Грешка на ръководителя движение вкарала двата влака в един коловоз на гара Карлово
Една срещу друга в 18.32 часа се озовали композициите Бургас-София и София-Бургас
Обратно в новинатаКоментари - Грешка на ръководителя движение вкарала двата влака в един коловоз на гара Карлово | Днес.dir.bg
Коментари
Къде сте тролове да хвалите Боко за построените от него 5500 км железни пътища и новите 1500 пътнически вагони!? Мълчите, нали? Когато фактите говорят си седите в лайняните дупки и си траете. Иначе плюете за сменените ръководства в БДЖ. (и да, знам, че началника на движение е служител на НКЖИ, ама и там са на "дарения" от държавата, т.е. правителствата не са направили необходимото)
Абе не е виновен само ръководителят движение. Някаква автоматична блокировка нямаше ли, която да сработи.
Съсипаното БДЖ го довърши това, че вече няма само Лада и Москвич, за които се чака по 5 години, а всеки българин може да си позволи личен автомобил и да пътува свободно където и когато си поиска. Другия момент е,че транспорта на търговията се пое от контейнери и тирове, вместо от влакове, както беше по времето на соца. Това е елементарната истина. Нема кинти, защото няма работа за БДЖ! ФАКТ.
Може да сгреши. Лошо е когато от това зависят човешки животи. Хей БДЖ-НЯМАТЕ ЛИ НЯКАКВА АВТОМАТИЗАЦИЯ??? НЕ Е ВИНОВЕН ЧОВЕКЪТ!!! ВИНОВНИ СА ТЕЗИ, КОИТО ПРЕДИ ГОДИНИ ОГРАБИХА И СЪСИПАХА ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ!!! Всички знаем, кои са...
Грешки стават но по целия свят има системи, които предодвратяват подобни грешки. Изключая някои по-изостанали страни в Африка, където очевидно е и Б-я.
някой е пипал и осигурителната инсталация...... Кой? Кой? Ако деж.ръководител не е знаел, че е пипана осиг.инсталация, то той не е виновен, а онзи който в омазал нещата със жиците. Трябва да се провери.... Очаквам да се провери, де ;)
При един коментар ,някой ,който е добре запознат със оборудването на съответна гара ,посочи, че управлението е от релеен тип и е монтирано 1978 година ,което значи ,че разработка поне 8-10 години по рано.Всички такива управления трябва да са компютърно управляеми и при това ,най-малко от две машини ,по два независими един от друг клона и само когато информацията съвпада и от двата ,тогава де се взема правилното решение. Иначе ,някой с лабилна нервно система или с някакви проблеми/ментални/ , или както е модерно в нашата разрухана държава -финансови ,може ,на собствена глава да ги сблъска двата влака.Според мен трябва да има двупосочна информация от машинистите към ръководител-движение и обратно и те да са винаги в активен режим,като това не е разговор по смартфона ,а обмен между компютрите във машината и тези в центъра за управление.Може и да не съм прав ,но според мен това е нормалният алгоритъм.
29 юни 2021, 15:41ч. - Изпълнителният директор на БДЖ , Никола Василев, е поредният чиновник, който отказва да изпълни нарежданията на началника си – в случая на транспортния министър Георги Тодоров, и да напусне поста си, (OFFNews). Днес той, както и шефът на борда на жп превозвача, Григори Григоров, получиха протокол за освобождаване заради куп безобразни нарушения по договори за милиони левове, както и заради постижението да влошат още повече състоянието и на без друго съсипаните БДЖ. Според източници от БДЖ през последните дни директорът упорито се е опитвал да прехвърли вината за скандалните договори за ремонт на 40-годишни вагони на баснословни цени и за частната охрана на обекти на компанията на оперативното ръководство на БДЖ-Пътнически превози. 29 юни 2021, 18:30 ч. - Машинистът Станимир Стоянов спря влака от София за Бургас на косъм от катастрофа на гарата в Карлово. Само бързата реакция на Станимир Стоянов предотврати тежък инцидент, съобщи бТВ.
Не е истина направо какви идиоти и умствено изостанали типове коментират тук!!! Който изкаже мнение различно от официалното и политкоректното и хайде веднага комунист! Не нужно да си комунист или фашист за да видиш тоталната деградация и идиотизъм в обществото ни за последните над 30 години! Достатъчно е само да си мислещ човек, не хуманоид с една единствена и много самотна мозъчна клетка като идиотите, коментиращи тук!!!
От 70-те се возя на нашите влакове, от дете. 10 годишен съм стоял на един крак в коридор на бърз влак два часа, че нямаше къде да стъпя с другия . Такава каша беше. 7часа и половина закъснение ми е рекорда на Пирдоп! Виждал съм с очите си случай ,влака спира на гара Карлово, започват да слизат хора, да слизат, да слизат и....влака тръгна без хората да могат да слязат и други да се качат. Стига с тези ''30 години,че верно'' не сте уред! БДЖ ВИНАГИ Е БИЛО ТОТАЛ ЩЕТА! Говоря ти и като бивш жепеец.
Коментиращите експерти, не правят разлика между НКЖИ и БДЖ, ама иначе....разбирачи...Ей такива, гласуват за чалгари и другари
Нас не ни интересува на кого е грешката, а защо се стига до грешка. В авиацията никога не се търси кой е сгрешил, защото грешките следващия път ще се прикрият. Интересуват се само къде е грешката как се е стигнало до нея и се предприемат мерки следващия път такава грешка да няма. Ако има съмнение за злоупотреба се предава на разследващите органи.
Нима няма автоматизирана система за наблюдение, която да не позволи обръщане на стрелката при наличие на влакова композиция на същия коловоз???? В кой век е БДЖ?????
че не се упражнява контрол от бджето?
В Мутрокенефа след 1989г. такива неща са вече в реда на нормалното.Защо се получи така след 32 години "демокрация"?Този въпрос има 2 отговора. След 1989 год. нивото на човешкия фактор спадна не до нулата, а под нулата!Навсякъде преобладават идиотите, олигофрените, безотговорните, простите, необразованите, несъобразителните.За сметка на това обаче, всички горепосочени са с връзки и протекции - случайни хора няма.Това са т.нар. "калинки" накацали навсякъде.Ocвен това тези идиоти cа и вечно нашмъркани, напушени и подпийнали. И колкото си идиот по този начин ставаш още по-голям идиот! Можещите, знаещите, образованите, oтговорните, мислещите хора в Кочината макар и малко на брой, са изолирани и натикани в кучи гъз! Не на последно място през всичките тия три десетилетия "демокрация" образованието и средно и висше вече отдавна е също под нулата! Всичко това дава отговор на този жп инцидент!
Тъпанар, комунистически...Човек направил грешка и вече заключения за демокрацията седнал да прави...Аман от такива простаци, дето все ни натрисат Гечевци за управленци Още управляват ''изучените'' при бай ти Тошо...Който пък , дали е имал и 8 клас....
Захи Швестъра - комунистическата подлога, описва опитът му на ръководна длъжност преди 89та .
Би трябвало автоматична система да следи за подобни случаи. Нещо за нея?..
Уволнение та следващият да гледа на кой коловоз има вече влак. Има професии където нямаш право на грешка, защото е фатална.
КАЛИНКИ, КАЛИНКИ...30 Г. НЯМА СВЕСТЕН ЗАВЪРШИЛ ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ. ЧАКАЙТЕ , СЕГА ЛЕКАРИТТЕ СА НА ДНЕВЕН РЕД, АПТЕКАРИ, ... ЖАЛНА МУ МАЙКА НА НАРОДА
Неслучайно "железничар" се използва в голяма част от Вреопа за глупав, ниска топка, неамбициозен, живуркащ, изостанал в развитието си човек.
За разлика от БГ, в Европата, на запад от Будапеща, желазничар си е много стабилна и престижна професия! Особено във Франция. Там като се вдигнат железничарите на стачка ( а това не е рядно!) - се усеща в цялата страна на длъж и на шир. В БГ железничарите също бяха на високо ниво на заплати и статус, ама преди 25 год.... Оттогава, чрез синдикати и с директни атаки срещу служителите - ги докараха до ниво около и под средното за страната. Инвестициите са минимални, да не кажа: нулеви. Нова техника почти няма.... И само уменията на хората в жп транспорт спомагат да работи що-годе нормално този наш отрасъл