”Голф” кацна на ръба на столичен надлез
Лек автомобил "Фолксваген Голф" кацна на ръба на столичен надлез, извън платното за движение, съобщи репортер на Булфото.
Обратно в новинатаКоментари - ”Голф” кацна на ръба на столичен надлез | Днес.dir.bg
Коментари
да си "цървул" е състояние на духа. Наследниците на цървулите надошли от селата като "партизани" 44 г. сега с право по рождение се наричат софиянци, но са си тъпи "цървули".
Защо ги правят тези надлези и подлези, само пречат и водят до проблеми. На самолетна писта такива няма.
Тази каскада е възможна с всяка марка. Голфът с нищо не е допринесъл, заслугата е единствено на задкормилното устройство.
По принцип си прав, но задкормилните устройства, склонни към такива изстъпления са убедени, че точно издухани Голф-ове и BMV-та са най-подходящите за тази цел автомобили.
На тази отсечка е крайно време да сложат камери, защото и тя се превърна в ускорител за елементарни частици преди да се е очистил някой. Всеки ден стават катастрофи, карат с над 120 км/ч някои, а видимостта от завоите и наклоните е ниска.
Простотията на голфаджиите може да бъде бита единствено от каращите бмв. От нищо друго.
"шофиране с несъобразена скорост" е ако пътят е мокър или в лошо състояние и като преминеш с 40-45 км/ч всъщност е опасно. Когато караш със 70, при ограничение 50, това си е шофиране с превишена скорост. Нека да наричаме нещата с правилните им имена, иначе и догодина пак по протоколи на КАТ над 50% от катастрофите ще са отразени като несъобразена скорост.
излетял е от перник човека, но явно е имало мъгла и е объркал пистата за кацане
Добре че няма тежко пострадали! Шофьора сигурно си е взел изпита със 7. То това малко хора могат да го направят........... как може да скочи колата горе долу чак на надлеза? феномен :)))))
със селяндури-голфаджии. По правило с гърмящи ауспуси. За почват изпълненията обикновено вечер след 19 часа. Карат с превишена скорост, вдигат шум, чуват се на километри. Типичен пример - улица Слатинска. Само полицаите не ги чуват, нито ги виждат, сигурно са авери с местните хайлази. Ало, полюцията, да не би да приемате на работа само глухи и слепи бе?
Аман от софиянци тука бе. Всички софиянци сте си пълни селяндури. Прочети малко за историята на града, пък тогава коментирай кой бил Перничани, кой селянин. И понеже те мързи да се поровиш в интернет аз селянина ще ти помогна. 3 април е датата, на която през 1879 г. София е обявена за столица на България. Архивите сочат, че когато София става столица, в града е имало 11 694 жители, 2 училища (За сравнение в нашето село по това време е било 2000 жители и също е имало 2 училища), 10 хана, 120 дюкяна и 3306 къщи. Според данни от първото официално преброяване на София през 1880 г. жителите на столичния град са 20 856, от които 12 368 са мъже. Само 11 395 са родени в града, а останалите 9106 са дошли отвън. Постепенното разрастване на територията на София Докато през 1878 г. територията на София е едва 3 кв. км, то в края на Първата световна война (1914-1918) вече е 8,5 кв. км, а през 1934 г. достига 42 кв. км. С присъединяването на околните села Подуяне, Слатина, Драгалевци, Красно село, Обеля, Надежда, Орландовци, Малашевци територията й нараства на 57 кв. км. През 1879 г. София е разделена на 18 ориенталски махали. Тъй като улиците били без номера, за ориентация жителите на града, които били около 16 000 души, казвали от коя махала са. Само една от тях се наричала "Калоянова махала", всички останали носели турски имена. В столицата се намирали и три големи пазара - Житни пазар, Конски пазар и Говежди пазар. За сравнение: Според първото официално преброяване на населението на Княжество България и данни от Източна Румелия и др. 1. Русе - 26 163 2. Варна - 24 555 3. Пловдив - 24 053 Шумен-23 093 София-20 501 Сливен-20 140 Пазарджик - 15 360, през 1884 - 15 425 Стара Загора - 15 170 Видин - 13 714 Хасково - 13 580 Ха сега, бий се гърдите че си големия Софиянец. Че вие дори не можете да говорите граматичски правилно.
..... всички българи са със селски корен, защото най-старите български градове са Плиска и Преслав, а те не са в твоя списък.
Да си "селянин" не е въпрос на местоживеене, а на мироглед и възпитание. Благодаря за инфото, интересно е и дано го прочетат повече хора. И още нещо в допълнение на тази информация: София е избрана за столица след Освобождението като геометричен център на Санстефанска България. При днешните и граници Пловдив би бил по-рационален избор
Нямам представа защо си мислиш, че в София се говори неправилно. Най- правилно сигурно говорят в Руси, Варна, Шумен и т.н.. Обясни моля, мякащите звуци как точно ги пишете.
Г-н селянин,според теб един град как се създава - НЛО спуска 3милиона ли? Ами всеки град води началото си отнякъде,то по твоята логика и Рим са селяни. Е.ати тъпите селски доводи,всеки път се заричам да не коментирам,но то пък не се трае вече.... А относно правилното говорене,важно е човек дали пише правилно,иначе мйекащите звуци ми е много интересно как бихте ги пренесли на хартия,ще е голяма забава :))
Типично за шофьорите на Голф-ове. Особено за пернишките джигити !
Използвам възможността да обясня, че пътнотранспортно се пише слято. Идва от словосъчетанието пътен транспорт и преобразувано в прилагателно се пише слято. Не се сърдете, правя го от уважение към езика ни.
Вчера един подобен пилот се беше приземил на насипа на 340-ти километър на АМТ, посока София. Интересно, че вече "паркиран", човката му беше по посока Бургас.
"Вероятна причина за пътно транспортното произшествие е шофиране с несъобразена скорост" - чакайте де, може да му е блокирало предно дясно колело. Вчера как на една патрулка се случи същото?
Чакаме. Да видим при блокаж на колелото с 50 километра(толкова е ограничението там) дали ще се качи горе, а ако е паднал от горе, дали ще разбие мантинелата горе.
За некадърни шофьори с превишена скорост. Трябва камери под цар Борис в двете посоки и под Г. Софийски посока към обувния. Като се "юрнат" от "Иван Рилски" има спускане на долу, после качване(лек ляв завой) и пак спускане преди втория тунел, където е голфа. Точно там съм ги виждал качени почти до-горе, защото с 100 километра и по слаби реакции няма как да се мине .
Мен ако питаш, истинският виновник е неоправданото самочувствие на всички комплексари, които разчитат едни ламарини да им повдигат самочувствието. С една дума, стотици хора загиват заради жалки комплексари, израсли по нивите, мечтаещи да да представляват нещо, което знаят, че никога няма да бъдат.
Решението е камери. Селянина когато му бръкнеш в джоба става примерен. Мястото както казах е магнит, а не мога да разбера защо кат нищо не прави. Толкова ли са скъпи 2 снимачки???
По новия закон лявата лента е само за коли с пернишки номера.
Най-интерсно ми е, нема. нема и две коли се изяздат по трамвайната линия на Борис. Некой, ако ми каже, как успяват да се качат там?
Няма данни за тежко пострадали при катастрофата, станала на пътния възел между булевардите "Академик Иван Гешов" и "Цар Борис III. а бе тия хора наистина не умеят да пишат. няма ли кой да обърне внимание? да уточня: тия два булеварда се пресичат. Как "между"???
По принцип в писанията на онлайн медиите има страшно много и елементарни грешки. Но в конкретният случай написано си е съвсем вярно - пътният възел между два булеварда. Т.е. пътният възел който СВЪРЗВА двата булеварда. "Между" не означава непременно местоположение. Може да се каже например връзка между влакове, връзка между транспортни линии и т.н. Това не значи, че връзка за обувки е поставена между два влака. Лошото е, че твърде много хора нямат капацитета да разберат израза, но имат самочувствието на експерти по езика, че и забележки правят.
Кой ги проектира тези надлези, къде е мантинелата на входа?!
Аз там някой да шофира с разрешена скорост не съм виждал. Естествено и КАТ не съм виждал на това място. А е така удобно да застанат горе над входа на подлеза
За да е смачкан покрива така, това се е въртяло през таван. Тия са искали да станат космонавти. Така ще е, тепърва тия с номерата СВ, тоест в голямата си част - неграмотни, диви, прости, мървопияни и дрогирани кратуни с купени книжки и без такива ще правят зрелища.
Абсолютно си прав, но мисля да си взема по нова кола, а в Кат няма други номера освен СВ. Имам 20 години стаж като водач и СВ номера няма да промени това.
Затова казвам "по-голямата част" и това дори е подценяване. Всеки ден из София е изпитание за духа и тялото. Спокойните, толерантните, действително умелите и предвиждащи шофьори са рядко изключение. Нова кола тук - само ако имаш много пари, за да ползваш и хвърляш или пък си мутра, за да плашиш останалите ненормалници. Два пъти за година ми отнасят нова кола - веднъж 16-годишен келеш без книжка взел колата на майка си и газ, не можал да вземе завоя и спрял в мене, след което успял да избяга с таралясника. Намериха го - мъмрене, моля ви се, държаха я в сервиза 2 месеца и накрая не беше баш същото. Втория път, една патица с баничарка на паркинг, и тя не може да завива, писна ми, разкарах колата. Следващата - на третия ден разбита, не могли да я подкарат, и почупили от яд каквото видели.
Въобще не оценявате по достойнство деянието на този шофьор :) Колко от вас го могат това ?! И човека го направил ей така , без да си дава зор :) Както си пие сутрешното кафе :) Истински талант :)
за два дена две катастрофи на това място. и все от пишман шофьори. двете астри, дето се фраснаха предния ден за малко да предизвикат верижна катастрофа.
Тото Идиото: Залагам ,че е млад шофьор до 25 годишен с книжка от година две и за този малък период с още 10 нарушения в архива си!
Кога понятието "несъобразена скорост" ще изчезне от речника на бг "полицая"? Когато изчезне, тогава може и да се върна в бг...
бас ловя че на този няма да му вземат книжката , защото не е бил пиян или дрогиран или защото не е утрепал 1-2-ма , ама от утре е с нов голф по пътищата