Капани на пътя: 5000 опасни кръстовища изпитват шофьорите у нас

Проблем често са липсата на осветление, на маркировка или непочистената растителност

Обратно в новината

Коментари - Капани на пътя: 5000 опасни кръстовища изпитват шофьорите у нас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

София... В днешни дни... Изпълнена с всякакъв вид провинциалисти дошли да подбиват цената на труда и да преминават през всеки. Дошли да карат с 80 км/час и ако могат с колкото повече. София... Кметица подкупна колкото властта, която я подкрепя. Ремонти безумни... София...

аз сам ще се цаня за трол

абсолютно вярно ! в софия е пълно с кръстовища тип вливанка под 45 градуса и 2 триъгълни острова вътре . все едно Пикасо ги е проектирал . трябва да гледаш знаци и светофари , които са ти от дясно по средата на острова . то проблем е само първия път , защото ти трябват 5,6 секунди докато се ориентираш , обаче за тези 5 сек. биваш освиркан от 10 тъпака . те съответно са го научили от 5-тия път кръстовището но вече имат самочувствие че са по-умни от останалите

Нищо не е опасно докато не се намеси човешката простотия, безскрупулност и желание да наказваш другите! Тогава работата става ужасяваща!

Една много дебела сви... вдигна цената на винетките за да могат да оправят пътищата. И к'о стана??? Оправени пътища няма, ама и парите ги няма.

Първо, експертите получават заплата за да си вършат работата, ако искат отделно заплащане, затова има 5000 опасни кръстовища. Така да се лъже и да се раздават кинти е позор за интелекта на нормалните хора. Има едни мошеници от асоциацията на пострадалите от птп, начело с една кука, които бълват всякакви мистерии с цел облаги и тъпите медии им се връзват като канарчета. Второ, ако имаше 5000 кръстовища, катастрофите щяха да са в пъти повече от сегашните. В статията няма примери за тези опасни кръстовища с поне една снимка да видим какво им е опасното. Особено опасното кръстовище на с.Мрамор. Понеже съм бил там из целия район и няма нито едно кръстовище , смятам статията за истински фейк.

Да набодат разни антилогични знаци на скришни места и да кютнат отсреща с палката. Не се признава "Не го видях, беше скрит зад...."Цял квартал се включва вече 30 - 40 г.в движението наляво, но те сложили син знак за надясно зад едно дърво. Само ти правят "екстра" да избираш - или акт с няколкомесечно отнемане на талона и солидна сума, или фиш за 20 лв. за неспазване. И ти даже се радваш, че си се "отървал" с 20 кинта, но до седмица ако не ги внесеш само в КАТ, става лошо... Олигофрени обслужват идиотска система, все едно да искаш от зомби и робот да ти напише нежен сонет.

ГОРЕЩИ ЛИНИИ Ако случайно скука те подгони, звъни на розовите телефони и тутакси позастарели жрици с гальовно-изкусителни гласчета ще те почерпят с виртуални цици - мехлем за половата ти несрета. Ако пък болест – непозната марка, те гътне, позвъни на кабеларка и вездесъщи врачки и шамани ще изцерят по тайна парадигма телесните ти и душевни рани, че и от гроба току-виж те вдигнат. Изпаднеш ли до нулева диета, върти на бате Боко в кабинета. Той доста се е запасил, изглежда, със хапчета високопозитивни, с остатъци от вЕра и надежда – да си похапнеш, та дано да живнеш А гръмнат ли те (случаи тъй чести), звъни на номер сто шейсет и шести. От МеВеРе-то ще пристигнат спешно, ще вземат проби, улики ще снемат, дори ще констатират безпогрешно, че си студен и… est fini проблемът. Затуй недей изпада във тревога, опитай се да позвъниш на Бога. Добрият старец, без да губи време, чевръсто ангелче ще ти изпрати - по дългия ти път да те поеме, че напоследък, дявол да го вземе, гробарите стачкуват за заплати.

защото сържавният служител от КАТ винаги я измъква с дежурното "водача не се е съобразил с пътните условия" и затова е малко поумрял. Нищо не може да развали комфорта на оядения държавен служител.

водачът като види, че пред него някой натиска спирачката - той дава газ! и изпреварва от където може, най-вече в насрещното... нищо не може да промени подчовеците, който все бързат за някъде и нямат елементарно възпитание и уважение към останалите!

в която е нормална гледка пътя да е еднопосочен с по една лента а по стредата десетина метра тревни площи и цветя. Сигурно и тук са същите подчовеци.

Пак ли това НПО?!

Всичко си е по български - пълна цигания Измислени политици закърпени магистралки ЛунаПарк Голяма щуротия

300 хиляди до над милион евро се дават за ПОДДРЪЖКА и ремонт на километър първокласен път на запад... ти хем хленчиш като говедо, че били закърпени, хем хленчиш като комуноидно псе, че си харесваш дупките

Ти строител на пътища на запад ли си, че знаеш колко пари се дават? Ами кажи тогава и каква е заплатата там на този, който реже храстите покрай пътищата? И я сравни със заплатата на този дето нищо не прави в Бг, щото началникът му прибира парите и просто няма за заплата за такава длъжност. Хайде стига се оправдаваха с лпсата на пари, от 30 години това слушам. Да се махат от управлението, щом не могат да осигурят пари за елементарна поддръжка на инфрастуктура. Но за личните им автомобили и техните заплати има средства винаги, нали.

гьонсурате, общините и правителствата слагат разчети и бюджети на страниците си. това, че ти си неграмотно копеле, което или е част от корупцията или е препило пак и вижда навсякъде кражби, без грам доказателство, си е твой проблем!

Дотам сме стигнали, че знаците повече объркват трафика, отколкото да го регулират. Всеки ден съм на пътя и съм се нагледал на какво ли не. Реколти знаци, които си противоречат. Старите не се махат, а само се добавят нови. Да не говорим за маркировка и знаци, които си противоречат. На 'магистрала' Люлин например има в разстояние от 100 метра следните ограничения: 70, 110, 80, 60. Има безумни ограничения от ремонти перди пет години, където пътя позволява например 90, но стои ограничение 40. Има участъци, на които има знаци за неравности по пътя от години - при разрешени 120 км има ограничение 70 за участък от 2 километра, на който има една ! неравност от около 5 метра, която може да се отстрани за 2 часа. На други участъци - по Тракия например има много по-лоши неравности без ограничение на скоростта. Живеем в някакъв фарс.

Ако не собствен разум защо градоначалници, полиция и други институции поне копират чуждия опит? Само два примера: 1. В много от големите градове в чужбина по големи градски пътни артерии не е разрешен левият завой. Защо ли? Отговорете си сами. 2. Изключително рядко се използват допълнителни секции на светофари. Помислете примерно на колко кръстовища са възможни завои при червен светофар по основната посока на движение. Списъка е дълъг, а въпроса е само да има желание за възприемане на чуждия опит.

Опасни кръстовища, опасно е да се живее в Герберистан.

СПРИ да живееш

ти ли ще му кажеш какво да прави.

Институт за пътна безопасност: 1. Не е никакъв институт, а някакво НПО с неясно финансиране. 2. Т. нар. експерти са най-обикновени двойкаджия от някой измислен колеж. 3. Имат един тъп дънгалак, бивш катаджия, изгонен за корупция, много активен ...

"От Агенция "Пътна инфраструктура" казват, че поддържането на различните класове пътища се прави постоянно, а през тази година за това са вложени близо 301 млн. лева." Новините трябва да се копипействат - "Парите усвоени, резултати НУЛА." Универсална новина! С ВИДИМИ резултати...

за 15 000 лева на километър, ти ли ще оправиш всички пътища, бе, маймуно!??? айде хващай се, аз ще ти платя всеки километър!

Маймунке, като се претрепеш, друга песен ще пееш.

комуноидно псе! почна ли да оправяш първият километър, бе?! нали 301 милиона били много? хайде, хващай, ще ти плащам по 15 хиляди за всеки километър, като тук са и магистралите, комуноиде прост, за които на запад дават по над 300 хиляди евро за поддръжка, може и двойно, ама ти псе неграмотно, искам за 15 хиляди ЛЕВА да ги оправиш!

елате в божурище.от едната страна знак с предимство от другата нищо.и половината знаци ги няма.добре че ние си караме по вътрешен правилник.

Празнувате ли Хулюин?

Какво ме интересува кой колко пари е вложил, щом резултатът клони към нула? Къде потъват тези пари? Всяко от тези опасни места "принадлежи" към някоя община и тя е длъжна да се грижи и поддържа.

Не знам за кръстовищата, но от години ми прави впечатление едно и вярвам, че на всеки един шофьор му прави впечатление същото. Говоря за колегите, които ежедневно "практикуват" междуградски шофирания. Почти при всяка отсечка между два града може да се види на няколко места, че пътят е маркиран с прекъсната линия при нулева видимост. Отдавна се питам, кой идиот маркира така път и дава ли си сметка, че неговата некадърност поставя в риск или директно отнема животи.

е ДО 50 КМ В ЧАС, освен ако няма ограничения за по-ниска скорост. Къде сте тръгнали с високи скорости в града, ТИКВЕНИЦИ ТАКИВА!!!

Държавата убива, Тиквата на Боко расте!

а на много места, където има знаци, те са или в тревата или зад клоните на дървета и е чудо ако ги видиш изобщо!

Ами какво чакат, повечето места искат малко побутване и организация, ама нали трябва да лапаме се хвърляме супер проекти за лапане и разправии за имоти и пари, нали е пашалък никой не пита, до вчера разлепял по изборите афиши, думкал тимпани или айде някакъв селски даскал, ама днеска крои мега проекти СОС, прос готов е да те гази.

Какво точно означава "опасно кръстовище"? Хиляди, десетки хиляди шофьори минават през едно кръстовище. Карат нормално, следят движението и заминават. БЕЗ ПРОБЛЕМ. Има обаче двама-трима, нека да са 20, които се блъскат на това кръстовище. И изведнъж кръсовището, което за десетки хиляди шофьори е просто кръстовище, става ОПАСНО КРЪСТОВИЩЕ! За мен няма ли опасни кръстовища, лошо направени и ненаправени пътища, лошо време, цигански каруци без светлини, задимена "магистрала" от запалени стърнища, идиоти, каращи срещу мен и около мен? Е, как така съм се изхитрил да карам 32 години всеки работен ден по над 20 км пресичайки София по диагонал два пъти, плюс другите дни и маршрути, плюс над 150 хиляди километра по пътищата на България. Карал съм (поради естеството на работата си) поне 40 различни автомобила. Е как пък НИТО ЕДИН ПЪТ НЕ СЕ УДАРИХ, НЕ МЕ УДАРИХА, ДОРИ НЕ СА МЕ ОДРАСКАЛА, с изключение на малко боя по паркингите? Не кръстовищата са опасни. Опасни са дебилите зад волана.

имат екстри да те държат в платното, но в БГ платната не са очертани .за чиф слагате висок данък на старите коли, като новите изобщо не са за "пътищата " ни!!!!

Какво очакваме да се случи в една ТЕРИТОРИЯ която носи името бЪЛгаРИя с ръководител мУтРа

Пътищата са в трагично състояние. На повечето места(с икзлючение на току що ремонтираните участъци) маркировката е много лошо състояние. В повечето случаи има средна осова линия(не много видима), а крайните са изтрити или въобще не са поставени. На много пътни възли не можеш да нмериш отклонените. Тежко е положението

Поради естеството на работата ми се налага да пътувам всеки ден по пътищата на област Ямбол, единствения път който е що годе добре е от село Роза до село Голям манастир. Ремонтиран е преди има няма 4 години и затова е добър за каране.А пътя между град Елхово и ТЕЦ2 е направо лунен пейзаж. Всеки ден от там минават автобусите за ТЕЦ2 и Ковачево но никой не предприема никакви действия за ремонта му. Чудя се докога ще е така, сигурно докато не се претрепят няколко човека.

има поне 100 000 излишно сложени знаци, но там където наистина трябват нЯма! Познахте, вие сте пристигнали в Абсурдистан!

тия пари по-скоро се усвояват а не, че има резултат

то така и са го казали - дадени са 301 млн лева. Което няма нищо общо с това, колко са използвани за ремонти (за направа на нови пътища хич не говорим).