Коментари - Как коли с необслужен лизинг в Нидерландия се продават у нас? | dnes.dir.bg
назад

Как коли с необслужен лизинг в Нидерландия се продават у нас?

Тази схема не е от вчера и днес, затова изучавайте внимателно досието на автомобила, съветват експертите

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Как коли с необслужен лизинг в Нидерландия се продават у нас? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Моята кола " купих от автокъща в Стара Загора - регистрирана в КАТ Стара Загора февруари, аз я купих юни и я регистрирах в КАТ Габрово - никакви проблеми , 6 месеца по-късно ми я конфискувана - била лизингова от Холандия - за какви права говорим ? Полицията си свърши работата - взе ми колата и я върна на лизинговата фирма ...и какво , че КАТ Стара Загора не са си свършили работата - тази кола как е внесена тук , как 2 управления на КАТ я регистрираха, а накрая аз плащам ....

Ако си е купил колата никой не може да му е вземе. Историята предисторията и кай е пързял в нея нямат никакво значение. Холадците т.ябва да си ядат лайната като са напрявили грешка а българите имат и права не само задължения. Отнемането на колата е п.отивоаконно ама нямаме топки и акъл да си търсим правата.

Тогава за какво е КАТ. В единия момент човекът регистрира колата в КАТ без проблем , а в следващия му я вземат.Значи няма нужда от така наречените компетентни органи, защото те са некомпетентни

Да ви светна първо, официалния представител дава информация за колата когато е твоя вече но дава тази информация за ремонти и пробег не за собственици,второ колите които се внасят в България се манипулират километражите,истинските километри се виждат от специалисти,а за колите от Америка се внасят главно коли с лепенки биохазарт,вие си го преведете и си обяснете защо никои не ги иска а наще автоджамбази ги взимат,успех с пазаруването.

Навремето с руските коли такива проблеми нямаше - лади, жигули, москвичи - всичко идваше ново и с изрядни документи направо от завода, а сега всякакви мошеници правят далавери с крадени и неизплатени коли за сметка на честния гражданин. Държавата да не спи, ами да си свърши работата - не може само бонуси за добре свършена работа, а контролът практически да е нула.

Няма как да има измама защото ако е била лизинговата ,за да бъде колата за експорт трябва едни кодове за прехвърляне а RWD (КАТ) ги праща на лизинг фирма а не на ползватела колата ,така че без тези кодове не може да се направят документи за експорт, а без тези док.нито българския КАТ няма да редистрира колата. Така ,че ако от Нидерландия е издирвана колата е то защото има някък друг запор

като се зададе документи кола в Ниедерлндия в Google излиза това. Сертификатът за регистрация Част I на Нидерландия се нарича „Kentekenbewijs Deel I“ и в сегашната си форма е зелена карта с чип. Холандските шофьори често разполагат само с тази част, тъй като „Kentekenbewijs Deel II“ се създава само за износ, когато са дерегистрирани. Тази част обаче трябва да бъде представена и за регистрация извън Холандия. Ако не сте получили тази част, свържете се с продавача, за да подготви хартията. Kentekenbewijs Deel II е зелен лист А4 със светло жълти ивици, левият ръб е розов. В горния ляв ъгъл има издълбани езичета, в които може да се постави картата с чип. В клипа се вижда, че има само талон deel I. Колата е купена на изплащане с крадена или фалшива лична карта и докарана за продажба в България. И се е намерил шаран да захапе плувката. Сега е редно да се разследва търговецът за търговия с крадени коли , а купувача за укриване на данъци с фактура за 7000 лева. Тоя пък сам се набута, като каза че е дал 17 000.

Идете и направете това в Дубай насраниунугундури.Ще изтечете в канафките с доживотен

Дори в Еритрея знаят за наркокочината ,а насраните старци управлявщи Бъгъ мечтаят за ШЕН-ДЖЕН ПЪТУВАНИЯ

това го виждам като български тарикатлък.автокъщата му продава кола за 7000,а той плаща 17000.значи автокъщата спестява данъка на10000лв,а купувача не знам колко(зависи колко е реалната цена на колата).освен купувача да е платил наистина 7000лв ,а сега,като са му я взели да иска 17000,защото толкова и била застрахователната оценка???в този случай автокъщата не е трябвало да му върне даже един лев.

При положение че колата е лизингова, основните документи са в лизинговата компания. Когато копувате кола от внос искайте всички документи за собственост. Например ако колата е внос от Австрия искайте Голям талон и Typenschein, тези 2 документа стоят при Лизингодателя докато не се изплати колата.

Манасиев е закупил автомобил от автокъща. Застрахователят оценява автомобила на 17 хиляди. Тук вече не разбирам - Манасиев е платил 17 хиляди , но се подписл под документ, че е платил само 7 хиляди? Или се е мислил, че е ударил кьоравото като е платил само 7 хиляди , за автомобил, който нормано би струвал 17 хиляди, и сега изявява претенция към автокъщата за сумата по застрахователна оценка? Какъвто и да е сценарият, всички по веригата са го играли таиркати и сега няма какво да реве , господинът. За да се подпишеш за по-малка сума, а в действителност да платиш повече от двойно, единственото, което се сещам да е по някакви данъчни тарикатлъци или застрахователни тарикатлъци. Тарикатлъка за крадени и лизингови коли е стар , колкото пазарът на употребявани автомобили..така , че трябват някакви регулации, обединени регистри и достъп до регистри в ЕС и тн итн

Кефи ме становището на институциите "някак си е регистрирана в България" Как беее, как се случва това "някак си":)))

Не е възможно да изучиш "досието" на колата, поради простата причина, че в официалните представителства на съответната марка отказват да дадат информация по VIN, освен ако колата вече не е твоя, и не представиш документи за това. Което обезсмисля всичко. Отделно - не знам колко трябва да си тъп да платиш за нещо дадена сума, пък да се подпишеш, че си платил повече от двойно по-малко..... купувачът сам си е виновен, а тук в сила е поговорката - "за да има тарикати трябва да има и балъци".

Аха, а автокъщите ,могат ли да изискат тази справка? Ако не могат, тогава да се въведе регулация да не се приемат автомобили за продажба в автокъща, без предоставена такава справка от предишния собственик на автомобила, и кола да не може да се продаде легално през такава автокъща без наличието на пълното досие и история на автомобила. Ама..кой ще ти въвежда регулации в тази държава..тва да не е Великобриатиня или Швеция..

Купувача е спести данъци върху 10 000 лева, необявени пред данъчните. Може спокойно да каже, че е купил за 207 000 лева, а е платил 7 000

Кой нормален купува кола от 'автокъща' - там има само скрап от ЕС, на 2 милиона километра, или смачкани от автоморгите и преправени у нас, двигателя на седалката, тук се сглобяват от 3-4 коли се прави една. От Америка вносът е същия, облъскани, наводнени, със застреляни хора вътре, после се внасят тук, оправят се и продават. Повечето хора се усетиха и купуват само от частни лица в България, или си внасят кола от Америка през доказани посредници, ама не коли от търгове с проблеми или застрахователни, а от обяви с реални хора, километри и т.н.

""Когато си купуват автомобил, гражданите много внимателно да изучават досието на автомобила, да видят дали има необходимите документи." Егати съвета, след като преди това онзи от КАТ казва, че колата "някак" била регистрирана у нас и следователно документите са ОК... Някви набедени експерти дават тъпи съвети...

Допреди няколко години тази схема вървеше редовно при продажбата на жилища и автомобили. Но това е проблемът - при нередност клиентът можеше да има претенции само за обявената сума. Ако купувачът наистина е броил 17000 лева, могат ба му помогнат само мутри. Със съдебни дела по-добре да не се занимава, защото неговата вина за недеклариране на истинската сума е равна на вината на продавача.

Кийто регистрира той отговаря.

ПроЗти българе, да ми духате на дедовия! Никава Европа за вас, цигани мръсни!

Да се направи проверка на митниците и КАТ и ще разберете как влизат и как се регистрират а за човека жалко

Прочетох коментарите и разбрах, че доста сънародници са напред с материала, НО все пак не са ПРОФЕСИОНАЛИСТИ. Предлагам на всички ви да потърсите професионалистите които купиха Ф16. Баш майстори! Модела 70-те години, фърчилата ги нема, парите ги разделиха и изхарчиха вече и всичко пред очите на всички! Ааааа и няма КАТ за тях!

И аз искам БМВ тройка, правят ги от 70-те години. Но, НО произведено 2022г! Ти искаш ли?

Един Ушев бивш шеф на кат коментира как лизингов автомобил бил някак си регистриран в кат- е кажи как е регистриран ве

колата е купена от търговец за употребявани коли в холандия може да е българин , прави се договор с данни от загубен паспорт и се чака купувача да клъвне ,после пускат договора на Колекторска фирми и тя почва да действа по "законния ред " всички са комбина и се правят ,че не знаят . няма гешев ,няма мвр

Това без нотариус и човек в КАТ няма как да се случи. А пък тарикатът дето е дал 10 000 без документ (за да си спести малко данък), сега ще пие студена вода

Автокъщите продават с фактура. Няма нужда от нотариус. Просто по фактура и платил 7К. Няма доказателство за другите (под масата).

Ти опитвал ли си да си купиш кола от автокъща с документ за реалната цена? Просто НЕ МОЖЕШ. Човекът не е имал избор, защото ВСИЧКИ така работят. Нямаш избор.

Като не ти харесва, теглиш им една псувня и купуваш от човек. Ако всички постъпват така тия шебеци ще фалират за 2-3 месеца

Е, аз моята си я купих от автокъща с фактура на реалната цена. Да не правим генерални констатация, има автокъщи и автокъщи!

Дърпат се собствениците на автокъща с автомобили внесени от Швейцария, при другите няма проблем, на колко искаш на толкоз ти пускат фактурата.

Ами всъщност можеш...ако попаднеш на читави търговци или имаш дебела връзка с въпросния търговец...който внася от Швейцария...натъртвам...ШВЕЙЦАРИЯ си купихме магарцедес и всико му беше изрядно, фактурата си е за цялата сума...дори не е ставало дума за по-малко! Просто българина нали винаги е голям тарикат и обичайно се наиграва...!!!

Не могат така да ти вземат колата която е редовно регистрирана в бг и закупена с фактура. Няма значение че сумата е малка . Ако Холандците имат някакви претенции то те са към лицето с което са направили договора за лизинг. Колата вече не е собственност на дължащия. Така че не могат току така да ти вземат колата.

питай КАТ Кюстендил как се прави регистрация...

Взимат ти я като стой та гледай, колата е обект на престъпление.

Лизинговата кола май беше собственост на лизингодателя, а не на този, който я ползва и плаща лизинга, докато не го плати изцяло.

Бивш шеф на пътна полиция, казва, че (1) схемата е стара (тоест имало я е по негово време) и (2) автомобили, сибственост на лизингови дружества в ЕС, се регистрират незнайно как (незаконно) в България, както и (3) гражданите да внимават с автомобили втора ръка и да проверяват документите им, както и дали не са с преработи номера (тоест нулев контрол над автокъщите и нула проверки в КАТ). Баси и бившите, баси и настоящите държавни несретници!

Ако българите спазваме законите и си плащаме всичко на светло няма да им атакива неща, но голяма част от анс сме свикнали всичко да става "по вторият начин" и резултатите са налице! Сподред мен трябва да се сърдим основно на себе си, но все няой друг ни е виновен!

Обществена тайна е, че коли втора ръка се продават само срещу плащане кеш и само като записаната в сделката сума е много под половината от истинската, НО държавните институции , с които са го заплашили от автокъщата, отказват да видят и чуят това. Много лесно биха могли да бъдат заловени, НО НЕ и никой не пита защо. На скоро брокер, който представляваше строител ми обяви, че мога да закупя харесания апартамент по същата схема- изповядване сделката на по-малко от половината от реалната цена и останалото кеш без документ. Излиза, че само аз и останалите идиоти работим половин година за да платим съществуването на всички тези държавни институции, които НЕ работят в полза на тарикатите, които ни заплашват с тях.

За това сте на такова дередже, всички се надлъгвате и крадете отвсякъде. Само диктатура ви е спасението, независимо лява или дясна.

Питам аз, как ще се регистрира лизингова кола в България, когато собственик е чуждестранна фирма? Питам аз и се сещам, че в Булгаристан и чужди имоти се продават и регистрират нотариално без знанието на собственика!

ох....няма невинни в цялата история купувачът решил да тарикатсва с сумата за покупка продавачът също , но и с схема в добавка да регистрацията е валидна понеже с момента на продажбата колата ме е издирвана и собственикът си е плащал лизинга НО , държавата трябва да проверява дали е лизингова или не преди да прави каквито и да са промени по собствеността....което значи че и държавата е в кюпа в заключение....4 страни от които никоя не спазва каквито и да са правила....вие какво точно очаквате да се получи като краен резултат.....според мен с тези параметри историята си е напълно нормално нещо калто и че утре слънцето ще изгрее отново без коментар Терминал(НО)2

Кой, кога и как представя пред МИТНИЦА, издирван автомобил?Кой го регистрира и как?Хора, минавайте през нотариус и то, по реална стойност.Нотариусът знае как да направи проверка.Ако не знае, да му се спрат правата!

Сельо , чети ! Колата си е била наред когато са я регистрирали ! Тъпак !

Ай тролчо, как ще регистрираш лизингова кола от чужбина в България, когато колата не е твоя!?

Каква митница бе пич? Между страни от ЕС няма митници.

то е ясно. че са я писали на по-ниска цена за да спестят от таксите и данъците, но въпроса е щом тази кола се издирва, как е регистрирана в България? да видят къде и кой я е регистрирал и директно в панделата

Много си тъп ! Чети ! Когато е била регистрирана не е била издирвана , сельо !

Въобще не става дума за издирване, а за документ за собственост. До изплащане на последната вноска, автомобила е собственост на лизингодателя. Там е врътката. Та въпросната жена посмъртно НЕ може да продаде ЛЕГАЛНО колата, без съгласието на лизингодателя.

Нищо, продължавайте да давате на ръка и да укривате данъци. Няма проблем. Също продължавайте да се осигурявате на минималната и да взимате пари под масата. После да не пищите, че шефът ви дължи 6 заплати, ама няма как да го докажете. А този Ганьо, сега ще се прости с 10 хиляди и другият път направо да даде 50 хиляди като се подпише договор за 5 хиляди.

Купувам си кола , втора употреба в страна от Северна Америка. Там не се минава през нотариус. Отивам да я регистрирам Питам: Момчето каза, че колата е на баба му . Ако баба му каже, че я откраднал? Викат не се притеснявай, той си носи отговорността. Полицията ще търси него!

странно каква е тази кола на лизинг на 10 години.... Аз знам за 3, 4 години и после се продават. Карам такава кола, купена на 2 години от лизингова компания.

Какъв е този лизинг на 10 годишна кола в Холандия? Преди седмица взех на лизинг, нов пикап Хонда, продадох 2019г акорда на дилъра и получих $5500.00 чек за разликата от цената на колата и лизинга на пикапа за 3 г. Като ми приспаднаха $1200.00 финансиране за 3 години, защото реално веднага плащам целият лизинг от 3 г. Всички оторизирани дилъри в САЩ издават и нови номера или прехвърлят стате номера на новата кола. Понеже пикапите са с различна регистрация от колите и джипове, получих нови номера с В регистрация. Номерата от акорда ми ги дадоха обратно, като са валидни до края на май 2024г. За да съм сигурен, че тези номера не се водят повече на мое име, отидох в службата по регистрация и попълних изрична молба, тези номера да не се водят повече на мое име. Пита се в задачата: Как е регистрирана холандската кола на името на българския купуващ, независимо 7 х. или 17 х. лева? Как Застрахователя е издал застраховка в България, на кола под лизинг в Холандия, която се води крадена? Е ли е България в ЕС?

Е как може , нали са в Шенген - държава пример , много стриктни иначе спрямо нас ?! Как допускат лизинг на съмнителни мангусти с фиктивни адреси !?

Няма оправия с това , много измамници станаха .,Вчера гледах по немската телевизия аналогичен случай , шведска регистрация преди това белгийска , продават е в Германия ,тръгнаха да ги издирват в Швеция - нищо . Една пощенска кутия само , ноо после се оказа че живеят в Норвегия , роми на чието име е записана ( не уточниха чий граждани са ) и нищо не могат да им вземат - социално слаби !

Затова си пишете цялата сума на покупко-продажбата. Иначе ще хванете продавача за.... А застрахователя може и на 30000 лв да я оцени. Това не доказва, че е купена за толкова.

Само да добавя ! Това може да се случи само в БГ ! Кой нормален човек дава 9000 евро за 10г таратайка ?! Можете да обиколите цяла Европа и всички ще ви кажат , че само идиоти дават толкова пари за 10г таратайка !

погледнах в mobile.de голф 2014 до 150 хкм 8 000 даже 9000 евра е цената https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=0&fr=2014%3A&ml=%3A150000&ms=25200%3B14%3B%3B&od=down&p=%3A9000&ref=srpHead&refId=1ead3b63-88b4-fdc7-813a-dbb89cc40818&sb=doc&st=FSBO&vc=Car&isSearchRequest=true

Не е луд този който яде баница ! Това е оферта за балъци !

Само че тази кола отговаря на немссия стандартхза технически преглез. Масово това което се продава у дасхса коли които не могат да минат този прегледи обичайдо поради тази причина са доста по евтини

За другите 10 000 лева, за които купувача твърди, че му ги дължат, документ нямало. А как я сключихте тая сделка за оценка много различна от сумата по договор? Но и купувача е хитрял и сега ще си плати.

В цялата схема има и още една уловка ! За Хага има закон според който колата ако ти е над 10г не може да домува в града ! Тази кола е произведена 2014 и явно от догодина нямаше да може да остава в градовете в Холандия ! Защо да плащаш за нещо което не може да ползваш !

Много интересно как се прехвъля отговорността на гражданите, които си нямат представа какво да правят от отговорността на институциите, които това им е работата.

Тая коза - му е роднина на тоя селяк Знам ги много добре По тая схема продават коли от 4 години Поне 10автомобила е превела тая , защо никой в Холандия Не я търси нея? Как така се регистрира кола в Кат ??? И не излиза че е търсена ??? Пак после Кат -жийте те спират и колата свети .... Това да не е Уран или Цезий ве?? Свети

КАТ също е в играта, така става. Всичко в България е корупция.

Когато нещо струва 17лв и ти дадат документ 7 лв може и да се смята за нормално ! Да платиш 17к и да получиш документ за 7к е ясно , че има нещо гнило !

Как е регистрирана в КАТ ,защото да те спрат за проверка на пътя след надлежна регистрация и да установят че е крадена е 0,0001 %

Очевидно не е била издирвана към онзи момент.

Чети внимателно ! След като е станала сделката е започнато да не се плаща лизинга ! Към момента на сделката всичко е ок !

И по какво да се ориентира един обикновен купувач.Какъв документ да търси за да е сигурна сделката на 100 процента

Не си купуваш кола от автокъща. Това е единственият вариант да се спасиш от подобни мизерии. Винаги и само от частно лице или нов автомобил. Никога от автокъща.

Пиеш кафе за 10к Добра сделка Тоя селски бек (собственика на автокъщата) заслужава един здрав Бой Да го запомни за дълго

И купувача не в ред. Първо каква е тази 8 годишна кола на лизинг. Второ да спести едни пари от данък се е съгласил да пишат на сделката 7000, а реално е дал 17000. Очевидно уж и той да "намаже" е пропуснал светещата "червена лампа" за тази толкова "изгодна" сделка.

8 годишна кола на лизинг. Странно.

Ако правилно разбирам, за Вас е странно, че колата е на лизинг за срок от осем години. Ето впечатленията ми от пазарите покрай Северно море - Шотландия, Англия, Франция, Белгия, Холандия/ по нашему, а сега наложеното Нидерландия/, Германия, Дания и Норвегия: Срокът на лизинга се ограничава най-вече от възможността за печалби на лизингодателя. Ограничаването не счититайте, че е само от вида най-дълъг срок. Напротив, ограничение за минимален срок на лизинга, често 5, 6 и повече години, се получава за евтини (най-вече стари) коли, защото само така за малките суми на сделката е възможно лизингодателят да има достатъчна възвращаемост от инвестицията в лизинг и при неждата да направи някои фиксирани разходи /разглеждане на искането, изготвяне и администриране на договора за лизинг и подобни/. Мога да дам конкретни примери по страни, но при мене това е платена услуга. Така шестгодишна кола може да има осем годишен лизинг.