М-Тел: Глобул прилага двойни стандарти
М-тел са сезирали Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) заради случаи на възпрепятстване на преносимостта на мобилни номера, съобщиха от мобилния оператор.
Обратно в новинатаКоментари - М-Тел: Глобул прилага двойни стандарти | Днес.dir.bg
Коментари
Мобилтел ме държи 1 месецц без стационарен като се оправдава с БТК което не е вярно защото имам документ от тях за преносимост от 04.08.2010 год3 но от 27.08.2010 Мобилтел не изпълнява задължението си по договора с мен и всеки ден измисля нови лъжи а аз чакам защото като клиент няма кой да застане на моя страна
Домашен телефон само за 2.49 на месец.(Само за първия месец на двугодишния договор, останалите 23 месеца по 5лв.)Къде спи Комисията за защита на потребителите. Така ако всеки почне да рекламира какво ще стана. Нова кола за 100лв на месец (Останалите 59 месеца по 2000лв)
Всички ни лъжат и яко работят. няма кой да се загрижи за потребителя. Айдушка държава.
МТЕЛ, НА 15 ГОДИНИ - ТРЕТА СЕДМИЦА НЕ СЪЩЕСТВУВА: "Моля да ни извините! Услугата е временно недостъпна. Екипът на М-Тел прави всичко възможно за възстановяването й. Благодарим Ви за разбирането!"
Явно в България в момента се провежда фестивала на мъртвият телефон. От около 3 седмици нямам нито стационарен телефон, нито интернет от БТК (наричат се Виваком). Най-смешното е, че от телефона си мога да набирам клиентско обслужване, а от там ми твърдят, че кабела към блока е унищожен и докато го подменят не могат да отстранят проблема. Интересно аз по какво се свързвам с тях? По водопровода може би? Все пак говоря от кабелният си телефон.
Оплакал се Сульо от Пульо!!! Че те и двата оператора скоро ще си останат без абонати с противната си политика към клиентите си!!! КРС и КЗП пък си лапкат комисионнички от тях и си трайкат, допускайки ги да си манипулират, изнудват и се подиграват с клиентите си с разни противозаконни клаузи в общите им условия на договорите им, които в съда падат веднага, но нали трябва да набутат клиентите си за съдебни процедури!!! Пълни олигофрени!!!
Аз пък ще сеизрам КРС, защото Мтел вече трета седмица ме е оставила в неведение относно текуща сметка, изразходвани минути и фактура, която не е издадена в определения срок. Дори операторите не се ангажират дали фактурирането ще бъде бъде за двумесечен или тримесечен период. И се чудя каква ли е тази супер модерна билинг система, която възпрепвтства абонатите на договор да получат информация за съвсем елементарни услуги. В края на краищата излиза, че новата билинг платформа на Мтел върна оператора 15 години назад, когато сметката можеше да се проверява единствено чрез свързване с оператор, но в момента положението е и по-зле, защото дори оперторите не са в състояние да предоставят подобна информация!!!
Та като ги сезирах преди 20 дни да не би да са ми отговорили или да са направили нещо. Глас в пустиня е гласът на клиентите
И трите оператора са един дол дренки.На запад на това му викат картелно споразумение и глобите почват от 100 милиона и стигат до милиарди.Тия нашите отдавна са купили цялята КРС,та трябваше с проблема да се занимава омбудсмана и народното събрание:-смях.Договорите им са пълно изнудване или по-точно те карат да подпишеш условия, при които ще благоволят да ти предоставят услугите си.С една дума циганска държава,цигански бизнес.Време е физкултурниците,които ни управляват да решат и тоз проблем с някоя показна акция.
Корупция в КРС може и да има, но със сигурност има мобилен оператор, който е раздал безплатни телефони с неограничени разговори към всички мрежи не само на членовете на комисията, но и на техни роднини и познати. Освен тези екстри, има и раздадени безплатни лаптопи с неограничен мобилен интернет. Поради тази причина, не се чудете защо КРС не си изпълнява задълженията и защо когато котарака го няма, операторите си играят на казачок с потребителите на телефонни услуги!!!
абе тука този дулгия коментар е разделен на части и пуснат по-долу като още 10 коментара! аре стига - тва е супер нечестно! освен че е наглец се е опитал да го замаскира нескопосано като посочва различни имена... това е манипулация!!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Да ви питам българчета, много ли е трудно да ги бойкотирате за няколко дни или месеци ??? Баба ви да не е имала ГСМ, сега не можете без него и мрънкате само (като типичби българчета). Аз лично съм решил този проблем-плащам само 4 цента във всички мрежи без договор.
Това, че си безработен лентяй на когото не му е нужна постоянна връзка с клиенти, работодател и т.н. не означава, че и останалите хора са !!! Аман от форумни мъдреци. Как да си управляваш бизнеса без да си в постоянна връзка със служителите ти, бе ?? Ми ходи си някъде на село дето не ти трябва мобифон и не ни занимавай с глупости !!!!
Защо в България стават такива неща?! Защо не можем да бъдем нормална държава и някой като си прави каквото иска на главите на другите, да отнася солени глоби?! Защо в богатите западни държави телефонните апарати са без пари, а тук се плащат хем апарат, хем цени за разговор еквивалентни или дори пo-скъпи от тези в Европа?! Заради тези космически цени за терминиране на разговорите, ако случайно някой разгледа ценоразпис за VOIP телефония, ще види, че цените в другите държави са по 10-15 евроцента за разговори към мобилни телефони, докато всички държави от Африка + България са по над 39 евроцента! А за държави като Германия, Великобритания, САЩ разговорите са БЕЗПЛАТНИ! Имаме най-скъпите оператори в света, дерат ни кожите ежедневно с какви ли не мошеничества, отгоре на това се сърдят и цупят, когато нещо е в техен ущърб! ДАНС ДА СЕ САМОСЕЗИРА И ДА РАЗСЛЕДВА КРС ЗА КОРУПЦИЯ!!! Има информация, че мобилните оператори плащали на определени лица от Комисията за регулиране на съобщенията с цел да си осигурят бедействието, несанкционирането и потулването на сигналите, свързани с преносимостта на номерата! Би трябвало за случая да се самосезират Прокуратурата и ДАНС! Ако продължават проблемите с преносимостта на номерата и ако компетентните органи в България поради корупция не си изпълняват задълженията и са в перманентна летаргия, незабавно да се информират европейските институции, с цел налагане на санкции!!! Мтел да си оправят своите бакии първо! Трета седмица не фактурират, не активират нови абонати, не дуплицират SIM-карти, само свързват активните абонати! И колко ли още ще се откажат от услугите им, а те плачат за новопривлечени абонати! Крадеца вика Дръжте крадеца! Всички са от един дол дренки!
Съгласен съм. И аз имах порблеми. От Виваком ми правиха номера за пренасянето на стационарния номер. Абе плаче за здрава ръка, че те така са свикнали - всичко на гърба на потребителя. Няма истинска конкуренция. Оказа се, че три оператора в малка България не са достатъчни да се смъкнат цените до реалните в Европа. И то при непрекъснати препоръки от Европа за смъкавне на цените. А днес, а утре. Да, ама не. Мирише нещо.
Мтелчетата явно доста са го закъсали след като пазарят за 1400 номера с Глобул. Не им симпатизирам и на Глобул, два пъти им сърбах попарата и за мое щастие вече не съм им абонат. Мтел хубаво е решил да се окрупнява но съм убеден че това ще стане за сметка на качеството поради което възнамерявам след нова година да се прехвърля към друг интернет доставчик след като купиха Спектър нет.
Изках да си спра номера към глобул пет часа ма разиграваха увещаваха и дразнеха.Представе те си да исках да го прехвърля.Глобул не са коректни.
От Мтел купихме телефон, който не издържа и 2 месеца, обърнахме се по гаранция, но от там отказват да го ремонтират безплатно и искат пари за ремонт, като казват, че евентуално може да струва и повече като почнат да го ремонтират...В същото време не дават писмен отговор за отказа от рекламация, и така ни въртят вече 6 месеца... Никога повече Мтел, радвам се че се спасих от тях и пренесох номера си, който го имам вече 10 години...
имах абсолютно същият случай! и накрая се оказа че поправката струва по скъпо от апарата!!!
А пък моят случай беше още по куриозен - апарата купен от М-тел сдаде багажа на окло 30-тия час експлоатация. Поисках си парите обратно и вече 3 години си пишем редовно с "обслужване на клиенти", но парите не съм си ги видял. По-интересното е, че в месеците след като съм прати писмо сметката ми намалява драстично, а аз пак толкова си говоря. Явно ми вдигат флаг "Клиент който спори" и не ми надписват сметките.
Мтел да си оправят своите бакии първо. Трета седмица не фактурират, не активират нови абонати, не диблицират sim-карти, само свързват активните абонати. И колко ли още ще се откажат от услугите им, а те плачат за новопривлечени абонати. Има ли откачени?
Има информация, че мобилните оператори плащали на определени лица от Комисията за регулиране на съобщенията, с цел да си осигурят бедействието, несанкционирането и потулването на сигналите, свързани с преносимостта на номерата. Би трябвало за случая да се самосезира Прокуратурата и ДАНС. Ако продължават проблемите с преносимостта на номерата и ако компетентните органи в България, поради корупция не си изпълняват задълженията и са в перманентна летаргия, незабавно да се информират европейските институции, с цел налагане на санкции!
Абонат на М'тел бях още през 95 година когато се казваха "CITRON", и още тогава имаше съвършенни техни номерца които въртят и до ден днешен! Не казвам че "Глобул" са много по свестни, но от двата дявола, са по-малкия! Имаме най-скъпите оператори в света, дерат ни кожите ежедневно с какви ли не мошнгии, отгоре на това се сърдят и цупят когато нещо е в техен ущърб! А най-големите обирджии са именно "М'тел", и дано след 15 години да празнуваме "15 ГОДИНИ БЕЗ МОБИЛТЕЛ"...
имам карта от мтел от 8 години / като от 4 години съм на договор/ при всяко подновяване дават стандартна бланка в която пише че не получавам права в/у номера си а е за временно ползване.
И аз съм потърпевш. Чаках Глобул месец да ми дадат удостоверение, че да си пренеса номера при МТЕЛ. После търсих връзки в Глобул, че да ми свършат работа.
ХА ХА! М-ТЕЛ са най големите МОШЕНИЦИ!!! Кой луд ще се прехвърли към тях??? Май сами си измислят "новини"!!!!!
Аз пък се учудвам, че има някой да ходи към м-тел???? попринцип потока е обратен:)
Определено е така ! Мтел това не е моят глас , както и на много разочаровани от тях ...
Здравейте,просто искам да потвърдя некоректноста на Глобул. Мен ме направиха един вид малоумен.Увериха ме,че съм си поръчал фънкал мелодия.Без истиственно да съм го правил.
Защо в България стават такива неща? Защо не можем да бъдем нормална държава и някой като си прави каквото иска на главите на другите да отнася солени глоби? Защо в богатите западни държави телефонните апарати са без пари, а тук се плащат хем апарат хем цени за разговор еквивалентни или дори пи-скъпи от тези в Европа? Заради тези космически цени за терминиране на разговорите, ако случайно някой разгледа ценоразпис за VOIP телефония, ще види, че цените в другите държави са по 10-15 евроцента за разговори към мобилни телефони, докато всички държави от Африка + България са по над 39 евроцента. А за Държави като Германия, Великобритания, САЩ разговорите са БЕЗПЛАТНИ!
Да бе безплатни,чул-недочул.Безплатен обяд няма, дори и в богатия запад.Заради сините или черните си очи няма да получиш нищо.Няма значение за какво е статията ,коментарите са винаги ,че на запад всичко е безплатно или поне много евтино.Елате с малките си заплати и живейте като царе тука защото всичко е без пари.Безплатни са само хотел "Под моста" и ресторант "Боклукчийска кофа",всичко друго е с пари,доста повече отколкото в България.