Коментари - Предпазните колани намаляват загиналите с 30% | dnes.dir.bg
назад

Предпазните колани намаляват загиналите с 30%

До 2020 г. трябва да имаме намаляване с 50% на жертвите при катастрофи, като броят на загиналите трябва да бъде сведен до 390 души на година. Миналата година жертвите бяха 775.

Обратно в новината

Коментари - Предпазните колани намаляват загиналите с 30% | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тоя милиционер е с голем златен пръстен явно баба му мугу е дала

проблема е в "манталитето" на българина, докато си мисли че е голяма работа защото не си слага колана няма как да се спаси нищо. "те ли че ми ка'ят на менека да си слагам колан, я сам голем шьофер и съм над тея глупости!"

тъй като коланите се намират в колаите, които пък са частна собственост , то избора за слагането им трябва да е изцяло на водача... неслагането на колан не застрашава останалите водачи на пътя

Лицемерие лъха отвсякъде! Загрижили се катаджиите за живота на пътниците! Пари трябват, това е! То една държава дето се издържа само от данъци и глоби, не е държава! Ама и сега са си направили криво сметката ако мислят, че много ще съберат! Ще намажат най-много катаджиите на пътя! Те знаят защо! Умните от тях живеят добре, останалите са честни!

Точно така!

Предпазните колани намаляват загиналите с 30%, НО увеличават оскатените с 40%...

ами хаиде да видим лошите патища или коланите са виновни за нещастните случаи ?? но парите за патищата министрите си ги гушват а коланите ще спасят- поредната простотя на BB и сие

Абре стига ни занимавали с тия колани,аман ..не ви ли стигна да грабите народа ушовци такива?

А СПИРАНЕТО ОТ ДВИЖЕНИЕ НА ДЖИПОВЕ НА "БИЗНЕСМЕНИ" - 80%

В Германия има много магистрали и те са безплатни. Данъкът за колите е в порядъка от 50 до 10 евро годишно. Данъкът за гражданска отговорност е доста скъп, 300 - 700 евро горе долу. Бензинът в момента поскъпна средно да кажем 1,55 евро. С тия приходи държавата им поддържа пътищата и строи нови. Тук дупки също се срещат, но сравнително бързо се ремонтират. Ремонтите са масови, новотпътно строителство също е доста. А ми къжете къде отиват парите в България, защо е пълно с дупки, защо няма нови пътища и чакаме само заеми за магистрали?

поредната касичка на МВР !

Всички демократични държави "се издържат" от данъци, а най-богатите държави са за това богати-събират големи данъци от много добре печелившите фирми и отделни поданици.

Някой виждал ли е беден полицай? В България няма , но за сметка на това са много. Този имз и златен пръстен. А за коланите е ясно. Ако искаш да си при органа си, не го слагай! Но идват другите органи/хиените със златни пръстени/ и те глобяват.

Да ама основно данъците им са от печалбата от производството. Тук няма производство. Имаме само гумени глави. И при най-ниската средна заплата в ЕС да заложиш данъци и удръжки над 50% е абсолютна тъпотия. Свива се покупателната способност, следва свиване на производството и така се заформя една спускаща се спирала. Липсата на българско производство дори на елементарни неща източва държавата защото си го набавяме с внос. Парите отиват навън а не остават у нас. Не съм икономист но гумените глави или са безкрайно некомпетентни, или умишлено фалират държавата. Вече 22 години се влачим по дъното. Нещо трябва да се случи!

пръстена е от тъщата с 150 лв пенсия

да, обаче като се изтряскаш (или те изтряскат) без колан, аз, който съвестно си плащам и данъците и осигуровките и гражданската отговорност, ще плащам твоето лечение, твоята рехабилитация или - не дай Боже! - твоето погребение. как мислиш, справедливо ли е?

по-добре сакат, бате, отколкото мъртъв!

...дай Боже да ти спаси и на теб живота!

айде сега да се готвят и коланите в багажниците, те също ще увеличат приходите с 30% и тоя ушко освен пръстена ще тури и ланец!

Крадем ги бе пич. И като ги откраднем с част от тях финансираме директно германската икономика - Q7, Q5, Порше КАЖЕН някое Х6 и въобще не разбирам, кое точно не ти е ясно ???

Ал

Ами я си представи обратна ситуация, бре умнико - водач без колан, колата ударена отстрани, седалката на водача - станала 1 педя. Ако водача беше с колан, и той щеше да е 1 педя широк. РЕАЛЕН случай! Човека извади късмет, че няколко дена преди това му се развали колана.

Ал

Към края на 90-те даваха предаване за ползата от предпазните колани. Мисля че беше на BBC. Оказа се, че коланите понякога спасяват живот, но понякога отнемат живот. Експертите, след като изследваха безумно количество случаи, накрая заключиха, че ако има полза от коланите, то тя е много спорна.

Глупака и в сейф да го заключиш, пак ше намери начин за се утрепе. Жертви е имало и ше има. Няма държава която да няма ПТП-та.

За какви марки Автомобили става на въпрос Ал?

Ал

Това беше без значение. При реални случаи се оценяваше дали (не)ползването на колан е помогнало или не.