Коментари - По една жертва на всеки 12 км на магистралите | dnes.dir.bg
назад

По една жертва на всеки 12 км на магистралите

По магистралите в България на всеки 12 километра загива по един човек. По първокласните пътища, където движението е двупосочно, жертвите са на всеки 18 километра.

Обратно в новината

Коментари - По една жертва на всеки 12 км на магистралите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6

Коментари

И какво излиза от приказките на гения Алекси? Че не трябва да строим магистрали? Бойко Борисов трябва веднага да се заеме -- това е пряко противоречие с тезите му!

Тенденцията е да стане "... ... на всеки километър"

Алекси,алекси тъпотии приказваш. Карам бързо за да летя над дупките и неравностите по скапаните 35год. магистрали.За 30 год.каране по шосетата в БГ са построени 20 км.истинска магистрала,а за последните 5 едно колело към Ст.З.

Последните години жертвите от ПТП намаляват. Не мога да се сетя за друг фактор, освен кризата и увеличението на цените на горивата. Доста хора се прибраха по родните си места, други карат по-малко, в резултат на което движението на МПС е намаляло. За други фактори не се сещам, тъй като простаците на пътя процентно не са намалели. Именно те трябва да бъдат обект на пътната полиция /ПП/. Но ПП няма никаква заслуга за подобряване на движението по нашите пътища. На тях не им е ясно какво им е предназначението и задачите. С наглите нарушители на пътя може да се справи само ПП, но точно това тя не прави. Глухи ли са, слепи ли са, какво им пречи, не знам. Гърмят коли по улиците, натискат яростно газта, правят си състезания, превишават скоростта драстично, всичко това се вижда и чува без допълнителни уреди. Да застанат на което и да е кръстовище и да видят как се минава на червено на всяка смяна на светофара, как се прави ляв завой без да се дава предимство на движещите се направо и т.н. Когато се санкционират и елиминират опасните и наглите участните в движението, тогава ПТП ще намалеят рязко.

Каквито са хората по пътищата,такива са и в живота.

Карат като обезумели, със 251км\ч.Неможе с "Москвич" - пробвах и даже не ножаха да ме засекат...

Вината е на БСП,те построиха 119 км. магистрали !? ГЕРБ с техните 5о на км.построени са малко виновни за катастрофите !?

Олеле!!!! Спрете Бойко на всяка цена! Както е тръгнал да строи магистрали ще погуби и без това изчезващият народец!

Важни са пътните условиия в България.Те са ужасни!Но не те убиват.Убиват "посерковците "и "посерковиците "на пътя!Млади ,нахакани и ......те въобще не знаят че лекият автомобил е "смъртоностно оръжие".Така са ги учили!Така са ги възпитали?Да "прецакат" всеки!Всеки да задминат!Без да бързат за никъде-бързат за всякъде!Искат да изпреварат всяка кола,която се движи пред тях!Независимо от пътните условия.

Идете в Германия да видите пътни съоръжения, това у нас е някаква пълна подигравка. А кръговото на околовръстното, до ИКЕА, дето две коли не могат да се разминат, с тоя армонасип от 19 век и окепазени парцели на хората, си заслужават мястото в книгата на Гинес, за най-тъпото изпълнение.

Е с тези жертви на всеки 12 км магистрала, Боко гробници ли строи или пътища?

Наистина една част от ПТП стават поради превишена скорост,несъответваща с условията и възможности на пътя.Но,в предаването по телевизията не бе засегнат проблемът с изненадващите дупки(ями) по платното за движение.А беше отразено мнение на зрител,призоваващ към абсолютна жестокост с нарушителите.За мен това предаване беше тенденционно,без да се засегнат всички причини за ПТП.Да се засилят санкциите,а не да се подобрят условията за безопасно движение.Защото сега когато шофираме вместо да гледаме ситуацията пред,зад автомобила и пътна сигнализация бройкаме за дупки по платното за движение.И така неусетно се озоваваме в насрещното движение.И става непоправимото.Но когато има проблеми щраусът си заравя главата.Така не ги вижда.

"...пътните условия..." Днес в София от Надежда до Центъра, цели 4км, ги взех за 1 час. Пак ремонтираме Ломско шосе, което беще пуснато в експлоатация след основен ремонт преди 6 месеца. Сега Фъндъкова и Боко ще имат уникалния шанс за по-малко от година да резнат пак лентички, но за едно и също нещо два пъти.

Причината ,е че на българският тъп ,див селянин трябва да му нацепиш канчето ,тогава ще проумее за какво става въпрос.

Нито един милиметър от българските пътища не отговаря на никакви стандарти. В това число и измислените т.н. магистрали на сегашните бандити от герб. Единствено малки отсечки от Тракия и Хемус, строени от бай Тошо, са изпълнени както трябва.

Така е защото се краде, а извинете пести от всичко, от подложка, от посипка, от асфалт, за радуцитраните проектни параметри, да не говорим.

Или аз съм поумнял някак си или всичките държавни служители са изглупяли адски. Май е второто за съжаление. Жертва/километър най-малумната мерна единица!

Не зная кой е малоумен, но тази "мерна единица" е много показателна. Струва си да се поразсъждава въз основа на двете посочени в материала числа - 12 и 18.

НА ЧЕНГЕТАТА ИМ КУЦА МАТЕМАТИКАТА. МНОГО! НЕ СА ВЗЕЛИ ПРЕДВИД, ЧЕ ПРЕЗ КИЛОМЕТЪР МАГИСТРАЛА ЗА ЕДИНИЦА ВРЕМЕ МИНАВАТ СРЕДНО ОКОЛО 20 ПЪТИ ПОВЕЧЕ КОЛИ, ОТКОЛКОТО ПРЕЗ КИЛОМЕТЪР ПЪРВОКЛАСЕН ПЪТ. КОЕТО ПРАВИ МАГИСТРАЛАТА СРЕДНО 14 ПЪТИ ПО-БЕЗОПАСНА ОТ ПЪТЯ. 14 ПЪТИ! НЕ ЗНАЯ ЗАЩО ЧЕНГЕТО ПОДХВЪРЛЯ ЗАБЛУЖДАВАЩИ ЦИФРИ, НАДЯВАМ СЕ ДА Е САМО ОТ ПРОСТОТИЯ.

За да не се налага да обясняват защо за 23 години преход чак в последните няколко години се строят магистрали.

Не зная на кого му куца математиката, много, но ти пропускаш например фактора "двупосочност", който при магистралите по правило липсва.

И какво общо има двупосочността в случая? Човека казва, че тази "статистика" не е дори "стъкмистика", а подла, нагла манипулация. Пътната мрежа на България е 36 720км, от които няма и 800км магистрала. С други думи, по магистралите на България загиват 67 човека, по останалите пътища 1996 човека. Е, къде е по-опасно? Отделно нещото между Шумен и Варна на което казват магистрала, не става и за първокласен път... Ако провериш къде са загинали хората, ще видиш, че е на определени места, където магистралата изобщо не прилича на магистрала...

Хубаво сравнение е това с 12-те километра!!! А, как ли ще изглежда. ако се сравни всяко криминално престъпление на глава полицай???

Никой не споменава че една сериозна причина за ПТП-тата са пътищата ни които са в окаяно състояние /съобщава се завоалирано/ карали с несъобразена с пътния участък скорост- е при тези пътища с 20 ако караш или дебнеш да заобиколиш всяка дупка- до къде ще стигнем и за колко време!?!?

Като не ти харесват пътищата, че да си съобразяваш скоростта с тях и бързаш много - ползвай БДЖ!

Харесва ми тази формулировка "Висока скорост несъобразена с пътните условия" А, ако се съобразяваме с пътните условия ще трябва да караме с 30 км.ч.

Особено за ремонтираното от Боко Цериградско шосе преди няколко години. Вече по-известно като бул. "Дунавски вълни". Основно ремонтираното от Боко преди шест месеца Ломско шосе пак е затворено. Познайте защо?

Цариградско е ОК до 120 км/ч и с двете ми коли. Не те знам какво караш, ама най-добре го закарай в сервиза или още по-добре - в моргата...

значи проста аритметика - колкото повече магистрали строи бат Бойко, толкоз повече жертви....

Не бее. Нищо не си разбрал ! Колкото повече километри толкова по-малко жертви :)) Е така се прави за да се намялят жертвите. Мухаххаахахх

Сега около Великден бях България - не бях карал от доста време ,но направи впечатление положителната промяна. Особено в София за моя иненада промяната е огромна. После карах из България доста и личи, че явно полицията не работи така добре в Пловдив и Бургас, където продължават да вилнеят немалко крайно арогантни шофьори! Такива не добри и лоши пътища, само жестоки санкции ги оправят, защото те застрашават живота на другите на пътя.

"Той изтънка, че наистина за последната година загиналите драстично намаляват и причините за това са комплексни засиленият контрол по пътищата, подобряване на инфраструктурата, както и подобряването на подготовката при водачите. " Няма ли да го пенсионират тоя малоумник? Причината е само една, и тя е високата цена на горивото. Следствие -- по малко хора по пътищата, и съответно по-малко жертви.

Малоумникът Стратиев изглежда е разделил броя на жертвите на километрите магистрала. Ако имаше 2 километра магистрала, жертвите на километър магистрала щяха да са 300.

естествен подбор. да се надяваме, че самонадеяните тъпанари - терористи скоро ще свършат. Лошото е , че "покрай сухото гори и суровото."

Е тази мерна единица жертва/км изби всичко детско в мен :) Бива бива ама това ми звучи супер непрофесионално от страна на статистиците, които са го правили.