Коментари - Грешни маршрути е дала новата система за шофьорския изпит по време на тест | dnes.dir.bg
назад

Грешни маршрути е дала новата система за шофьорския изпит по време на тест

Изпитващите вече няма да определят сами маршрута на курсиста, а това ще става изцяло по електронен път. Но при проба бил зададен изход от кръгово, каквото изобщо нямало

Обратно в новината

Коментари - Грешни маршрути е дала новата система за шофьорския изпит по време на тест | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какво е това нещо шофьорски изпит?

А джапанки на тавана на учебния автомобил ще поставят ли ?

Няма ли кой да спре тия от ДАЙ да харчат народни пари за глупости. Поставили са се в пълна зависимост от гилдията на инструкторите. Вместо да правят улеснения за взимане на изпита се чудят какво да измислят само и само да прибират повече пари от кандидатите за водачи. Ще направят така, че хората да ходят по чужбина за да вземат книжка.

На следващ етап могат да пробат да премахнат и изпитващия, като в колата са само курсиста и инструктура. Даяджията ще гледа онлайн през камера на предното стъкло и ще разполага с голям червен бутон, ако трябвяа да прекрати изпита и голям зелен бутон ако изпита е положен успешно. В случай че това работи, на следващ етап може да пробат да премахнат и инструктура от колата, който по микрофон и интернет връзка да обяснява как се шофира. Защо постоянно се правят някакви промени, от които полза няма. освен че някой ще продаде няколко хиляди гпс по ЗОП

Ами да, то беше ясно, цялото това е да може някой да вземе някакви пари. А и те ДАИаджийте са си големи схемаджии. Късат учениците от първия път, за да може да им дадат още 80 лева за изпит и още 100тина лева за дипълнителни часове

До 15тина години колите ви ще се карат автоматично.

Често се случва и на шофьор с опит, който не познава даден маршрут , да пропусне отбивка или сбърка улица, когато е воден от навигация. Какво остава за човек, който тепърва се учи как да шофира, има недостатъчно часове кормуване, притеснен е от изпита, не познава маршрута , та трябва да слуша и някой дигитализиран глас, който му говори в каква посока да шофира. Жалка българска история.

Тия 100тина лева са малко, поне 160 лева - по 40 лева на час взимат вече

Взех книжка в САЩ за един ден- теория на монитор - на руски ! и кормуване 1 км следобед с една инструкторка ,цена за всичко 20 долара.Книжката важи за ВСИЧКО .

недей да сравняваш двете неща, моля, нямат нищо общо. За справка - имам канадска шофоьрска книжка

ми то, и курсистът да гледа онлайн какво се случва и да си води записки. Аман от български простотии!!!

Поредно "търсене" на решение на проблемите, където не са, за да се усвояват (крадат) пари. Единственото решение, което ще доведе до ефект е реално прилагане на санкции срещу водачите, които нарушават нагло, безцеремонно, умишлено и напълно съзнавайки правилата, защото са решили, че са нещо повече от другите. Ежедневие е наглото поведение и то на централни кръстовища в големите градове и София, шофиране в града с много над разрешената скорост и тоталната апатия на изпълнителната власт. Защо няма санкции и къде в Европа това се допуска? Няма и 3 сфетофара да минат такива нагли и полицията ги спира, но в България КАТ тотално не си върши работата и това е целенасочено. Те, като видят скъпа кола и се обръщат на другата страна, за да не видят брутални нарушения, което само говори за корупция на най-висши нива в системата.

Значи ще качиш един човек с 20-30 УЧЕБНИ ЧАСА в кола за изпит и той ще трябва освен всичко останало да следи и навигация? Малоумна работа.

Проблема е при тези дето досега са минали без изпити при втория начин .

Не зная това ли е причината че вчера маса учени автомобили се движеха по един и същи маршрут.Дори и учебни мотоциклети с табела "У". Обикновено по този маршрут не се забелязват учебни коли, а и мотоциклетите са изненада. Лошото е че на светофара Спортна и Т. Александров не реагираха по адекватен начин, явно нещо в теоретичната част не е изчистено. Но пък честно ДжПиЕса е по очаквано да те вкара в грешка, отколкото навремето с пътната карта. А това е често явление да те отклони по път далече от там накъдето си тръгнал (Пътувам Айтос - Разград, а ДжиПиеСа са ме закара в Провадия. За което пък спомага и липсата на много места с указатели и пътни знаци

И още нещо, днес си карам мотора, първо една Курса ми отнема предимство (ама аз си зная -на мотора ставам невидим) След което на 200 метра от там се набиват спирачки и пускат аварийни светлини. Въпрос с повишена трудност как да разбереш, че младият водач/ка има намерение да спре в ляво и да имаш време да реагираш. Тези какъв курс за водачи са изкарали. Често явление е ДЯСНО СТОЯЩИЯТ НИКОГА НЯМА ПРАВО, НЕЗАВИСИМО ОТ ПОДАДЕН ЛЯВ МИГАЧ ЗА ПРЕСТРОЯВАНЕ! ЗаЩо не се наблегне точно върху УПОТРЕБАТА НА АВАРИЙНИТЕ СВЕТЛИНИ!

Цялата история ми прилича на обучението на тренажор през осемдесетте. Въртиш диска, ляво дясно мигач спирачки и в един момент машината те изхвърля от пътя. Проблемът -стотиците курсисти които въртят на машината. Днес ролята на машината играе старшинката на пулта. Какво и станало, ако на пътя те накара съзнателно да сгрешиш. Аз имах случай преди много години изпитващият капитан да ми нареди да завия обратно на мост. Аз отказах пой натиска педала на спирачката, аз газта. След моста започвам да завивам за обрата посока, той натиска яко спирачката. Чистачката от моята страна замазвавале на провала, от насрещните коли хвърля кална вода.... и капитанчето налива спирачката и предницата излиза в канавката. Той споменава майката като заповяда веднага да се изпълнява, аз че баща си го бия по три пъти на ден и Тряснах вратата на учебната . Докато се сменяше изпитваният спрях на стоп кола и се прибла. Две наказателни точки. После тъпанара колкото пъти мидеше колата ми на пътя толкова пъти ме проверяваше. После стаана шеф на КАТ Бургас, аз повече въртях геврека извън Бългрия

И какъв е проблема. Освен ако не е малоумен.

Този gps е пълна глупост карате да правиш нарушения за които може да съжаляваш