39 загинали при самолетна катастрофа край Техеран (обновена)

Малък пътнически самолет се разби в предградие на иранската столица Техеран. Загинали са 39 души, 9 са ранени.

Обратно в новината

Коментари - 39 загинали при самолетна катастрофа край Техеран (обновена) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

eeeehhhh....a nyakoi spomnya li si za nepovtorimite "ILYUSHIN"/IL 18???bez zarejdane-Sofia-Hanoi?i ot 4 motora,3 da sprat,pak si beshe pushka!

Всеки самолет може да лети на един двигател.

По скоро да се опитва да лети до най-близката поляна...

Има разлика между да лети и да излита на един двигател

През лятото на 1979 г. като ученици ходиме на екскурзия до ГДР. Летяхме на ИЛ-18. Ами нищо му нямаше на самолета, само дето бръмчеше повече от нужното, та не си чувахме приказката. Мисля, че всичко зависи от поддръжката и от манталитета на сервизните техници.

Така е като в следствие на санкциите не могат да си купят нормална качествена техника и им се налага да ползват каквото им попадне от производители със съмнително качество

Какво от това? Нали са правоверни!

Според мюсюлманите МЪЖЕТЕ отиват в рая,където имо девсвенички и всичко е тяхно... Но,за жените се мълчи...:) КАТО САНКЦИИТЕ СА ВИНОВНИ ДА СЕ РАЗКАЯТ ИЛИ ОБРАЗОВАТ

Моля оправете! Не Антонов-140, а Ан-140. Не лицензен вариант, а сглобяване на украински комплекти по лиценз. Всички части се получават от Украйна. Това е третият загубен самолет от този вид в Иран. Първият леше украинска собственост. Сглобените самолети се ползват, както от армията, така и от граждански оператори. Гражданската регистрация на машината е EP-GPA серийният номер е 9005(петата от този вид) и първият й полет е бил през 2008 година. Предадена е за експлоатация през 2009 година

обаче явно властите са заети със проповядването на волята на аллах и нямат време да разследват как така 3 самолета са загубени. Ама пък Иран има голямо население, 200-300 мо-малко, кой го е грижа.

Първата катастрофа беше край Багдад през 2002 година, но самолетът е украински и е излетял от Харков. Тогава загинаха 44 души. Втората катастрофа беше в началото на 2009 година, на машина със сериен номер 9004 и тогава загинаха 5 души. Предполагам, че поради липса на самолети, тази машина е летяла много и вероятно не е била поддържана, както трябва.

Ехе туй да успееш да събориш Ан е голямо пилотско постижение. Ан-четата продължаваха да летят когато времето се разваляше над Бг Ту-154 и 134 вмигом ги заместваха с Ан по маршрута Сф-Вн-Бс. Иран е високопланинска страна. Въздуха е много разреден. Разстоянията са големи, нямат развит ЖП и шосеен транспорт.

и аз това си помислих - как е успял да забие ан в земята? дори единият двигател да отгаже, това е турбопропил не е реактивен и би трябвало да е много по-маневрен с отказ на двигател. При условие, че всички връзки са дублирани и ръчни и че има два двигателя, то трябва да е бил наистина занемарен този самолет от години.

Да ти спре двигател при излитане е по-лошо да ти откажат и двата двигателя при кацане... Ако е бил претоватен и в опашката и то в неделя... Кофти

Всички 2 (+) моторни самолети са сертифицирани да излитат при отказ на един мотор над определена скорост...а преди тази скорост самолета трябва да може да спре на пистата - това са правилата !!!

При мюслюлмани и комунисти,ПРАВИЛА НЯМА или ЛЕНИН или АЛЛАХ е казал,че може да се лети и с вяра... Аладин с килимчето е първия пилот:)

Защо в статията умишлено е пропуснато, че самолетите са закупени от Украйна, м?

Не бе този модел се произвежда в Иран. Не ги мислете за толкова прости.

Ами защото не са закупени а са произведени в Иран по лиценз - та затова от Ан 140 е станал ИрАн 140!

"Корпусът на машината се е отъркал о пистата" ко речи? хаха

Украинците са видни пилоти! Свалят успешно както своите граждански самолети, така и чуждите, особено тип Боинг.

Пилота е бил украинец...

Съболезнования на семействата на загиналите! В последно време самолетите започнаха да валят като круши от небето- със сигурност кризата се отразява и на тази индустрия, но да се рискуват стотици човешки животи в името на моментната печалба и да се използва некачествената поддръжка на самолетите, неизправните машини и фалшивото гориво, е недопустимо.

всички компании, които не са базирани в ЕС или САЩ и не летят през тези въздушни пространства си следват собствени стандарти за безопасност. За това да летиш на малък регионален полет в Кения не е същото като да летиш от Варна до СОфия и е доста по-рисково.

Това доказва тезата, че MH17 e свален от хамериканците!

Много ясно. Русия се обърна към Иран и резултатите започват....

Няма самолет Иран 141 има Ил-141

Всъщност Антонов 140 или лицензния му вариант.

Лицензният.

Ние у наше село си седиме у дома и не се возиме /така говори генералот Борисов, на "е" накрая/ и зато не се трепаме.

Явно и в главата си мек.