И камерите на тол управлението ще снимат за превишена скорост
Софтуерът на тол управлението разполага с 50 мобилни, 295 стационарни и 100 претеглени в движение контролни точки
Обратно в новинатаКоментари - И камерите на тол управлението ще снимат за превишена скорост | Днес.dir.bg
Коментари
Не ми харесват ограниченията на някой места колко са недоизмислени но пък и пътищата ни не стават толкова. Това като опит да намалят катастрофите и убитите по пътя не е решение, понеже по мой наблюдения проблема е идва главно от пияни, употребили субстанции или най големия ужас гледащи се в телефона. За гледащите в телефона докато карат в Италия чух че били приели че неможеш и мултимедиата да пипаш докато караш.
В кочината всичко се прави с дългосрочната цел да се дерат кожи от булгаропитека! Няма едно съоръжение и оборудване което реално да помага на водачите. Пътищата разбити като след война той купува "най-модерната" система за контрол... Няма летища, купува самолети, няма войници, купува БТР... Идиоти, сър!
Преди ДВА дена по- "Нова ТВ", КАЗАХА ЧЕ "ТОЛ" камерите НЕ са ЛИЦЕНЗИРАНИ (думата е сертифицирани) да снимат за скорост. Как за ДВА дена ги лицензираха/сертифицираха и КОЙ? ФАНДЪКОВА -беше 'ОСЪДЕНА от СГС" да спре това мигане, като "НЕАДЕКВАТНО" и да върне часовниците, както е ПО ЦЯЛ СВЯТ, но тя се ослуша. Този тъпанар сега отново иска да измисля нови правила за движение по пътищата. Новият КМЕТ който отново не е в час "ИСКА ДА НАЛОЖИ" мигането. А бе спрете се ХОРА. Това не е маркер на компютър. Пореден МАЛОУМНИК !!!!
Лесно санкционират за несъобазена скорост , за всичко ! Ами ако е превишена скоростта по безумно поставените знаци , но е съобразена с пътните условия ????
Ма те умрели ма! От Шмен до Лесово половината постове са натрошени от тировете. Щото умни инжинери са ги проектирали.
Едва ли самите камери ще снимат за превишена скорост. По-скоро системата за обработка на информацията от камерите, която търси и открива номера, за които не е платена винетна такса, може съвсем лесно да се доработи, за да изчислява средната скорост, с която са се движили регистрационните табели по националните пътища.
Ма и джиповете ли ще снимат? Няма ли джиповете да бъдат сложени в специален лист на коли със специални превилегии? Да глобяват само нас, а тях - не?
Камерите винаги са снимали и отчитали скоростта на преминаващите! Това е заложено в изискванията за спецификацията им. Има добра база данни за всички ни. Сега просто ще събират урожая и ще глобяват!
Цялата им система е пълен ташак. Това дето го казва, че в Бг е най-модерната тол система изби рибата. Тия идиоти е хубаво да спрат наркотиците.
"Електронното правоприлагане на стоте претеглени в движение контролни точки, които следят претоварването на оста на превозното товарно средство на пътя, съвсем скоро ще бъде пуснато в действие", каза още Балабанов. " Само два въпроса към другаря Балабанов: 1. Кога е "най-скоро"? Нормативната уредба дали вече е пригодена към новия начин на измерване? Май не е. 2. При определени условия общата допустима маса е 44 тона. Камерата как точно ще проверява условията? Та така. Нещо не са го дообмислили другарите и ще ги спукаме от дела :)
Превишението на скоростта е причина за 0.1% от ПТП - официална статистика на МВР!!! Но превишението на скоростта е начин за яко скубане на шофьорите! Отделно - в другите държави се шофира с много по-превишена скорост - масово е!
Напълно съгласен. Превишената скорост е с най-голям дял от наложените глоби-като брой и пари. Останалите причини-лоши пътища, лоша организация на движението, некомпетентност на шофьорите, непознаване на правилата за движение са с най-голям дял за катастрофите. Но това никога няма да си го признаят, защото са камъни в държавната градина. Пък и по-лесно е да глобяваш за висока скорост, отколкото да вземеш мерки и да оправиш другите неща.
С най-голям дял е лошата инфраструктура, което се отразява в статистиката с "несъобразена скорост", следват неправилни маневри
"...Шофьор блъсна и уби дете на пешеходна пътека в центъра на София. Свидетели на инцидента казаха за БНТ, че малко след 21.00 часа момче пресичало пешеходната пътека на улиците "Генерал Гурко" и "Цар Иван Шишман", когато било блъснато от бързо преминаваща кола. По непотвърдена информация пробата за алкохол на шофьора е показала над 2 промила. Хората в района казват, че загиналото дете е на 15 години. Очевидци разказаха, че шофьорът се е засилил, за да мине през пешеходната пътека преди момчето да пресече. Предполагат, че скоростта е била около 70 км/ч. Шофьорът е бил в колата заедно с жена и дете". Да бе. Там шосето, маркировката или какво е причината. Да ви у тъпаците. Пиете и натискате газта. Така било в Европа. От Чепеларе не сте излизали, но пък и онова в гащите не си намирате. За това избивате комплексите. За 20 г. един фиш имам /да за превишена - в населено място, но ТИР-а отзад щеше да ме помете/. Платил съм в доброволния срок и не споря. Имаше нарушение. А причини - е те все се намират. Друго наказание нямам. Явно сте от тези с по 100 глоби и или ушавите, или законите са ви виновни.
непрекъснато обяснява колко малко ПТП се дължали на алкохол и наркотици. Сега разбирам, че и превишената скорост не е проблем. Явно целия проблем е в самите убити по пътищата. Да не са били . А? На вас наглите бъдещи убийци все нещо друго ви е виновно. Няма проблем да се надрусаш, караш с превишена скорост и удариш отзад някой. Като почна от журналиста и свърша с треньора /без да изброявам стотиците по-малко публично известни жертви/. Ми наздраве и да карайте в София с поне 100 км. /онези двама младежи, които затриха на тротоара - помните ли, или момчето на пешеходната пътека в центъра/.
Тест за ГРАМОТНОСТ по пътищата кога ? Не е ли време да се вземат книжките на неграмотните шофьори с купени книжки ?
дебилите. Вместо да се радвате че ще има някакъв контрол по пътищата защото се избихте от идиотско каране . Вие спорите за безмислени работи. Отворете и сметнете колко хора за загинали само за тази седмица!
Абе тия да оставят тия шехерезади и да позволят всеки да си инсталира видео-регистратор в колата и да променят закона това да се счита за законно доказателство в случай на катастрофа и спор с полицията. Ето, това трябва да направят за да ни се изравнят възможностите с държавата. Иначе ще ни дерат като гергьоски агнета- пращат снимка и си безмълвен. Ако се признава видеорегистратора, тогава много ситуации биха изглеждали различно. Дори и засичането на скоростта между две камери може да се установява и с видеорегистратора и при разлика - съда да реши кое е по-вярното.
Тия ли паляци щели да снимат за превишена скорост - и точно за коя превишена скорост ще снимат, че не ми е ясно? Масово пред рамките на ТОЛ-а на прави участъци с ограничение от 90 км/ч, насред нищото има ограничения от 60 км/ч. И какво ще ме снимат, че не намалявам преди тях ли? Демек ще правим кинти за бюджета...Пълна пародия...
V = S/T (скоростта е равна на изминатото разстояние разделено на времето, за което това разстояние е изминато). Разстоянието между камера "А" и камера "В" е 48.235км. Камера "А" е засекла регистрационен номер АВ 1234 АА в 9:01:20 Камера "В" е засекла същият този регистрационен номер АВ 1234 АА в 9:32:27 С каква средна скорост се е движил автомобилът с този номер? Отговор: 93.008км/ч
професоре, ами ако съм спрял да пикам между двете камери ко прайм? и после натискам с 200
От цялата бля-бля статия ми стана ясно, че може би някога при упорита работа щели да засичат и скорост. Не ми стана ясно колко аджеба ни струва това удоволствие и къде отиват 800 милиона, които се очаква да съберат тази година.
"Тестовете показаха, че програмата може да бъде сертифицирана след малки софтуерни промени", каза още Темелков и обеща: "Ще ни отнеме време, но сме на път да успеем и с това въведение". Очаква се Българския институт по метеорология да сертифицира софтуера за превишена скорост на НТУ. ‐------ С други думи един ден може и да снимат легално. Иначе те и сега си засичат скорост, но нямат сертификат.
В конструкцията на дигиталното робство! Да му мислят младите, моето време мина! Такава свобода, като по време на тоталитарния социализъм, изобщо няма и да подозират, че е възможна!
Абе имаше си и предимствата, и недодтатъците. Една ретроспекция от моето детство - както на всякъде имаше война на блоковете, и като ме погнаха четирима от врага, газ, бягай, едновременно със стъпеане на платното се оглеждам и виждам едно зелено жигули с около 60 км/ч. Тогава беше позволено, ама пътя беше хлъзгав. Отскачам назад обратно, готов да ям боя от врага но зад кормилото аджамия шофьор, аз бях от дясно и нашия скача на спирачката и навива волана наляво. Добре, че бордюрите бяха високи, та и двата си поиграха на пинг-понг с колата, докато се завъртя три пъти. Шофьорът излезе пожълтял, ама отзад като излезе една харпия - ние всички - и аз, и врагът, гледаме - пет хлапака, и оная като ни почжа - пой - ритници, юмруци, едното момче го смъкна на земята, аз докато се усетя изядох и аз два, ама всички иябягахме - а тая беше шишкава и не можеше да ни догони ... Та - като знам аз какви съм ги вършил, тръпки ме побиват за моя наследник, ама и някой да слезе и да бие 9-10 годишни хлапаци - ще я разказват днес като циркова маймуна из новините. После нашите като разбраха две седмици не излязох навън - това беше кофтито. Сега не можеш да изкара хлапетата от вкъщи! Та - всичко си има и предимства и недостатъци. Свободата за малчуганите е опасна в наше време.
ще го направите ако австрийците ви дадат source кода
Ами не - австрийците имат дев-ове. €100к за плъгин и си готов! Защо си мислите, че е толкова просто да вземеш програмата на някой и да я допишеш? Знаете ли взаимодействията, които сте сътворили как ще повлияят на поведението на самата програма? Нека ви кажа - в сложния свят, в който живеем, на 99,9% ще сътворите огромна боза!
Чул си от тук от там нещо …. ама то е едно голямо нищо ! Дано НЕ всички инженери в Бг са тъпи като теб моето момче !
Моето момче ще викаш на сина на баща си! Рядко си позволявам да вляза в тона на откровени простаци, но в случая си го заслужаваш! В качеството си на какъв го казваш?!? Някой новоизлюпен кодер с жълто около устата?!? Има много да папкаш, моето момче - мноооого - в момента се връщам от интеграция на workflow система с job ticket-и от SAP на клиента. И мога да ти кажа едно - ако някой друг хване софтуер, който не знае как е писан, и иска да добавя функционалности, ако не прочете кода - бозата е гарантирана! Така, че по-добре мълчи и не се излагай и питай някой по-опитен от теб да ти обясни нещата! Това, че си се хванал на работа в някой аутсорсната западна фирма не значи, че си хванал Бога за рога!
За тези с когнитивни проблеми обяснявам - потвърждавам твърдението на коментар едно, като добавям, че ако не се изпълни, ще стане боза. Някакъв юнак отговаря - тъп си! Обяснявам му защо не съм и че е редно да си знае мястото. Последния коментар казва - абе, да - сорс трябва! Ама никой себеуважаващ се програмист няма да ти го хариже, освен ако не си платиш, а за да си спестиш главоболията, по-добре му я дай на него да я напише тая функция, защото има и тест средата. А кой е аматьор и кой не - това не съм нито аз, нито вие да определяте!
Инджинера и*а маата на всякакви концепции за разширяеми системи. Това че има цели компании, включително и създадени от ннякой настоящи кметове, които си изкарват прехраната с писане на плъгини, няма никакво занчение. По-важното е че, САП уъркфлоуа му е мнго велик. Евала инджинера. Ся закрий и обектно ориентираното програмиране и да не са разправяме вече с интерфейси, имплементации и прочее несъществуващи неща. Зимаш кода и аре пачовете отгоре му.
освен да събират пари от хората нищо няма да постигнат с това ново заснемане на скорост. Щом хората искат да се движат с висока скорост да увеличат скоростта, а не да мислят как да глобяват. Няма пряка връзка между високата скорост и броя на катастрофите.
Не моментната, а средната скорост бори джигитите на пътя. Всички знаем какво се случва след камерите - гаааааааз до ламарината
Има държави, в които законодателството допуска отичтане на нарушение по средна скорост - защото камерите на АПИ могат това. Но всяка отсечка между две камери се сертифицира отделно - метрологично сертифициране на дължината на отсечката и осигурен синхрон на таймерите на камерите. Затова се прави за определени по-важни и по-рискови отсечки.
Значи викаш, ако лющя моментно с 200 не е проблем, защото после сигурно ще карам с 30? Точно моментната е проблем, защото ако на пътя ограничението е 90, голяма работа че съм карал със 100, ама същото ли е ако карам със 150 или с 200?
Камерите може и да снимат, ама като не са проверени от Метрологията ежегодно, все тая. Само създавате работа на адвокатите и съдилищата ...
Е, като са толкова модерни, да решат проблема с адските задръствания на околовръстното шосе на Пловдив. Да, ама не - в тая държава останаха само банани и мантинели!
А имат ли съответното оборудване и тарирани ли са, за да отчитат скорост?
Само да има и кой да гледа и управлява тази информация, всичко ще започне да се подрежда. Не може турските тирове да са като царе на пътя, румънските джигити да карат като обезумели, е Ганьо да е недосегаем.