Кола засече трамвай на Руски паметник и предизвика огромна тапа

В деня, в който пуснаха трамвайното трасе до "Бъкстон" в експлоатация

Обратно в новината

Коментари - Кола засече трамвай на Руски паметник и предизвика огромна тапа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Алооу ДАИ обобщете листовките само до смислени въпроси свързани със подобни ситуации и правила и предимства! Народа ще се изтрепе докато се нагушвате с кинти от незаконно придобити книжки. Помислете и за това, че и ваши близки могат да пострадат от алчността ви!

Аиде всички селяндурковци които работят от вкъщи да се връщат там откъдето са

"Голяма част от водачите не са наясно, че трябва да пропускат трамваите. ". Ами, на село като няма трамваи, пришълците се чудят що е туй и си карат по техните си правила.

Трамвай номер 4 ???

значи идиотите в трамвая и онези идиоти в колите в задръстването им е трябвало 15 минути да се сетят, че просто трябва да побутнат големия камък десет сантиметра и камъка да си тръгне нататък сам!

Без значение къде се кара курса, теорията е една и съща, правилата също. Но не ме и интересува от къде се износва гумата и подобни тъпи въпроси за сервизен работник в листовките.

Проблема е че ако си карал въобще шофьорския курс в провинцията там няма трамвай. За каране в град София е необходима допълнителна квалификация.

провинция значи?? пък ти си от метрополията ? на чепинци ли викаш мертополия или на мировяне??

имало различни шофьорски курсове???!!! Все ми се струва,че листовките са едни и същи за на всякъде.Ако не си си купил книжката де,освен това трябва да си изключително "интелигентен" за да не съобразиш,че релсово превозно средство във вид на градски транспорт НЯМА КАК ДА НЕ Е С ПРЕДИМСТВО. Не глобяват никого и всеки си мисли,че е сам на пътя

Така е като теорията на шофьорския курс е малоумна (въпроси като за техник в автосервиз), но не се набляга на знаци, предимства... Преди години след теорията веднага практиката зад волана и тогава изпити пред ДАИ, сега тц...вземат ти кинтите и учиш ли учиш за автомонтьор и те късат ли късат на вътрешен, докато ти изтекат правата и изгориш с едни 1000лв. и така не си стигнал до кормуване, а школата е на далавера - спестила гориво и ти набутало учебник за хилядарка! И...така младите си купуват книжки, щот им трябват и им е писнало от ЗАКОННИ ДАЛАВЕРАДЖИИ!!!

Не знам какво е да застане трамваят на изолатор, но няколко пъти ми се е случвало да съм свидетел как на завоя, пресичайки Скобелев, трамваят блокира и движението спира не за 15 мин, а много по дълго. И това вечер, в час пик и дори 260 не може да пресече. Явно има НЕЩО СБЪРКАНО В ПРОЕКТА НА трамвайната линия на Руски паметник. Кой ли си напълни джоба и там?

Изолаторът е нещо, което не провежда ток. Има места от контактната мрежа (жиците накратко) където защото се отива на друг захранващ контур или поради друга техническа причина няма захранване. Може да е 20-30-50 см, обаче като застане там трамваят и няма как да тръгне. И с тролеите е така, но новите имат генератор.

Следващият трамвай да го побутне , а СО да проектира как да премести изолатора, така че да не е в кръстовището.

Харесва ми. че в новата пише, че трамваят е бил с предимство. Те това е новина!

"От Столична община допълниха, че инцидентът няма общо с ремонта по трасето". Има общо обаче с ремонта на Руски паметник преди това. Там е неспасяемо. Чакаш пешеходци на линията, а трамваят ти идва отзад и не го виждаш.

Точно и аз това щях да коментирам. Ако излизаш от кръговото в посока петте кьошета, какъвто е бил случая днес, единствения начин да видиш, ако случайно идва трямвай, особено, ако идва от Пирогов, е да спреш! А там знакът ти е "пропусни движещия се с предимство", а не "стоп" и като спреш, колата зад теб или ще те удари, тъй като няма да очаква това внезапно спиране, или ще ти адуе клаксон и ще иска да те пребие, че си имал това неблагоразумие да бъдеш предпазлив. Най-опасно се оказва кръговото там за пешеходците - по която му и страна да се опиташ да пресечеш, винаги ще има някой да бърза я да се включи, я да излезе от кръговото. Решението е кръстовище на две нива, както бе направено при телевизонната кула и ВМА, но това няма да стане разбира се.

дам, кръгово с трамвай, който също извива по дъга, в едната посока в насрещната дъга, си е голяма простотия по принцип... не знам кой го е проектирал, ама това далеч няма да е последния инцидент там...

Няма страшно! То и сега нейната Градска мобилност преимуществено глобява и вдига "чужденци". Хау!

със селяндури, какво очакват? Абе, Фани, що не пуснеш и по една входна винетка за всичкото куцо и сакато, което ден и нощ се влачи насам с номерата си Пк, СО, Е, А, и др. ? Хем ще посъбереш някой лев, хем малко ще се поразредят, ама съвсем малко, което пак си е нещо! Стига клякала пред наглата гмеж с диалектите си, нали си учителка, пишеш им по една двойка и айде на поправка в село....!!!!

Тя като е от Самоков, по-малко ли мьека, или път не е със СО?

Отсечката от Съдебна Палата до Пирогов е готова от минимум 6 месеца, ако не и повече. Хората в нормални градове за 2 години щяха да построят цял квартал, тука Фандъчето и нейните тролове едвам дишат...

Gugnelid

Властта се смени и схемите бяха рязко поставени под наблюдение, респективно кражбите станаха сложни, оттам и строежът се забави. Тя Фандъкова да не е луда да дава пари без да кешира обратно, още повече че разчетите са правени с "ресто" елемент?

Gugnelid

Този ремонт се проточи толкова много, че хората забравиха за трамваите на Руски паметник. И аз сутринта си минах "транзит" и в момента, в който вече гумите ми изтропаха по релсите и ми светна, че по-нагоре бях видял трамвай по линията, за първи път от две години!

Точно такива дебили като теб си карат както са карали и на село та този град го превърнаха в селска клоака