Страхотен министър е! Дано да продължава така да работи.

Неблагодарен народ сме. Няма угодия. Ако ще и цяла България да я покрият с магистрали пак ще има недоволни. Недоволни че не ги управлява бай Тошо. ОК! Това, което е построил бай Тошо никой не го отрича. Вярно, до Правец, родното му село, но все пак е успех. Още повече че това наистина е най-тежкия участък. И с риск да вляза в отбора на мрънкачитеаз бих задал такъв въпрос. Според експертни мнения цената на участука София - Правец от магистрала Хемус е колкото от Варна до В. Търново. Въпросът е дали хората от В. Търново и региона не биха били по-доволни да имат магистрала до морето вмсто някой да си мести гъза от София до Правец. Още повече че това е правено за 25 години. Мнения разни, а да бъдеш недоволен е най-лесно. А всъщност самият Плевнелиев е признал че тези 310 км са построени по времето на милиционеро-социализма. Ясно е че от магистрали има нужда. И от това всички ще имат полза. Дай Боже тези 120 км да станат (е , по-точно 118). Така ще имаме поне една магистрала от единия край на България до другия. И ако всяко следващо правителство прави по 120 км на мандат току виж след 10 - 15 години сме построили всичко планирано

По времето на Тодор Живков се построиха част от магистралите, за които не се даваха европейски пари. Държавата плащаше и затова ставаше по-бавно. Но пък безплатно беше здравеопазването, образованието, културата и още каво ли не. Сега бойковистите се дуят, че щели да построят много повече.

Да ама си имаме проект "Белене", където са похарчени пари за изграждането на всички пътища в БГ. И резултата е един гьол. Също се имаме "Цанков камък" и "Водноно огледало", многого скъпи и доста ненужни.

Скъпи управляващи а знаете ли че отсечката Русе-Бяла е цялата в коловози от тировете да не говорим че като гледам пътя поне едно десетилетие не е виждал ремонт . И още нещо винаги когато се строи магистрала все имам някво такова чуство че се дават нереално много пари

А със Струма какво става,или ще чакате другото правителство да се бори с дефилето,а Вие ще направите в полето

БОГ да пази правителствота на Република България, бъдете живи и здрави.

Пак ли те отвързаха от 4-ти км.??

не ми казваите колко се строят а колко ще влязат в експлоатация, щото и аец белене се строи от 25 години.. сори ама транслитерацята не работи много добре..

И спазвайки традициите на ГЕРБ, като не плати правителството и за тези строежи, какво ще се случи след масовите фалити на фирмите и кредитиралите ги банки? Ако е верно то догодина ще е страшно!

ти съмнявал ли се , че е вярно?

На годината половината мина, а магистралите ... е, строят се, ама бавно, бавно като в кахърна народна песен. А какво стана с пътищата по другите програми? Уж се прави нещо, ама там темповете тази година са като забавен каданс на горната народна песен. Даже и се спират вече започнати проекти, досега най-малко за 200 км. В бюджета нямало повече пари. А някой сульо и пульо от друг бранш като ревне, намират се и му отпускат. Обаче за пътища пари - догодина, до амина. А иначе Плевнелиев бил "много добър" министър, ама проявявал разбиране - значи не си защитава достатъчно бранша. И сега всички реват - пътищата в България са само от дупка в дупка. Докога - докато хората избягат от бранша ли? Ами след това?

OK с магистралите добре ,но ДА НЕ СИ ЗАРАВЯМЕ ГЛАВАТА КАТО ЩРАУС освен да чакаме построяване на магистрали трябва да се движим по сегашните пътища , нещо от което правителството и г-н Плевнелиев са АБДИКИРАЛИ /просто няма камери няма покачване на рейтинг / а само аз съм спукал 3 гуми и изкривил 3 алум . джанти И НАЙ ВАЖНОТО СЧУПИХ СИ ПРЪСТИТЕ ПРИ РЕМОНТИРАне на джантите през ноща за което са виновни точно АПИ.

Къде не се правят медийни изяви? Аз съм бил свидетел как кмета на Париж октрива ремонтирана улица до Трокадеро близо до панаирните площи която беше дълга 600 метра..

най -скъпата остчека в света между Тодор александров и Стамболийски нали ?

Дали в момента действително се строят 34 км от магистрала "Марица"? Или се строи отново, т.е. ремонтира се участъка Харманли - Любимец? След приблизително 1,5 година експлоатация.

Здр. брато, аз съм един от засегнатите в строителния бранш, но като по-запознат ще ти кажа нещо: 90% от строителството беше с ужасно качество, и 100% беше с нереално висока цена. Ами то по добре селско стопанстово да развиваме, защото рано или късно хората разбират че това е балон и следва криза за всички! А парите скъпи братко не растат по дърветата.

Ти от никакъв строителен бранш не си! Ти си онова "икономистче", дето от всичко "разбира". Просто трагедия!

Браво и на земеделския министър и наТрайчо Трайчев. Добре си разбират и водят работите. УСПЕХ!

80 км в строеж + 34 още които ще бъдат започнати ..... както и да ги смятам са 114 км. Няма 120 .... Както и да е ..... дано поне тези бъдат довършени и да се поддържат и останалите в причично състояние, че има участъци от тях които са по лоши и от тези в гората.

БЪЛГАРИЯ ИМА СПОСОБНИ И КАДЪРНИ СПЕЦИАЛИСТИ И ПЛЕВНАЛИЕВ Е ЕДИН ОТ ТЯХ ТРЯБВА ДА СЕ ДАВА ПЪТ НА МЛАЗИТЕ НЕ ОПЕТНЕНИ МОЖЕЩИ И ЗНАЕЩИ ТОГАВА ЩЕ ИМА ПРОСПЕРИТЕТ НА СГРАНАТА НИ А НЕ ПАРТИИНИ ЛИДЕРИ И ШУРОБАЖИНАЩИНА КАКТО В ПРЕДНИТЕ ДВА КАБИНЕТА ГАГАУЗОВ КАКВО РАЗБИРА ОТ СТРОИТЕЛСТВО ЧЕ ДАДЕ ПЪТНАТА МРЕЖА НА БРАТКО И ОТКЛОНИХА МИЛИОНИ С КОИТО ЩЯХА ДА СЕ ПОСТРОЯТ КИЛОМЕТРИ МАГИСТРАЛИ И КАКВО СТАНА С НЕГОВОТО РАЗСЛЕДВАНЕ ДОКЪДЕ СТИГНА ИЛИ ТОИ Е НАШ ДРУГАР ДА НЕ ГО ЗАКАЧАМЕ ВСЕ ОЩЕ СИ РАЗИГРАВА КАРТИТЕ ИЗ СЛИВЕН И КОМАНДВА БЕСЕПАРИТЕ ПОД СИНИТЕ КАМЪНИ

Браво и на бае ти Тошо. 310 км. при това през Траянови врата и Витиня.

Мутрите си накупиха джипове защото мислиха ,че са опоскали всичко и няма да има магистрали...

Добре,звучи 120км магистрала... НО да отиде министъра да види как се строи в Турция и как работят работниците там.После да хвали и как нашите работници на магистрала "Марица "са си вирнали краката и спягат глагола "мотам се'

Аз пък искам магистралата до Промахонас да се построи по-бързо! И тази до Бургас! А не тая дето е удобна на турчоляците-гастарбайтери. По-важно е , че българина ходи на море в България и Гърция, а не , че в един отсек от време през българия минават ония тъмни субекти с мустаци, разделечени очи и една вежда на път за реалната си родина, идвайки от Германия, Холандия и Франция предимно. Айде малко българите и типичните български дестинации да са с предимство за оправяне на пътищата, пред тези на анадолските боклуци, а ? Да не би да е много безопасно на Кресненското дефиле, където и без това си друса често и е възможно роненето и падането на скали ?!? Пък като сложим и срама пред румънци (които доста минават по отсечката Видин- София - Благоевград - Промахонас) и гърци, които от другата страна на пункта веднага започва една истинска и читава европейска магистрала...не е ли време да се наблегне точно на магистрала София-Кулата...

Добре е - целия финансов ресурс на държавата - в 130 км.магистрали.????? Всичко останало - мор.....и криза е...ние ги фащаме, те ги пускат..... и пак отначало.

Ами явно от една година насам ресурса е двоен както е обяснено в статията и както е видно за тези които пътуваме. Е нищо че е криза, някой явно не я усещате.

Живеем в 21 век караме коли от 21 век по пътища от 20 век и хоп катастрофи.Със санкции нищо няма да стане трябват пътища.

За 2 евро (4 лева) минах 800 км. през Гърция, без колата ми да каже троп, и без да изключвам авто-пилота. Магистралите ми са тунел-мост-тунел... Докато ги постройте тия 120 километра, останлите 120 ще са ви дупка-яма-дупка.

Първо да построят колкото Т. Живков (и то не само магистрали), че тогава да се хвалят

Абе вие и пътен възел Драгалевци в София строихте.....менчета при откриването, Дянков се разходи да види....15 години гаранция и ....... се наложи преди 30 дена да преасфалтирате...... та ега магистралите са по-добре построени от тва тука.....

Браво на министъра и екипа му! До 2 години ще си пътувам до Несебър изцяло по магистралката :))))

Хвала Боку Наш! Не замразявай, много те моля и строежа на молове - толкова е прекрасно да пазаруваш в тях истински мляко и месо! Хвала по тоя случай и на министрете Ти и дано да не ти отмие дъжд магистралите!

Генералният секретар на ЦК на Партията обещава: през 3000-та година ще се построят 120 километра магистрали!

И "Конрад Аденауер" посочи Плевнелиев за най-успешен икономически министър! Призова Росен за план "Б-я на регионите" Началото даде най-голямата гражданска организация в света специализирана в борбата срещу корупцията: Transparency International/Прозрачност без граници: "Магистрала Тракия е за пример!" След това Б НЮЗ и интервюто на хиената Сашо Диков: Журналист Б НЮЗ: "Доста недоразумения виждаш. Някой положителен пример ще ми дадеш ли? Диков: - Плевнелиев. Той е компетентен, интелигентен, за разлика от шушумигите в кабинета." След това по нова тв беще Даниел Вълчев(един от малкото достойни министри в прехода) който посочи Росен като отличникът на кабинета модерен и умен човек който се опитва да си свърши работата! Радосвет Радев в интервю за 24часа посочи Плевенлиев като най-успешен: Цитат - Да не изпадам в нарцисизъм, но съм бил плашещо прав. Например здравната реформа не успя при бившия министър, не защото той бе кофти човек. И Борисов го призна - това бе директно саботаж на средния мениджмънт на здравеопазването в България. На доста места, където други министри, но мениджъри, се справиха с този среден ешелон, резултатите му са чудесни. - Кои министри мениджъри? - Например строителният, Росен Плевнелиев, успя да го направи и там има една невероятно добре работеща администрация. Тя успя да свърши работа и за бизнеса, и за държавата, която ще даде краен резултат някъде около 300-400 млн. евро по-евтино строителство. Тази седмица ЕК определи ОП регионално развитие за най-успешната и посочи АМ ТРАКИЯ ЗА ПРИМЕР! И сега идва фондация "Конрад Аденауер" която призова премиерът да даде повече власт на Росен Плевнелиев който за тях е най-успешният икономически министър и препоръчват по примера на Германия да се създаде план за развитие на страната по региони -шефът на фондация "Конрад Аденауер" у нас Андреас фон Белов : България се нуждае от създаването на план за развитие на страната по региони, по примера на Германия, заяви Андреас фон Белов пред Bnews. Не става въпрос обаче за поредната стратегия с общи фрази, а за събрани в едно визии за развитието на всеки отделен регион, които да стъпят на традиционния поминък и географски дадености, например туризма по Черноморието, производството на плодове и зеленчуци в Кюстендил и т.н. За целта той лансира идеята за сформирането на консултативен съвет към регионалния министър Росен Плевнелиев с участието на учени, икономисти и кметове, които да изведат като приоритети в конкретика посоката, в която ще се развива за в бъдеще всеки един от българските региони. Така ще се избегне хаотично инвестиране или дублиране на приоритети, е виждането на германеца.

Плевнелиев е единственият от кабинета на Борисов който знае какво парви и как се работи. Останалите са пълна скръб!

Браво Росене !!!!!!

Когато кажете "Ние построихме ....км магистрали" тогава ще ви изберем пак.

Защо във форумите срещаме примати като тоя "мен". Платени клакьори, чийто тъпи тикви знаят само браво, ура. И аз обещавам като ме изберете деца да ви направя. Това поне го мога.Пък аз глупака се притеснявам, че при тия дъждове и хляб нямя да има. По-лесно е да викам "ура, браво". Ама лозунги хладилник не пълнят.

крайно време беше някои да се заеме

Ужас до морската столица няма да води нито една от тези магистрали. Може ли столица без магистрали? Едно е хубаво обаче , че тръгваме по пътя на Гърция. Магистрали магистрали, магистрали.

баце, ти се изказа та разцепи мрака.. първо - до варна има ДВЕ магистрали. Едната е до Приселци, другата е до Шумен второ - селско-тарикатския град варна не е никва столица (и никога не е била) трето - дано НЕ ТРЪГНЕМ ПО ПЪТЯ НА ГЪРЦИЯ

Морската "столица" си има морски магистрали.

Браво на това Правителство .БОИКО с теб сме .