Коментари - Десетки легнаха на паважа срещу войната по пътищата | dnes.dir.bg
назад

Десетки легнаха на паважа срещу войната по пътищата

Няколко десетки души легнаха на пътя пред храм-паметника "Св. Александър Невски" тази сутрин, за да покажат нагледно колко много хора загиват по пътищата.

Обратно в новината

Коментари - Десетки легнаха на паважа срещу войната по пътищата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да Се поръсят и със захар. В кой век живеем за да се борим с войната по пътищата с легнали хора и захар, а не с камери?

те наричат себе си бунтари...но са хора без работа....лузъри....чудещи се как да привлекат внимание и каква глупост да измислят..

СКОРОСТА ДА ПАДНЕ НА 40 КИЛОМЕТРА В ГРАДА И 100 НА МАГИСТРАЛАТА..................

поздравявам ги за съпричастността и за желанието да деистват по някакъв начин, за да привлекат вниманието срещу неразумното поведение по пътищата.

Привличане на вниманието на обществото към проблем--> Обществото коментира проблема--> Обществото променя нагласите си и възприятията си към проблема---> Индивидуалните граждани променят поведението си, за да отговорят на обществените очаквания и нагласи, защото сме социални животни.

Тази касапница по пътищата иама и още едно трагично измерение, осакатените. Те са 2-3 пъти повече от убитите. Техния живот се преобръща кум лошо. Огромната вина за това е на МВР, няма никакъв реален контрол.

съгласен съм напълно, но това е в сила само там където има общество и морал, както и законност, в България няма....

ДА АДРЕСИРАТ ПРОТЕСТА СИ КЪМ ТЕЗИ ПРОДАЖНИ СЪДИИ, КОИТО ОТМЕНИХА ДЕЙСТВИЕТО НА КАМЕРИТЕ ПО ПЪТИЩАТА.

И да ти дам пример: Москов скандализира обществото с циганите и боя на медици-->Обществото обсъжда и ругае--> Обществото стига до извода, че трябва да има ефективни наказания за биещите лекари и лекарите трябва да са повече, за да идват навреме --> Индивидуалият гражданин се въздържа да бие лекари, защото знае, че ще му се ебе мамата ако посегне!

И към тези, които разрешиха пиене и каране.

днес сутринта съобщиха за два загинали ,а на абитуриенсксия си бал две близначки и едно момче загинаха тази година ,къде са отразени тези новини и как с лежане ще ги върнете

Управляващите или да: спрат частният транспортс коли в София изселят половината от София да оправят инфраструктурата в провинцията и да осигурят учебни и работни места там или Всички, които са управлявали през последните 25 години и целите им родове се изселват в лагери или по селски маали, без право за завръщане!!!! *

Докато има някои, които се считат за богоизбрани, катастрофите и убийствата по пътищата няма да спрат.Всеки трябва да знае,че никой не е безсмъртен.Лошото е,че и закони нямаме.

Промити мозъци от Боко Тиквата. Каквото каже златна Му уста, това правят. Ако им каже да скачат от покривите, сигурно и това ще направят. Сектата на ГЕРБ е опасна за Вас и Вашето здраве!

максимална скорост 40 км и който превиши яки глоби

само Волен се крие под масата!!!

Пази Боже от такива като Пази Боже. Избирателите си знаят работата. Те не чакат на Пази Боже.

Ех, че не сме знаели, язък! Толкова умници не са отишли да работят, ами се търкалят по площадите.... Само върти танка и гази, гази... Язък !

Намаляването на жертвите по-пътищата може става най-добре с ОБУЧЕНИЕ, ОБУЧЕНИЕ и цял живот ОБУЧЕНИЯ. Официално обучение, а не самообучение. Наказанията са си наказания.

Общество са хора имащи общи интереси от там идва и "обществен интерес". Хората лежащи до Ал. Невски са отдали личното си време, за да насочат вниманието ни към проблем, който е в сферата на обществения интерес (блъснатите хора поради несъобразена скорост например). Това е достойно за уважение, а не за подигравка! Ако се чувстват значими привличайки вниманието ни - поне е за общото благо.

Като ги гледам на снимката, един шофьор няма сред тях. Интересно само какво правят пред храма, а не идат да лягат пред автошколите или пред ДАИ? То и пред общината може, защото тя видя сметката на повечето полигони за подготовка и упорито не дава разрешителни за мото-трасета, на които да се отработват шофьорски умения в критични ситуации.

на теория звучи чудесно....ни да не живееш в барокамера?

Всъщност инициативата е ОК! Не разбирам злобата и политизирането на долните коментатори! Това е просто начин нагледно да покажат купчината от трупове, която остава след "войната на пътя"! Хора, вместо да плюете и словоблудствате, замислете се!

Първо няма как толкова лесно да прецениш, че няма шофьори. Второ, не е нужно да са шофьори, за да са против карането с бясна скорост и несъобразяването с пешеходци и др. Даже има много голяма логика точно хора, които предимно ходят пеша, да протестират, защото една част от жертвите по пътищата са прегазени/ударени пешеходци.

Най-ефективния способ е увеличаване цената на горивото. Кат колата не се движи, няма да има ПТП.

Не, но дишам хелий, за да разсмивам децата. 36 г./ Мъж /София

Предполагам си пешеходец... Предложението ми е различно от твоето. Ще го изложа в няколко точки: 1. Реновиране на инфраструктурата - тук включвам пешеходни пътеки/подлези/надлези, а също и велоалеи 2. Изграждане на нова, където е възможно 3. Зелена вълна по главните артерии - в часовете с най натоварен трафик поне 4. Повече полиция по улиците с цел налагане на повече и по солени глоби на нарушители - шофьори И ПЕШЕХОДЦИ 5. Такса за влизане в центъра - да я направят 1 лв/час и безплатно паркиране - смятам, че нещата ще са по регламентирани от сега. 6. Повече практира и по строг контрол при шофьорските курсове 7. Обучение в училищата на пешеходна култура. Осигуряване на хора, който да превеждат учениците след края на часовете през близките до училищата пешеходни пътеки. 8. Последно, но не на последно място - по строг контрол при техническите прегледи - масово колите са зле технически.

Удобно се премълчава факта, че преди да пуснат магистралите, годишния брой на жертвите се движеше малко над 1000.

"Купчината трупове", за момента, не е по-голяма от предходните години. И доста се доближава като процент до САЩ. Да, много са, в сравнение с Норвегия, Дания или Великобритания, но разликата се дулжи на по-добрите пътища, по-новите коли, по-добрите сервизи, по-качествените резервни части и най-вече на по-доброто обучение и липсата на корупция при получаването на свидетелства и санкционирането на нарушители. Нито едно от тези неща няма да се оправи с търкаляне на припек по столичните павета.

Първо, ти няма как да прецениш, но това не значи, че и други не могат. Второ - от морална гледна точка, за пешеходците, си прав. Но не приемам хора, които не познават в детайли ЗДП, ППЗДП и свързаните с тях наредби, да дават акъл.

Това е опашата лъжа! Под 1000 загинали имаме още от 2009. А тенденцията за постепенно намаляване се проследява от поне 12г насам и е свързана с подобряване на автомобилния парк и възможността да излизаме извън страната и да се учим от по-цивилизовани, в автомобилно отношение, нации.

личи си, 38 г мъж, София

Сред легналите имаше ли поне ЕДИН ИНСТРУКТОР? Поне един чиновник от ДАИ? Поне един КАТ-аджия - ако не легнал, то поне прав да изрази позиция? Много се съмнявам. Е, бедни членове на Асоциацията, лежети си... Как пише Дядо Вазов? "Бедни ми Македонски, защо не загина при Гредетин?"

и пред министерството на здравеопазването поради случая в Тетевен.

Със статистика ли ще ме бориш, колега?! Купчината трупове е ФАКТ! А колко е голяма зависи от ВСИЧКИ НАС - от мен, от теб, от комшията, който всяка събота и неделя пътува по 400 км и влачи бурканите с компоти и торбите с пилета, свинско, винско и квот се сетиш... Всеки от нас трябва да се замисли! А тази демонстрация просто прави това - кара всички нас да се замислим.

Удобно е да се прави PR по този начин, но броят на жертвите няма да намалее. Манталитета на родните шофьори също няма да се промени. В тази акция печели само Квазимодо, който се чуди как да се намърда в новините :)

Това "ВСИЧКИ НАС" го остави за стадото на село. Ако ти караш като диване, не вменявай вина на всички други, ами вземи да се промениш.

Корупция, рекет, беззаконие, несигурност, простотия, чалга, недоверие, безнадеждност, гавра, наглост, завист, алчност, смърт...само за тези се сещам, когато трябва да опиша къде живея. Лошото е, че искам да го променя, а демокрацията не ми позволява!

севернокорейоската практика ще даде само положителни резултати , особено в тая област, на ганчо свободата му се отразява лошо, може би защото не знае какво да прави с нея(говоря най- вече за полуделите мпс та)

В живота има много прекрасни неща. За съжаление линията зададена от медиите е да ни предоставят само отрицателното.

Показаха я. Е и?!

Закони има! Хора няма! Законите си ги имаме, няма кой да ги налага и глобява!

Не може да е опашата лъжа нещо, което е официален документ на сайта на МВР. Значи МВР лъже! За по-добрия автопарк си прав, но не забравяй, че тези по-добри коли се движат и по-бързо.

Така е, приятелю и аз имам на какво да се радвам и го правя ежедневно, но ако се радваме само на дребните неща, се превръщаме в дребни душици. Аз не искам да съм дребна душица, защото знам, какво е да си такъв.

Но пък и не те държи тук. Пък след 40г, като стар охранен котак, с дебела сметка в банката, ще разбереш, че по-хубаво от родината няма.

В България на година най малко 20000 са купените книжки.Купуват се и от хора,които не знаят да пишат.Това е казал Н.Колев -босия пред Фрог.За да му обърнат внимание е замервал с домати и яйца депутати.Веднага го арестували.Сигурно е прав за статистиката.Никой не е виждал циганин в учебна кола.В циганските квартали има доста коли.Но причините за катастрофите са комплексни,пътища,стари коли-втора употреба,превишена скорост,липса на разум по пътищата и др.

Поживей поне седмица без да докоснеш български вестник и българска телевизия, и после да си поговорим :) Включвам и тези преписвачески псевдомедийни сайтове в това.

Точно от сайта на МВР ти цитирам данни. И от евростат, но те черпят информация от националните статистики. А това, за новите коли е малко пресилено. Колата се движи толкова бързо, колкото й позволява пътя. Сегашното състояние на третокласната мрежа не позволява повече от 50-70% от това, което можеше при Тато. Магистралите, макар и да разрешават 140 (120 допреди 20г), са пълни с участъци, където сред-лято трябва да намаляваш под 90. На останалите пътища - както си имаше джигити, така и пак си ги има. Но задължителни колани, въздушни възглавници, ABS, ЕSP (и синоними), адаптивни окачвания, деформируеми предници, кормилни и спирачни усилватели и мн.др. влияят по-положително увеличената скорост.

Избягвам по принцип споровете с говеда като теб, както и квалификации като тази, която ти лепнах току що..., но ти явно просто НЕ ЧЕТЕШ! На никого НЕ вменявам вина. Но крайният резултат, предсдтавляващ купчина от 600-700 трупа годишно, е краен резултат именно от причинно-следствената връзка "карал като диване - ПТП". Не те соча с пръст, викайки "ТИ СИ ГО НАПРАВИЛ!". Всяко ПТП си има конкретен извършител с конкретната лична вина. Идеята е да се замислим, за де не попаднем и ние в категорията на диванетата... Както и да е... Лек ден и безаварийно шофиране ти желая!