Гвоздейков: Прекратяваме възможностите за манипулиране на данните от техническите прегледи
Пунктовете трябва да осигурят свързаност на уредите за измерване с информационната система на ИА "АА", каза министърът на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - Гвоздейков: Прекратяваме възможностите за манипулиране на данните от техническите прегледи | Днес.dir.bg
Коментари
Ще създават едни масиви от ненужни данни, подържани с парите на данъкоплатеца. Каква прекрасна причина да ни вдигнат данъците за "общото добро"!
Грездейков, тъпия ти шеф на АПИ който лъже, че всички пътища са почистени..тировете полегнали настрани били виновни.. Ами ако сте почистили добре, нямаше да полегнат! Виж пътя Бяла Слатина -Кнежа - има едни колометри, където лентата в посока Б. Слатина е в коловози - това ли ви е чистенето? А ужасът пътят Кнежа - Червен бряг (до Еница) и резилът Червен бряг - Луковит? Ама там никой не е чистил бе!
Едно е кола с емисии в София, друго е в Ловеч, тето е в Тополовград, а четнърто в с. Търничане.. Защо приравнявате нещата??
Е каква е гаранцията, че някой с траалясник регистриран в Търничане няма да дойде да кара в София? Как ще го спреш? Да - по света хората са въвели зони на достъп в зависимост от категорията на колата, но ако това се направи тук, дето събрахме целия боклук на ЕС, в градовете ще могат да влиза има няма 20% от колите1
Народът е беден, бе, тъпанар!! Не го ли раззрахте? Кой не иска да кара по-добра кола, ама колко може?? Нека хора с пари и софиянци да не ми слагат минуси!
Няма да ти сложа минус. В КРБ не пише, че всеки гражданин трябва да има по два таралясника "нов внос". Има обществен транспорт. Преди време пред блока имаше 5 коли и празен паркинг. Сега го няма паркчето, детската площадка и тротоара. Всичко е "паркинг". Наематели с боклуци. не то го казвам високомерно. Просто и ти разбери. Няма пари-няма кола.
Има прост начин само за прегледа сам да си "оправиш" емисията. Скоро очаквам такива услуги за пари.. Камерата в аспуха ли влиза?? Хахаха
Значи това е най - големият проблем с който ще се бори министерството... Съмнявам се, ама трябва да се вдига прахоляк, че се работи!
ще става още по-лесно, щом е по електронен път. Точно както с машините за гласуване. Тоя умник май забрави, че точно така големите западни автокомпании години наред си манипулираха софтуера за газовете. Големи овце има в България, за световно сме с тия електронни уреди! Ето вземете Пеевски - човек с аналогов механичен мозък, на него доста му върви напоследък.
В САЩ кола минава на емишън тест, след продажба като нова, на 4 години. Няма технически прегледи. При емишън теста е невъзможно да се манипулират данните в компютъра. Веднъж влязла информацията, остава завинаги. А всички останали технически проблеми са на отговорността на собственика на кола и на професионализма на застрахователи и адвокати. Това стимулира собствениците на коли да плащат за ремонти а не десетки пъти повече адвокати. Така се поддържа ДЪЛГА ХРАНИТЕЛНА ВЕРИГА.
Поредната смешка на поредния смешник, заел се с прегледите.... Г-н министре, повече от половината коли по пътищата в БГ са за скрап, но всичките минават преглед безпроблемно. Как става това??? Ами такава е височайшата заповед от време оно... 1. Простия народец трябва да се оставя на спокойствие за такива "дребни" неща. 2. Хазната трябва да се пълни с акциз и ДДС от горивата - ако извадим 1 млн. автомобила от движение, лесно се смята колко по-малко ще влезе в хазната. 3. Прегледите - това означава над 50 млн. лв по-малко приходи за фирмите, извършващи ГТП, както и по-малко за хазната. Днес поне 40-50 автомобила видях дето са за моргата..
Малко повече информация, моля! Къде точн и колко ще е рушветът сега? Не може просто така да казвате, че друг ще събира рушветите и да няма инфо кой ще бъде и къде да го намерим. Моля, направете възможно и да плащаме по револют или банка, че да не ни се налга да си караме колата чак до пункт. Иначе сериозно - не ми се вярва това да спре парните локомотиви по улиците :(