Глобен е шофьорът, чиято кола се завъртя пред президентството и удари друг автомобил
Според бившия автомобилен състезател Георги Янакиев става въпрос за нелеп инцидент, а не за дрифт
Обратно в новинатаКоментари - Глобен е шофьорът, чиято кола се завъртя пред президентството и удари друг автомобил | Днес.dir.bg
Коментари
Със задно предаване от края на 90 те изисква умения. И винаги може колата да те изненада ако нямаш навика да я управляваш с едно наум. Гледах клипа. Не беше дрифтиране. Обяснявам на повечето неадекватници. Дрифт се прави при завой. На права отсечка само специализирани автомобили могат да поддържат такова нещо. Видимо идиота се засили след светофара да не изпусне нещо и загуби контрол. На влажна настилка тип павета старите тракшън контроли могат да ви направят изненада ако натиснете рязко газта. За това са тия копчета за изключване на тракшън контрола при ледена настилка. А като изпуснеш задницата на такъв автомобил корекцията е възможна само от напреднали шофьори, които са тренирали нееднократно ситуацията. За това преди години БМВ правеха курсове на по мощните си автомобили. На едно кръгово с едни пръскачки. Има клипове в нета, намерете си ги. А изпусната задница в градски условия не е шега работа. Колкото и да съм свикнал да карам коли със задно предаване, Ягуара ми така ме врътна на кръговото на Четвърти километър че почти 360 градуса направих. Добре, че беше късно вечерта и двете коли навлизащи в кръговото успяха да ме видят навреме.
Мисля,че анакиев е прав!Няма как да заподозрем БМВ с младо задкормилно устройство в дрифт.
За щастие без инциденти. Особено опасни са при висока влажност или дъжд. Възможно е да е неволен инцидент,а не непременно дрифт
Тоя па Янакиевл - настилката бил "компрометирана"...Алооо, там минават ХИЛЯДИ коли на ден, бре!!И азе съм минавал по няколко пъти на ден...Че паветата са разместени, и криво наредени, и хлътнали е едно, ама защо за другите, СЪВЕСТНИТЕ и ВНИМАТЕЛНИ водачи, настилката НЕ Е "компрометирана", а само за туй келеме?То и наклона на оста на Земята сигурно му е пречела на тоя каун, налЕ???
Такъв нелеп инцидент уби съпругът ми на 24.04.Смърта е най ужасното нещо на земята,и копелетата на който е спасил живота са осуждани веднъж и сега пак се опитват да се измъкнат ,но този път има СМЪРТ,няма да им се получи.
Е кое е новината от национално значение? Това че е станало оредното произшествие - сигурно има 10 ки подобни в същия ден, или това, че са го глобили? Роват се във фейса и дебнат за "новини".
Младежа не е свикнал на задното и очевидно с висока скорост искаше да избегне компрометирания участък и да се върне в дясната. Е ... сигурно му се е искала до види и как ще заиграе задницата и то се видя ....
Правета когато падне малко дъжд и от прахта стават много хлъзгави! Отделно лоши гуми и в случая БМВ то на което вероятно собственика му е изключил ЕСП то за да може да дрифти... Добре,че не е паднал в разкопките...
според световно неизвестен състезател пък настилката била виновна. Колко коли минават на ден от там и не поднасят... очевидно проблемът е в шофьора, неволно или волно е пълен некадърник и по-добре да не сяда.
Прав е г-н Янакиев, не само настилката е компрометирана ( хлъзгава), но и сградата отдясно са също такива.....
Би ли ми казал ладите москвичите и волгите С какво предаване бяха???????? Дето са ти любими:))) Значи моето момче когато ти е скапано зад кормилното устройство, колата няма абсолютно никакво значение. Преди години на една шофьорка беше помела не помня вече колко хора на автобусна спирка с трабантче!!
Голяма новина. Някой направил катастрофа и го глобили. Ами медал ли да му дадат? Полицаите си измили ръцете с дежурното "несъобразена с пътната обстановка скорост". Но да се направи ремонт на пътя на никой не му идва в главата
Всяка вечер в по-късните часове има кретени, които "дрифтят" и се изрязват отвратително бързо по жълтите павета...
По болшевишки, с болшинство фейса го осъди. Щом и фейса го осъди, няма начин да не е така.
Бемве винаги са били лошо проектирани коли нестабилни кошници съз задно и лошо тегловно разпреееление боклуци мъртвородени още на чертожната дъска.При задно предаване двигателя трябва да е посредата всичко друго е тъшак с физиката
Да бе. И Порше така и Ламборгини. Със задно се кара различно от със предно. Трябва да знаеш как. Туй то.
Съгласен съм с тезата ти, но твоето писание е "тъшак" с правописа.
Има своите предимства. Едно от тях е помощта при завиване особено на автомобили с дълго междуосие (лимозина). Проблемът е че селтаци като този волно или неволно преминават границата на сцеплението. А това че БМВ не било балансиран автомобил е пълна глупост. От край време повечето модели на марката са балансирани 50-50 между осите съвсем целенасочено дори до степен на компромис с другите параметри на автомобила.
Автомобилен състезател, който е казал, че дрифтът е опасен? Журналистите сигурно пак са разбрали нещо грешно. Иначе това тъпо парче на снимката как да ги обвиниш, че е правил дрифт като той не знаеше къде се намира.
Тъпите жълти павета са супер хлъзгави. Трябва да няма движение на коли по тях.
Кила със задно няма място в град това са неуправляеми клузети нестабилни и нелепи
на това му се вика лиспа на контрол. Решил селяка да подаде малко повече газ с изключен тракшън ако това недоразумение има изобщо такаво нещо и от там олеле мале
Някой в града с автомобила си удря друг и е глобен?!?! Каква новина!!!!! Тази "новина" много ми мирише на НОВИНА-ПУШИЛКА. Мисирките от "любимите" ми медии са специалисти в това. Да не се е издънил пак нещо Киро-лъжливото?