Лоши новини за купувачите на нови автомобили в Европа

Цените се увеличават, а производители използват фини начини, за да ги повишат

Обратно в новината

Коментари - Лоши новини за купувачите на нови автомобили в Европа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хаха ми като дигат цените да си ги карат те :) в крайна сметка никой никого не задължава да си купува кола.

Аз живея в таз пуста Германия. Работя тъпа работа и вземам 2000 до 2300 евро на месец. Жена ми и тя за тъпа работа взема 1300 - 1500. Вземаме детски по 200 евро на дете. Та с дохот ок. 4000 на месец и наем 800 и ток и подобни - 200, то ест 1000 неизбежни разходи. Сложи гориво(2 коли имаме) храна , глезотии още 1000. Е остават ни 2000 ЕВРО на месец. Дали не можем да си купим нова кола?! И ние сме МИШКИ тук с роя доходи.

Излиза, че цените на храна, гориво, консумативи, битови сметки - са сходни с тези в България. Само наемът е много по-висок. Заплатите обаче са доста по-високи. С цялата условност на такова сравнения.

Ганьо с Голфа на 20 години, плаче за Ханс с новия Мерцедес. Лузъри, къртите мивки. Не ги мислете западняците. Гледам ги през прозореца - добре са. Колите им са нови. Живота им - качествен. Мислете за себе си. Идва лош период за вас.

Пара няма и за секанд ханд даже

за разлика от ЕС, титакик поне е потъвал със включени светлини

така им се пада на европейците... да одят пешина почивка в украйна

кулелетата ще постъпват ли

е, това сигурно е прекрасна новина за купувачите на нови коли в рассия! там ладите поевтиняха двойно, защото са от импортозамежение!

това тебе как те топли?

ама е приятно да видиш западнярите да ривът

@никак, твоят коментар ме подсети за една поговорка за Нане и Вуте

Tapanar

В България всичко си върви по Бай Ганьовски. Ако не са Европроектите има няма да се купят макс 10 нови автомобила. Европроектите се пласират по партийна линия, обикновения гражданин не знае и че съществуват такива. От редките изяви на неориентирани журналисти виждаме, че те масово се използват за строеж на частни и партийни вили, наричани къщи за гости и закупуване на лични автомобили, представени за служебни цели. Такива журналисти естествено биват уволнявани на минутката. Това се знае от "Западните партньори", но те услужливо си затварят очите- на тях не им трябва развита България , на тях им трябва консуматорски пазар, пазар на кредити и стоки.... и кръга на интереси се затваря. Народе няма значение за кого ще гласуваш, ама никакво значение. Всичко е лъжа и измама. Дано поне не ни вкарат в някоя война.

ЕС трябва да наложи таван на цените на автомобилите. Това е тренда.

С бодра стъпка и комсомолски ентусиазъм къю тавана на цените. После - пак така, но към комунизма. Или към развития социализъм :))))

Всичко е лошо щом си в Европа!! ЕВРОГЕЙСКИЯ БАРДАК ни направи на идйоти с Ковид,сега и с войната която пак заради тях стана!ДО КОГА ТАЗИ ИЗВРАТЕНА ИЗМЕТ НА СОРОС ЩЕ НИ УПРАВЛЯВА?ЖЕЛАТЕЛНО Е НОВИТЕ ПОЛИТИЦИ ДА НЕ ИМ ЛИЖАТ ГЪ...Е,ДА НИ ИЗКАРАТ ОТ ЕС ЕС И НАТО!НИКВО ЕВРО ТОВА Е СМЪРТ ЗА БЪЛГАРИЯ И НЯКОЙ МНОТО ЯКО ПЛАЩА НА НАЩЕ 240 МЪРШИ ДА НИ БУТАТ В ПРОПАСТТА.КЪДЕ Е КОВИД ОЛИГОФРЕНИ? НЯКОЙ ЗАДАВА ЛИ СИ ВЪПРОСА КАК МАНИПУЛАТИВНО ИЗБИХА МНОГО ПОВЕЧЕ НАРОД ОТ КОЛКОТО Русия В УКРАЙНА.ВИДОВ ДЕН ЩЕ ДОЙДЕ ИЕС ЕС ЩЕ СЕ РАЗПАДНЕ.ЗЛОКОБНАТА ПАРТИЯ НА СОРОС.КОЙТО НЕ ВЯРВА ДА ПРОВЕРИ!

Изкара ли 10ст от тая мозъчна помия трол жалък.

Ха, ха!!! Ще духат, ще духат и.......айде с главата надолу, като няма кой да купува! Проста аритметика! Ще го произведат и ще го държат на склад и после ще си го тикат отзад! А, а, а зелените и тяхната сделка ще духа попарата, защото таралясниците ще живеят по 10 живота!

Колите стават за богати, плебса ще пътува в метрото, където лесно ще го заразяват и тровят

Европейски не купувам, но съм хвърлил окохна една Приора с АГУ, това е истински автомобил

Хубаво, като спестиш от къпане, да има къде да си вложиш парите.

Не ми дреме за тъпите западняци. Кажете колко години ще чакам за Москвич.

Колко години са трябвали на човека за да опознае и овладее огъня? Колко години трябваха за да се появи електричеството? колко чака за да се появи телефона в джоба ти? Ще има мнооого да чакаш за мозък в главата.

простото си е просто.

Всяка година по света остават стотици хиляди непродадени автомобила. За последните 5 г. са се натрупали милиони. И какво става с тях ? Ами киснат по паркингите на производителите и търговците и като покиснат 4-5г. отиват в пресата за рециклиране ! Чисто нови ! Така, че всеки купуващ нова кола всъщност плаща поне част от тези залежали по паркингите.

Последно време този проблем е решен. Почти всички нови автомобили излизат от завода след като вече някой ги е поръчал.

Инфлацията на промишлените стоки в Европа - при производителя, вече е НАД 50%.. От скъп, ток, метали.. И това не е от вчера.. Да ви припомня - когато се арестува яхтата на олигарха на Северстал. На другия ден от борсите в Европа изчезнаха 30% от ЛАМАРИНАТА НА РУЛОНИ.. Митал със заводи си в Белгия обеща да замести руската ламарина, ама с 40% по-скъпа.. И това беше в първия месец. След което Митал отпочна намаляване на производството. Та чак до затваряне на ДВА завода в Германия, а още два там са вече на половин работен ден с тенденция към пускане на кепенците.. А от кво се прави купето на автомобилите. Масовите... ТРАБАНТчета вече няма.. А сега прибавете към това и почти спряното производство на алуминий и цинк..

Ние немски и европейски ДАРАЦИ не купуваме, ние купуваме само японски и корейски !

Само огъването на ламарините е в Европа, Като дори ламарината идва от изток. И всички части пак от там. Само ги сглобяват в ЕС .

За Мерцедес ми е направило впечетление ,че от една година на сам наистина правят повече скъпи автомобили ,но е интересно и , че ги продават с голям успех

Когато липсват чипове, нормалния отговор на индустрията би била да предложи по-евтини, по-прости автомобили, които да се произвеждат по-лесно и да се купуват, въпреки растящите лихви. Обаче какво се случва? "Фиат" (Fiat) и Бе Ем Ве (BMW), например, спряха продажбите на евтини базови варианти на популярните си модели", разкрива Дюденхофер. Тоест почват да се произвеждат още по-набучени с разни чипове автомобили и спират най-популярните модели. Тоест - не ги интересува масовия клиент, а се започва да се произвежда само за богатите, вдигнатите лихви премахват бедните от пазара. Тоест богатите си освобождават пътищата само за себе си.

Ами не е лесно, ама се справям някак си. Аз съм на 1200 лева заплата и плащам 700 лева лизинг, жена ми и тя взима 1200 лева, ама и 600 лева наем, та оставаме с 900 лева за цял месец и с тези 2 деца. България е ебати клоаката.

България като част от ЕС постигна завиден икономически напредък. Вече чувам, че европейците са започнали да мигрират насам и да търсят работа при нашите велики работодатели да берат плодове или да чистят на животните. Най-важното от целия този напредък е, че като отидеш в магазина и там има завидни количества банани и портокали. Да живее капитализма! Всички ядохме голия банан с двата портокала отстрани.

Като нямаш пари/доходи, защо се изхвърляш с колата. Съобрази си малко изискванията за гъзария с възможностите, и другия път си избери автомобил с лизингова вноска 450 лв, а не 700.

Има доходи човека, как да няма. Бива гъзария ама вие с тези ферарита... къде са да си взема и аз едно за 700лв. Не му създавай проблеми, какво ще ги прави тези 250лв. разлика на месец? Токлова много пари, няма да има къде да ги съхранява дори. Да не говорим да ги изхарчи..

млого си акънлия, ша знайш!

Ти си купил нещо, което не можеш да си позволиш, после България ти била виновна.

Не можеш да говориш така, ако не знаеш обстоятелствата. Ами ако е таксиметър или инструктор и с колата си изкарва прехраната?

Работи от сутрин до вечер и той и жена му и иска кола да кара.. Няма как да стане, държавата им била виновна.. Всъщност какво повече е необходимо за да може да си позволи кола и то на лизинг?

Ти какво си купил? Танк ли? Нормалният лизинг е 300 - 350 лева!

50% от българите са така, работещи бедни. Другите 49% са безработни.

Бай Петко аз си карам москвича и хич не ми пука.

Дохода ми е 2500 чисто и карам 15 годишна кола, ти с 1200 къде си се наденал на 700лв лизинг не мога да разбера.

Колко ли трябва да е дохода тогава на тези младежи и девойки с коли по 100-200 000лв? А на тези с коли за по 50-100 000лв? А на тези с коли за по 10-50 000лв?

на гол тумбак 700лв лизинг. че и жилище нямаш. абе хора, къде ви е акъла?

Дай тогава акъл как семейство с двама работещи, две деца и 2400лв. да си купи жилище за 300 000лв. И кола между другото.

Нека, нека. Те китяйците и индийците ще дойдат и тогава еврокомпаниите съвсем ше глътнат водица. Сега са много отворени. Луксозни коли шели да продават. Еми успех на Фиат и Фолксваген в начинанието. :-)

Ние отдавна сме в Анадола !

Българите не ги засяга това нещо. 90% от втопаркът у нас е от втомобили на възраст над 15 години, така че да му мислят богаташите :)))))

И 90% ще останат без коли след година, като ти казват, че въздуха е мръсен и не може да караш в централните части.. А нова кола да си купиш няма как да стане. Нищо, че си горд европеец.

да, и как ще спрат 90% от хората да си карат колите? нали ще стане революция.

Колкото стана революция като вдигнаха цените на всичко със 100% за последната година. Или революцията заради насилственото поставяне на препарати (наречени ваксини) на цялото човечество... Ще си караш където искаш, но ще плащаш солени глоби. И на мен не ми харесва подобна идея, затова отивам да си купя нова кола. 70-80 хиляди лева къде не съм ги дал.

Нещо бъркаш. Ще затворят части от центъра на София и то само в конкретни дни. Иначе революция няма да има, ами столицата просто ще спре да функционира, ако 90% от хората не могат да отидат на работа или няма кой да зареди магазините. Градския транспорт не спасява и не може да поеме потока от хора. А пък околовръстното ще се превърне в постоянен Ад, особено в участъка край Суходол. В общи линии софиянци си чакаме новите еко разпоредби с голямо нетърпение...

Той Макрон им каза че свърши вече с луксозният живот. Ще ядат хурката на зима, какви коли да купуват няма да могат да си плащат тока и парното.

Това да не ти е пРассия тавариш ?

Путьо, в русия бензинът е левче за лтър, а пенсионерите не плащат ток и газ, ако не знеш... Тъпак!

Ти остави евтиния бензин, ами и съвсем евтино получават нова кола - по една за всеки убит роднина. Е вярно, лада е, не истинска кола, ама за живота на сина ти - толкова.

Вид топлива Цена за литр Аи-92 от 44.95 до 48.51 Аи-95 от 48.99 до 56.89 ДТ от 51.50 до 57.09 ДТ+ 52.99 57.09 Газ 16.49 20.99 При 60 рубли за долар, бензина в Русия вече гони двете левчета... Но това са днешни данни за Москва. Утре, като започнете да плащате репарации на Украйна може и 10 левчета да стигне.

Цените на тока и отоплението колкото и да им се качат няма да ги съборят. Но едновременно с тях ще имат стабилен спад в доходите. Определени групи разбира се, не всички. В цяла Западна Европа затварят заводи, освобождават се работници. Така е, като им се воюва с когото не трябва. От войната печелят здраво само Китай и САЩ. Всички европейци - и на изток, и на запад губят страшно. Много сме тъпи явно в Европа.

Че кой купува нови коли европейските кошове.

Че има ли руски коли бе боклук недоклатен........ех тая смръдлива русофилистична кочина колко е жалка дори не осъзнават и така ще си пукнат в яда си

все още в Руся се произвеждат 15 вида световни марки автомобили от Фолксваген ,опел, БМВ и ауди до Киа и хюндай. Заводте са си там и си работят по един или друг начин. Единствено рено си продаде под натиск 2,2 милиарда инвестиции за 1 рубла с клауза за обратно връщане до 5 години. Ти кажи какво произвеждаме у нас.

Произвеждат се грънци в Руслямска държава. Преди 6 месеца може и да са се произвеждали, ама сега само Москвич и Лада без никакви системи за обезопасяване.

И какви са лошите новини: Средна заплата в Германия 2018г - 47700 Евро 2022г - 51009 Евро само за 4 години средата заплата е нараснала с 3309 Евро Франция 2018г - 35484 евро 2022г - 38480 евро само за 4 години средата заплата е нараснала с 2996 Евро Италия 2018г - 26268 евро 2022г - 29480 евро само за 4 години средата заплата е нараснала с 3212 Евро Испания 2019г - 24938 евро 2022г - 27720 евро само за 4 години средата заплата е нараснала с 2782 Евро А путлерастите седнали да подскачат щастливо че колите леко били поскъпнали за последните 7 години

Нарастването на заплати води до повишаването на цените, особено тези на наемите за жилище. Това води до нарастване на размера на кредитите и оттам забавяне на оборота (превъртането) на парите в обръщение и висока инфлация. Демек, вместо по-малко пари в обръщение да обслужват повече стоки на практика повече пари в обръщение обслужват по-малко стоки и парите се обезценяват.

Цените на храните не са се повишили почти. Увеличили са се цените на колите с по-малко от растежа на заплатата. Работата е там че реално някаква съществена промяна ням. След пандемията от 2020 г на ковид и намалените продажби на коли тогава имаше огромен бум на продажби през 2021 г. съответно сравнението както се прави тук в статията за спад на продажбите спрямо 2021 г не е много коректно.

Приятелю, когато платиш шест евро за половин литрова бутилка вода, колкото ми взеха на мен в Люксембург, ще разбереш че хилядите евро не са толкова много колкото изглеждат на фона на цените в България.

Ми трябвало е да си вземе литър и половина вода за 2 евро

момиченце, точно това е инфлация

Всички посочени увеличения са под 10% и преди данъци, т.е. нищо особено. И са под нивата на инфлация. Просто засега е с мслко и никой нищо не усеща. Но това е само началото. Жабата се вари бавно. Най-много насред зима да я пекнат малко по-рязко, но за кратко, после ще се върнат към бавното сваряване. Европа постоянно бледнее на фона на останалият свят. С такива лидери като "председателката на Европейската Комисия" ще е все така.

Толкова много пари за кола е неоправдано. За тези пари една барака някъде можеш да си направиш.

Поскъпването е факт.По др.източници,варира между 12 и 29 % при новите и средно около 20-25% на вторичния пазар.Освен това,има и сериозно чакане за нов автомобил-за марка,модел,цвят,опции. Лично аз,нов автомобил не съм имал никога.От 14 г.,купувам от дилър на определена марка,тяхна кола от върнат лизинг или продадена им от първия собственик обратно.Около 3 годишна,около 40-50 К км.пробег. Предпочитам такъв вторичен пазар,но кола от по-висок сегмент,отколкото чисто нова.Въпрос на виждане и манталитет.Не,че е правилно,може би,но така съм решил.

За първите 6 месеца продажбите са нарастнали с 13,3%- как да не ги жалиш бедните българи дето не могат да си платят сметките и карат на хляб и картофи!

Заглавието трябва да бъде "Лоши новини за автопроизводителите" ;)

Получих оргазъм от тая новина.

Едно нещо прави впечатление в тази семпла и не много конкретна статия. Ясно е , че покрай нанизаните една в друга кризи........ губещите сме ние, печалбата е за световния бизнес-олигархичен елит. Резултата ще е бавно, но сигурно отпадане на екстрите и глезотиите с които е свикнал съвременният цивилизован човек. До 20 години, личния автомобил ще е само спомен. Обществения транспорт ще е голямо благо, той ще се ползва със смарт устройство. Ще се знае пулса на всеки загледал се в хубаво момиче, а хормоналният цикъл на момичето няма да е лична тайна. Войната е прелюдия към случващото се и въвеждане на световният комунизъм, който ще е далеч от изолирани местенца за тези, които сами са се избрали за елит. Все още има решение....тази мрачна картина да не се случи. Решението е сложно, изпълнено с грубост и изцапано с много кръв. Ще сме свидетели и надявам се участници в събития, които ще решат хоризонта на нашата цивилизация.

На всяка цивилизация идва краят.

Забранено било да се продава lada в българия защото щяла да измести западните автомобили:))))) Е не това само напълно полудял човек може да го напише. С какво ще ги измести западните автомобили? С липсата на електроника? С липсата на елементарни мерки за безопасност? С пушилката която вдига? Имах възможност да се кача на една такава нова лада от преди санкциите-ами честно казано едно трабантче е по-добре от нея. Пък ако още не си разбрал-в момента руснаците не успяха да започнат производството дори с липсата на електроника въздушни възглавници и всички останали мерки за безопасност.

Защо лъжеш бе? От незнание или нарочно?

Тоше, кажи какво АБС и какви въздушни въглавници ползват руснаците? За електроното стабилизиране, няма смисъл да говорим. И Евро колко са им двигателите викаш?

Карам 7г. кола, закупена чисто нова, която все още ми върши идеална работа и не е мръднала. Имам финансовата възможност и желанието да я сменя с по-нова, но с тези глупости тотално ме отказват. Направо прекаляват. За последните 6 месеца цената на модела, който бях набелязал скори от 70к на 80к, това са малко над 14%. Просто се оливат със спекулата и лично аз мисля да им тегля една и да изчакам да се наиграят... След 1-2 години нещата ще стоят по съвсем различен начин.

Остава само да кажеш че караш VW

Нисан ;)

На дали е VW. Те се скапват бързо. Не са като едно време.

С приятел имащ желание да си смени автомобила - 5 годишен - коментирахме същото. Останахме на мнение, че е по-изгодно да се изчака да мирясат.

По принцип има реален шанс цените не само да се успокоят след време, но и да скочат доста. Въпреки това не мисля да им играя хорото и просто ще изчакам. Нека видим как ще реагират, когато купувачите се отдръпнат. Миналата година настана някаква безумна мания за пазарене, продажбите бяха рекордни и авто производителите се възползваха да вдигнат цените.

Изтече ми гаранцията на една дачия докер и мислех да я сменям с ново рено. Дилъра ми каза - дай 1000£ и си обади след година да видим дали е дошла. Не само са скъпи но и ги няма. Докера като го вземах преди години има поне 200 на склад из България. Сега нямат даже мострен автомобил.

Другият момент е с недостига на автомобили. Реално разликата в цената е доста повече, тъй като преди на базовата цената даваха отстъпки 5-15%, че и повече според ситуацията. Сега тези отстъпки ги няма. 2020г. мой приятел си купи за 60к кола, която по ценова листа беше около 68к. Сега същата нова е 80к и няма отстъпка. От 60к на 80к си е доста брутално...

Не е пълнолетие но е краката му ще опират пода поне!

Реално нещата са доста по-зле. Наскоро познат искаше да си купи нова Дачия. Казаха му "капаро сега, после чакате, около 9 месеца минимум!". Купи някаква японска на 20 години. Определено не говорим само за 15-20% спад. И дали само чиповете са проблем също няма кой да каже.

И като тръгна по шоурумите и като видя за какви пластмасови боклуци иде реч ми призлява. Все още си карам старата генерация, но съм ужасен от мисълта, че някой ден искам не искам ще трябва да я сменя за един от тези пластмасови боклуци. Това не е прогрес, това в регрес.

Абсолютно!

Прав си, за съжалание... Високите цени на свързани предимно с това, че се чудят какви екстри да натъпчат (повечето от които напълно излишни). За съжаление качеството си е същото, ако не и по-лошо.

Чудя се дали българите са прости защото са бедни, или са бедни защото са прости. Май клоня към второто.

u двете...

карайте си таралясниците и да не ви пука, защото и по-зле ще става... Живи и здрави!

Ако трябва да бъдем честни и по-зле сме били и по-големи таралясници сме карали. Ще мине.

Щастието ви е в това да нямате НИЩО- Наша поговорка!

Дебел и твърд кор ми е достатъчен.

По коментарите ясно се вижда, кой финансира тая менте статия! :)

От статията става ясно, че са затворили две линии за производство на малки и средни коли. Ха ха ха ха Безработица и глад. Ха ха ха ха

Браво! Ха ха ха ха Имаме трол, който брои троловете! Ха ха ха ха Нова длъжност. За награда, ще оближе клитора на Мустафа и бонус, клитора на Серена! Ха ха ха ха

Ако задължат авромобилните производители да дават Мин 10 години гаранция на автомобилите си, няма да има постоянна смяна на автомобила на всеки 4 години. Това важи и за домакинските уреди. Само дето икономиката в Германия ще забоксува….

И колко ви платиха за да публикувате тия фалшиви новини?!

Приятел, супер Профи монтьор. В новите БМ ве та, слагали в двигателя някаква част направена от пластмаса. И се чупи точно , когато изтече гаранцията! Ха ха ха ха

Верно ли има БеМеВе, дето издържа да не се счупи дорде не му изтече гаранцията???

Вече не е интересно, започна с битовизмите - веднага пред шоурума "витража" на "Лада"!

С удоволствие! Ама нали знаеш, че е забранено да се продават Лади в България, щото може да изместят от пазара западните коли. Ха ха ха ха

Слагат много части направиени от пластмаса. КОето лощо няма Проблема е че правят много части от пластмаса дето не трябва да са от пластмаса а пластмасата старее. Например има едни тръби на V8 двигателите на BMW които се нагряват брутално от турбокомпресорите и в един момент се пукат инастава веселба защото зелият двигател се залива с масло.

Надеждата пак е пазара да стане апетитен за китайците и да наводнят европа с евтини електрички. Хюндай затова жънат големи успехи в Германия - предлагат много повече за парите си от местните дерибей.

Странно животно е това евроатлантическия толераст? Те му вдигат цената на хляба, на тока, на бензина, учат го как да не се къпе, а той благодари, че го освобождавали от руско робство, защото те нашите управляващи не вземат решенията си в американското посолство и на закуска в Белия дом!

Са руските тролове. Мечтаят за европейско за плащане мечтаят за европейски стандарт на живот живеят в европа обаче за сметка на това пък непрекъснато обясняват колко прекрасно било в русия. Наистина ми е любопитно кога всичките такива като тебе ще се наредите за визи пред руското посолство?

Не ме бъркай с теб. Не мечтая за нищо европейско. Честно казано сега мечтая за китайската "демокрация" и множество държавни личности да посетят стадиона, но това е една друга тема. А понеже не съм почитател на ЛГБТ, европейските ценности може да си ги наврете, където слънце не огрява.

Единствено руските тролове непрекъснато говорят за джендъри лъгабата еднополова любов и така нататък. Ми като ви влече толкова никой не ви пречи бе другари. И понеже те влече китай какво ще кажеш за неуместни коментари или по-точно за водене на пропаганда срещу официалната линия на държавата да те вкараме в затвора както е в китай? Точно за това става въпрос-същества възползващи се от свободата дадена имот демокрацията и западът пишат всеки божи ден хиляди коментари в защита на тоталитарния режим, при който същите ще бъдат в затвора или в концлагер.

Ако нашите управляващи бяха като китайските и работеха единствено за благоденствието на нацията, щях да съм съгласен да ми е забранено да пиша срещу тях. Ама нашите не се интересуват от подобни неща, както и някои техни поддръжници на хранилка явно. А можеш ли да ми кажеш, като махнеш ЛГБТ политиката, има ли друго, с което да се различава нашата от тяхната, че да се налага да приемаме промени в собствената си политика и да говорим само за "великия" Запад?

Такова благоденствие на нацията че 90% от китайците не могат да ядат три пъти на ден. Или ти гледаш китайските партийни милиардери и ги смяташ за мерило за грижата към нацията????? Така хубаво се грижат за нацията че всяка година продават на най-различни страни стотици хиляди китайци.

Живеят в Европа, а мечтаят за европейски стандарт и европейско зплащане? Не трябва ли щом си в Европа да имаш европейски стандарт и заплащане? Значи Европа за едни добра за други лоша.. Що така? Имаш ли грам мозък европеецо?

Не, това се наричат образовани и знаещи ГРАЖДАНИ, а не поданици на Сатрапията. Знаят, че "Свободата е на върха на копието, Санчо!", а като за теб "Свободата е по-велико от салама (копейката)". А без свобода няма просперитет - погледни се ти и твоя Путин и Русия. А щях да забравя - "Други въпроси?!". Днес имам време за "специална образователна операция" :)

Те повечето западно европейци не са много по къпането, така или иначе.

Бих казал лоши новини за производителите - ще караме здравите си малко по-стари коли и ще ги ремонтираме - а производителите ще чакат купувачи…

ако си разбрал статията в моменат производителите продават по-малко автомобили с по-голяма печалба, което е досат ОК за тях. Като дръпнат чертата работят по-малко изкарват същите печалби. Обаче в същото време автомобилите втора употреба са +30% можеш да се увериш в това лесно. Та нас ни чакат 20 годишни таралясници да станат стандарт и скрап на колела внесен от чужбина закърпен от местните бабаити да стане стандарт. А ти после ремонтирай смело. Не знам къде е кяра.

Така изглежда на първи поглед, но е доста заблуждаващо. Загубата на пазарен дял е най-болезнения срив, който може да се случи на една компания независимо от ликвидността и. Защото е сигурно, че вземането му отново ще изтрие всички натрупани печалби. А Котай ще запълни лесно нишата в ниския клас.

Разбрах, че са затворили линиите за производство на малки и средни коли. Ха ха ха ха

И преди 15 години беше така и това отвори вратите за нови играчи като Dacia. Пак ще се появят нови когато се освободи пазарната ниша за нови евтини коли, нисък клас.