Пазарът на нови автомобили се сви наполовина
13 189 нови автомобила са били продадени общо на българския пазар през първите девет месеца на годината, спрямо 20 729 коли за същия период на 2009 г.
Обратно в новинатаКоментари - Пазарът на нови автомобили се сви наполовина | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
икономист от ГЕРб (нерегистриран)
Ето ви още едно потвърждение за края на кризата. Само 40% по-малко. А можеше да бъде 80% по-малко, за да имаме основание да говорим, че сме още в криза.
Мишо (нерегистриран)
Няма нищо по-неизгодно от покупката на нов пасив, ъъъ автомобил. :-) 1-2 годиншен струва на половин цена и също може да се лизингова, съответно няма оферта, която да ме накара да платя за нов. :-) :-)
nobody (нерегистриран)
за какво ми е кола произведена 2010 година, с принцип на действие от преди 50 години ??? Като станат масови електромобилите ще си купя нова кола
ляв избирател (нерегистриран)
какво се е свил пазара на нови коли ,като всеки втори дришльо и дришла от големите градове е с нова кола ... откъде тия пари , а ... нали българина бил беден ...всеки ден виждам по улиците разни пикли , които едва ли имат и ден трудов стаж , ама нали са любовници на някоя си мутра и хоп джипката , или някоя луксозна лимузина ...и тия плачат май за съд и конфискация ....
мечо Пух (нерегистриран)
Ами те момичетата си имат други екстри и умения. Не им завиждай, учи се и ти.....
ляв избирател (нерегистриран)
умения на околомръсното -ахахахахаха..
Зевзек (нерегистриран)
Мойту ламбуржини, дето го пазарих за жинатъ за някакъв валентинов ден, що гу нема?!?
гражданин (нерегистриран)
Ами то обикновените хора не им стигат парите да си покриват сметките, как да си купят кола че и нова. А тези които могат да си го позволят вече имат :). Да направят цените малко по човешки. За добра кола до 12000лв. мога да се замисля за лизинк но повече просто няма как.
Ники (нерегистриран)
Ами и 12000лв. е много. В Италия Гранд Пунто е три месечни заплати. Цена 8999Е, при 3500Е заплата.
егер (нерегистриран)
Би ли обяснил , кой в Италия взима 3500 Еврита заплата и дали този някой кара Фиат. Поздрави
:))) (нерегистриран)
Сега не се купуват коли - сега се връщат:)))) .... на лизинготателя - заринати са.....Пък след време - като "поспаднат" 2-3 пъти лихвите и като не ти искат няколко хиляди лева доход за одобрение , може да се поогледаме за нещо ново:)))...
Коко (нерегистриран)
Лично аз чакам електроавтомобил. Повече кола вървяща с огън в чугун не бих си купил....
И аз (нерегистриран)
И аз ги чакам с нетърпение!
un*comunist (нерегистриран)
ами могат да се замислят за променяне на схемите им на продаване - явно не вървят продажбите, в които некой плаща всичко кеш... треа да се подобрят лизинговите условия .... и цените на които пускат колите....не знам що и двете неща са различни от тези в европа...
mene (нерегистриран)
Извинете, господин "езиково-образован", но не мога да ви разбера. Вие сте "не-комунист" на английски (uncommunist), или "един комунист" на френски (un communiste), защото и в двата случая има правописна грешка, а някак си двете тълкувания на вашата "езикова култура" са коренно противоположни.
Ха-ха (нерегистриран)
Un-communist на английски е безсмислица. Правилното е non-communist.
селянин (нерегистриран)
Това какво показва само - че кризата все още ни удря, даже мутрите не купуват. Пък нека дрънкат че кризата била отминавала, тоя спад в тия продажби повлича след себе си и други сектори като вносители на части, продавачи, сервизи, застрахователи и др. Оттам където си взех мойта кола(да не правим реклама на марки) последния път като бях преди месец персонала си седеше и пиеше кафе цял ден щото няма какво да работят, а на паркинга се загледах имаше нови складирани коли внесени още 2008-ма година и няма кой да ги купи. Така е и с имотния балон, след себе ис повлича и други сектори, и после ще ми говорят по телевизията че кризата била отминала, ха-ха. Тя тепърва ще ни удари, пък правителството нека си увеличава осигуровките, ние ще го духаме накрая пак... Примоциите за нови коли ще стават още по атрактивни, ама много малко ще са тия дето ще имат ресурс за покупки...
men (нерегистриран)
че те мутрите да не купуват тойоти и фордове бе, за техните автомобили няма статистика и криза.
селянин (нерегистриран)
Има си статистика и за тузарксите коли... Лошото в картинката е че това ще удари само обикновените служители на заплата по свързаните сектори, тия с пари ще позагубят, но за тях няма да е толкова лошо като за обикновените хора. Точно тия обикновени хора ще загубят работата си или ще получат намаления на заплатата, като ще стане още по страшно като се овълчат за пари още повече и това повлече и повишение на престъпността, а знаем и че полицията ни пази... и те с лошо финансиране и оборудване...
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
В Либия осуетиха опит за контрабанден износ на 26 тона злато - почти 1/4 от златния резерв
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Си увери Путин, че Китай винаги ще бъде добър съсед и партньор на Русия
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна