Коментари - Кандидат-шофьорите вече с право само на 4 опита за книжка, за пети ще трябва нов курс | dnes.dir.bg
назад

Кандидат-шофьорите вече с право само на 4 опита за книжка, за пети ще трябва нов курс

Курсистите, които са започнали обучения до влизане в сила на настоящата наредба, се изпитват по досегашния ред

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Кандидат-шофьорите вече с право само на 4 опита за книжка, за пети ще трябва нов курс | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Междувременно днешна нацистка Германия е в състояние на икономическа катастрофа - хиляди германски предприятия вече фалираха и затвориха кепенците. Заводите ФОЛКСВАГЕН затварят и прекратяват своята дейност в Германия, и бягат в Китай. САЩ са във фактически фалит с 35 трилиона долара външен дълг, който няма изплащане. 3/4 от България е във водна криза без вода и водоснабдяване, по причина на това, че един файтон лакоми български капиталистически гниди изкрадоха водата от язовирите за своите частни ВЕЦове. Половината от тия лакоми гниди са депутати, министри, кметове и кметици по места. Там е и бившия БСП-функционер Кирил Добрев по прякор Кире ВЕЦа - виден БСП-олигарх и горд собственик на 6 ВЕЦа, бизнес-съдружник на агент Гоце(Трипера). В същото време цяла днешна колониална България е в положение на демографска катастрофа. С месеци и с години си стоят обявите за работа и никой не кандидатства за тях - просто няма хора, робите свършиха. Тези български роби пък, които все още са ни живи ни умрели, плащат за супер, мега, гига, ултра скъпа(и боклучава) храна цени по-високи от цените на златото и платината. 80% от хранителните стоки в колониална България е от внос - плодове, зеленчуци, мляко, месо, яйца, всичко. Кат им спрат на БГ-робите вноса на храни от Евросъюза и ще ядат на Урсулата дъртата миризлива пуДка. Българските роби са и робовете, които измират и изчезват с най-голяма скорост в света - средно със скорост 15 човека в час. Основна причина за това е не само ниската раждаемост в България, но най-вече високата смъртност. Мало и голямо, старо и младо си мре на поразия из цяла днешна колониална България. Здравните услуги и здравеопазването са ултра скъпи и недостъпни за над 90% от БГ-робите. Освен това буквално върлуват епидемии от ракови и сърдечно-съдови заболявания, ама за това не пишат по колониалните ЦРУ-медии в България. Най-често срещаният рак в България е рак на дебелото черво - от отровната и боклучава храна.

Мен ме скъсаха първия път, защото съм влязъл в кръгово "не много плавно", а втория път ме пуснаха, въпреки че изгаснах върху трамвайни релси. В София изпит се дава, а не се взима и това е поредната глупост - сега никой няма да си взима изпита и ще падне лапачка за фирмите за още един курс.

goose

извинявай, ама ако нямаш акъл за 4 пъти да вземеш книжка - изобщо нямаш място на пътя.

Зависи от човека. И аз имах възможност да си купя книжката, но не го направих, защото не е редно

Ако те скъсат 4 пъти, не става ли ясно, че за шофьор не ставаш??

броя на опитите е далаверата на инструкторите и изпитващия заплащането на опитите трябва да бъде само ЕДНО

си седи в америка и не се обаждай от коневръза - аман от разбирачи

Преди и без това НАРОЧНО не обучаваха като хората, а сега се очаква съвсем да си оставят ръцете и да им плащаме за това!!!

Не е въпрос до акъл. Има 30% пропускливост и, ако не си си платил те късат.

Трябва да се подобри качеството на обучението, а не броя изпити - сега само още повече ще се подхрани корупцията, за съжаление. И вместо да се опитват да взимат книжка, направо ще си плащат..

Ми, то насила никой не може да те научи на нещо...

Кой, каквото и да казва, всичко е за пари. А ако нещо не става с пари става с много пари.

ПРОБЛЕМА ВИНЕТКА+ЗАСТРАХОВКА+ДАНЪК+ПРЕГЛЕД=БЛИЗО 1000ЛВ/ЕДНА ЗАПЛАТА НА МАСАТА БЪ7ЛГАРИ? КОЛАТА СТРУВАЩА 3-4000 ЛЕВА ПО-ГОЛЯМ ДАНЪК ОТ ИМОТИТЕ В СОФИЯ НАПОМПАЛИ БАЛОНА ДО 130 000-200 000????? АЛО НЕКОМПЕТЕНТНИ МАЛУМНИЦИ :)))))

Ромите от кой опит ще/взимат книжката?

Всички я имаме тази възможност

Изпити, курсове трябва да са безплатни, за да се избягват злоупотреби.

Значи не задължително допълнителни часове , а цял курс само , защото си оцелил инструктор тапънар ? Хвала на кръвосмучещата паразитираща демократична машина !

Аз карах още от 15-годишен по малките междуселски пътища. И още преди да почна курсовете знаех да карам. Не беше правилно да правя така, а сега с този нов закон ще се увеличат тези практики.

ЕййЕййй сладурчета малки сладки ще ви изям. Промените са си напълно наложителни, даже закъснели. Така и трябва да бъде. Никой не е казал, че трябва всеки да има книжка и кола. Това са привилегии не права. В Германия съм карал курсове, там хората тегляг заеми за да могат да си ги платят. Само, защото ръцете не са ти на волана могат да те скъсат. Може само при превключване на скоростния лост да си махаш едната, но другата обезателно е на волана. 4 пъти са достатъчно много опити след един изкаран курс. Не е ядрена физика, ако нямаш акъл след толкова опити то просто нямаш място на пътя, ама никакво. Отделно и да вземеш книжка и кола, каква ще е тая кола 20 годишна щайга с превъртян километраж ама реални 500 хил км. Абсолютен варел за 3 - 4 хил лв още 1000 лв си дал да го вкараш в регулация. И другият важен въпрос къде и как ще паркираш. То не може всеки да си зарязва каруцата на пътя и после да мрънкаме що няма места. Един гараж е поне 40 хил евро ако е двоен 70 хил евро паркомясто външно 20 хил евро подземно паркомясто 25 хил евро. Може и да се наем Цените на наемите за паркиране на смешни спрямо цените им. Срещу 200 лв на месец си решаваш проблема, ама на Ганьо му се свиди. Дава повече пари за цигари тоя месец, обаче не ще си зарязва таратайката на улицата щото било безплатно.

Тогава каква изгода имат фирмите за курсове да те учат като хората? Няма да те научат, за да си вземаш допълнителни часове и после и още един курс .

Само!?Чеири опита са много. Некадърниците и двойкарите трябва да се изхвърлят.

Кандидат депутатите 7 пъти избори може. Някоя матура екстра за учениците няма ли да сложат?

МНого си краен, кой ще кара таксита тогава бре:)))))

Има хора ляво и дясно грешат, не знаят с краката си какво да правят, нямат координация. Иначе самочувствие до небето, защото мама и тати постоянно са им казвали колко са добри и велики. Фалшивото самочувствие е пагубно, аз съм учил в техникум като предмет "Безопасност на движението по пътищата", три години, след това тренажор, кормилна практика и изпит пред КАТ

Да приемат и друг закон - абсолютно всички настоящи шофьори да се явят на простичък изпит по четене с разбиране, който не може да чете и е неграмотен да му се вземе книжката - това са ония шведи с купените дипломи и книжки дето нямат завършено основно

За петия опит ще трябва нов курС

Кога ще ги проверявате дали могат на ЧЕТАТ???? Всичкото неграмотно мангал КАРА КОЛА.

За мен големият проблем е това, че масово не се познава закона. Учат се някакви задачи от листовки и половината закон и правилник им е черна кутия. Геврека всеки се научава да го върти, винаги и на всякъде ще има по-умеещи и по-малко умеещи. Това е във всяка дейсност. Скоро водихме някакъв спор с приятел относно нещо в закона. Отварям закона на телефона и му показвам какво пише, а той ми отговаря "Ами не знам, за мен е другото". За него това, което е чул от втори-третие е по-важно от написаното в закона. Разговорете се с приятели и ще видите, че половината не знаят дефинициите за трите вида спиране в закона (отдаване на предимство, спиране, паркиране).

Мен ме пуснаха на третия път, но първите два пъти ме скъсаха от чисто заяждане щото изпитващият не беше на кеф или не им бях в квотата за пускане. Когато ме пуснаха реално направих много повече грешки от изпитите, когато ме скъсаха.

Ми каруци ли да караме бе бате?!

това "С", за множествено число ли го слагаш или за благозвучност

Абсолютно всички шофьори щяха да минат изпити наново, като изискванията за успешно преминаване се завишат. Всеки ден съм свидетел на абсолютно неадекватни шофьори - млади, стари, мъже, жени. Положението е трагично.

с понижена трудност:за колко време ще скъсам един инструктор, ако аз съм изпитващ? После ще му дам да покара няколко часа срещу заплащане.

Колата не е необходимост. В цял свят се взимат мерки да се ограничат колите като брой и са прави по всички параграфи. А и все пак, като нямаш пари няма да караш кола. Още повече някакъв таралясник за 1000 лв само да задръстваш пътищата. Начинът, по който те филтрират са точно парите. Отделно ти обясних проблема с паркирането, но явно си функционално неграмотен с очевидна липса на капацитет да разбираш информацията, която ти се подава.

по-скоро трябва след 4 неуспешни опита да няма право никога повече да се явява, от всяко дърво свирка не става!

Да му мислят кандидат водачите на МПС. Аз си взех и двата изпита директно от седмия път и то само за едно теле и агне.

Самият курс дава някакви наченки на основа. Тънкостите се усвояват следващите 30к км. Необходими са придружители за този период, както и селските дебили да спрат да взимат гробници на дебилчетата си, за да направят сефтето. Тогава ще намалеят катастрофите.

Като са те видели какво си теле , са си казали, защо да не му отрежем главата ,като на агне!

Всеки тука е гУЕм шофьор, а всички останали са некадърници. Така и на пътищата.

Не! Не мисля,че става ясно! Има и субективни причини.

Корупция! На 4ия опит ще има "Дай 500лв иначе нов курс!" Особено в малките градчета, ако нямаш позтат, ще е страшно!

Съгласен съм с теб с уговорката, че и изпитващият трябва да е обективен. При обективен изпитващ на кормуването действително 4 опита са напълно достатъчно. Обаче често не е така и има скъсани курсанти по доста спорни и субективни причини. За старите коли също - няма значение дали е чисто нова или варел на 25 години - ако ГТП прегледите са адекватни не би следвало да има значение колко стар е автомобила щом е изправен. За паркирането отново опираме до същото - липса на контрол. Има ли глоби, скоби и паяци редовбо (не веднъж седмично по сигнал) много ама много бързо ще се научат хората има ли смисъл да имаш три автомобила и кога това е финансово оправдано. Няма лошо с промените в закона, дано само не са предпоставка за порочни практики. Има и много шофьори, които покриват всички законови критерии, но съзнателно нарушават правилата за движение. Контрол трябва не само на изпита, а и след изпита. Каъо няма ефективен контрол ще има карастрофи и нарушения дори с перфектни изиавания по изпитите

Най важните промени са да минат на контрола всички римляни с купени книжки! И другата е първите две години шофери до 23г да излизат нощем само с придружител

Римляните пак ще си купуват книжките от неподкупният КАТ. Пълна анархия

"както и селските дебили да спрат да взимат гробници на дебилчетата си" - а какво да се купи на начинаещ шофьор ? Нова кола от магазина за жулене на броните в борд/рите и у удряне на вратите при отваряне ? Ти олигофрен ли си?

Не си прав ! В Сф в учебна кола видях как една римлянка се обучава от друга римлянка-инструктор ! Вече няма мърдане !

Хаха ако за 4 опита не успееш да вземеш книжка, защо изобщо ще се качваш зад волана някога?!

А фирмите кой ще ги контролира. Те си правят каквото си искат. При четири нарушения да закриват фирмата печелбар!!!!

те като политиците - по много пъти, докато не ги изберат, а не вземеш ли изпита от макс 2-ри път, работата е на зле и поне трябва да имаш специален стикер за много опасен млад шофьор

Правоуправлението на МПС е необходимост в съвремието затова е абсурдно да се затягат условия. Напротив - куцо и сакато трябва да получава книжка без особени усилия. Да научат там светлините на светофарите, знак стоп и още десетина знака и общи положения и толкова. Всичко това в рамките на един следобед или максимум 2 дни за най-тъпите. Трябва да се върви към намаляване на правомощията на КАТ и всякакви "институции", както и да се орежат законите на около 95%