2-годишно дете и родителите му загинаха в катастрофа

Трима души - двама възрастни и дете на 2 години са загинали, а един е ранен, при катастрофа на автомагистрала „Тракия“.

Обратно в новината

Коментари - 2-годишно дете и родителите му загинаха в катастрофа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Са олигофрена с аудито ако е оцелял на бесило да се научи от коя страна се изпреварва!

При натавореният трафик по време на празниците имаше доста аварирали автомобили в аварийната лента и всъщото време ИЗРОДИ, които изпреварваха в аварийната със 150км. Няма държава, няма полиция, няма и нормални хора- всички са безсмъртни!

Тез от Реното ще да са виновни, защо спират в аварийната, не знаят ли че това е лентата, резервирана за изпреварвания от Аудите, БМВ-та и Гоуфове? Макар че в 2:30 през нощта едва ли Аудито е имало чак такъв тежък трафик пред себе си, та да изпреварва отдясно, по-скоро е заспал. То като ти е писано...

Всеки ден жертви на безотговорни хора, предполагам млади. Хора възпитавайте си децата.

По празниците имаше масово автомобили, които караха в аварийната лента. Масово!!! А полицаите си седяха удобно по разни отбивки и само си засичат скорост.

Може би водачут на аудито е заспал..... Но съм за промени в закона- всеки който се движи в аварийната лента на магистралата и я използва за изпреварване на колона от коли, да се лишава от книжка за период от 1 год. и дерегистрация на автомобила за 1 год. При повторно нарушение 5 год., а при следвщао до живот! Крайно време е простоя тарикат на дребнл ганьовец да се научи че правилата се спазват. А всички ганета искам да ги питам - като сте такива хитреци и специалисти по шофиране, защо като отидеъе в чужбина и сте по-ниски от тревата. Ама шубето че ви вземат 200-300 евро ви държи влага!

намалееме с още трима

Предлагам да има специални обозначителни табелели по магистралите, важащи само за водачи на Ауди, БМВ и Мерцедес. И за да няма недоразбрали, всичко по табелите да е в картинки.

d4

това не е магистрала. това е пътека, осеяна с дупки, която води към гробищата. същото се отнася и за останалите "пътища".

по скоро карат в аварийната защото тя е най-гладка........това ако го направиш в чужбина ти отнасят главата с глобата

държавата на прецаканите тарикати

При километър 267 цялата магистрала е гладка. Или поне еднакво гладка.

Хора, когато спрете в аварийната , слизайте всички от колата и зад мантинелата на 10 - тина метра. Само шофьора да сложи триъгълника където трябва и си чакайте пътна помощ. Никакво седене в колата.

moket1

По празниците видно имаше доста такива дИбили.Направи ми впечатление част от водачите обаче овреме влизаха наполовина в аварийна и си караха с темпото на колоната. В резултат бързаците се налагаше да се върнат в лентите за движение. Разбрах и някакви кифли имали наглостта маса време да свирят от Кайена да се мръднел съвестния колега от половината аварийна за да си летят в ниското. Е, след като някакъв индивид 2 коли по-назад им теглил една на цялата рода някак рязко приключили с претенциите си. Явно това е спасението, като видиш отдалеч, че се залетял някой си, влизаш си наполовина в аварийна и се движиш с колоната. Направо се чудя онези дни как нямаше пометени, като на прибиране през 2-3 км имаше аварирали и катастрофи.

Абсолютно, въпрос на късмет беше че нямаше катастрофи, защото имаше доста аварирали коли. Поредния малоумник, който изпреварва в аварийната. Един с Q7-ца ми скъса нервите по празниците, в задръстването само изпреварваше от лява в аварийна лента и обратно при непрекъснат трафик до София. Явно е диагноза за водачите на някои марки.

Отворко, изпрати най сетне караул на Враня, че утре сутринта, в локалното там, ще се случи същото кино !

По това време в този район на магистралата си е мъртвило от към движение. Направо е странно как този с аудито не е видял отдалеч че има пред него автомобил и как го е нацелил в аварийната. Друг е въпросът, че някои спират в аварийната за да се изпишкат...

Нямаш работа в аварийната без да си аварирал, за да раздаваш собствена справедливост...

Опасността от напишкване е предаварийна ситуация, за диария да не говорим. Затова спирането в аварийната е позволено.

Друг е въпросът, че движението в Аварийната лента е забранено!!!

ами, навел се е за секунда си шмръкне... примерно.

Щом е спрял в аварийната по какъвто и да е повад той не се движи. Тя затова е направена, за да се спре

moket1

Ти къде видя справедливост? Както и че си в аварийната? Забеляза ли и, че се движи редом с колоната, не е спрял. Справедливост за мен е по този начин да се спаси човешки живот от поредния пилот. След като отговорните за това не са предприели достатъчно мерки. Да го видим това като масова практика и нека четем пак колко са отнесени в аварийна.

Ний от провинсията сми 70% с аудитъ, и сми състизатили, и нацелвами сичко какото съ изпречи, тъй да знайти!

Аварийната лента е за спиране, не за изпреварване!

Защо не се направят скоростни пътища успоредно на магистралите. Там да се отклоняват всички водачи на мерцедеси, бемевета и аудита. Ще излезе евтино. Няма нужда от маркировки и знаци. Журналистите, полицаите и линейките трябва да обещаят да не припарват там. Да се допускат единствено циганите от съседните села, като подръжка по събиране на желязо. Сложете някакъв евтин асфалт, който лесно ще се разгради и няма нужда от поддръжка. След 3-4 години, когато този път съвсем опустее, никой няма да има нужда от него, даже и гора да е поникнала там.

На магистрала няма нужда от триъгълник, когато си в аварийната лента.

По магистралите са дадени в пъти по-малко жертви, отколкото по първокласните пътища. Аз недоумявам как, дори да си тарикат и да караш в аварийната, ще отнесеш някого, при положение, че видимостта е над 200 м.

Има спиране в аварийната и безопасно спиране. Обикновено има и банкет, и трева - на асфалта може да остане само 30 см от колата. Аз така правя, ако изобщо се наложи да спра !

Отговорните органи карат в аварийната, без да са в специален режим на движение. Така че чакай от умрЕл писмо.

Предвид часа на инцидента, по-вероятно е шофьорът на аудито да е изпаднал в микросън.

И контрола и наказанията не отговарят на положението по пътищата

Най-вероятно е шофьорът на аудито да е изпаднал в микросън. Да караш суперуморен е по-опасно, отколкото да караш пиян. Веднъж ми се наложи да карам в такова състояние. Гледам на километража 80, а ми се струва, че се движа със 140. Много е важно човек да си дава адекватна оценка на моментното състояние и да съобразява скоростта с него, но това от КАТ няма да ви го кажат.

Озези с фуражките знаят само да искат увеличение на заплатите, ама гадовете дето изпреварват през аварийна лента няма кой да ги контролира и глобява.

Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал.

В аварийната семо с аварийни!!!

Не е имало никакво изпреварване! В 02 часа е пусто и празно, че да се налага изпреварване през аварийната лента.Нещата, все още, са неясни.

Ъми то Аудито е зътова - да му натискаш газта.

КОЛКО ВОДАЧА ИМА ГЛОБЕНИ ДО СЕГА ЗА ИЗПРЕВАРВАНЕ В АВАРИЙНАТА ЛЕНТА?

Аман от .... с мнение. Прочетете закона, вместо да цъкате минуси.

"Водачът на пътно превозно средство не трябва да се движи без основателна причина с твърде ниска скорост, когато по този начин пречи на движението на другите пътни превозни средства." Я сега ми кажи при полужение че имаше катастрофирали коли преместени в аварийната лента, защо двете колни по магистралата продължаваха да се движат с 20-40км/ч? Всеки се влачи и оглежда добре колите да не пропусне, а че колоната е станала 5 км няма проблеми.

Това е освен триъгълника. Прочети целия член в закона, а не само извадки. " Автомобила задължително се обозначава с предупредителен светлоотразителен триъгълник, който се поставя след автомобила ( в лентата, в която се намира, срещу посоката на движение на заобикалящите го ППС), със светеща червена светлина или по друг начин видим за останалите водачи. Като допълнителен сигнал за обозначаване на повреден автомобил може да се използва включването и на авариен сигнал или габаритни светлини; На път извън населено място през нощта или при намалена видимост всеки спрян на платното за движение автомобил трябва да бъде обозначен с включени габаритни светлини... " и т.н. за жилетката.

мнооо си тъп

Понеже другарите ченгетории гледат да висят по храсти, щото там не се виждат... на магистралата се виждат от далечко и няма кинти!

а тези от "Рено"-то изпаднаха във вечен.

Всеки кара както си иска. В София почти няма кръстовище, в което постоянно да не се правят нарушения, но полицията спи, То понеже и народа спи...

Какви причини, какво разследване! Убиец с АУДИ!

не мога да ви чета олигофрени, не разбирате ли че е загинало 2 годишно детенце и младите му родители, такaва трагедия!

Карам често из западна Европа - Германия, Белгия, Холандия, Дания....Един път ми се случи да ми се повреди колата на магистралата разбира се спрях в аварийната лента. Бях пуснал аварийките, нямах триъгълник или конуси. Има няма 4-5 мин, още докато говорех по телефона за пътна помощ, зад мен спря полицеска кола. Двама полицаи в сигнално облекло буквално изтичаха изън колата с конуси, мигащи светлинки и ги сложиха сигурно на 150 метра от тяхната кола. След като приключиха единия започна да говори по радиото, другия дойде при мен, изкара ме от колата и се отдалечихме на 20-30 метра навътре почти в една нива. Попита ме добре ли съм здравословно, какво се е случило, после ми провери документите и тези на колата. Взе ми ключа от колата и даде на контакт, да провери дали наистина "червената лампа" за избухналия алтернатор наистина свети. След 20 мин дойде пътна помощ, която полицаите извикаха. Репатрираха ми колата на 25км до най-близкия сервиз, полицаите ни ескортираха 25км. На слизане аз получих фиш за това че: - не съм обезопасил движението със знаци (светлоотразителен триъгълник и т.н) - не съм напуснал автомобила спрял в аварийната лента. - говорил съм по телефона във автомобила - че нямам сигнално облекло. Това ми струваше 300 Евро. За репатрирането и ескорта на полицията получих сметка от 600 евро. Успях да върна само парите за репатриране от застраховката си и членството ми в ADAC.