Георги Гвоздейков: Ще се опитаме да вземем под наем от чужбина 4 модерни влакови композиции
Първият медицински хеликоптер идва през декември, няма да има закъснение
Обратно в новинатаКоментари - Георги Гвоздейков: Ще се опитаме да вземем под наем от чужбина 4 модерни влакови композиции | Днес.dir.bg
Коментари
Предлагам на г-н Министъра, като първа точка да пуснат радиоуредбата във влаковете и да съобщават гарите и спирките, защото в нощен влак, със закъснение, което е стандарно за БДЖ, никога не знаеш до къде си и кога да слезеш! И това ли е много трудно и скъпо!
Георги Гвоздейков: Ще се опитаме да вземем под наем от чужбина 4 модерни влакови композиции, но е възможно да ги откажем в последния момент както отказахме получаването под наем на медицински хиликоптери за бърза помощ от Италия поради липса на достатъчни средства в бюджета.
Направо казвам да си взем под наем министър, или направо цял министерски съвет барабар с министър-председател!
Да,влаковете са стари и неподържани. Как обаче ще накараме возещите се вътре пътници ,да са с чисти дрехи и да знаят ,че след ходене в тоалетната се пуска вода?
а релси ще докарат ли. Е, тук там некой кадърен кадър, а. Малииий, каква тафталогия - кадърен кадър. Ама дотам я докарахме.
Какви влакови композиции бе?Нали неграмотните изроди ще ги нашарят със спрейове,а човекоподобните от гетата ще им изпотрошат прозорците с камъни.
Научете се първо да опазвате техниката, сигурно се плащат милиони за охрана, няма ненашарен вагон.
А на бас,че няма да се случи млади ми господине! По добре организирайте за тези пари конкурс-кой ще изпее по добре песните "Черен влак се композира" "В конски вагон пътувам от София за Лом" ,за най-добър разказ за мазния влак и каквото още решите,поне парите ще останат в призьорите и ще има удоволствие за слушатели,зрители и участници.:))))
Нека министъра да провери какво става със завода за вагони в Дряново? Лично видях там преди 20 г. създаден вагон със седалки на 2 нива, без купета. Чудя се какво ли стана с този проект, щото такива вагони не съм виждал до днес у нас
Значи влакове под наем може, но медицински хеликоптери не може!
Стари трикове. В една малка Чехия вече 10 години и повече има вече най-малко три частни превозвача. Няма нужда нищо да вземате а да дадете шанс на чстните предприемачи.
В Чехия има кой да пътува. В Чехия има релсови пътища. Ние имаме релсова администрация. А бе важно е да си в доверени отношения с наемодателя. Навремето точно така Ботев завлече Балкан в блатото, от което така и не се измъкна. А той самият доста години изкара зад океана, преживявайки като акционер на завода в Сиатъл. Накрая участникът Гад доопоска всичко, а и осъди държавата за осемцифрена сумичка. С една дума - така се почва.
Колко па да е сложно да има отварящи се прозорци навсякъде ? Не е въпрос на пари, а на елементарна досетливост. Даже предпочитам антични влакове, в съвременните някой друг ти определя температурата, няма свеж въздух и т.н.
влака арно, ама жиците, релсите и траверсите ко шъ ги праим????
100 пъти прекратявах търговете за мотриси пък после нямало, ми няма, понеже не можете да си лапате комисионни .
Няма медицински хеликоптери, а мафията изхвърля няркотици с хеликоптери в Турция?!?! Парите от КТБ на Боко в акция..
И като турните на модерните локомотиви модерни вагони ще чак ате зимата, че релсите много се топят лятото. Все едно да караш Ламборджини през прохода Слънчев бряг. Ама какъв път е там. Като стигнеш до Обзор и се чудиш къде ти е главата. А после що няма туристи. То бетер сафари.
по- добре нищо да не опитвате мърши крадливи, че всичко поръчано от вас златно ни излиза!
Всичко върви по план. БДЖ беше разделена на товарни превози, които са на огромна печалба и пътнически превози, които са на огромна загуба. Преди тези резултати се компенсираха вътрешно. Сега пътнически превози нарочно се държат на загуба, за да фалират и да бъдат продадени на уж чужд инвеститор за минимална цена. Старата схема за нов пазар. Подготвят се наши хора, готови да "инвестират"и приватизират тази част, както Вълка преди години приватизира къпалнята в парка, а сега обината иска да му плати, за да я откупи. Нищо ново под слънцето.
Пътническата БДЖ е на загуба по 2 основни причини: 1. Има много празни маршрути 2. Краде се всичко от всички Ако дойде частен инвеститор - ще реши и двата проблема, и ще излезе на печалба... но както винаги става в такива ситуации - държавата ще запази частта с поддръжката на релсите (защото са от национално значение) и освен че ще продължи да си се плаща от нашите данъци - инфраструктурата ще си остане в плачевно състояние и никога няма да видим бързи влакове до Бургас...
Ти, министЪре, защо не подаваш оставка за това, че 4 дни вече има тапи на АМ Тракия на 270 км и хиляди чакаме като балъци 2 часа в най-голямата жега!?!?!?
Питай тези дето не искат магистрали защото не искат да ядат асфалт.
Министъра ли да налее акъл на тъпунгерите дето правят катастрофи или да вземе да следи дали тировете имат проблем, че се палят!? И той за две седмици да направи магистралата с по четири платна ли? Типично по български все някой друг ни е виновен вместо да си признаем кривиците и искаме веднага някой да ни постеле щот на нас така ни е най-угодно. Нищо, че превозвачите не искат да плащат по-справедливи такси, служителите предпочитат да не плащат данъци, а да вземат заплата под масата. Да пръскаме пари по морето можем,ама и се скъсваме да ревем, че видиш ли инфлацията мноооу голема и заплатате не ни стигат. Булгар, Булгар!
Ьащо имам споне, чр някоя голяма глава преди седмици отмени търговете за нови влакове?!? Няма да питам кой, дори умнокрасивите ще се сетят.
Умните хора купуват, а не вземат под наем. Все някога ще се изплатят, а под наем никога няма да станат собственост. Кофа без дъно, наливаш пари до без край.
Колко години само обещания … време е нещата да започнат да се случват…без значение кой е на власт…да се оправи живота на хората … не да се спасяваме поединично…не е чак толкова сложно…трябват топки…
Гвоздейков е въздух под налягане, говори ги едни и сам не си вярва! Откъде ги намериха и назначиха тези кухи лейки?
Все едно аз да имам в двора си 3 стари коли. Да ги държа ей така за оня горния-рогатия, но да си наема кола... Имаше вагонен завод в Дряново.. Той подновяваше купетата....Какво ли се случи с него?
Е оня умнокрасивия дедо Еконтий нали разправя ,че ги оправил за 2 месеца сме станали като льо трен сюизз електифисите .даже черпил и мингяните авантаджии във влака с дом периньон,щото така било в Европата !Колко кинти отмъкна за тез реформи?
Оставете ги тези влакове и медицински хеликоптери, това са маловажни работи. По-добре кажете колко пари и техника ще подарим на Украйна! България все пак е една от най-богатите държави в Европа, може да си позволи да раздава на корем!
Защо от чужбина, бре ГВОЗД? Знаеш ли какви хубави вагони произвеждаме в България? При това са 5 пъти по-евтини!
Това е поредната кражба в голям мащаб. За какво да се дават пари за някакви наеми, след като съвсем скоро ще се върнем към нашата Родина, Майка и те ще ни осигурят най-модерни локомотиви и вагони, всичките произведени в Турция!!!
Станахме, като краварите! Живот под наем: - армия, премиер, влакове, медицински хеликоптери и какво ли още не!
Боже, това е знае, този олигуфрен трябвало да се качи на влака за да разбере... На Мелмак ли живеее ?!? Предателски ИДИОТИ !!!
Тук е пълно с всякакви ботове и идиоти. Защо да не е добра идея е да се наемат някакви сносни композиции, докато реално се закупят модерни? Това дали ще се стигне дотам е отделен въпрос, но е крайно време да се погледне сериозно на жп транспорта и това е някаква крачка. Всеки случай по-добре от престарелите боклуци, в които или мръзнеш, или си на сауна..
Защото е по-добра идея вместо да снасяме милиарди на ЕС и горкото НАТО, да си закупим (или произведем) всичко, което ни е необходимо!
Щото от четвърт век го чакаме това "закупуване" бе, разбирач. И "Дезирото" купихме втора ръка, ако изобщо си спомняш за какво говоря. Играли сме го тоя мач и сме виждали колко се "подобриха" железниците за времето на цялата ни демокрация. Аре нема нужда поредното "под наем", като и без това релсите не са пипнати от времето на Барон Хирш. Или от бай ти Тошо, по-точно, и тези "свръхмодерни" влакове ще се клатят със средна скорост от 50 км/ч, докато циганите ги трошат за кеф отстрани, а вътре българите тайничко се опитват да запалят цигарка въпреки забраната.
Като си припомни човек, как Боко Първи плачка на раменцето на танте Меркел за влакчетата Сименс. Дет Малкия Мук му даде като зестра. Да си ги вземе обратно и да го награди - него "отличника" на Еуропата. Та тантето тогаз му каза - ти си дай парите и си карай влакчетата, а за наградата въпросо ша си виси.. И още си виси..
Колко ще е комисионната и кой ще я вземе? Може ли и аз да участвам. Рушветите си ги задръжте - в комисиона ме включете, МОЛЯ!
Боко Тиквата няма ли да се изкаже по въпроса защо железниците ни са в такова състояние? Нали 12 години уж работа, работа, работа, как така най-удобният, бърз, комфортен, евтин и екологичен съвременен транспорт е толкова окаян в България? Боко Тиквата да каже, да поеме отговорност!
БДЖ открай време е известно с това, че се возят мангали без билети и много бедни хора, които нямат друг избор. Тоя имидж преди да се изчисти - пари няма да дойдат, ако ще и от Мъск да купят хиперлуп мотриси !
Няма с кво до превозват оръжията предназначени за нацистите в Украйна. Проклетници, дано всички от това правителство пукнете, заедно с децата и внуците си. Ще ме попитате, защо и децата?.. Ами защото като пораснат по кръвна линия и те ще станат същите баклуци като своите родители и дядовци.
Що под наем? Няма ли да ни ги подарят, както ние на укропите реактори и БТРи?
Защо глупаците слагат минуси? Не е ли редно Европа да ни подпомоне с нещо, след като оказваме безвъзмездна помощ в защита на демокрацията? Или европейско-американсерската демокрация е само "дай", но не и "вземи"? И без това никой не попита българския народ дали е съгласен на такива платени от него волни пожертвования, а уж демокрацията означавало управление от народа.