Коментари - Инцидент в строящия се тунел "Железница" | Днес.dir.bg
Коментари
Просто няма какво друго да се пише в скръбни вести и криминална хпоника. Нормално е да се случват и такива неща. Що не пишете колко жертви са дадени при прокопаването на Коринт канал, а при Симплонският тунел, а Панамският канал. Важното е да се каже Вижте сега ББ строе пътя за кулата и хората почнаха да падат, да мрат ... За вас фобите, прочетох само заглавието, и пиша коментар, дори не си направих труда да прочета какво сте писали. Нищо ново -нямате достатъчно ум за да измислите нещо ново, конкретно, връзващо се с ежедневието През 1972 година четвъртък правим смяна в Свищов. Съобщиха ча на дълбачка "СТЪКЛЕН" се е скъсала рамка и линдта е ударила Руско Варимезов и Цеци Николчев. Давахме кръв в болницата но Цеци си отиде На открито партйно събрание съобщиха: Смъртта на Николчев е станала поради грубо нарешение на правилата за безопасност по вина на починалият. А нещата в действителност износване на рамо на повдигача на линдата. Всеки четвъртък линдата се вдига, под нея в слипа се вкарва стоманена греда и се гресират всички лагери по нея, майонните втулки, долно трото, при необходимост смяна втулки и болтове. Скъсването става в момента на подаване на гредата (от едната страна двама я дърпат с въже от другата двама я качват на сряза и насочват). Значеше ли това че Тако, ЦКто и прочие са виновни за загиналия е ясно
P.S. тогава по същото време Построиха и оня блок в Свищов дето падна на 04.03 1077 година призиви с лозунги по ТВ, Радиостанции беха едни и същи "ИКОНОМИИ НА СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ!" и "ПЕТИЛЕТКАТА ЗА ТРИ ГОДИНИ!" "ПЕТИЛЕТКАТА ЗА СЪКРАТЕНИ СРОКОВЕ!" Пак поради тази причина ставаха и злополуките ибитият на несамоходен шалан бил "алкохолик" нищо че српиирачката на шпила нямаше феродо, Цеци нарушил техническата безопасност - а за да не се пречи на "Петилетката в съкратени срокове" техническият тогава Р. Енчев -Капнеца забраняваше изрично ремонт на такива неща. Месеци след това ме уволниха дисциплинарно,, защото спрях дълбачка "ВИТ" заради същото изнодмане на носача (Тогава ми го подадоха споменавани от мене партийни величия от Видин Борис Ангелов и Ованес Такиворов Симовонян, ама аз преди това пък бях спирал работа защото цистерната от която взимахме газьол я напълниха с бензин
Но за премиера -примат,това е върхова технилогия.Ако продължават така работата,ще има много още жертви.Но какво да очакваш от примат,който се възхищава на трактор,който е заменил, Сивушка и Белчо още преди повече от 150 години.Но мозъчето на премиерчето ни от къде да го знае.
При строежа на новото летище в Истанбул, което бе лична кауза на Ердоган, загинаха над 400 турски работници, средно по четири души на седмица. Така се действа по отомански.
Ако стана и ви подкарам сичките майстори... Срам !!!! Идете и вижте моите мостове как изглеждат след 200 години. От вашите след 200 дни няма да има и следа. Да не говорим за инките,дето са бутнали Мачо Пичо на върха на една планина.
Ако искаха да строят Струма, да я бяха дали на австрийците или швейцарците, до сега щеше да е построена с тунели колкото дълги са необходими. Да ама не. Трябва да се краде. Бойко наядане няма.
Да не си от ония пишман еколози рекетьори дето натискаха да наемем австрийците да ни строят един мега тунел? и дето блокират всякакво развитие на зимен туризъм и всеки един строеж ако не им платиш такса лично на тях?
Нанеее, кво тупну, бре. Ааа, абата ми, тупну. Е, многу силно тупну, бре. Еее, оти я бе у ню.
Схемата на Герб е - Печелиш търга и даваш 70% нагоре.Строишс 30%
Пита Св.Птър - А сега накъде ? По Магистрала Хемус през тунела Железница
Да си жив и здрав бате Бойко, да завършиш магистралата. Всички сме ти благодарни за усилието. Щото Костов ни я обеща за олимпиадата в Атина. А тия след него само крадоха и си драпаха топките
Борисов напролет си отива. А от магистралите ни остават още 660 км да построим. 1490 км са всичките, построени са 830 до тази година. Строи се средно по 18.5 км на година. Значи още 35 години ще се строят с тези темпове, на Борисов. Да му даде господ да ги дочака, да види откриването ! ....
не могат да построт тунелите на Витиня и виадуктите.Най-трудната част. Те не могат да ги поправят, та да ги построят. Магистрала Тракия и Хемус бяха започнати от Т.Живков и не си присвоявайта магистралите които потурчихте.
всъщност тунеля на Витиня и кой да е друг тунел си е просто една дупка. А дупки човечеството строи барем от 3 /4 хиляди години насам и не е проблем да се издълбаят и 100 тунеля кат на Витиня. Няма нищо сложно- буташ шашката палиш фитиля и после само изгребваш каманака Не е Бог знай ква космическа технология та да е патент на комунистите, включително и боядисването
гърците имат 6 километра тунел най-дълъг без никога да са били комунисти А всъщност те там са 3 тунеля един след друг общо са 11 километра по 2 тръби Тунель кат слънце, без и един грък да е близал руският гъз
Построих си я да си ходя до село. Толкова. От строителни войски с робски труд
какво ли можеш да кажеш. При капитализма има роби бе калтак дин турчин в Измир бе писал в турски вестник - Добре че комнизма в Трудови войски ме направи майстор, та захванах строителство и съм добре
Спрете строежа на магистралите. Ние като бяхме на власт магистрали нямаше и не се строяха. То и бензин нямаше. Опашки, купони....
Нинова и Манолова не са били на власт по едно и също време. Нинова беше на власт при Костов, а Манолова при Сергейгейгей.
Ами да хората караха бавно москвичи до село и се радваха на хубавия социалистически живот
големият строител Бойко Тиквенов
щом МВР отрича - вероятно инспектора с жипа е бил на инспекция и някой набор бягайки за хонорара се е контузил
е ко ся ? То ко е до инциденти вчера на лозята вадеха старите циментови колове и ги вадеха кат кола един мангал го увива с метална верига и трактора го вади с ходравликата Тракториста се заблял и вдигна във въздуха кола барабар с мангала- раката му беше станала на гъз. Само че тва не го пишат по централните медии и отдолу дибилите да се упражняват за сметка на бат Бойко
Руменгела е бил ербап - кай аз ли бе? Дваесе години търчим по скелетата и не съм паднал, та сега ли! Нема да се вържем, пречи ми!
Знаете ли КОЙ прави Магистралите в България ? Мафията . Борисов се договаря с фирми като HelpKarma , делят парите и започват работа . Няма Трудови Договори , наемат роми да карат Трактори и Багери - без книжки . Италия през 1978 година . Пазете се .
Нещо чудно? Има ли нещо, което да е попаднало в ръцете на малоумтите вулгаристанци, без да са опорочи и осере? Няма, естествено..
Учудващо е, че по време на строеж на тунел там (айде, да не се заяде някой че е разбрал ВЪТРЕ в тунела - на строителната площадка) не се намират лекари и пожарни, та се налага тепърва да отиват след инцидент ...
Аз пък лично не съм видял на някой строеж да седят линейки и пожарни. Пък и не съм чул някоя строителна фирма да си ги държи на щат. Ама явно вие сте много по-навътре в нещата.
Arbeit macht frei
Важното е да се работи! За кефа на Тиквата!