Кола се вряза в камион, сред ранените са три деца
В района на пътя Самоков - Шипочане
Обратно в новинатаКоментари - Кола се вряза в камион, сред ранените са три деца | Днес.dir.bg
Коментари
Тролче, не те ли е срам да се гавриш с мъката на хората? Да, другата катастрофа е станала, заради некадърния ремонт извършен от герберастката фирма. Колкото и тролове да пусне Цецо, хората знаят истината.
Човешкият фактор е основната причина за бедите ни! У нас цари пълна простотия! Тя се демонстрира в пълна сила от управляващите! Положението е непоправимо!
Ти пък откъде си сигурен, че причината е заради некадърния ремонт на пътя, още никой не е доказал това, нито че фирмата е герберска. Вие червените пишете толкова глупости, че се чудя колко може да сте с увредени мозъци.
Поправимо е, ако елитът се смени с елит- способен и с качества. Просто нямаме елит, който да работи за България. Елитът работи ГЛАВНО за себе си.
не те ли е срам да стоиш на труповете на децата, само и само за да плюеш против ГЕРБ???
Дали пострадалото дете е било обезопасено,? В самоковско никой местен не си вози децата в специалните столчета, в повечето случаи и фаровете не си пускат. Сган страшна са тия.
Шега ти се струва, но за много от причините за ПТП е точно пътната настилка -износена, неравности, дупки и пр.
На пътя сме, каквито сме в живота. Според мен невнимателното шофиране издава не само недисциплинираност и простотия. Ключовата дума е умора. Целият ни народ се нуждае от утеха, спокойствие и нова надежда. Не просто психотерапия, а видим нов импулс. Изтощението и обезверяването е масово. Причините са напълно реални, като продължават да действат в посока още по-голямо изчерпване и изгребване на силите на този човешки фактор, който държи страната все още във форма. Всякакво паразитиране върху смислено живеещите хора трябва да спре.
На некадърен водолаз водораслите са виновни , а може и по друг начин : НА НЕКАДЪРЕН ШОФЬОР АСФАЛТЪТ И МАНТИНЕЛАТА ПРЕЧИ!
виновен е асфалта! веднага спирайте движението, вземайте проби от асфалта, и пращайте баретите във фирмата която е асфалтирала пътя! а шофьора е невинен!
Абе спихнат глупак.На ден минават през това място стотици коли.Защо те не катастрофират заради некадърния ремонт.Сама в главите ви червени асВалта бил причина.
Този вътрешен министър е вече опасен за националната сигурност.Ние даваме повече жертви от колкото някоя воюваща страна. Не знам защо още го търпят а него махат и то със съд и да връща парите които е взел. Кое е по-важно - стабилността на правителството и властта или жертвите по пътищата. Защо това положение го няма в Англия и Лондон където движението и многократно повече. Не може министър на вътрешните работи да е социолог.
Трай коньо за зелена ливада! От това племе пълно с дебили,курви примати нищо добро не се очаква.45 соц-комунизъм тотално унищожиха моралните ценности на племето.Дисциплиа О ,арогантност ,простотоя намега степен.Покоиниями баща още преди 40 години казваше: На Запада не му трябва да води с България,вкараите им един милион автомобили и са готови; Колко дълновиден е бил стария -явно добре е пизнавал МАТРЯЛА
Поправимо е ако има един Пиночет да опъне на нацоиналния стадион 30000 парчета отрочета на Партията любима
Ми то обичта няма нищо общо с дебилщинат.Ако са читави да ги обича човек,но дебили немогадаобичам,ачитавитеса наврени в ъгъла.Пример генерал К.Попови пърезидента ви.Краснореччив пример
„В конкретния случай вероятно се е получил и друг проблем. Гледах снимки,вижда се, че в участъка на катастрофата има бордюр. Пътните специалисти сме изключително против изграждането на бордюри по пътищата, защото те са голям проблем на безопасността, но такива са нормите на проектиране в момента“, казва професора и допълни: „Около бордюра се натрупват праховидни частици. Те особено с смесени с изгорелите газове на тежките автомобили, образуват филм, който е плъзгаш. И когато завали дъжд, този филм започва да работи и в може в участъци, особено в участъци с наклони, където се е образувал такъв филм, коефициентът на сцепление да падне много по тези причини, не защото самата настилка има нисък коефициент на сцепление“.