Три версии за трагедията на АМ „Тракия“

Пореден черен уикенд взе нови жертви във войната по пътищата.

Обратно в новината

Коментари - Три версии за трагедията на АМ „Тракия“ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За какъв камион става дума?

А, защо не се одобрява идеята, да се сложат видеорегистратори в превозните средства. Даже би било добре, да станат задължителни. И то не само в автобусите. Нека станат задължителни и за леките коли на гражданите. О,оо, сетих се! При наличие на тези устройства, няма да вървят адвокатските и съдийски врътки. Трудно ще се изопачава истината и много истини, няма да могат да се потулят.

А колко камери да се слагат и къде? Да се сложат и две, да се следи шофьора и пътниците. Той как кара, те дали са с колани? Може и черна кутия, защо не и КАТаджия да е готов да свидетелства. Айде стига глупости, като стане катастрофа с жертви, кел файда от камерите. Адвокати и застахователи, експерти и следователи, всеки ще си дърпа чергата към себе си.

Единия виновен, другия или и двамата. Ами то едва ли има 4-та версия, извънземните не може да са.

Кифлата какво е търсила в чатала на пасажера си?

От публикуваните досега снимки аз поне не виждам на лявата страна на автобуса някакви следи от удар. Може пък да е бил ударен в някое от колелата. Изобщо малко неясна работа.

Има сини драскотини.

За мен версията е: Отвличане на вниманието на шофьорката на колата - удар в автобуса - отклонява се на дясно - неадекватна реакция на шофьора на автобуса - завърта рязко на ляво в опит да го върне на платното - автобуса се накланя на дясно - завъртане волана на дясно - късно, автобуса е паднал на страната си.

Нямало е "наляво", нямало е време. Шофьорът сам каза, че автобусът му вече е бил навдигнат от лявата страна. Дори само за да го усети така, също му трябва време, после време да върти наляво, после пак надясно (както са останали колелата на снимките). Нямал е такова време. Всяка една секунда е изминавал нови около 27 метра с тази скорост. Навил е надясно и е усетил навдигането, когато вече е бил в канавката с дясната страна. Според мен оттам е навдигането и после падането настрани. Ако се уточни мястото на удара на реното в автобуса, ще се види колко метра след това той е спрял. После по минималните времена за реакция и за въртене в двете посоки, ще стане ясно реално накъде е имал време да върти волана, ясно е само, че първото въртене е било надясно.

Може колелото да е завъртяно от удар в него. И аз не виждам следи по автобуса, пък не е снимано реното. Но удар в колелото е и най-вероятно да повдигне автобуса, като реното послужи за трамплин. А шофьорът защо ще върти надясно, според теб? За да потвърди версията ти ли?

Снощи пак е станала катастрофа до Велико Търново - кола е обърнала микробус. Значи - може.

Думичката "МИКРО"нищо ли не ти говори????

"Има 3 хипотези - вина на шофьорката на лекия автомобил, вина на шофьора на камиона или обща вина." Откъде изскочи този КАМИОН? Има три хипотези - редакторът не знае какво пише, Тодоров не знае какво говори, замазани "подробности" по случая.

Жена зад волана, е като звезда в небето - всички я виждат, но тя не вижда никого.

Едно от най ранните ми ходения до Великобритания беше преди 8 години , та там тогава от летището автобуса който ни закара до центъра на Лондон ми направи впечатление че имаше колани вътре и всички ги използвахме и имаше видеорегистратор! Това беше 2010 година , а колко преди това го имат не знам!

Трябва да има ограничение до 80 - 100 км на опасни места и завои на магистрала. В Гърция е така на магистрала до Атина. Завоите на Хемус са много големи за 140 км в час!

Думичката, която се използва е "остър"

Има 3 хипотези - вина на шофьорката на лекия автомобил, вина на шофьора на камиона или обща вина. Какъв КАМИОН?!?

Вече не знаят какво пишат!

Че момичето има вина - има, спор няма, но и че шофьора на автобуса е имал неадекватна реакция - спор няма. Да навиеш рязко волан на толкова тежка машина при 90 км. скорост - е няма как да не се обърне . . . Да наистина е инстинкт, но мен са ме учили - държиш здраво волана и гледаш пътя си. Това е правило и при дупка, животно ако ти излезе, е за човек не знам. . . Ако возя семейството си или 40 човека в автобус най-вероятно ще го премажа, за да запазя техния живот и своя разбира се.

За мен вината е и на двамата водачи - жената загубва контрол на автомобила си и той се ожулва в атобуса, от съприкосновението автобуса отива на дясно, шофьора му инстинктивно завърта волана на ляво за да върне автобуса в платното, но от рязкото звиване автобуса се накланя на дясно, следва завъртане на волана на дясно, но вече късно...

Абсолютно съгласен съм с колегата.Златното правило е дръж здраво волана и не маневрирай рязко.А тези които разчитат,че мантинелите ще ги спрат направо са наивници/става дума за този тип мантинели/

Вярно, и за мен е неадекватна реакцията на шофьора на автобуса. И от тук идва въпроса за опита на шофьорите на ватобуси. На 33 години, от 3 години в ъв фирмата. Е, на 30г. кога натрупа опит с категория С, кога натрупа с D, та вече да кара автобус...

е как, има 13 гoдини с категория D, 10 с категория С и 10 с категория B, общо 33...

Ако се въведе задължително използване на видео регистратори за всички извършващи превоз на пътници и товари (автобуси и камиони) пътната обстановка ще се промени коренно в положителен аспект. Превозвачите постоянно са сочени с пръст за главни виновници за всички беди на пътя. Но защо ли са противници на тази мярка? Струва ми се че и в този бранш някой минава напряко през моравата! А кой е виновен вече има и друго много по- важно значение за пострадалите- застрахователя който трябва да ги обещети- там е голямата игра!

Май ще се окаже, че ТРЕТА кола е ударила реното отзад в дясно и така се се забило в автобуса....

Ако беше мъж ,досега да са го разкостили- снимки,арести,роднини, ама понеже е жена - пълен мрак,мантинелата била виновна! Накрая ще обвинят шофера на рейса в домашно насилие ,а кифлата ще я прожектират на народното събрание!

Мисля, че фамилията й е ТАСКОВА??!!!!

Отново става ясно, че МВР са общовзето некадърници, че трагедиите от такъв тип никога няма да свършат, че българите искренно се мразят един друг и че нещо в тази случка се прикрива и замазва. Дори при самолетни катастрофи, след които остават само разхвърляни отломки, изглежда по-възможно и бързо да се намери причината, отколкото при този сблъсък, където и с просто око може да се предположи каква е пръчината. И девойката и шофьорът лъжат. Тя или е бъркала в жабката, или е гледала встрани, или возещият се с нея е направил нещо, а неговите показания кога ще ги поиска някой между другото. Езикът на тялото на автобусаджията също има значение. Прекалено спокоен е, изказването звучи наизустено. Той защо не е също в ареста като за начало. Магистралите ни, мантинелите, настилката няма кво да се обсъждат, те са ясни, че са в дивия и там ще си стоят винаги. Както и начинът на каране. Но поне истината за причините за катастрофата да се научи е желателно....

Вината е на мантинелата, ако си беше седяла на мястото, нямаше да има само 6 жертви. Щеше да изреже главите на доста повече народ.

Да вземем да махнем тогава всички мантинели и да ти ги дадем да ги продадеш за скраб. Хубава далаверка, а. И на тяхно място да си сложиш билбордове.

Не виждате ли,че нито показаха това 29 годишно момиче,нито споменаха,че се казва Цвети Таскова,нито от къде е.Просто нищо все едно не е имало момиче,на което преди това са и отнели книжката за каране в нетрезво състояние.Ако беше някой друг медиите щяха да я разкъсат.Щяха да обикалят съседите да питат какъв човек е била,дали се е учила добре,но тя май е с големи връзки.

А не ти ти ли минава през главата следната схема: Автобуса без да гледа има ли нещо от страни се изнася в ляво, където е лекия автомобил/обикновенно автобусаджийти не гледат в лявото си огледало-пробвано/ усеща, че забърсва колата и панически свива надясно и притазо скорос ето ти резултата......Ноо фирмата превозвач е на сина на Рамадан Алтолай/нищо, че друг показват за собственик/ там е заровено кучето....

В описаната от теб ситуация, автобусът щеше да се обърне наляво. А той се е обърнал надясно. Значи предположението ти е невярно.

Имах един познат, който решил да опипва приятелката си докато пресичали кръстовище в града и предизвика сериозна катастрофа от разсейването си

...вина на шофьора на камиона...? Кой точно камион имате предвид?

На всичките.На пишман шофьорите камионите им пречат.

Видеорегистраторът също има ограничен обхват на снимне, той не може да снима и как колата се завира под автобуса, как едната му гума преминава върху дясната ѝ предница и при тази скорост на двата автомобила автобусът се вдига на две колела, а после губи баланса и се свлича в канавката! Видеорегистраторът снима какво става отпред! И три видеорегистратора да сложат във всеки автобус, ако шофьорките на изпреварващите коли се навеждат насам-натам да си включват и изключват свирките, да търсят нещо или да си говорят с някого в своята кола - какво ще снима видеорегистраторът на автобуса?! А после - удар, и най-много бързата реакция на шофьора на автобуса да се заснеме, ако има такава, и какво от това, като возилото му вече е на две колела, тежестта е изместена, и той се свлича в тая канавка?! Не е ли време най-накрая да се създава друга - нормална - култура на шофиране, да не се продават книжки, да не се прощават "малки" нарушения (по 28 пъти само с регистрации, глобички и уговорки разни), да се създаде всеобща нетърпимост към липсата на колани и те да се закопчават от всички ... Да се смени чипа - накратко казано!

"Има 3 хипотези - вина на шофьорката на лекия автомобил, вина на шофьора на камиона или обща вина. Все още обаче само гадаем." Това обаче не са версии какво се е случило, а какво би могло да се направи като обоснован извод относно чия е вината, след вече случилото се. Така изказаните хипотези изчерпват всички възможности, (ако изключим намеса на трети участник или фактор, от каквото естество да бил той). Което пък ми напомня за една (винаги вярна!) прогноза за времето - утре може да вали, може и да не вали, а може и само да превалява на моменти. Успех на експертно ниво - там ще излезе какво точно е станало.

...на моменти и на отделни места... /в неизвестни моменти и в неопределени места - сиреч, двойно застраховане/

Експертите ще проверят ли дали автобуса има стабилизираща щанга.При повдигнат под цетъра на тежеста е високо и при това условие и крейсетки автобус задължително е да има такава щанга.

Ееее, това обяснява нещата - щом е имало камион, ги помлял всичките до един - и рейс, и ренде, и све! КАМИОНА Е ВИНОВЕН!!!

Абе,момичето си е признало,а те се чудят как да докажат,че шофьорът на автобуса е виновен???

Сега пък какъв камион?

камионче с праз, камионче - прас...

Да се направи експеримент, дали лека кола може да избута автобус...........Съгласен сьм да карам автобуса.

Разбира се, че може. Колата също има маса и масата се умножава по скоростта, така че недей да си в автобуса.

Е да де, ама масата на автобуса е десет пъти поголяма,а разликата в скоростта е не повече от десет км.

Оправадано е да говориш така няма да си на повече от 20-21г :) смелчага

Благодаря.Бих почерпил,но за жалост съм на 63.Имам доста опит.

Той и Давидчо е бил мъничък и невзрачен, ама е съборил Голиат...

тя не го е избутала, а подвиднала отдолу. правиш ли разлика между избутал и дисбалансиран отдолу.

Не е необходимо да буташ автобуси. Математиката и физиката и малко акъл ще ти отговорят на въпроса, чичо.

Е да де ,ама май си скаран и с математиката и особено с физиката чичовото

черна кутия - не регистратор. тя трябва да записва временното изменение на скоросста и тражекторията на пътя, всички данни за състоянието на превозното средство започважки от бензина и свърхсважки до детаили като дали е блокирала някоя функция или не...

При наличието на мантинели пътниците биха имали значително по голям шанс за оцеляване. Когато автобусът е на кантар, мантинелата може да се окаже спасителна! А ако все пак падне върху мантинелата странично, би могла да го задържи да не се търколи по склона. МАНТИНЕЛИТЕ НЕ СЪЩЕСТВУВАТ ЗА УКРАСА, както някои си мислят.

Бях на магистралата след катастрофата и чакахме около 2-3 часа.Веднага след като движението беше пуснато, отново започна "войната на пътя". Имаше "водачи"които караха с бясна скорост,премигваха с фаровете на колите пред тях и така до София. Какви са тези хора????? Аз мисля ,че тава са Дебили. А , вие ?????

А аз мисля, че това са хора които ти подсказват, че имаш кола в огледалото и че лявата лента е за изпреварване, а не за каране "защото тази лента ме кефи"...

простаци са, не са дебили...

Има шофьори,които карат в крайна лява лента бавно и не пускат никой да ги изпревари,а после плачат,че някой им пресветка.Ами да се научат да карат.

а има и такива дето летят с бясна скорост виждат, че отпред се случва изпреварване и вместо да намалят се залепят зад изпреварващият и му светкат...

Ако погледнете по-детайлна снимка на автобуса ще видите, че удара е предната част на предния калник, с което е завъртяла гумата директно на дясно и шофьора не е имал време и възможност въобще да реагира. При 96км/ч (27м/сек) и реакция на водача от 0.6 до 1.2сек автобуса е изминал от 16 до 32м. Дори да вземем най- късото време за реакция и да предположим, че няма друго забавяне, когато шофьорът е можел да реагира, автобусът е бил там, от където не е можел да бъде върнат...

Ако гумата се е завъртяла надясно, то автобуса щеше да се е обърнал на другата си страна.

Ами той реално не се е обърнал, той е влязъл в канавката и е легнал на дясната си страна. Чудя се какъв щеше да е ефекта ако беше ударила фумата отзад... Тогава щеше да го насочи кум разделителните мантинели между платната и може би да мине в лентите за насрещно движение, ако мантинелите не издържат...

Той каза пред камера, че е въртял волана наляво, в което всички се съмняваме. Но не знаем дали не е била извадена вече полуоска/кормилна щанга от съприкосновението с колата. Което от своя страна би могло да извие колелата на автобуса надясно и реално да е причина за движението му надясно към канавката. Защо обаче междувременно не е натиснал спирачки?!

НАЙ ПОСЛЕ НЯКОЙ С ПОВЕЧЕ ОТ ДВА НЕВРОНА В ГЛАВАТА И ВЕРОЯТНО КОМПЕТЕНТЕН ПО ВЪПРОСА ДА ОБЯСНИ ПРОСТО И ЯСНО КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО НАИСТИНА. купената книжка на кифлата се е комбинирала с трагична случайност БОГ ДА ПРОСТИ ЗАГИНАЛИТЕ И ДА ПОМАГА НА РАНЕНИТЕ!

Нека не пропускаме и кинетичната енергия на гумата на автобуса. Който е гледал формула 1 знае какво се случва, когато някой с предните си гуми закачи задната на болида пред него. Просто отскача нагоре и се обръща. Това е компенсирало първоначалния опит на автобуса да се наклони наляво и е влетял директно в канавката. А шофьорът на автобуса може и да не си спомня, но разумната реакция ако се обръщаш надясно би била да върти също надясно, за да го изправи. Това може да е причината колелата на автобуса да са завъртени точно надясно, освен че може да е останал без кормило вследствие на удара.

Какъв шофьор на камион пък сега???

"Новият" дир :)

На тези с купените книжки все камионите им пречат. Та за това камиони бълнуват.

Нещата са прости: 1. Налице е извънредна ситуация различна от стандартното управление на автобус предизвикана от друго МПС (контакт/удар итн), за което вина носи водачът на същото. 2.Неправилна реакция на водача на автобуса в условията на извънредна ситуация. В резултат на 1 и 2 са загинали 6 човека, за което и двамата водачи носят споделена отговорност в различна степен.

Цели 3 версии?!! Аз имам само една: тотално безхаберие от страна на държавата по отношение на идиотите и убийците на пътя. Това е причината. Я почнете да давате ефективни присъди по над 5-10 години ведно с отнемане на книжката за поне 5 години на разни такива дебили, я КАТ да излязат на пътя, а не да се мушат в храстите и да дремят в колите си, пък да видите дали няма да има възпиращ ефект и за останалите потенциални олигофрени, дето шофират така, сякаш са хванали господ за шлифера. Не ми е жал, когато някой се претрепе от простотията и самонадеяността си. Жал ми е, когато такива затрият и невинен живот на други хора.

Слагай минуси, слагай. Другия път някой такъв олигофрен ще помете колата, в която си ти или детето ти. И ще се отърве с условна. Чудя се толкова ли е трудно на някои хора да мислят... Ми ползвайте го тоя мозък по предназначение! Защото не, не държите господ за шлифера. Никой не го държи. Ама то не става само с ядене, трябва и акъл.

В Европа всички автобуси вече имат видео камери, а съвета на полицията е и частните автомобили да се снабдят с такива. Тогава мутрите няма как да докажат че че вината винаги е на другите. По Ебей, тези камери са по 8-10долара.заслужава си

абсолютно си прав и съм съгласен с теб... НО - В БЪЛГАРИЯ ВИДЕО И СНИМКИ НЕ СА ПЪЛНОЦЕНЕН ЮРИДИЧЕСКИ ДОКУМЕНТ В СЪДА, нещо повече - ако както казваш ти - мутрата е "по-дебела" - освен че може да ядеш боя на място, после съяящо толкова дебелия му адвокат може да те осъди че си го снимал без разрешение и си му нарушил правата и свободите Европа е Европа - тук е ДЖУНГЛА или големи зъби, или бързи крака ...

Ква вина, на какъв шофьор на какъв камион бе? Пиете две ракии и търсите акъли да давате по медиите, пияници смотани!

Каквито експертите, такива и другите, за мин. на транспорта да не говорим...от мършаво стадо - мърша излиза!

Ако видите снимките, автобусът е останал с навит надясно волан. При положение, че този волан има към 2.5 оборота (това може да се провери и докаже експериментално, за колко време се навива воланът), а всичко се е случило за секунда-две (визирам до момента на лягането на автобуса на една страна), то изводът е, че е нямало завиване на автобусния шофьор надясно, после наляво, за да стабилизира автобуса, от което той да се е обърнал надясно. Имало е само рязко навиване на волана надясно, веднага след страничния удар от реното, и пропадане на гума или гуми поне на единия мост, в канавката, което е обърнало целия автобус. Още повече, че е бил в дясна лента и от канавката го е деляла само една аварийна лента, която е около 2.5 метра широка. Разстояние, което при 95 км/ч и рязък завой надясно, се изминава за част от секундата. Гледайте с очите си, мислете с главите си. Съболезнования на близките на загиналите и бързо оздравяване на пострадалите.

Този тип метални мантинели са вече отживелица за магистрала. В Европа разделителните полета между платната са бетонни, а където трябва и в по голямата си част и като ограничителни. Хората на запад са си свършили работата като по учебник - и пътна настилка като писта и обезопасителни съоръжения по стандарт от-до ...и резултатите са налице....

навела се - къде се е навела, радиото да не е под седалката ?? истината е ,че много хора изобщо не знаят как се кара на магистрала, как се изпреварва, как се престроява, да се пази дистанция и да се следи движението - това тях не ги засяга . да влезеш в другата лента и да се завреш под рейса - това не ще да е заради радиото

Много точно казано, движението ТРЯБВА да се следи!

Значи караш си мпс-то по магистралата, някоя кифла се забива в тебе докато си чопли във фейсбука, ставате на мармалад двамата и накрая - хоп, видиш ли и двамата сте виновни, или даже само ти. Е.а си и логиката! Еми че тогава да се блъскаме в другите че да сме невинни и ние, така ли?

Определено имат обща вина.Неадекватната реакция на автобусния шофьор е усложнила ситуацията.Да не може да овладее автобус 15 тона движещ се с93км/ч в средното платно на магистралата и една кола 1.5 тона да го обърне е почти невероятно.Ако колата е изпреварвала с 120км/ч то разликата на скоростите е само 27км/я в момента на удара а какви последствия има.

Да не говорим, че се води професионален шофьор...

регистратор,а който желае ив личния автомобил. Промяна в ЗЗП като се приеме,че записа от видеорегистратор е доказателство за извършено нарушение по закона без да се налага свидетелстване на направилия записа. Полицията не може да бъде до всеки нарушител,но останалите водачи могат чрез тези видеорегистратори. Когато някой ти застраши живота на пътя просто прашаш клипа в КАТ и те от записа преценят дали да глобяват или не.

Това е нарушаване на правата на човека, защото отнема личното му пространство и правото на защита

В смисъл?

помолил скорпиона жабата, да го пренесе на отсрещния бряг. - не, няма да стане, ти ще ме ужилиш и ще потънем двамата! - няма да те ужиля, обещавам ти! отговорил скорпиона. по средата на реката скорпиона ужилил жабата и преди да потънат, жабата с болка запитала. -нали ти казах, защо го направи? -еех,какво да се прави? такава ми е натурата. за съжаление такава ни е натурата и там е проблема.

Ние сме уникални. По Сирия изстреляха 100 томхавки и няма убити. При нас войната по пътищата взема повече жертви отколкото при военни конфликти

Ако слушаме МВР и министъра им, версиите ще са много повече от три и никога няма да се намери точната. :))) Слагаха камери по пътищата, слагаха специални автомобили по пътищата, потрошиха пари толкова много че свят да ти се завие. Най-накрая някой им подксаза че трябвало да се монтират регистратори. :)))) Наистина господ когато е раздавал ум, тия са били на акция в някоя кръчма.

Добре е да има видеорегистратор, но обяснете моля той записва ли какво се случва отстрани или записва само това, което се случва пред превозното средство?

Да се задължат всички да си монтират регистратори. Като са джигити, нека плащат. Те не са и много скъпи ако се вземат в големи количества от държавата и всеки да може да си ги закупи не константна величина.

Моя записва отпред и отзад под доста широк ъгъл, което ще рече че сляпата зона е разстоянието между 2-те камери.

Ако и двамата имаме видеорегистратори моето отпред ще е в на твоето отзад...

СЕ ОБЪРНАХА НА АМ ТРАКИЯ само защото в тези участъци липсваха МАНТИНЕЛИ. РЕЗУЛТАТА Е КАТО ПРИ БОМБАНДИРОВКА - убити и ранени! КОЙ И ЗАЩО НЕ ПОСТАВИ ПРЕДПАЗНИТЕ МАНТИНЕЛИ НА АМ ТРАКИЯ - проектанта или изпълнителя? Вижете участъка в който се е обърнал АВТОБУСА - УБИЕЦ!! МАНТИНЕЛАТА ЗАПОЧВА ТОЧНО ПРЕД ОБЪРНАЛИЯ СЕ АВТОБУС !! Над 200 метра преди това мантинела НЯМА!! ЗАЩО НЯМА МАНТИНЕЛА БЕ ГОСПОДА УПРАВЛЯВАЩИ И ОПОЗИЦИЯ?? ВАШИТЕ СПЕСТЕНИ ИЛИ ОКРАДЕНИ ПАРИ СТРУВАТ ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО НА ТОЛКОВА МНОГО ХОРА!!

Престани пък ти с твоите мантинели. Не ти ли омръзна да го пишеш по 100 пъти.

само да попитам - колко висока трябва да е една мантинела , за да спре обръщане на автобус?

разни експерти твърдят, че в конкретният случай двойна мантинела е щяла да задържи автобуса. От друга страна аз съм виждал автомобили, които събират мантинели като хармоника.

ОЩЕ ТРУБВА ДА СЕ ОБЪРНАТ ЗА ДА СВЕТНЕ НА МИНИСТЪРА НА РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ, ЧЕ НЯКОЙ НЕ СИ Е СВЪРШИЛ РАБОТАТА ??

Не могат да карат кола. Светкат с фарове, въпреки че виждат задръстването! Карат зад теб на една боя и не се сещат, че няма къде да се денеш? Карат като идиоти, а не си предвиждат място да спрат!! Е, кой да им държи волана? Каквато и кола да им се даде те са бездарни. Самолет да им дадеш в планините ще се ударят, защото са прости хора, които не искат да пазят нищо. Ама имало катастрофи- толкова прост народ няма какво друго да има!

Ти като си много умен защо не вземеш да караш някой автобус?

Тезата за 80те %та дебили ??? :) За пръв път я чух докато карах кола по Цариградско шосе, и веднага следващата мисъл беше " Прав е проф. Христов! Сигурно и той кара някъде наоколо..." .

Какво да се коментира при тази трагедия! Явно тази мома с леката кола е виновна, надула е музиката до дупка, било и се чуло някакъв шум от колата и се навела да намали музиката и видиш удряш някого! Ето така може да удари и човек! Колко случаи има, че един се навел защото огънчето от цигарата му паднало, друг защото телефона му звъни, пък той не го намира! Абе хора, трябва да разберем, че когато сме зад волана, няма телефон, музика, цигари! Защото днес са тези 6 човека - светла им памет- утре не се знае дали няма да бъдем ние или децата ни, недай си БОГ!

Все пак и реакцията на шофьора не е за подценяване...

Има 5 версии

"Има 3 хипотези - вина на шофьорката на лекия автомобил, вина на шофьора на камиона или обща вина. Все още обаче само гадаем. " Тоя камион откъде се появи?

ами от адвоката на момата....

НО ЛИПСВАЩИТЕ ПРЕДПАЗНИ МАНТИНЕЛИ КОИТО АКО БЯХА ТАМ АВТОБУСА НЯМАШЕ ДА СЕ ОБЪРНЕ няма как да се появят!! Странно защо ПРЕДПАЗНИТЕ МАНТИНЕЛИ започват точно от местото на катастрохата , а не преди нея където в участък от 200 метра липсват? За сметка на ЛИПСВАЩИТЕ ПРЕДПАЗНИ МАНТИНЕЛИ в този участък величествено се извисява един РЕКЛАМЕН БИЛБОРД който мантинелите биха скрили! ЗАЩО ЛИПСВАТ МАНТИНЕЛИТЕ КОИТО БИХА ПРЕДПАЗИЛИ ОТ ОБРЪЩАНЕ АВТОБУСА И БИХА СПАСИЛИ ШЕСТ УБИТИ И ТОЛКОВА МНОГО РАНЕНИ? НЯМА ПРЕДПАЗНИ МАНТИНЕЛИ И ПРИ ПОСЛЕДВАЛАТА КАТОСТРОФА ТА АМ ТРАКИЯ КОЯТО Е ПАК С АВТОБУС. КОЛКО ОЩЕ АВТОБУСА ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНАТ ЗА ДА УЗРЕЯТ УПРАВЛЯВАЩИ И ОПОЗИЦИЯ, ЧЕ НЯКОЙ ИЛИ Е КРАЛ ИЛИ НЕ СИ Е СВЪРШИЛ РАБОТАТА КАТО ПРОЕКТАНТ?!!

Аде бе ти ще кажеш че мантинелата ще спре наклонен автобус. В момента в който автобуса са е вдигнал на 2 колела, от там нататак изхода е бил предрешен. Въпрос на елементарна фисизка. Стига сте си мисли че като на филм ...