Превозвачът: Цистерните бяха проверени както винаги
Цистерните на взривилия се влак са проверени. Машинистите са минали инструктаж, преди да тръгнат на път.
Обратно в новинатаКоментари - Превозвачът: Цистерните бяха проверени както винаги | Днес.dir.bg
Коментари
..много се подценява ПРИСЪСТВИЕТО на нелегално налазилите ни ТАЛИБАНИ, които държавниците ни от страх, да не получат "червена точка" от баба Меркел, СА ГИ ПУСНАЛИ ДА СЕ РАЗХОЖДАТ СВОБОДНО в държавата ни!!! Всеки ден на Лъвов мост идете и ги вижте, как се препичат като ЗМИИ на слънцето в градинката, да те е гнус ДА МИНЕШ!!! Нека ДЪРТАЦИТЕ от БХК, да отидат сега те ДА ОБЕЗВРЕЖДАТ ИЗТИЧАЩИТЕ с отрова и взривоопасни цистерни!!! ДОКАТО си държим подобни ЗМИИ В ПАЗВАТА , вярвайте, че живот за нас обикновените българи, НЯМА да има!
Като знаем какво е състоянието на бдж и инфраструктурата, не е трудно да се предположи и как се проверяват цистерните, без значение дали става дума за влакове на бдж или частни превозвачи. От 20 години там само се краде.
Булмаркет е търгувал с руснаците от Крим. Руснаци, мутри и български подмазвачи - това е в основата на всяка трагедия в България. Интересно защо все още не е обявен за издирване от Украйна за незаконно преминаване в окупираната от Русия територия Крим
във всяко отношение. Простак до простака остана. По-умните и предприемчиви се изнесоха и то къде? Но все пак останаха хора у нас, които поне могат да пишат и да си се радват на писанията. И това е нещо.
Чух по БНР как Баце забранява даването на всякаква информация във връзка с трагедията в Хитрино - зер щяло да има "много тежки съдебни дела" и т. н. Не ми се цитират останалите му глупости.
Цистерните на взривилия се влак са проверени. Машинистите са минали инструктаж, преди да тръгнат на път. Това каза за bTV Димитър Баев, зам.-управител на фирмата - превозвач Булмаркет. Композиция на тази компания, състояща се от 23 вагона-цистерни с пропилен дерайлира и се взриви в шуменското село Хитрино... ДОКОЛКОТО РАЗБРАХМЕ СЕ Е СКЪСАЛ ВЛАКА !?!?!? при навлизане в гара Хитрино, което е някакъв вид технически проблем, но не можем да кажем на какво се дължи дали на железен път, дали на състояние на вагона", коментира още Димитър Баев." Тъй като това са думи не на когото и да е, а на зам.управител на тази фирма, която "притежава 11 електрически и още толкова дизелови локомотиви и е първият лицензиран частен железопътен оператор у нас", аз не мога да се въздържа да не попитам и какво точно означава това "ДА СЕ СКЪСА ВЛАКА"? Без да съм заядлив това не звучи техническо издържано, вероятно се има предвид, че са се скъсала връзка между вагоните на влака, но за това винаги ИМА КОНКРЕТНА ПРИЧИНА! Ако наистина е така, разбира се. И това може съвсем точно да се установи от прецизна експертиза, независимо от големия пожар и огромното нещастие и беда за хората. Важно е, да се разбере точно какво е станало и каква е причината, за да не се допускат повече подобни (човешки) катастрофи. Иначе общото ми усещане е, че всичко в тази държава се разпада при това безхаберно на практика и корумпирано реално безвластие на властимащите с особено голямата роля на Бойко Борисов и главния прокурор Цацаров, с неговото мнозинство във ВСС. ЗАЩОТО ЦАРИ ПЪЛНА БЕЗОТГОВОРНОСТ И БЕЗПРАВИЕ В СТРАНАТА! И друго - знам, че като се обърне колата пътища много, но като става дума за пътища и железопътни такива, ЗАЩО МИНАВАТ ОПАСНИ ТОВАРИ ПРЕЗ НАСЕЛЕНИ МЕСТА? Те трябва да се превозват под особен режим и наблюдение НЕПРЕКЪСНАТО!
В Америка изискванията към професионалните шофъори, които превозват опасни товари са доста по-високи и изискват допълнителни познания, респ. съответните изпити и "ендорсменти" към професионалните им книжки. Да не говорим за влакови композиции с такива товари. Респективно наказанията при техни нарушения са и чувствително по-високи и сурови - говоря за обичайни нарушения на пътя.
Последните новини по услужливите сайтове ни съобщават че УНГАРИЯ и Орбан са готови да дадат пари за строежа на НОВИ къщи в Хитрино. Цистерните са на пи-пи-пи Банк. Тя КУПУВА закъсъла УНГАРСКА банка от ЕБВР, сега да замажат скандала дават кеша, защото в трагедията гаче са замесени висши политици и банкери от най- виско ниво. България, Унгария и Румъния...
За да се изгони кабинета Борисов 1, трима човека живи изгоряха - кабинетът изкара три години. При изгонването на Борисов 2 едно малко градче си замина, буквално го взрви и то само за две години управление. Не ми се мисли, но трендът е, че при Борисов 3 кабинетът ще изкара само една година, а на изпроводяк ще запали цялата държава. Само ми е интересно къде ще се евакуират тогава гласуващите за герб!
Не чух Кристалина Георгиева да вземе отношение, но -..... тя вече не е по бедствията отговарящ. А като такъв помогна в Хаити, но в нейното родно село хората още бедстват. Ппонеже е хуманна. И патриотка. И в Мизия още бедстват. А тук би трябвало да има застраховател на влаковата композиция на фирмата, действаща от началото на Прехода.
Правителството на гербаджиите начело с техния Вожд Боко е толкова безскрупулно, че не бих се учудил дори, ако ми кажат, че са спретнали тази трагедия с цел някакси да не изпуснат властта. Преди дни ни в клин ни в ръкав Шматка некадърницата плашеше с атентати. Случайно ли бе?! Колкото по-бързо тези лица бъдат изхвърлени от властта както и всички тези от всички партии, които имат общо с тях и са свързани като свински черва, толкова по-добре за нас, гражданите на България. Тия от лакомия са способни държавата да ни взривят, както я разсипаха!
Последно -20 вагона с пропилен,3 със пропан и още три празни цистерни. Взривът е само от една цистерна,останалите са все още пълни.
Очаквам че именно затова : - СА евакуирани Хората (ама защо на Различни места я ?) - г-н Николов - Изказа че Има притеснения и-След евакуацията. ... Намирам че Бе действано Правилно дотук, Колега - ама продължава да Няма смислена версия как/защо Е станало.
Причината за дерайлирането трябва да се докаже от следствените органи. Иначе след момента на дерайлиране,излезлите от релси цистерни късат подпорите на електическата проводна мрежа над влака,спукана цистерна искра взрив,и ужасии след това.. Като че ли от дрона се вижда последната цистерна на композицията ,която е в пламъци и пожарникари се опитват да я изгасят. Редно ли е пропановата да е в края на композицията не съм компетентен в правилата за превоз на опасни товари по българските железни пътища,там ще си каже ,който е вещ.
...вагоните се Казва че са румънски (на купувача) и Сериозни ...ама като се сравнят попиляните с НаистинаСобствени на купувача - Има немалка разлика в конструкцията и дори оцветяването... ...Се спомена, но Бързо бе замазано и повече НЕ се чу - на Тази гара Този влак е имал да Изчака (т.е. да се разминат/надминат с) пътнически...
Според думите на господин Симеон Ананиев-председател на асоциацията на железопътните превозвачи в България опасните товари превозвани с влакови композиции са общо седем! Като превоза на пропан е един от най-безопасните. Радиоактивни материали е един от най-опасните!
...и се оказва че към 20:00-20:30 - Всички жители СА евакуирани ...и то на Различни места... - Защо ли ?
Може би на едно место няма нужния брой легла. Какъв е проблема, нали са евакуирани, на всички е осигурен топъл подслон и храна? Хайде стига си търсил под вола теле....това е трагедия, има загинали и ранени, и всички от пострадали до спасители със сигурност са в шок ......
Влакове убийци пълни с втечнен газ летят по железопътната инфраструктура и се взривяват и убиват хора,и оставят деца сираци! И всичко това,за да се напълнят гушите на червените макаци с долари и евра за сметка на живота на невинни хора! Лека им пръст на загиналите! Няма справедливост на този свят!
Защо силно взривоопасни материали (пропан) се разхождат по националната пътна мрежа? При това не за наши нужди, а за чужд клиент. Който иска газ, да си построи газопровод. Копачката за метрото се придвижва 3 дни със специален влекач с 40км/час, при осигурена засилена охрана, а влакът убиец със 110км/час.
...в района Има сериозна безработица - Хората СА притеснени как ще се оправят => Следва Незабавно да осигурим Взаимоспомагане, Колеги ! (Пощата работи и приема пратки. БЧК казаха че Започват също.) ---- Струва ми се че освен с последствията от ударната вълна и пожарите - Ще има да се работи и по разливите/замърсяването. Бих очаквал и т.нар. вторични/свързани ефекти.
...поразени/увредени или сринати са 3 (Три.) реда постройки успоредно на линията...някои на два етажа ...според г-н Николов - Пожарната Е била само след 15-16 мин. В действие наМясто ... Хората в Хитрино - докъм 13:00 НЕ са имали Никаква Официална информация какво става...
има ли норматив и инструкция "Колко цистерни с опасни товари (за взрив, сериозно замърсяване на околната среда и др.)ТРЯБВА ДА ИМА ДОПУСТИМО НАЙ-МНОГО в един влаков състав?" и "Спазени ли са разпоредбите?", защото въпросите не са само "Какво е предизвикало дерайлирането?", но и "Какво би станало с всичко онова, което се намира в района на събитието?", "Има ли ограничение за броя на опасните товарни цистерни в един влак?", и т.н. и т.н.
...пожарните са Били Само от Воден тип...като СА били БЕЗ вода...и Изобщо Няма (Няма.) такива с пяна (Специални Гасящи смески/средства) ...вагони с Разкъсани цистерни и/или разлетели-се Тежки елементи - НЕ се забелязват
Пожарни от воден тип Ша ма утрепиш.А от какъв тип да са.Пенола се добавя към струята вода от специален резервоар
Феликс Едмундович Дзержински или Феликс Джержински (на полски: Feliks Dzierżyński; на руски: Феликс Эдмундович Дзержинский) е съветски комунист, революционер и държавник от полски произход.
...и понеже Пак преглеждам Наред информациите - прави впечатление че : а. композиция от 17 вагона, дерайлирали (или друго) 8 ... Са доста. б. инцидентът става на Влизане в гарата ...където трябва да се Намали скоростта. в. има Не-един пожар и/или център/зона на поражения.
Бай Сталин либералът е виновен. Да влезе Дзерджински - поляк блбагородник, но железен. Комисар.
Да не излезе че някой е "брал жилязу" от релсите?!
То бива бива,ама направо и ЕГН-етата на управителите ги има в нета... Бивол е публикувал всичко. Има протокол публикуван. Не става ясно обаче защо след като е освободен от длъжност като управител-Димитър Б. Баев дава изявления от името на фирмата превозвач? На негово място е управител Герасим Г.Димитроф И всичко това е ПУБЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ в интернет!
...и после като започнеш да търсиш имената в нета излизат много неща. Имена фирми,свързани помежду си,разни усвоени евро-проекти,разни милиони евра,едни от най-големите доставчици в България на втечнен газ...седалища из цялата страна...всичко ПУБЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ!
Ако не се установи явна повреда по релсите и вагоните която дс е причината, значи е КГБ. Хибридната война е минала на по висш етап.
Часткниът ие мнугу дубяр к.ступяанен-
Това е бизнеса в България мръсни долни и алчни ГЕРБЕРАСИ.
Имаме тук двама Колеги, които Би следвало да Чуем... - (май) Косматия/Брадата - който Е на ТИ с БДЖто - The Canadian - който да Ни опише Бързодействието на Съответните Структури при аналогичните инциденти в Квебек и край Отава.
Булмаркет фирма на държавна сигурност ли е! Кажете бе боко,цоко,цацаров и пр.десарски изроди!
ЧИЯ СОБСТВЕНОСТ СА ЦИСТЕРНИТЕ И ЗАСТРАХОВАНИ ЛИ СА???
Пропанът е опасен газ. По тежък е от въздуха и гори ниско над земната повърхност. Метана пък обратно е по лек и гори високо. И двата газа са ВЗРИВООПАСНИ!
...абе по Принцип - Следва да се транспортират в Специални цистерни и под специален Режим на транспортирането...ама Е ли било така ?
ПИБ = СИК БАНКА :))) ОТ САЙТА БИВОЛЪ Кредити на ПИБ към свързани лица и големи експозиции ... ДЪЩЕРНАТА ФИРМА БУЛМАРКЕТ АВТОТРАНСПОРТ ФИГУРИРА С 3 ЗАЕМА - 10 МИЛИОНА ЕВРО И 19 МИЛИОНА ЕВРО :)) ... ТАКА ЧЕ ВЗРИВЕНИЯ ВЛАК Е НА СИК :))
Агенция КРОСС - 10 Декември 19:46 /КРОСС/ Стрелочникът на гарата в Хитрино: Влакът се движеше със 110 км/ч. Това заявил мъжът пред разследващите, сочи непотвърдена информация на NOVA.
Е ли допустима 110 там ? ...а ако Не - Защо ще газира ? ...- Евентуална Техническа повреда в Управлението (контрола, индикаторите) ? ... ЦелевоПричинена или просто техн.неизправност ?
Те и в Виареджио ,така казваха италианците след инцидента на 29 юни 2009 година при който загинаха в пожара 33 човека,а други 25 бяха ранени. Аналогичен случай като този в Хитрино. После се установи,че причината била пукнатина в едното от колелетата на вагона ,при която се е разрушила периферията на колелото и вагона е дерайлирал.
Над 12часа инфо лавина ...и Пак Липсва Основното : - влакът Първо се къса, и от късането - Се удрят и възпламеняват цистерните...или Обратното - какъв Е товарът ? - кой Е имал достъп при и След товаренето ?
ти откъде знаеш , че влакът се е скъсал ? въобще има ли някой който да знае какво е станало на този етап ? всичко е догадки , предположения, хипотези .... тепърва ще се установява какво и как. утре сутрин със сигурност няма да е.
12 часа лавина от информация я правят журналята с цел сензация Ще чуеш още много глупости от невежи драскачи Очакваш сериозни изказвания от разследеащи.Много бързаш.Там още гасят и търсят оцелели .Бързи разкрития има само в американските филми Оставете хората да си авършат работата.Ако е нужно нека продължи и месеци
Aбе ясна е работата! Виновен е машинистът! Пожарникарите и те са виновни-дошли след 2 часа-пияни! Само фирмите на ДС са невинни! Гиди долни комунистически,десарски,недекомунизирани и нелустрирани изроди! Погубихте България!
Доколкото разбрах тези са се занимавали с търговия и превоз. Как ще вземат бизнеса на руснаците с монопола на горивата в БГ.