Решено е МО да купи нови изтребители ”Грипен”
Решено е за българските ВВС да бъдат купени нови изтребители "Грипен" (Gripen), пише днес "Сега", като се позовва на неофициална информация.
Обратно в новинатаКоментари - Решено е МО да купи нови изтребители ”Грипен” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Поет (нерегистриран)
Пуф паф пуф паф Плува рускиот товарен влак Самальоти падат у морето Черен дим се носи от кюмбето
Бум бум, размазва се (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Поет1 (нерегистриран)
Пуф паф, перестройка имаше пуф паф булгуристан умря тя пуф паф глупистан се нарича тя
Dell (нерегистриран)
Най-велики на света, бием се в гърдите, да; Руски самолет прелита, Джони в нервна криза рита.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ЗА 500 МИЛИОНА ЛЕВА ЩЕ СЪЗДАМ 100 000 ДУШИ ВЪОРЪЖЕНА НАЦИОНАЛНА ГВАРДИЯ - ВСЕКИ СИ ДЪРЖИ КАЛАШНИКА , ГРАНАТОМЕТА, НОЩНО ВИЖДАНЕ , ГРАНАТИТЕ И ПАТРОНИТЕ В КЪЩИ :))) .... А КАТО РАЗДЕЛИШ 1.5 МИЛИАРДА НА 100 000 ВОЙНИЦИ ИДВАТ ПО 15 000 ЛЕВА НА ЧОВЕК - ДА СЕ НАСЕРЕШ НЕ МОЖЕШ ДА ПОХАРЧИШ ТОЛКОВА ЗА 1 ВОЙНИК :)) ... А САМОЛЕТИТЕ ЩЕ ГИ ОСТАВЯ ЗА БЪДЕЩЕТО :))
Ще 'създадеш' едно голямо (нерегистриран)
и кафяво в WC-то. Щото първо, никой няма да ти даде толкова пари, второ за чий чеп ни е 'въоръжена национална гвардия' от 100000 човека?
xXx (нерегистриран)
Защото тебе и срещу гергьовско агне да те изкарат, ще оставиш кафява диря чак до Брюксел.
xXx (нерегистриран)
И това ТРЯБВА да го има. Обаче срещу съвременна армия само с пехота, обучена за партизански действия, не става.
Хахах (нерегистриран)
баткаа нещо си убъркал! Така като гледаме последните 20 години май точно партизанските методи са най-успешни! Големи спецове се извъдихте еййй!
Н-ам кой си (нерегистриран)
Новите автомобили /втора ръка/ са ни достатъчни да се самоизтребим. ОрУжие не ни е необходимо за тази "работа".
Меркурий (нерегистриран)
Подозирам, че си собственик на някое погребално бюро! Тогава от България ще изчезнат всички офиси на банки, по-богатите и калпазани ще ходят да си купуват кисело мляко и типов хляб ат супермаркета наметнати с кевларени одеяла!
slav (нерегистриран)
да бъде публикуван договора всеки гражданин на българия да види за какво става на впрос и лобитата да не смучат от тази зделка вечно ,защото съм сигурен на 100% че е така
Dell (нерегистриран)
Лобитата щяха да смучат повече от 30-годишните Ф-16....
slav (нерегистриран)
а ти си мислиш че тя ще са нови ли ?
007 (нерегистриран)
Абе от толкова клатене гъзове не им останаха на "управляващата" мафия.... Най-евтини и най-добри са руските изтребители, с тия грипенчета само ще ни се смеят още повече....
Какво не ти харесва на (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
(нерегистриран)
Стига писахте глупости бе хора! Стига с тия руски щайги! Колкото и да са евтини и уж добри, как може да купуваш оръжие от потенциален противник и да искаш сервиз от него? А, ако, не дай Боже, се случи конфликт с този доставчик, кой ще ти ремонтира повредената техника? Стига пляскахте простотии, моля ви се!
007 (нерегистриран)
Русия никога няма да ни бъде противник! Промити мозъчета недоклатени!
и аз да кажа (нерегистриран)
Правилно са се отказали от Руски самальоти щото сички видяха как два цамбурнаха у морето кага решиха да излитат и кацат и те от самолетоносача
93 (нерегистриран)
Че то и американски 2 дена назад падна в морето, щото не уцели пистата?
АК-47 (нерегистриран)
Това го кажи на бракмите Ф-16 дет се размазаха на речта ан Обонго....Или дето се размазаха преди няколко дена краварските щайги Блек Хоук :)
Някой (нерегистриран)
Какво ще кажеш за Ф-104, известен като "правещият вдовици"? В мирно време ФРГ губи над 100 пилота от тях. Около 30% по света са паднали, а на места достига 50%.
АК-47 (нерегистриран)
А стига ве!! Тия наистина избраха най-добрата оферта за рамките на ПУТО и Педалсъюза!!! Не мога да го повярвам! А какво ще стане, с паричките които им бутнаха краварите под масата?!
23 (нерегистриран)
Сега ще е ташак, ако някой политбоклук изока, че купуват от ЕС, щото ще са без мито и ддс :)))
Виген (нерегистриран)
По-добре шведско и ново, отколкото дърто и империалистическо.
ivan_stoianov.1974@abv.bg
Самото минаване от руски на друг вид самолети ще струва огромни пари ,да не говорим че тези Грипен са на цената на новия руски самолет пето поколение,а по качества се равняват на МиГ 23 от миналия век !? Тази сделка е престъпна и трябва да има разстреляни за нея !
Оди плачи на рамото на (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Браво (нерегистриран)
Ха ха много добре си го написал-фърчила а не самолети защото има разлика от земята до небето от едното и другото !!!!
Един българин (нерегистриран)
Леле! Инженер Ганев пак се изказа без да го питат. Ти сигурно си ракетен и авиационен учен? Кой университет си завършил? Магаданския ли? Да сравниш Грипен с МИГ е все едно да сравниш Сааб с Москвич. Не си струва да се коментира дори. А да не говорим че цената е съвсем приемлива, почти може да се сравни със цената на F-16 и други самолети втора употреба. Да не говорим пък за цената за поддръжката, абе изобщо много неща за които няма място пък и не е нужно да говорим точно тук. Грипен са перфектен избор, много се радвам, дано стане по-бързо!
Някой (нерегистриран)
Извън изтребителите, на нас ни трябват тежки ракети достигащи Истанбул. Плюс някакво ПВО тип Бук. А иначе да има пунктове по общини и свирне ли сирена хората да отиват там и взимат автомати наше си производство и гранатомети. В общи линии ни трябва евтина и ефективна стратегия. Нищо чудно онзи язовир дето се проби и заля село Бисер, да е правен точно с тази цел. Бе към военните и е в близост до границата. Няма никаква логика да е на военните, освен ако не е точно при нападение да взривят стената и да залеят прииждащи войски. Нашите трябва да мислят за такива решения, но да е забранено там да има населени места.
Един българин (нерегистриран)
Ми то ПВО си има бе. Само дето Путин много реве от него. Имат вече в Полша, сега и Румъния се кани да купува ракети, има кой да ни пази.
Някой (нерегистриран)
При война с Ирак Пейтриътите се дънят тотално. Спори се за успеваемостта им между 0 и 10%. Докато онези са среляли с модифицирани Скъд (Ал Хюсеин) с много лошо качество по бази в Израел и СА. На старите ракети Куб (предшественик на Бук), евреите са викали "Трите пръста на смърта" - на тройки са. В някаде 18 дневна война с Египет губят около половината си изтребители от тях. Накрая толкова ги е било страх от тях, че литне ли ракета, те катапултирали предварително.
Няма наши! (нерегистриран)
нашите отдавна умряха! Няма армия, няма полиция, няма служби за сигорност! Поради една просто причина няма държава! На мястото на държавата има една територия в която група тарикати грабят и пълнят джобовете! А повечето дето живеят на тази територия са статисти! Надявам се че си разбрал?
007 (нерегистриран)
Е, значи за образование, здравеопазване, пенсии - пари няма...а за непотребни никому фърчила 1-1.5млрд лв. Ще сеят ли, ще пръскат ли тия ръжди, какво ще берем след тях?
xXx (нерегистриран)
Без армия, също няма да ги има. Но пък ще ти сложат хомот, отново за 500г.
007 (нерегистриран)
Каква армия имаш ти бе, сопол? 20 000 фатмака, които ако ги накараш да бягат 2км и ще измрат до крак?
Ша ни пазят от (нерегистриран)
сибирските пияни свини бе! За да не се домъкнат непоканени като през 1944-та.
Един българин (нерегистриран)
Ти не разбра ли, че рублите на Путин свършиха? Няма място тук за кремълски тролове. Чисто нови изтребители Грипен не може да им викаш "ръжда". Да не говорим за факта, че са шведски, а всички знаем, че шведската стомана ръжда не хваща (е, отделно пък самолетите едва ли са направени точно от стомана). Така че на тролчетата им е изпята вече песента. Тук всичко на Балканите и в Източна Европа е НАТО!
007 (нерегистриран)
Ей, трольо козяшки...мноо тъпо животно си...я ми кажи къде и кой за последно е победил някого с шведски изтребители...кой може в България да ги управлява...и как точно с 2 самолета в действие ще отбраняваш страната? И най-дъртата съвестска ракета ще ги свали, още преди да са си показали носа.
Шифьор (нерегистриран)
Все едно да сравняваш СААБ с Масквич.Или ВОЛВО със Зил
ЗАЩО Е ТАЗИ СДЕЛКА?! (нерегистриран)
КОЙ ПЕЧЕЛИ ОТ НЕЯ? Защо се пилеят милиарди евра за покупка на нов натовски самолет, след като руският МиГ-29 има удължен срок срок на службата изтичащ през 2027. КОЯ ЩЕ Е ЛИЧНОСТТА КОЯТО ЩЕ КЕШИРА КОМИСИОННИТЕ ОТ СДЕЛКАТА? МОЖЕ БИ НАЙ ГОЛЕМИЯТ СПЕЦИАЛИСТ ИЗПЪЛНЯВАЩ В МОМЕНТА ДЛЪЖНОСТТА ПРЕЗИДЕНТ, КОЙТО В ИНТЕРВЮ С ПОКОЙНИЯ МИТКО ЦОНЕВ оплю руските машини МИГ29? Избора на другарката Нинова за президент не бе случаен, както не е случайно и нейното поставяне на тази позиция в БСП.
xXx (нерегистриран)
Грипените са Volvo с крила. Предвид плачевното финансиране на армията ни, изборът май не е лош.
Иво (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
LeGrandTulup
Американски пилот на изтребител: нашите самолети ги правят като фини часовници, а руснаците ги правят като танкове. Да се смени доставчикът означава и доста допълнителни разходи. Обучение пилоти и наземен персонал, резервни части, въоръжение, наземно оборудване.
Хи хии хи и пак хи хи хи (нерегистриран)
Нащи кремълски гашници пак квичат.Музика за България
Верно е (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Някой (нерегистриран)
Вероятно най-добрият избор, без да съм запознат с качествата му. Един час полет с Грипена трябва да е много по-евтин от на другите. Нашите пилоти не летят, защото е твърде скъпо, при положение, че МиГ-29 е един от най-евтините като разход на полет за типа самолет. Все пак е по-логично да се довериш на шведската стомана. ;)
МИНКОВА (нерегистриран)
ТОВА Е ДОБРЕ ЗА,ЧЕ КУПУВАТЕ ВОЕННА ТЕХНИКА, НО КАК И КОГА ЩЕ ИЗПЛАТИМ МИЛИАРДИТЕ ДА НЕ ВЪРВИМ ПО ПЪТЯ НА ГЪРЦИЯ ,ЩЕ Е НАЙ ГОЛЯМАТА ГРЕШКА БЪДЕТЕ РАЗУМНИ.
Spiritus malum (нерегистриран)
Ай отидоха опорните точки на акашниците в кенефа :))))))
1 (нерегистриран)
Доноснико, агент А., какво точно се опитваш да кажеш? Впрочем, кое е по-важна дата за теб 26 - ти юли или 03 - ти октомври? :)))))))
0909 (нерегистриран)
Това е предимството да си член на ЕС. Купуваш хем буклуци, хем скъпо. Същото като при комунизма с руските стоки. Само че сега руските изтребители са хем в пъти по-добри, хем в пъти по-евтини. Но да не бъркаме Русия, че троловете ще се разпищят.
53 (нерегистриран)
Грипен е чудесна машина! А шведите я рекламират, като убиец на сухой
1 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
едикойси (нерегистриран)
На гол тупан чифте пищови !! Няма по продажни политици от българските !! Страната с най-нисък стандарт на живот в Европа, но с 8 самолета, които са мъни фор нотинг и няма да ни запазят в една бъдеща война !! Българийо, нещастнице, заминаваш и загиваш !!
Добре (нерегистриран)
Поне Грипените ще са нови. Но при цени 50-60 мил. за бройка не е ли по-добре все пак да вземем несравнимо по-добрите руски изтрвители....
Беновска (нерегистриран)
падат като гнили ябълки
Иво (нерегистриран)
Мислиш ли, че господарите ни ще ни позволят?
ivan (нерегистриран)
ще са нови другят пат само сега някои си оправиха бдещето за поколения ,при договорите с грипен има кауза всеки месец посредниците да получават провизии
Щерев (нерегистриран)
НИКОЙ НЕ ИСКА РУСКОТО В ДЪРЖАВАТА СИ...Около 2 хиляди души участваха снощи в Будапеща в протест срещу растящото влияние на Русия в Унгария и авторитарната политика на премиер Виктор ОрбанПрез цялото време се чуваха скандирания "Европа! Европа!" и "Да спрем Москва" в отговор на кампанията "Да спрем Брюксел" на правителството, което твърди, че Европейският съюз се опитва да отнема все повече права от страните членки.
1 (нерегистриран)
Щерита, ти защо не си сложи розовата поличка от тюл и бегом до Будапеща, да спасяваш Сорос?:)))))
Щерев (нерегистриран)
Що аз да го спасявам..ха.ха като гледам вие се страхувате от него....даже жужето трепери ..ха.ха.ха Май вас трябва да спасяваме от Сорос че ще изчезнете
loyola
Как гризнахме дръвцето! Това са изключително неуспешни самолети. през 2014 се опитаха да ги пробутат на Швейцария, но след тестовете, швейцарците ГИ ОТКАЗАХА! Ама ние понеже сме по-хитри (е и заради комисионните) ще ги вземем! Честито на печелившите!
Какво не ти харесва на (нерегистриран)
Грипенчето? Много си е читаво самолетчето. Проектирано и произведено от технически грамотни и умни хора, а не от посрани сибирски мужици с незавършено 2-ро отделение.
Sargon lll
Гледал съм го Грипена на шоута. Не съм разбирач, ама винаги ми е изглеждал като дялан с теслата. Вероятно е по-калпав от F-16 (общо погледнато), който пък вече не може да се счита за съвременен изтребител. Или трябва да се купи нещо добро, или въобще да не се харчат пари за боклуци!
швед (нерегистриран)
Лека кавалерия са тия шведи- нямат тежест в ЕС. По- добре е да купиш от голяма и влиятелна държава ама барабар с политически пакет- я шенген, я нещо друго, а сега си е чиста търговия... Като харчиш милиарди това трябва да е и политика, а не алъш вериш- кое е по- евтинко.
внимание! (нерегистриран)
Хем скъпо, хем боклук - отнася се за което и да е западно оръжие.
asen (нерегистриран)
всичко е даси плнят някои хора гушата всеки месец от тази зделка
naveliko (нерегистриран)
Изборът е добър, но не е най-доброто, по понятни причини- парите, защото F-35 е с предимства пред Grippen, но за F-35 не е имало предложение. Ако Grippen предлагат и съпътващо собствено производство за подръжка и усъвършенстване което е значително предимство то изборът е логичен. Що се касае за бронираните машини за сухопътните войски трябва да се търси повече българско участие в производството им за което имаме технологичен опит.
1 (нерегистриран)
Ф-35 не лети... и скоро няма да литне, заради многобройните проблеми... най-вече в софтуера на авиониката.
хаха (нерегистриран)
1. Ти имаш ли идея каква е разликата в цената? 2. Тоя F-35 въобще подкараха ли го да лети...
тора бора (нерегистриран)
Глупости, Ф-35 не лети. Освен това е грозен ковчег, нескопосано прекопиран от разработки на руското бюро Яковлев. Само рекламата му струва повече от цялата програма Грипен. Изобщо - само раздувки и възхвали..... и никаква реална бойна перспектива. Типично по американски.
Хехехе (нерегистриран)
Ф35В и С си лети и е на въоръжение. Стига писахте глупости. Проблеми имаха с Ф35А.
??? (нерегистриран)
Ами напишете им ТТ данните да ги видим?!
!!! (нерегистриран)
Ами потърси ги, има ги, прочети ги...
162 (нерегистриран)
Дърти и 3та ръка са бе човек, не схващаш ли?
Yann (нерегистриран)
САЩ изобщо не се натискаха за тази сделка, щото им е обещано да купят патрулните корабчета. Просто Шведите трябваше да имат конкуренция все пак. За това и офертите са такива - със 100% авансово плащане и т.н. - за да може да изберем Грипен. Американците си оплетоха кошницата още преди година за тези корабчета.. Ако не стане така - нека ме плюят после.
неотански (нерегистриран)
Нито Грипен, нито който и да е западен боклук ще има летателните качества на МиГ-29. От западняци оръжия не се купуват (все едно да си купиш кола зазка или москвич - аналогията е 1:1) - това трябваше да е принцип в нашето военно планиране. Който и от тези псевдосамолети да си купят, няма да върши никаква работа за сигурността ни.
Обаче (нерегистриран)
Прочети за Фоклендските острови за да видиш великата руска щайга как се осира при тотално цифрово превъзходство и то срещу малкия английски Хариер !
1 (нерегистриран)
Във войната на Фолклендите е участвал Миг-29? :)))))))))
Понеже (нерегистриран)
Това коя година беше ?! Или пак имаш мокри сънища !!! Бегай при конете в ингилизия, соросоид!!!
лопе де вега (нерегистриран)
Глупости, на аржентинците изтребителите им са били френски Мираж. И доста добре са се справили с англичаните, като за възможностите на калпавото им племе. Повреждат им самолетоносач именно с авиация.
nNn (нерегистриран)
Айде помисли малко имаме ли ресурса да си позволим руска военна техника, на тях цялата им доктрина е на численото превъзходство и на пълното безразличие към човешките загуби, прочети на един унищожен немски танк колко руски са жертвани, а пък при самолетите положението е още по-зле. Въобще вече трябва достатъчно добре да ги познаваме братушките да знаем на какво руско нещо бихме поверили живота и сигурността си.
математиката е наука не стъкмист (нерегистриран)
Хубаво си го написал ама оправи си статистиката. Раздели началото на войната и края на войната и ще видиш разликата. Има и много други фактори които не отчиташ. И още нещо - всеки който малко разбира от математика и иска да прокара някаква "червена" нишка т.е. собствена идея може да си избере благоприятенпериод и да направи изчисленията, но му трябва и будала да му повярва.
Ние сме член на нАТО (нерегистриран)
Щом сме членове на нАТО, имаме и задължения. Ако ние не пресрещаме "агресора", ще го пресрещат други. Все пак нато е като ТКЗС (за 50+). Както е рекла младата булка на вечно пияния си младоженец. Или я ори тая(нейната) "нива", или кея даем у ТКЗС-то.
Щерев (нерегистриран)
Точно! На времето имаше пазарна диктатура. Плащаха ни да купуваме абсолютно всички руски боклуци.
1 (нерегистриран)
Мангал, на теб платиха ли ти да си купиш тюлената розова поличка или я изрови от кофа за смет? :))))
логореята (нерегистриран)
Не сме ние членове на нато, вие сте, и сте малцинство. Не ни намесвай с тая терористична юдоорганизацийка.
Мечев (нерегистриран)
Ха ха ха много добър коментар .Е да де но ние сме в няколко ТКЗС-та и ТКЗС-то наречено ЕС и в другото наречено НАТО ! Та сигурно е нямало кой да я оре нашата българска нива та за това са ни натикали там !!!!!!
1 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
градушка (нерегистриран)
Все още не е сигурно, ако дед Маккейн се обади, и нашият плезидент, ако и да е авиатор, и той ще клекне за 40-годишната "нова" щайга на США. Така е при дермоскръцията... така си мреш, така поглеж...
Грипен (нерегистриран)
Спират се помощите на циганите и се купува самолетоносач
Иво (нерегистриран)
...които от своя страна като го набарат, ще го разфасоват и продадат за старо жИлязо...
бб (нерегистриран)
Вероятно имат и радио Динаудио, като Волво! Като надъниш Азис във въздуха - КЕФ!
Щерев (нерегистриран)
ВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя МиГ съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан ЕнтъниПри инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са технически неизправности.По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка МиГ, както и 10 вертолета. Според AFP, сега общият брой на самолетите МиГ в Индия е 873 единици. По информация на Flighglobal MiliCAS в активния състав на индийските ВВС влизат 334 изтребителя МиГ: 153 МиГ-21, 14 МиГ-23, 88 МиГ-27, 68 МиГ-29 и 11 МиГ-29К. Статистиката показва, че броят на МиГ-21, които Индия е започнала да купува още през 1966 година, съставлява около 45 процента от индийските самолети с марката МиГ. Тяхното бракуване започна през 2014 година.Индия планира да замени част от тези изтребители с френски Rafale. През януари компанията Dassault победи в индийския търг за доставка на 126 самолета на стойност 10-12 милиарда долара.
Красимир Василев
Ти какво очакваш от индийските цигани.
Щерев (нерегистриран)
сибирските цигани още доста години ще тъпчат да ги стигнат..ха.ха
Да да (нерегистриран)
И един мармот... Затова ли индийците последните години все ползват руски Су-та в Ред Флаг игрите и размазазват с тях муцуните на опулените кравари. Криви ги направиха, че чак ония се покриха.
Taliban (нерегистриран)
От 1972 година колко войни и водила Индия със комшийте?
!!!!!!! това не е оправдание (нерегистриран)
При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители....... ами да си поръчан пътнически..ха.ха
Красимир Василев
Дори още си ги карат москвичите. Миналата седмица един приятел се беше снимал с москвич 412 дефорсак в Афганистан.
Щерев (нерегистриран)
за снимки..... става..ха.ха.ха
Е (нерегистриран)
Не е най-доброто възможно решение, но поне е много по-добре от старите каруци на САЩ или Португалия, за които се беше засили някой от предните идиоти министри.
Това е правилното решение. (нерегистриран)
Правилно, Грифен са най-доброто за нас. По-нови и по-икономични са. Подкрепям решението.
Красимир Василев
Не са нищо особенно, дори са слаби самолети. Вместо да вземем руски СУта или МИГ и да ни излезе по евтино и по качествени самолети ще купуваме щайгите на шведите.
Щерев (нерегистриран)
стига си цапал българския трикольор с руски гомна
bb (нерегистриран)
Представи си "Кобрата на Пугачов" на Грипен! Руските машини ако ще да ни ги подарят няма да ни дадат да пипнем за съжаление. Но все пак Грипен има ОГРОМНО стратегическо предимство, а то е, че никой няма да ни вика с него на мисии извън България.
Киро USA (нерегистриран)
Не ни трябват много самолети, световни войни няма да има. Ако дойде време някой системно да ни пробва и да ни нарушава въздушното пространство, да се ебава с нас, достатъчно е да вдигнем три от тия нови грипени и да му гръмнем самальотчето, както направи Ердоган. Един хубав бой на катапултиралите пилоти от наште диви селяци като им се триземят насред нивата и да ги пращаме по живо по здраво от където са дошли. Цивилизовани хора сме в крайна сметка.
YESSSSS!!! (нерегистриран)
ЯКООООО!!! БРАВО!!!
Да (нерегистриран)
Ф16 е свалило миг 29 в Сърбия пи съотношение 15 към 180 ф 116.
Пурко (нерегистриран)
Щото ако не ги купим, такива като тебе ще осмърдят свете, че нямаме бойни самолети! За това народа избра президент-летец, за да има самолети! Глас народен, глас Божи!
ru (нерегистриран)
Много пари са самолетите и в случай на война, тези 8 самолета нищо не решават. Както показа войната в Сирия и Афганистан, самолетите имат слаб ефект. Една умна ракета или бомба струва много повече от някаква джипка с картечница, който джип може да се оборудва в всеки гараж. Ако ще се мисли за война, трябва да се подготвя пехота с всичките екстри, до безпилотните самолетчета от 1000 долара. Оказва се че тези играчки вършат чудесна работа за разузнаване и коректировка на артилерията.
dag (нерегистриран)
Избраха очевидното, остава да видят и как го направиха чехите (наеха грипени, а купиха едни saab-ски интегрирани с грипена зъбати нещица)
НАЙ
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Внезапно почина главният редактор на "24 часа" Борислав Зюмбюлев
ЦИК свали билборди на ПП-ДБ с Борисов и Пеевски, съставя акт на Денков
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Урсула фон дер Лайен: ЕС трябва да се подготви за евентуална война
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
ЦИК свали билборди на ПП-ДБ с Борисов и Пеевски, съставя акт на Денков