Вижте кои са кандидатите за изграждането на тол система
Шест дружества са участници в обществената поръчка за проектиране, изграждане и въвеждане на тол система за ползване на републиканската пътна мрежа.
Обратно в новинатаКоментари - Вижте кои са кандидатите за изграждането на тол система | Днес.dir.bg
Коментари
едната на Ковачки, другата на Пеевски, третата на Божков, четвъртата на Гриша Ганчев, петата на бившето гадже на Бойко, шестата на Цеко Минев /ПИБ/ или шефа на Лукойл Валентин приятеля на Бойко. Гадая, но вероятностата да позная е 90%
Много интересно как точно тежкотоварните превозни средства ще плащат тол такси по пътищата? Както е известно това е пътна такса за километър. Сигурно ще има въоръжени отряди, които ще дебнат от храстите и ще спират камионите да кихат. А други ще заснемат, за да отиде плячката в правилните джобове.
Макар че всички знаем истината, би било интересно да чуем от управляващите защо след като има възможност въвеждането на ТОЛ системата да се извърши от държавно дружество, въобще се дава тази възможност на частни фирми? Либерастията вече не е на мода в света и трябва да свикваме с това.
Кой ти каза, че има възможност да се извърши от държавно дружество? Кое е то, с колко специалисти и в кои области? Кой ще ги подбере? Няма нищичко, макар че може и да се събере екип, да кажем след няколко години...
Ще могат да спират само които нямат платена такса, а не наред за проверка. А как ще се възползват от това - не мога да знам...
дъртия кой ще изгражда ТОЛ системата. Справедливото решение е махате винетките и който се качи на магистрала плаща.Другото е добавка в цената на бензина,не че е евтин,но караш много плащаш много.
може и да бъркам, но за изграждане на няколко десетки КПП-та със съответната инфраструктура /будки, бариери, комуникации/ "индикативната" цена от 100 млн.евро ми се вижда соленичка. Като се има предвид, че тя ще "скочи" поне двойно...може и тройно.
Преятею, на коя магистрала по точно да се качат? Имаме Тракия и някакви части от Хемус и там долу коя беше- Марица...А за останалите пътища?
ами разходи се до Сърбия и виж, там няма винетки ... хората са го направили много отдавна ...
Самостоятелно се явяват чешката "Толлнет" и "Сиела Норма" на Веселин Тодоров. Австрийската Kapsch формално е представена като консорциума "Капш трафик солюшънс", който включва българското, полското, италианското и испанското подразделения на компанията. В обединение участват "Контракс" с унгарската I-Cell Global Solutions. Дружествата в обединение "Телетол" ДЗЗД" са БТК, "Нованор" и Icom. В консорциум "Тол България" влизат изцяло български участници: "Телелинк" на Любомир Минчев като водещ партньор в консорциум с българските "Сирма груп" и "Сиенсис". Голямо крадене и недостик на пари ще е ,както беше с Дунав мост 2 при Видин - Калафат
сИРМА Е ЛЮБИМЕЦ НА ПП ГЕРБ. цЯЛКАТА сТОЛИЧНА ОБЩИНА СЕ ОБСУЖВА ОТ сИРМА ГОЛЯМО КРАДЕНЕ Е ТАМ, СЕГА ИСКАТ И НА ГОЛЯМА СОФРА ДА СЕДНАТ...
"ГОЛЯМО КРАДЕНЕ Е ТАМ,..." Как ме разкри? Евала! Ама не знаеш, че всяка вечер извозвам от общината към нас по 3 фрашкани до горе ТИР-а - единият със злато, Другият е пълен с пачки доларес, а третият - с подаръци отр благодарни клиенти!
Боци лично го заяви преди няколко дни - че ако не се избере фирма, държавата ще го направи. Капиш?
нищо.Нещото ни влиза в данъците за кола,безбожните цени на бензина и гадовете с униформа които се крият в храсталаците. По принцип накъдето и да пътувам магистралите са далеко от мен.
За Сърбия е ясно, там е друга системата. Проблемът е за България, където леките превозни средства ще са с винетки, а тежките с тол такса за изминато разстояние. Не ми е ясно как ще става тази селекция на пътя - пунктове, бариери, каси и т.н. А и се чудя къде ща разположат касичките с бариерите при положение че са ни толкова тесни и нещастни пътчетата.
Чрез ТОЛ системата ще видите как бедните ще плащат за богатите. Нещо, което с винетките е малко по-трудно. Значи само правозни средства над 3,5 тона ще плащат, но те обслужват най-вече хората - транспорт (София-Варна), храни, горива, отопление. Тези такси естествено ще се платят от превозвачите, но ще се начисляват в крайните цени, които ще плащаме всички ние. Кой основно използва пътищата и няма да плаща, т.к. останалите освен тези над 3.5 тона няма да плащат - богатите и тук таме и някой по-беден, но ще плащат и тези, които нямат коли, не ходят никъде, т.к. нямат пари. И баба Гицка от Гинци ще плаща, за да може Пеевски да се вози безплатно. Това е абсурдът на тази ТОЛ система, която е толкова хвалена.
:))))срокът на изпълнение е 19 месеца след като бъде одобрен изпълнителя:)))Е той изпълнителя нали може да не бъде избран и 5 години?Пътна агенция защо нарина толкова пари за да направи преброителни пунктове,те май вършат същата работа като за тол таксите.И Бати Бойко вместо да плаши тези които блокират процедурата да вземе и да каже,колко от тези 6 кандидати са направили и една тол система и в коя държава.Или няма как да каже,защото кандидастващите фирми за направили 0 км Тол система,а са кухи фирми на чужди инвеститори
Я да питам защо на Дунав мост в Русе колите отиващи към Румъния плащат 4 лева ,а на влизане в България 6 лева,къде отиват тези два лева и не ни ли клатят румънците
Не съм много съгласен с теб. Винетната система облагодетелства тези, които много се движат, защото те избиват годишната винетна такса само за няколко курса. Останалото им е плюс, който естествено се плаща от народа. Същите тези играчи при тол системата плащат на изминат километър, което определено им идва нанагорно, както казваш и ти. Разбира се, те е се опитат да калкулират нанагорното в цените си, за да си запазят своето. Някои държави са с винетки, други са с тол такси, някои се чудят - като Словения например. Освен това, за да се организира тол системата е необходима съответната пътна инфраструктура, каквато въобще липсва в България и е скъпо да се изгради и поддържа. Всеки, който е пътувал в Гърция например вижда това по магистралите им.
ТеЛелинк-аджиите са гаантирани...камери по цяла българия не сложиха, ама толчето си е друга работа .. пачките ще ги бият по челото
Анализът на кандидатите е загуба на време . Все офшорни "инвеститори", наточени да смъкнат и последната кожа от гърбината на търпеливия Българин ..... Ще спечели тая престъпна групировка , която предложи най-висок комисион на мафията . Добрата новина е , че гореспоменатото търпение съвсем се изчерпа и логично идва времето на т.н. физически контакт с управляващите безродни еничари . Пълен контакт ! Упражняващите бойни изкуства ще ме разберат .Останалите Българи - също ! Със здраве :)
Те "плащат", но на края у вас и у нас идва сметката, понеже никой не работи на загуба, а в България всички са с гарантирана печалба.
Скъпи сънародници, залагам 2 каси бира и малко печено прасенце че ще спечелят тези австрийски еврейчета от фирмата "Капш Трафик Солюшънс", във Чехия спечелиха също и дори че имаше много по ефтини фирми.
някоя от тези фирми-кандидатки е регистрирана преди 2-3 седмици, значи тя ще спечели....!
еееееее, свинете в парламента не ви ли писна да крадете,дано ви хване рак и вас и децата ви !!!!!
Само да запитам журналята що ползват израза ''тол система'' което от снгло-българска шльокавица означава платена система? Толкова ли е трудно да се позва български език па макар и с лош правопис?
Я напишете през какъв интервал от време са подадени офертите. ПОДАДЕНИ СА ПРЕЗ ИНТЕРВАЛ ОТ 5 МИНУТИ. Нещо много смрад се носи отвсякъде
И какво от това ,,керванът си.....,, кой ли ни слуша,важно е голямата печалба да падне,а народа мизерства ли ,мизерства.Досега всичко правят само да ,,скубят обикновенните ограбени хора.Пушилки ,,след дъж качулка,,Цанков камък също още отначало се знаеше ,че е губещ проект но чак сега ,,уж,,нещо правят.Сега ще бъде същото и с ,,тол таксите,, на мой човек.
На това му се казва прозрачност ,по скоро"прозрачност"Кого заблуждавате бе крадци ненаситни?Ще спечели този с най голямата комисионна за герб метастаза на бкп.
Мисля че всички автомобилни такси отиват при румънците, а железопътните такси при нас, така че е все едно , средно 5 лева.
Нашия човек - Цветан Мутафчиев, който слага камери по границата за 6 милиона и които не бачкат, пак е кандидат за далавера! Тия хора насита нямат ли?
Това с тол системата не е чак толкова лошо, стига цените на километър да са достъпни, а не като във Франция, например, където километър магистрала ти е от 7 цента до 15, в зависимост коя магистрала хванеш. И при 350 километра съвсем спокойно можеш да олекнеш с 35 евро. В Сърбия, например, цените са поносими, в Хърватска дерат здраво. Лично аз съм склонен да платя до 20 лева между Бургас и София, стига да знам, че магистралата е в добро качество и се подържа адекватно. Който не може да си го позволи - има алтернативни пътища - ще загуби два часа повече, но ако си направи труда ще мине през доста красиви гледки. По този начин минаващите транзит ще бъдат подобаващо таксувани, а обикновения българин, дори и с ограничен бюджет ще има възможност да избегне тол-пунктовете. Надявам се тези пунктове да не се превърнат само в обикновени мазарници с които да се потиска и без това обеднялото българско население. мазарник - дървен коридор, през който минават овцете, за да бъдат издоени една по една!
Тук не виждам водещи фирми в електронния бранш. Явно те ще са подизпълнители , а някои други "специалисти" като Доган ще приберат милионите. Като публикувате фирмите, защо не публикувате подробен бизнес план как ще се изплатят тези средства напред във времето.
Българска журналистика. Ами кажете нещо повече за всяко едно. Кои са собствениците, от кога е на пазара и тн.
Собственика на фирмите е един а няколко са регистрирани на скоро!!!Всичкото е прах в очите на хората!!!
Предлагам ТОЛ таксата за товарните автомобили да бъде следната: 5 стотинки на изминат километър за II клас пътища; 6 стотинки на изминат километър за I клас пътища; 10 стотинки на изминат километър за автомагистрала; Съотверно за всички други МПС с ДВГ да бъде 5 пъти по ниска ТОЛ таксата. Електромобилите да бъдат освободени от ТОЛ такса. ТОЛ такса да се плаща и в големите градове като с нея се финансира градския транспорт които трябва да бъде безплатен.