Коментари - 5 жертви и 4-ма ранени при катастрофа край Лом | dnes.dir.bg
назад

5 жертви и 4-ма ранени при катастрофа край Лом

Петима души са загинали, а четирима са с опасност за живота след тежка катастрофа, станала снощи край ломското село Добри дол, съобщиха от полицията в Монтана.

Обратно в новината

Коментари - 5 жертви и 4-ма ранени при катастрофа край Лом | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

Заглавието на статията трябва да бъде ДПС загуби няколко гласа. Жалко за хората.

Мангали - камикадзета! Добре, че няма отсрещни жертви.

Пише се:" шофьор".Като фризьор, монтьор и т.н.

Само като прочетох заглавието на статията и веднага си помислих , че виновния за катастрофата е млад водач . Млади , изперкали келемета , които като седнат зад волана си мислят ,че са безсмъртни и всички трябва да им правят път . И изведнъж някакъв си тир не се съобразява с тях !

Не разбирам, защо някои джигити продължават да твърдят, че високите скорости не били опасни, защото зависело колко добър е шовяора (джигита) и т. н. Джгити, вие сте болни скоростомани, комплексирани, злобни хора. Вие не сте нужни на обществото, а сте вредни и рушите реда, законността и щастието на хората. Вие сеете смърт, мъка,стрес и злоба. Вие заслужавате само едно - смърт, смърт и пак смърт!!!

За Норвегия е точно така. С повече от 100 км/ч не се кара. Но тук всеки надува, особено джипове, мотористи и т.н.

Естествен "подбор" и с това темата се приключва. (А, да се моли човек да не попада на такива примитиви.)

Aз ходя всяко лято в НОРВЕГИЯ и там няма 140 км.в час.От Ставангер до Осло има разрешена скорост 100 км. в час. Повтарям за тези които не вярват - 100 км . час. И тази скорост е разрешена само на две места. Разстоянието е около 800 км

Проблемът не е в скоростта, а в шАфьора! Стига сте размествали местата на причина и следствие. Ти можеш да си нарушаваш скоростта коркото си щеш, но съобразявш ли се с обстановката на пътя, няма проблем. Не може да изпреварваш без видимост, да караш залепен за задницата на тоя пред теб или да влизаш в завой - при това на мокро, със висока скорост. Който не цени живота, не го заслужава!

Правилно!

А ма, Рено, те физичните закони според теб не действат върху добрите шофьори? Това коефициент на триене, центробежни сили, инерционни моменти, динамика и аеродинамика, закон за запазване на енергията там са някакви други, нали? Обаждай се кога се качваш на колата да внимаваме.

Само не ми давай за пример тази тотално сбъркана държава на зомбита - по-зомбирани и от хамериканците.

Жалко за загиналите, моите съболезнования! Дано оцелелите се възстановят възможно най-бързо! Към останалите водачи: Не влизайте в насрещното платно, при липса на видимост, не знаете какво ще ви засече! При лоша видимост се ослушвайте за шум от МПС-та. В някои по-опасни завои можете да ползвате звукови сигнали, клаксоните в колите ви не са само да ''свиркате'' на пешеходци и приятели. Не позволявайте на неопитни келеши да карат със завряна в багажника ви глава! Дистанцията трябва да се спазва! Към ''внимателните'' шофьори - карайте със скоростта обозначена за съответния учатък, защото като създадете влакова композиция зад вас и изнервите другите участници в движението със забавените си рефлекси, тогава започват рисковите изпреварвания и вие може да се озовете в някоя канавка заедно с изпреварващия ви! Никой не иска да кара зад каруца! Това са простички правила, които могат да помогнат на всеки да е по-дисциплиниран и отговорен на пътя. И не си мислете, че в чужбина шофьорите са по-добри! Както много други таланти и шофьорлъка не е за всеки! Бавни рефлекси, несъобразена с възможностите на индивида скорост, проблеми със зрението,физически недъзи, забавен мисловен процес, списъка е дълъг, ... Онези, които влизат в този списък не искат да си признаят недостатъците, за да не им се подиграват или просто да не останат без транспорт. Както не всеки е добър хирург, адвокат или архитект, така и от всеки шофьор не става...

Българино, прост - спри да се избиваш, спри да избиваш и другите бе!!!! Чувал ли си нещо за ДИСЦИПЛИНА? В цял свят хората я спазват и живеят добре. Тя не хапе и не боли. Карай човешки и бавно. Мисли, че возиш хора и си отговорен за тях. Толкова ли е трудно бе, тъпа кратуно българска???? Какво искаш да покажеш на пътя с тая лудост...голямата си пишка ли???? ИДИОТИ!

Абсолютно съгласен! Дано повече хора мислят като теб!

Другари аз затова ще строя летища, защото във въздуха има повече място за разминаване...

Какъв е този израз бе неграмотници? Катастрофа не убива! Използва се страдателен залог - "загинаха при катастрофа" !

На собствения и чуждия живот, разбира се, на какво друго. Всеки се забързал нещо да чопне, нещо да спести и да мине някого. Карат се трошки и 3/4 от годишните прегледи на МПС са чисто фиктивни, без въпросното МПС да е помирисвало диагностичен стенд дори!Дори и някой екстрасенс като онзи русия с бастуна от "Мъртва зона" да дойде, ще е безсилен да прогнозира и провиди всеки случай поотделно. Каквао ни става, бе, хора? Ядем боклуци, ненавиждаме се и сумтим нещо като грухтене на съседа вместо "Добро утро и лека работа!" Даже се крием да не го срещнем докато премине по стълбището. Ето от такива дреболии започва онова, голямото, в края на което е една безсмислена катастрофа. Жалко за невинните, жалко и за оцелелите, въобще жалко.

Това явно е бил бус за превоз на хора - имат ли билети ? А буса легално ли превозва ? Или ще се окаже ,че са ги превозвали приятелски ... Айде стига,моля ви се ! Затова няма да се оправи никога България-никога ...

Време е да се помисли на микробуси и пикапи задължително да има тахограф. В моята практика, ч есто срещано явление е водач да заспи на волана. Причината за двойния стандарт на превозите се корени в регл 561 на ЕС. Този документ със задължителен характер е писан и приет от чиновници, които си нямат представа от превози и законотворене. Въпросния регламент допуска двойни стандарти при превозите. Спомнете си катастрофата от преди две години ноа АМ Тракия, където пикап, превозващ стирол катастрофира. Водачът /любител/ няма квалификация за превоз на опасни товари. За МПС с общо тегло до 3,5 т. не се изисква АДР незнайно защо.

Това е т.нар. път към Дунав мост - 2. За този важен пътен входно-изходен обект в страната просто няма път. Това е истината и това очаква вс.пътуващи от и за Дунав мост 2. При паднали сняг от 5см имаше в участък от има няма 3 км спрени 15 ТИРа. Пътувам често там и знам,че по магистралата за Бургас няма такова движение както за Дунав мост 2 но кой го е грижа от управниците..

това е ежедневие link

Видя ли номер с К отпред,удвоявам дистанцията.

Аз бих казал камери навсякаде и здрави закони. Глобяване и отнемане на шофьорски книжки, докато олигофрените не се научат да шофират. Ако някой упорито не желае да се съобразява с останалите хора по пътищата - без книжка, да не сяда зад волана и това е. Крайно време е да се спре с избиването на комплексарщина!

Da,prav ste,no idiota si e idiot,toi i bez knijka pak shte sedne na volana

Пак ще седне, така е! Обаче ако законите относно такива идиоти са сурови и предвиждат например сурова глоба и обществено полезен труд в болница, където лекуват пострадали при ПТП, или затвор дори... Ми да си правят сметката тогава, ще сядат ли или не... Въпросът според мен е да се промени нагласата на всички относно начина по който се шофира и всеки да започне да гледа по-сериозно на това. Ако повече хора настояват това да се случи, то това ще рефлектира в обществото, от там и в пътните полицаи и самите полицаи ще бъдат крайно сериозни към идиоти без книжка, седнали зад волана. Аз съм сигурен, че полицаите ако решат могат да са много сериозни, но за да се случи това, то трябва да се настоява за промяна - аз да я искам, ти също, както и колкото се може повече хора. Трябва да се започне от някъде - иначе нищо няма да се промени. И последно... Дано и други хора като мен пожелаят истинска промяна и настояват за това. Ако го направим то със сигурност ще бъдат спасени човешки животи, а никой не е застрахован... Бог да прости загиналите...

само ИДИОТИ останаха в тая смешна държавица!

изключително безинтересна новина

Колко хора годишно умират от тютюнопушене и колко от катастрофи? Кое е по - опасно за живота, никотинът или автомобилът? Питам и отговор не искам.

Казва се: " казах , а отговор не искам"

Вярно е, че си селчо, но си и неграмотен при това! Казва се точно така, както "въпрос" го е написал!

Само че за цигарите и никотина никои не те кара на сила, а за катастрофите може и наи- примерния да си зад волана ,но не знаеш от къде ще доиде някои тарикат които си мисли че света е негов.

Ти си пълен малоумник. Водиш ли статистика на самоубийците - с въже, оръжие, от високо, в дълбоко... Е, добави наркотиците, тютюна и алкохола, но не намесвай катастрофите. И не се опитвай да спасяваш решилите да се самоубиват!

Образно казано България е микробуса, ние сме пътниците, ДПС е шофера. Резултата е ясен.

Само ДПС!

пътниците са само от дпс

Съболезнования на семействата им.Бог да прости загиналите! Дано другите успеят да се възстановят, за да няма още повече зачернени семейства!

Г-жо Надежда Христова, думата "Оставка" може да е много актуална, но трудно се връзва в израза "Оставки на микробус".... коригирайте си текста под картинката..

Тъпо безмозъчно човече затрива толкова народ...

дайте да ги забраним най-накрая тези коли

Причини за подобна трагедия-цял куп.И то ежедневни.Лоши пътища,мръсни,хлъзгави настилки,лоши гуми,неопитни шофьори....Ужасна трагедия.Бог да ги прости!

Хехе... Ти извади под вола теле бе пич.

още едно доказателство, че на селянията не трябва да се дават коли, просто селяните си купуват книжките и са като цяло калпави шофьори, спор няма

Научно доказано е, че гражданите като цяло са много по-добри шофьори, а специално софиянците са безспорни фаворити.

:)

Хора,защо народка изкупва някакви грехове ? Всеки ден жертви,други отиват на Терминал 2,трети са фолк мислещи и бъдеще. Някой ще ми каже ли какво става?!

защото не ходи да гласува - затова

За съжаление поведението на шофьорите по пътищата е право пропорционално на сътоянието на нацията и държавата сега-изпростяване,чалгадийница. Вярно е,че има и опасно участъци,които пътните управления трябва да пооправят,но като цяло нещата са такива.Смятам,че годините на шофьорите нямат никакво значение,та винаги ги споменават

За нивото на интелигентност на един народ, основен критерии е процента на загиналите от автомобилни произшествия в интервал - една календарна година.

Май това е било бус на ДПС, на първо четене. Даааам, тя властта не дава сигурност на пътя, но явно някои не го знаят.

До като гледаме на тези катастрофи като на нещастно стечение на обстоятелствата. Новината е . '' Шофьор уби себе си и още четирима.'' Лека им пръст.

дайте да не казваме кой е по-виновен старите или младите, мъжете или жените, а да погледнем себе си. всеки да кара по правилата и с максимална концентрация. ако всички го направим нещата ще се променят. но тук е България - всеки си казва - нека другите спазват, това не се отнася за мен

Питам се колко хора трябва да загинат на това място та Пътно управление да вземе мерки за този хлъзгав участък?! Много народ изгина точно в този участък.

задкормилното устройство трябва: 1) да упражнява контрол над мпс-то, 2) да прави преценка на ситуацията, 3) даже да предвижда какво може да се случи. иначе каквото и да направи пътното няма да има резултат

Сигурен съм, че има знак за ограничение на скоростта или поне за повишено внимание. Ама кой да ти спазва знаци?

Не ми стана ясно, как при челен удар на движещи се тир и микробус, значително по - леката машина е преодоляла цялата скорост и инерция на тир-а и дори го е изместила с 1,5 м назад!!! Вероятно новината е от паралелна вселена с други закони на физиката. Прав ли съм, господин редактор?

Масата, умножена по скоростта НА КВАДРАТ. Това не беше ли закон на физиката?

Аха. И ако правилно те разбирам, масата и скоростта на влекача на тира са погълнати от черна дупка при сблъсъка.

Явно не си от най- умните, а и малко си чел, но животът ме е научил, че ако искаш да обясниш нещо на глупав човек трябва да го кажеш простичко за да те разбере. Ще ти отговоря с въпрос. Ако при сблъсъка камиона беше спрял пак ли в посока към буса щеше да се премести, само защото е по- тежък?

Ахх... бях ти писал надълго и нашироко обаче системата го изтри, защото отговора бил твърде скоро от последната ми публикация... За съжаление си започнал с нападки, но явно такова ти е нивото.Накратко - и двете машини са били в движение. Това е ключов фактор. Едната тежи поне 8 пъти повече от другата, а ако са натоварени не ми се мисли. Каква ще да е била разликата в скоростите според теб? Говорим за реална ситуация. На теория можем и пиле да засилим срещу тира и при достатъчно голяма скорост да го върнем 100 метра назад. Ако пилето е по - якичко...

Просто лека им пръст!

Това, което виждам всеки ден по пътищата, българите са едни от най-лошите водачи и цялата работа идва от масовото изпростяване на народонаселението. Тотална простотия, граничеща с животинската.

+ тоталната липса на Полиция/КАТ .... не ме разбирайте погрешно нямам на предвид просяците с белите коли а хора които да бдят другите да спазват правилата ... за съжаление не можеш да обсниш на човек защо не е хубаво да се взимат подкупи когато не можеш да го накараш да спира правилно на светофар ...

Ти можеш ли да четеш или само си пишеш?"59г. е карал камиона, а 39г. микробуса".Ха да видим кой е за проверовъчен.Тъп хлапак.

Аз пък прочетох, че 30 /тридесет/ годишен е шофирал микробуса.

Изключително съм озадачен, че няма умник, който да е постнал нещо от вида: "59-годишен? Ами да. тези старци са със забавени реакции. Проверочни изпити за тях - всяка година. Или по-добре - всеки месец. А защо не всеки ден?". Или може би съм пропуснал...

На 59 години съм. Наистина нямам рефлекс като 20-годишен. Държавата, обаче е преценила, че съм пълноценен работник и ще се осигурявам до 65-годишна възраст. В такъв случай трябва да съм и пълноценен шофьор до тази възраст - т.е. да мерим с един аршин.

Ocвен това катастрофата е по вина на 30-годишния, доколкото разбирам, а не на набора.....

Навит съм на тези проверочни изпити, но при твоята любима. Може би забавените ми реакции ще и харесат и ти ще останеш без права за управление поне при нея. Нищо лично.

IntelXeon

Като бях на 23-4 и си лягах в 5 часа сутринта вярвай ми бях по-опасен като шофьор след тия нощни миткания отколкото сега почти на 50 като спазвам някакъв нормален режим. Рефлексите ми не са като преди 20 год, но пък имам опит и преценка, което помага да компенсирам.