Коментари - Големи закъснения на влаковете оставиха пътници да чакат на гарите с часове и в събота | dnes.dir.bg
назад

Големи закъснения на влаковете оставиха пътници да чакат на гарите с часове и в събота

В началото на седмицата започна най-активната фаза на ремонта софийската Централна гара, като се очаква той да продължи 15 месеца

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Големи закъснения на влаковете оставиха пътници да чакат на гарите с часове и в събота | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Браво, браво!", вдигайте цените на билетите.... Как ще се избави държавата от неуки управляващи, незнам!

Нещо за оставка чухте ли ?

В БДЖ няма оставки заради некадърност или съсипване на фирмата. Дано по- скоро да навлезе конкуренцията или да приватизират БДЖ!

Което и целта на занятието... Малоумник! КОЕ приватизирано нещо стана по-добро след приватизацията?!

Във влаковете някога влизали ли са от ХЕИ или други проверяващи? Ама внезапни проверки по средата на маршрута, а не предварително уговорени проверки? Институциите знаят ли в какви условия са поставени пътниците при пътуване с влак?

В какви условия? Я пофантазирайте Вие малко ;)) Кажете колко 'убийствено' ужасно е там ;))

Няма нужда да фантазирам. Мизерията е налице. Колкото и да отричате истината, положението няма да се подобри. Колкото и да иронизирате думите ми, за да ги омаловажите, по- чисто и по- нормално няма да стане във вагоните ви. Никоя уважаваща себе си и гражданите си държава, не би допуснала такива условия на пътуване. Още по- малко в ЕС.

Въобще не е зле. Единствения минус е липсата на охлаждане през лятото, но разчитаме на отворени прозорци. А ако пътувате нощно време, дори и през деня да е било +40 градуса, през ноща става хладилник и е идеално за спане ;)) За толкова евтин транспорт условията са си направо перфектни.

Това, което с много обяснения е написано в статията може да се сведе до това, че всички пътуващи на север трябва или да си хващате влака директно от гара София Север или да пътувате от Ц. гара до София Север с нововъведени КПВ (крайградски пътнически влак), обратно към София е пак така. Туй то.

И за това са виновни ПП и най вече Асен Василев и Кирил Петков. Виновни са защота не изметоха некадърниците и крадците от Министерство на транспорта и в частност на БДЖ и НКЖИ. Ето ви едно доказателство. Годината е 2014, директор на НКЖИ е Христо Алексиев/ после министър при служебно правителство на Радев/ Планира се ремонт на Централна гара София с 42 милиона лева. Урежда се среща между Алексиев и мой приятел, ръководител на строителна фирма за разговор по ремонта. Още преди началото на разговора Алексиев поставя въпроса"Колко за мен и колко за теб?". Какво по ясно от това?

Нищо ново в скапаната държава ! Проклети да сте !

Пълна олигофрения! Много хора работещи в София са обречени на висене по гарите и невъзможност да се приберат в домовоте си. Безхаберие и наглост това е БДЖ.

Влаковете се влачеха бавно. Нищо не се е променило 30г след него.

Спрете се! Кое е по- важно паркирането на Витошка или Централна гара ! Кои се вози с влак и кой паркира в центъра! Тия с влаковете кучета ги яли.

Ау.. ма то вижте каква каша стана... ма звинети ного - ний ни знайхми чи тъй ши стани, вай аман-заман - ко ши прайми На това равнище се управлява БДЖ! Те тия неща СЕ МИСЛЯТ и СЕ ПРЕДВИЖДАТ преди да се правят! Ама от къде толко акъл...

Пътувам вече 16 години Варна - Шумен и обратно всеки ден. Година и половина, докато трае ремонта, ще пътувам с автобус. Интересното е,че в България ремонтите са много, много бавно. В Япония, Южна Корея и Китай, държавите за пример в света, този ремонт щеше да стане за седмица. Свидетел съм в Южна Корея на строеж

встреча МИД Китая с външно на Главчев Евразия е пътен тунел в Истанбул, Турция, преминаващ под пролива Босфор

Цялата държава е олицетворение на Централна гара, а за декарите дето ги купиха от черепа, ги купи турската фирма пимк на шишко, както и почти цялата държава е на него и бако

споко, пак ще гласуваме за тях! мислим им доброто, да се угояват, докато не се пръснат от сланини

територията е на сопола.тиквата и свинчугата са просто бушони.

бездарници Милорд

Просто България под гербаджийско-депесарско управление !

казва се "влак", защото се ВЛАЧИ!

"строителните дейности са предвидени за период от 15 месеца" Сигурно има грешка - 15 месеца така ли ще се пътува?

От БДЖ седи инчете коментарите в ДИР ХАХАХАХАХХА. КАКТО вече казах - щом мениджърите в Боже Дано стигна Жив закъсняват с мисленето, какво са виновни влакчетата?

Тяхната мама сасипаха я тая държава!

Цуфийскити нимужачи анадолски с ина гара ни моат са праят, цяла държава продават.

вие у Русия нали сте цъфнали и вързали !

И по тази тема триете коментари. Вече не можеш нищо да напишеш, дори без обиди или вулгаризми, а за този ремонт явно трябва да се пишат само критики.

Хей, ДИРник, ше ти скъсам гъза! Боклук!

Гето сте, винаги сте били и такова ще си останете. Бангладеш и Буркина Фасо пасти да ядат пред Панелената тоалетна

се прави ремонт на шест коловоза наведнъж, когато може да се ремонтират един по един? Прикачването на Север е ужасяващо. Възрастни хора изнемогват с багаж. Има закъснения. Нарочно ли се създава хаос за да се тества търпението на хората и да се откажат да ползват БДЖ? Що за личности управляват тази компания щом решенията са напълно безумни и обременяват пътниците???

Предизборно е, гледали сме го този фил много пъти.

За да се отчаяме и озлобим и да не отидем да гласуваме, и костя копейкин и дебелян пеевски да вдигат гласовете...

И за кого ще гласувате? За Боко Тиквата, който и без това е ибрик на Пеевски ли?

Цялата дивотия май е заради пробива дето трябва да се направи за новопостроеното гето от другата страна на жп линията. Там "наш" инвеститор построи хиляди метри РЗП и май никой не иска да ги купува защото са в нищото. Ако имат изход на централна гара изведнъж ще проимат достъп до болници, поликлиника, училища и градини. Последните 2 и сега се пукат по шевовете, но кой да го мисли. Ако след "ремонта" на жх гарата изведнъж се окаже, че цялата дивотия е заради подлеза изобщо няма да е чудно, че изведнъж се хвърлиха да спират влаковете на хората.