Клиенти на ЧЕЗ сигнализираха за опити за измами с фалшиви имейли

ЧЕЗ освен това предупреждава своите клиенти, че не събира лични данни по телефон

Обратно в новината

Коментари - Клиенти на ЧЕЗ сигнализираха за опити за измами с фалшиви имейли | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не свикнахте ли вече с фалшивите съобщения! Преди четири дни от името на ССВ получавам два мейла да си "запазя" сигурността на кредитната карта. За кото да регистрирам съответният (приложен) линк. Самият мейл адрес обаче се оказва съмнителен когато провериш контактиите на ССВ виждаш разликите, а накрая " .au". Белязях спам, обаждам се в банката на която дори не съм клиент. От там млада дама ми казва че напоследък има "кампания" от "Siqurity& ...." да защитават личните данни и че е еднакво вредно съобщение дори и за неклиенти на банката. Си мисля де, като има такива служби дето следят киберпространството, как така става че и Иванчо и дядо Иван все пак получават тези съобщения

Всъщност спама не може да бъде спрян. Дали ще го изпращат от Азия или Европа е без значение. Има хостинг доставчици, които не следят правилно клиентите си и така получавате въпросните спамове. Няма държавна агенция, която да спре това. Не може и да се хванат виновниците, понеже всичко минава по електронен път и хакерите не си оставят следите открити. Та така. Просто внимавайте какви съобщения получавате. Ако ви кажат, че сте спечелили лотария в държава дето не сте стъпвали (пък и да сте стъпвали, не разчитайте много) не си давайте данните. Лесно е. Изобщо не си давайте данните никъде из интернет... Ако можете де.

Гинке, Гинкеее, пак ли с телефонните далавери?

А знаете ли какви пари навърта на минута този 0700 телефон? В другите държави подобни телефони са безплатни, у нас - над 10 лв. за няколко минути

да се скубе и да се дере - се скубе и се дере до кокал! Дръж народа беден и се чуди после защо има корупция и всякакви престъпления! Ми няма друг начин, след като за да живееш харчиш по 800 лв. на месец, а получаваш 300...

Да, така е - зависи от тарифния план на абоната. В много от случаите планът НЕ включва телефони, започващи с 0700 ХХХ. Големи селски хитреци са тези от ЧЕЗ.

На този народ тъка му се полага,защото с тази ,,робска душица,,глас не смее да надигне.Даже и вие дире успяхте пак да ни манипулирате.Не давате точно колко сме ,,доволни,,Вие бяхте най толерантен с нас,но и вас ви ,,купиха,,продадохте си душицата на дявола.

аз всеки месец се обаждам на тел 070010010 за сумата по сметката си за ток и имам нормална телефонна сметка.

И кой те кара да въртиш националният номер!? Винаги можеш на proverka.eu да се регистрираш и там всеки месец да проверяваш не само тока и водата, ами и парното и топлата вода. Телефона е "умирай само в краен случай" Можете да се жалвате от телефона в нета -но явно ви е трудно да правите регистрация не само за проверки на сметки, вода, ток, данъци и прочие; дори да се регистрирате във форума ви е трудно, дори непосилно. Важното е да се оплачите!