Кола се заби във вход на кооперация след сблъсък на столичен булевард

При инцидента, който е станал в района на кръстовището на ул. "Гурко" и бул. "Евлоги и Христо Георгиеви", няма пострадали

Обратно в новината

Коментари - Кола се заби във вход на кооперация след сблъсък на столичен булевард | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да припомня на пишещите пенсионери, че центъра на София отдавна е гето и е на нивото на спалните райони. А че не може да отличите правна форма от жилищна сграда си е въпрос на неграмотност, а при един-двама и на тъпота.

стига вече че ни писнахте с тия катастрофи; казахме ви 100 пъти да съобщите кога за цял един ден няма катастрофа... и забележете че казваме ден и не включваме и нощта че тогава ше идем в графа научна фантастика

Млад оръфляк, пиян ! е ударил задницата на Опела (вътре с възрастно семейство) и от това Опел-а се завърта, помита няколко (3) кашпи от тротоара и се забива във входа на КООПЕРАЦИЯ ! В центъра на София има сгради-кооперации, а не блокове ! Селяндурите-комплексари да не коментират кое било кооперация и кое не. Блоковете са соц. панелките и са по "Люлин", "Надежда" , "Младост" и др. такива ! В стара София има КООПЕРАЦИИ и къщи. Кои по-порутени, кои поддържани, но панелки има рядко из центъра. Ето видео за спорещите тук, ясно се вижда чия е вината. https://blitz.bg/intsidenti/eto-kak-kolata-vletya-vv-vkhod-na-kooperatsiya-sled-adsko-mele-na-ppa-na-sofiya-video_news919828.html

Прочел е човека ,къде е входа ....

Селяни...

До 1944 г. имаме кооперативно строителство, а след това - планово. Точка.

И преди и след 1944, а и днес има възможност за кооперативно строителство на блок. Дали ще купиш апартамент от търговец, или ще си построиш сам блока, като се сдружиш с други хора е без значение,че иде реч за блок. Кооперацията е правната форма, в която участват кооператори, за да построят в случая блок.

Има възможност, но абсолютно всичко преди 1944 е било строено на кооперативен принцип, а след 1944 и до днес е почти нечувано.

Точно така, правна форма е. Важно е кой се кооперира. Хората преди 1944 са имали вкус. Кооперациите отпреди 1944 са много по-хубави от панелните гета, построени от болшевишката измет.

Как ще е без значение? Не виждаш ли колко по-хубави са кооперациите, когато влагат всичко от себе си да създадат нещо хубаво. А панелните гета или грозните ж.к. като Изток и Яворов, не виждаш ли, че само на селяните им харесват.

май си завършил право по бай тошово време а си бил роден в казичане

Поинтересувай се кога е построена въпросната сграда.

Не съм чел статията, даже не знам къде е станала катастрофата. На снимката ми се видя грозно и реших, че е след 1944 г. :)

Аз не мога да схвана каква ти е болката, кооперирай се с който искаш и си построи, каквото искаш, кой те спира?!

До всички селяни, комунисти или неразбрали софиянци: "кооперация" може да бъде единствено сграда, построена от хора, които са се кооперирали помежду си. Всичко останало е жилищен блок. Кооперации се строят преди 1944, след това държавата строи жилищни комплекси, независимо дали са грозни като "Люлин" или са по-малко грозни като Ленин/Сталин/Изток.

Кооперацията е правноорганизационната форма, а сградата е блок. И построените преди 1944 сгради,чрез кооперативно сдружаване са блокове. Юридическото лице на кооперацията отдавна е закрито, но блокът-тоест сградата е останал. Блокът- е сградата. Кооперацията е правната организация на сдружаване, а не сградата.

Сграда, възникнала като кооперация - сдружение между отделни лица, завинаги ще бъде наричана кооперация. Когато казваме "кооперации" имаме предвид жилищните сгради отпреди комунизма, а "блок" е за всички жилищни сгради след 1944.

Не е баш така, твоя милост - нашата кооперация, в която живяхме три поколения след войната, е строена след 1944 г., и е точно такава сграда, строена след коопериране на собственици на околни къщи на и около булеварда. Винаги сме я наричали кооперация, блок за всички мои познати и съседи винаги е означавало панелка в гетата...

Съгласен съм с теб - "блок" винаги е означавало сграда в ж.к. - жилищна кочина. Чувал съм, че е имало кооперации и след 1944, но много малко. Вашата сигурно не е в центъра на града.

Бае Ганя

Ами, на "Хр. Ботев" е, ти прецени...

Добре, в града сте. Добре, че комунягите са ви дали да строите и не са ви нарекли "фашисти" или "кулаци".

Бае Ганя

Ааа, тук не е точно тъй, от малък спомените ми са, че ни наричаха "фашистката махала" :)

Колко е ограничението на скоростта в центъра на София (и изобщо в населено място)? Колко е широка улица "Гурко" ? С каква скорост са карали тези, за да "отлетя" в дървото и входа? Дали са били със зимни гуми, все пак сме 11 ноември?

Въпросите са риторични, а последния е намек, че полицията се занимава с глупости и акции, вместо да вземе реални мерки за превенция.

Гурко е доста широка, платното е с пет ленти за движение. а катастрофата е не Евлого Георгиев, малко след светофара пред Националния стадион, в посока НДК. И платното там е с две ленти.

Като са му спряли на мястото е така, а гаражи няма, няма и в магазина

Селяндурите не знаят какво е кооперация в София, мислят си, че е ТКЗС, а всяка сграда над два етажа е блок, както комунягите нарекоха сградите в гетата. Кооперация е жилищна сграда, в която живеят хора с еднакъв или сходен манталитет и социално положение, които са избрали да живеят заедно. Нови жители се допускат само със съгласието на кооператорите. След провинциалното сунами Сифия се напълни с простофили от провинцията, които изкупуват апартаменти в кооперациите без съгласието на кооператорите и жевеят както “на село”, с папуци пред входните врати и колела и детски колички по стълбищните площадки. Демокрацията и глобализацията ще унищожат цивилизацията, така както комунизЪма не можа.

Като ти гледам изказа, и ти си типичен представител на софийската шопска ЕнтелЕгенция.

Кооперация е блок, построена чрез ЖСК. След завършване на строежа ЖСК се закрива, а блокът остава. В превод: кооперацията е блок, само че не построен от търговец, а самите кооператори са си го построили. Но това не променя,че кооперацията е жилищен блок.

Обувки пред вратите държат в кв. кръстова вада и Манастирски ливади . Защото там блоковете няма коридор и антре, с цел занижаване на цената. Няма и кухня-кухнята е в хола. Няма и отделна тоалетна от банята-кенефът е в банята и смърди, а в старите блокове банята и отделно помещение от тоалетната.От вратата директно влизаш в хола, която е и кухня. И за да не им бъдат обувките в кухвята-хол държат обувките на стълбището. Апропо-и в САЩ нямат антрета, а директно се влиза в хола-защото имотите са много скъпи, и хората не могат да си позволят да плата и за антре-това би оскъпило имота с петцифрена сума. По американски образец новите блокове са без кухни, без коридор и антре, в хола е всичко, а тоалетната е в банята.

И аз съм стар столичанин, ама и тукашните съе/сме един дол дренки. Нали и Сф беше едно село, какво се правиш на дръж ми шапката. Между другото, това са комплекси, които имаш, понеже хората от провинцията, са по-добре от вас, наследили апартаментите на баба и дядо, струващи по300к евро сега, а нямаш трънец у гъзец. Една кола не можеш да си купиш, но “провинциалистите” ти виновни. Жалко, бахти аристократа

Е как така сега ще го принизяваш?!? Той човека си мисли, че като е роден на определена географска територия вече има потекло.

Селяндурите си мислят, че всяка сграда, която не прилича на панелна кочина е кооперация. Кооперациите са сградите строени преди 1944 г., когато група хора се кооперират (сдружават), теглят заем от банка, ако е нужно, купуват земя, наемат архитект, строителен инжинер и си построяват собствена сграда. Така е построена София. Всичко останало е построено от комунягите и се нарича блок!

Я се поразрови в нета какво е жилищна кооперация. В грешка си

Браво за коментара! Всичко написано е абсолютно вярно!

Всеко лайно с кола…може да яде само пици, но ще си друса гъза в кола и ще носи модни дрехи, за да бъде забелязано

Побъркахте се с колите в София, такъв трафик няма и в Ню Йорк…кьораво и сакато си друса задника по софийските улици, въпреки малките разстояния и добрия градски транспорт. Човек може пеша да прекоси града за няколко часа, но гъзарията е да се покаже с кола. Тук е уместна поговорката “ видяла жабата, че подковават коня и вдигнала крака”. Общината трябва да забрани движението на лични превозни средства в чертите на града! В циеилизованите държави хората ползуват в големите градове градски транспорт, велосипеди и ходене пеш. Дори президентите го правят, но у нас СИРОМАШКОТО Е НЕВИДЕЛО КОЛИ И СЕГА ИЗПИТВА ОРГАЗЪМ ДА ГИ КАРА.

Този пък, иди в някой голям град, щото София си е буквално село на фона на мегаполисите из Европа, па и в Турция и ще разбереше, какво значи трафик.

Бил е от сектата ПП или от сектата ДБ и кристалите, които е взел, още не са го били отпуснали. От там е дошла и катастрофата.

Няма нищо, няма нищо... съвсем нормална случка от българското ежедневие. Дори не е трябвало да викат полиция. Като започне една миризма от гниещи трупове по канавките, тогава може да се звънне веднъж до 112. Ако има кой да вдигне, де...

Е как може да се изшибат точно там, бе.. хаха. Там няма дори кръстовище - обикновен асфалтиран еднопосочен двулентов път.. :)))

Това не е кооперация, а блок. Кооперации са се строили преди комунизма, когато хората са се кооперирали.

То и кооперациите са блокове. Кооперацията е юридическото лице за строеж на блокът, а след построяването на блокът кооперацията се закрива, ама блокът продължава да си стои. Пълна неграмотност е блоковете в центъра, защото са в центъра да бъдат наричани кооперации.

блока... абе, кой ти гледа там....

Не е така, "умнико". Жилищната Кооперация е юридическо лице, само и единствено по Закона за ЖСК от 1978 г., но такива кооперации не са много в София и в страната. Има и други кооперации, но те са търговци и нямат общо с жилища и блокове.

Сградите в центъра ги наричат кооперации, защото хората са се кооперирали, за да ги построят. Сдружавали са се, теглили са кредити, плащали са на архитект, строители. Купуват си земята. Тези сгради завинаги ще се наричат кооперации, защото така са възникнали. Блоковете са строени от комунистите. Това са жилищтните кочини, т.н. "панелни гета", предградията.

площадката на трети етаж

Че има кола вътре в мола и решил и той така

"От началото на годината досега по пътищата в страната са станали 5683 катастрофи, в които са загинали 438 души" Който иска да сверява бройката с ковидната бройка. Аз се чудя за едно: Защо здравния еничар не е на клип към новината? И с тъжен поглед и монотонен глас да дава разпореждания на стадото, как да няма загинали от катастрофи?

Това е естествения подбор. Не прощава на никого.

а водачите после дръпаха ли се, тупаници имаше ли?

Направо към престрелка са минали.

Ми като не можеш да се "забиеш" на плажа в Полша, забиваш се във входа на столична кооперация!

Ей, избихте се в тая Шопия. Къде го жълтопаветния таксиджия "Бае Ганя" от Разсадника да даде акъл и да попсува селандурите в Шопия? Нещо се покри напоследък. Сигурно много смени с таксито има. Пък и може да са го убили и него някоя кьоше при поредната циганска жълтопаветна драма в Шопия.

Е как няма да се разбие. То на картинката отляво, много ясно се казва, че входът е точно от другата страна. Не четат вече хората.

като няма правила, всеки кара като луд и се забиват в дървете, канавки. А в друга статия от тази сутрин, нашенеца паркирал на плажа в Полша и веднага олекнал с 200 лева, че и сам се предал. Така става като има правила !

Българина много обича правилата. Но да ги спазват другите!

Аз съм от провинцията и в София карам най спокойно. На другаде е ад.

Леле колко важна новина! Междувременно вашите шефчета орките ги размазват в Херсон. Слава Украини!

Изкара ли некой лев със спама?

Това на снимката е подобие на кола, просто японска чекия!!!

Според TUV бензиновата версия на тази кола е най-безпроблемният автомобил в Германия, но какво ли разбират те ...

Резултат от безумно направени и още по-безумно регулирани пътища, съчетано с избиването комплексите на българското зомби зад волана.

Резултата от "шофирането" на провинциалисти по столичните булеварди! Определено трябва, когато идват хора от провинцията, те трябва да бъдат спирани на специални паркинги на входа на града и от там с градския транспорт!

глупав коментар.....

ама аз доколкото виждам, колата на снимката е със софийска регистрация, та каква ти беше тезата викаш ???!!!

Можеш да изкараш селянина от селото, но селото от селянина - никога! Факта е че повечето от автомобилите с несофийски номера нагло демонстрират незачитането на Закона за движението по пътищата. Минават на "розово". По Южната дъга тези с над 80км/ч в лявата лента са обикновено несофийски коли. Дори и нагло ти светкат, когато не им направиш път. Какви ли задачи са ги подгонили? Сигурно закъсняват да нахранят кокошките. Манталитет на парапитеци.

Има снимка само на единия автомобил. Ясно е, че е бил засечен от някой "маистор на волана" с плевенска регистрация.